Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi Renate oh ja dat had ik gelezen dat je IUI hebt gehad stom was ik even vergeten.

Heb ook 6x IUI gehad moest er ook geen hormonen of iets bij nemen.

wish veel succes morgen, je wordt eerst gebeld neem ik aan wanneer je terug mag komen voor terugplaatsing?

Geplaatst

Zaterdag mogen we naar Genk bellen hoeveel embryo's er zijn ontstaan en wanneer de tp zal zijn.

Dus 1 nachtje in spanning en dan na het ontbijt meteen naar Genk bellen.

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle, TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa,TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Wannabemom, , , Testen 4-04

Nath82,TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

ChrisH,TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Leepat,TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg,TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata ,26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun ,TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie ,TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84, TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen,TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Goedemorgen meiden!

Helaas begint de ochtend met slecht nieuws maar we hebben gisteravond getest met de kruidvat test en er is niets te zien....

Het vloeien wordt er ook niet beter op (roder) en we hebben onszelf dus maar rood gemaakt. Wat ben ik blij dat we een afspraak voor a.s. dinsdag hebben staan zodat we zo snel mogelijk weten waar we aan toe zijn.

Ik wil graag zo snel mogelijk aan de deca, kan alles lekker rustig worden van binnen.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Het was een wonder geweest waar we allemaal op hoopten dat dat kon...

Heel veel sterkte Vanessa!

Gr.

Martha.

Geplaatst

Oh nee wat jammer Vanessa!

Heel veel sterkte.

Hier weer het bekende heen en weer geslinger. Vanmorgen vol trots aan het vertellen dat ik geen last van me buik had. En zit 15 minuten later op de bank en weer dat weeig gevoel in me buik.. Pff nog 8 dagen!

Geplaatst

Ik hoop zo dat het onder mij allemaal groen gaat worden.....

Dat jullie maar groen en geel mogen worden van de zwangerschapshormonen!!! whahahaha Zo bedoel ik het niet hoor! Jullie snappen het wel!

Wij zijn al zo dankbaar voor Bo, ons geweldig meisje. Tja, ik had graag een stuk of 4 kids gehad maar dat zit er niet in voor ons. Misschien bij de volgende poging een tweeling??!?!?! Daar gaan we voor! We moeten de spirit erin houden.

Geplaatst

@Vanessa, als ik het goed gelezen heb, heb jij weer 3 pogingen toch??? heb dan nog goede hoop dat je nog zwanger wordt en inderdaad misschien wel een 2ling.

Hier ook heen en weer geslingerd, ik wordt wel met de dag onpasselijker van koffie. en halverwege mn eten begin ik ook echt lichte braak neigingen te krijgen.

maar ik ben zoo bang dat omdat ik zoek naar misselijkheid, wat Vanessa al zei, dat we groen en geel mogen worden dat ik het me zelf aan praat.

Verder het gevoel in mn buik begint inteser te worden, met bukken de rand van mn broek in mn buik, kheb mn grote oncharmante onderbroeken ( sorry ) aan getrokken omdat mn string heel vervelend zat, voornamelijk in mn liezen, kon ze niet meer verdragen.

En het zit zeg maar door mn hele onderbuik in niet alleen maar bij mn schaamstreek.

Ik krijg echt de neiging om te gaan testen, maar ik weet dat dat nog geen enkel nut heeft, ik zit nu op wd8, daar maak ik mijzelf alleen maar gek mee.

Hoe gaat het verder met de meisjes in de ww

Geplaatst

@ Vanessa,

Ik ben nog niet zo lang op dit forum van het wachtbankje april, maar ik wil je toch even sterkte wensen.

Balen he'!

Ik hoop dat je gauw weer verder kunt en hopelijk heb je dan

beter nieuws!

@ Leepat,

Goed kunnen slapen vannacht?

Ik moest steeds aan je denken en hoe voel jij je nu?

Ik ga me zo even douchen en dan hebben we vanmiddag de tp!!!!

Ik ben benieuwd hoe ze er voor staan, en dan kan ik dus

officieel deelnemen op deze wachtbank!!

Voor de rest van de dames veel sterkte

Geplaatst

@vannessa shit zeg..Toch hadden we allemaal stiekem heel veel hoop.Jammer dat het niet zo mocht zijn! Dikke knuffel

Geplaatst

o jammer vanessa wel goed dat je direkt door mag/kan gaan

ik weet niet meer hoe ik me moet voelen

nog geen ongi te bekennen, maar veel meer gerommel en krampen in mijn buik en het gevoel dat het loopt van onder (sorry) maar kan het niet beter omschijven

hebben anderen hier ook last van?

Geplaatst

Nou meiden, de punctie zit er weer op.

Heerlijk goedje die Dormicum, je voelt wel wat de gyn aan het doen is, maar het is echt goed te doen!!

Linker kant ging heel soepel, rechter kant deed iets meer pijn. Dat was de vorige 2 keren net andersom, je kan er dus echt niks van zeggen hoe een punctie zal gaan verlopen....

Maar goed, morgen worden we gebeld door Genk en horen we hoeveel embryo's er zijn en wanneer de tp zal zijn.

Hoop dus dat ik aankomende week ook mijn naam op het lijstje mag/kan zetten!

Vanessa,

Ook hier nog een welgemeende dikke knuffel van mij voor jou!!!

:hugg:

Geplaatst

Ik ging er zo goed mee om vandaag, totdat ik jullie lieve berichtjes las....

Maarja, de traantjes moeten er ook uit!

Dat van het nare gevoel dat je je eigen onderbroek niet meer aan kan hebben dat ken ik van de vorige keer (let op! Ik wil niemand valse hoop geven) ook had ik vrij snel (weet niet meer precies wanneer het begon) tot aan het eind van de zwangerschap inlegkruisjes nodig. Dit omdat ik "vochtiger" was van onderen. Een soort afscheiding eigenlijk. Misschien hebben jullie iets aan deze info? En ik had blosjes op mijn wangen!

Fijne paasdagen!!

Geplaatst

ik heb sinds 2 dagen last van helder slijm, heb dit nooit vind het zo vreemd

nu net gegeten en toch weer iets misselijk

hoop zo dat het goed zit, heb wel het gevoel dat ik steeds wil janken

was het maar donderdag

Geplaatst

hallo meiden,

ik schuif me zelf ook lekker aan.. Allereerst alle wachtende dames heel veel succes voor de dames met een teleurstelling heel veeeel sterkte...

we zijn nu bezig met onze laatste cryo behandeling maandag gaan ze de laatste 2 cryo's ontdooien en hopelijk word ik dinsdag ochtend gebeld dat ik mag komen voor een tp van 2 cryo's....

ik heb 2 ivf en 2 icsi behandelingen gehad voorlopig zit een 5e behandeling er niet in financieel gezien. Dus hoop ik dat deze behandeling ons gelukkig gaat maken.

Geplaatst

@nath hoe gaat ie vandaag je hebt je nod gisteren overleefd hoe is het nu

hoop nog steeds alles goed

nog 3 daggies voor jou spannend hop zo dat ie positief is

ik kom je dan zo na

denk ietsje eerder te testen maar weet het nog niet zeker

ben weer met vlagen misselijk, mijn borsten blijven iets opgezwollen maar doen niet pijn

alleen links ietsje aan de zijkant

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden