Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

onze deuren zijn nog heel en heb nog geen last van mijn polsen

kan op zich de fustratie in mijn hoofd rustig houden, was de vorige keren wel anders hoor

ben bij de 1e icsi op dag 18 na punctie ongi geworden

bij icsi2 na 11 dagen had die keren ook andere klachten

was de 1e x er wel van overtuigd dat ik zwanger was, heb daarna nog een uitgangsecho gehad en bloedgeprikt maar het was allemaal wat vreemd

er was wel een soort van litteken te zien en de hcg was ook wel iets verhoogd maar niets was duidelijk

deze keer moet het gewoon lukken 3x is toch scheepsrecht

kan je man een beetje met de stress omgaan

die van mij is er inmoiddels aan gewend en kan er nu wel mee omgaan hij weet nu ook hoe mij te kalmeren

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hebben jullie trouwens na de punctie nog lang een zwaar gevoel

gehad bij de eileiders?

Het is geen overstimulatie, maar het voelt zo zwaar in m'n buik.

En ja ik ben tussendoor ook aan het rommelen in huis.

Geplaatst

ja hij kan mij gelukkig heel rustig krijgen, ik ben altijd wel een beetje een stresskont en hij de nuchtere van het stel hij zegt altijd het komt allemaal goed.... gelukkig is hij zo, anders zou ik het niet volhouden.

ja dan is het inderdaad 3x scheepsrecht het moet gewoon lukken....

hierna zou ik nog 1 kans hebben. Alhoewel ik nog te horen krijg of we cryo's over hebben van deze poging maar daar ga ik maar niet van uit waren nog 2 embryo's over de vorige keer 7 en die konden ook niet in de vriezer.

heb je alle keren 2 emmy's teruggeplaatst gekregen?

Bij mij doen ze dat alleen bij een laatste poging omdat ik nog te jong ben.

Geplaatst

Mijn man is altijd heel rustig in dat soort dingen, maarja dat

zal wel een mannending zijn denk ik.

Ik moet zeggen dat ik deze keer veel relaxter ben, maarja ik

zit dan ook nog niet in de wachtweken he'!

Als ik het goed heb mag ik testen op 15 april, tussendoor nog onze trouwdag en nog lekker shoppen met m'n zussen dus ik hoop

dat het allemaal wat afleid.

Geplaatst
Hebben jullie trouwens na de punctie nog lang een zwaar gevoel

gehad bij de eileiders?

Het is geen overstimulatie, maar het voelt zo zwaar in m'n buik.

En ja ik ben tussendoor ook aan het rommelen in huis.

ja heb echt een paar dagen een opgeblazen buik gehad was ook behoorlijk gaan bloeden tijden de punctie het is gewoon helemaal beurs in je buik. Je moet het wel een beetje rustig aan doen he... niet teveel doen in je huishouden dat loopt niet weg ;)P

Geplaatst

ik heb deze keer geen opgeblazen of zwaar gevoel in mijn buik gehad, het was net alsof ik helemaal geen punctie heb gehad ook geen pijn

ik heb alle keren 2 emmies gekregen omdat ze de 1e x van matige kwaliteit waren

2e x matig en redelijk 1 3 cellig 1 8 cellig

en nu 2 emmies omdat het de 3e x is maar wel 2 topemmmies deling ontelbaar

als deze poging niet gelukt is gaan we wel door

Geplaatst

Wij hebben met zh afgesproken dat er bij een topemmie er 1 wordt teruggeplaatst en als ze wat minder zijn dan 2.

Onze dochter is van een cryo, en deze is ook alleen teruggeplaatst.

Zouden ze mij morgen al kunnen vertellen of er ook cryo's bijzitten?

Geplaatst

Onze trouwdag is 9 april.

En ik ben 34 jaar, maar ze hebben mij verteld dat als je onder

de 36 zit er ook 1 emmie kan worden teruggeplaatst.

En boven de 36 altijd 2 emmies.

Geplaatst

denk we ldat ze morgen vertellen van wel of geen cryo´s hebben ze bij ons wel gezegd bij de tp wij hebben nog nooit cryo´s gehad

ik mocht ook wel kiezen voor 1 maar kreeg de kans om voor 2 te kiezen heb heb het met beide handen aan genomen

misschien had ik een andere keuze gemaakt als we al een kind hadden

wij hebben plek genoeg in huis dus een 2ling is van harte welkom

ga nu ff uitloggen manlief komt tussen de middag thuis eten hij werkt 3 km verder op

kijk vanmiddag wel ff weer

doei

knuff voor iedereen

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik voel de spanning via mijn scherm de huiskamer binnen komen!!

Pfff, wat is het toch pittig dat wachten en niet weten of dit wachten beloond zal gaan worden met een zwangerschap en hopelijk een gezond kindje eind van dit jaar!

Als alles goed gaat kom ik aankomende week ook hier op het :sofa:

Sandra,

Wij gaan ook door als deze derde poging niet mag lukken. Zolang er goede embryo's komen en de gyn er een kans in ziet dat het toch een keer zal gaan lukken gaan wij door.

Voor iedereen die het nu echt even nodig heeft:

:positive energie:

Geplaatst

dames ik ga vanavond naar belgie en kom pas maandag avond terug

mss dat ik van daar uit effe kom piepen of er nog belangrijk nieuws is

waarschijnlijk ga ik ergens dit weekeinde al eens voorzichtig testen

dus doe allemaal voorzichtig geen gekke fratsen ik wil geen rood erbij zien als ik terug kom

allemaal lekker broeden

en al vast fijne paasen

Geplaatst

Renata, ik las dat jij koffie niet meer kon drinken.

Bij mij is dat altijd het eerste signaal dat ik zwanger ben.

Geplaatst

Jeetje wat een spanning weer!! Probeer mezelf niet gek te laten maken door teveel online te zijn maar moet nu veel bijlezen.

Lees veel klachtjes over buikpijn. Ik heb ook steken in mijn buik, vooral bij de liezen en op mijn schaambeen. Als ik veel doe overdag (boodschapjes, huishouden e.d.) dan krijg ik 's avonds echt krampen dus doe heel rustig aan. Als ik rustig blijf doen geen krampen. Vandaag mijn NOD en nog geen duiveltjes te zien.... Oh jeee de spanning loopt echt op! Heb de testen al in huis omdat het maandag idd 2e paasdag is. Heb me vanochtend echt moeten beheersen om te testen. Ik hoorde gisteren van mn moeder dat ze bij mij ook pas heel laat een positieve test had dus ik vond het vandaag nog te vroeg.... maar of ik hier morgenochtend ook nog zo over denk???

Het voelt nog steeds wel heel goed. Borsten zijn minder groot maar wel gevoelig en zie nog steeds heel licht blauwe aders. Toch heb ik goede hoop dat er in ieder geval eentje is blijven plakken. We zullen zien....

Gisteren lekker midweekje vakantie geboekt. We vertrekken dinsdag naar Port Zelande t/m vrijdag. Ik hoop dat ik in de ochtend eerst nog moet bellen met het ziekenhuis voor de afspraak voor de 1e echo......

Succes allemaal!!!

Geplaatst

Nath,

Poeh, als je deze dag zonder bloed door komt, zou ik mezelf ook niet kunnen beheersen om morgenvroeg te testen.

Succes met de aller aller aller laatste loodjes!

:gekruiste vingers 1

Geplaatst

we hebben net gebeld en....

WE ZIJN ZWANGER!!!!!!

men hcg was wel nog nie heel hoog maar wel hoog genoeg voor zwanger te zijn ze zeiden dat het kon dat ons cryootjes een late innesteling hebben gehad en daardoor nog aan de lage kant was....het kon nog alle kanten uit maar ben super blij nu zijn we ZWANGER

zaterdag trg naar de gyno voor een opnieuw bloed te laten nemen en als men hcg goed omhoog is gegaan 1ste afspraak voor een echo volgt...

maak me maar lekker groen want hoe licht het ook is we zijn het gewoon:woohoo::woohoo:

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle, TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa,TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Wannabemom, , , Testen 4-04

Nath82,TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

ChrisH,TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Leepat,TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg,TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata ,26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun ,TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie ,TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84, TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen,TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Geplaatst

tristans mama wat super zeg gefeliciteerd!!!!!!!!

hier ook enigszins goed nieuws kreeg net met de post brief binnen van het ziekenhuis dat we 1 cryo hebben ik ben zo blij we hadden maar 3 bevruchtingen en toch 1 cryo en bij de 1e 8 bevruchtingen en geen cryo's

dus we hebben in ieder geval nog een extra kans (als het allemaal goed blijft gaan) ik hoop uiteraard dit niet nodig te hebben.

nou meiden ga nog even me huishouden doen hoop dat me wasmachine het overleefd want die weigerde net te gaan centrifugeren grrrrrrr

op naar een heleboel groene regels

Geplaatst

hoi hoi hoi weer een groene erbij van harte gefeliciteerd tristan's mamma

pleun veel plezier in belgie

nathalie wat goed dat je je kan inhouden en zo doorgaan

wish suc6 morgen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden