Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi dames,

ben heel de dag op pad geweest dus heb niet kunnen reageren.

Leuntje welkom op het wachtbankje...

hermien met mij gaat het weer een stuk beter gelukkig lief dat je ernaar vraagt :)

Wish ik fijn he die dormicum ;)P ik hoop voor je op veel mooie emmy's

Ik heb vandaag nergens last van zoals ik gister dacht nou komt het dan denk ik vandaag weer totaal niet. Merk wel dat ik een kort lontje heb ben best snel chagerijnig, kreeg me broek niet dicht (veel te veel gegeten in de wachtweken) en heb ook heel de dag blosjes op me wangen

@sandra ik had het van de week dat ik heel de tijd het idee het dat het vanonder loopt maar bleek niets te zijn.

nou ik ga lekker met me mannetje gourmetten kom tussendoor nog wel even kijken

groetjes

Patries

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Jeetje wat een verhalen weer!! Had vandaag taartbakdag met mn zusje dus niet ingelogd! Ik heb niet alles kunnen lezen dus hoop dat ik niets belangrijks mis!

Vanessa: wat ontzettend klote voor jou dat het niet gelukt is. Ik had een goed gevoel bij jou!!

Ik werd vanochtend ontzettend misselijk wakker en was het wachten nu zat!! Ik heb dus getest (zit op WD 11) omdat ik het nu toch eigenlijk wilde weten. Had gistereavond al het gevoel dat het helemaal niet goed zat. Maar ik ben heel voorzichtig blij te mogen melden dat ik vanochtend de meest mooie 2 streepjes heb gezien! Ik heb getest met Kruidvat 2 voor 5,- en het tweede streepje was wel lichter dan de controlestreep maar duidelijk zichtbaar. Maak me nog maar niet groen, ik ben heel erg onzeker en bang en wil eerst de testen van morgen en zondag ff afwachten. Spannend spannend maar de 1e stap is er!!

Ik ben wel ontzettend misselijk en heb al 3 dagen 's avonds hoofdpijn. Sandra: ik heb ook het gevoel dat alles er vanonder uitloopt!! Ik hoop zo dat jij ook positief gaat testen binnenkort!!

Succes nog even meiden en op naar een groen bankje!!

Geplaatst

Leepat,

Geef je man dan maar wat vaker een knuffel, dat verdiend hij dan wel met dat korte lontje van je!

Succes nog met dat ellendige wachten......

Nath,

Heb ik me een goed gevoel bij jou gehad zeg!!!!

Super dat je 2 streepjes hebt gezien.

Op naar morgen en zondag en de dag daarna en daarna allemaal positieve testen!!!

Ik durf het aan komt ie dan:

:woohoo:

Geplaatst

Ik mag dus nu officieel plaatsnemen op de wachtbank, maar

natuurlijk met jullie goedkeuring, ha ha!

Vanmiddag tp gehad, was wel een beetje teleurgesteld, ik ging

namelijk uit van de 1e behandeling, toen had ik 5 toppers en

daar werden er dus 4 van ingevroren.

Nu had ik van de 16 eicellen 9 eicellen die zijn gaan delen, maar

ze zijn niet zo super als toen.

Volgens mij zijn ze 8 cellig en nu voor de 1e keer na 4 tp zijn

er 2 teruggeplaatst.

Maar vol goede moed gaan we op naar 15 april.

Zou iemand mij misschien willen toevoegen op de lijst?

Weet niet goed hoe dit moet, hmm!

Nath,

Spannend en geweldig tegelijk!

Ik snap het wel, gooi er nog maar een heerlijke test tegenaan:toppie:

Geplaatst

Hermien,

Een vriendin van mij is zwanger geraakt van een 3 of 4 cellige embryo. (zijn beide terug geplaatst)

Nu heeft ze een gezonde zoon!

Geplaatst

Hermien,

Mocht het een troost zijn: ik heb ook 2 emmies aan boord van matige tot redelijke kwaliteit! En zie het resultaat tot nu toe!

Fijn dat er 2 zijn teruggeplaatst!! Veel succes met het lange en slopende wchten....

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle, TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa,TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

ChrisH,TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Geplaatst

Wish bedankt, dat is ook zo.

Ik heb wel 100% hoop, maar je gaat vaak van de

vorige keer uit en dan valt het altijd tegen.

Ik ben nu wel veel relaxter, maar ik weet dat de 2e

wachtweek veel erger is.

We gaan er gewoon voor!!!!!

Hoe gaat het nu met jou?

Geplaatst

Ben op dit moment vrij gelaten.

Natuurlijk zou ik willen dat het al morgen was en dat we bericht hebben gehad dat er mooie embryo's zijn en dat ik weet wanneer de tp is.

Maar goed, ben al super blij dat we dit morgen te horen krijgen.

De vorige 2 keren (in een ander ziekenhuis) kregen we dit pas na 3 dagen te horen.

Geplaatst

Nath,

Jij ook bedankt voor je reactie en dank je voor me toe

te voegen op het lijstje.

En na de volgende testen, proberen om te gaan genieten he'!

Geplaatst

Wish,

Spannend is het altijd, vooral als je verder nog niets weet.

Ik hoop het voor je, ik zal voor je duimen.

Geplaatst

nath wat een geweldig nieuws alvast een voorzichtige felicitatie....

ik durf het gewoon echt nog niet om te testen ben zo bang voor een teleurstelling. Ik wacht echt tot maandag heb inmiddels testen in huis.

Geplaatst

Ik neem ook al voorzichtig plaats op het wachtbankje. Morgen hoor ik hoeveel er bevrucht zijn en zondag welke goed genoeg zijn voor terugplaatsing i.v.m pgd traject.

We hadden 11 eicellen geoogst bij de punctie.

dus zondag de tp en dan zondag 18 april testen.

Mijn baarmoederslijmvlies daar waren ze wel heel erg enthousiast over.

iedereen fijne paasdagen!

Liefs Surinails

Geplaatst
Ja, ik ga zeker proberen te genieten!! Zijn al je gegevens correct op het lijstje??

Helemaal top!! BEDANKT

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle, TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa,TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

ChrisH,TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Surinails: TP 4-04, testen 18-04

Geplaatst
nath wat een geweldig nieuws alvast een voorzichtige felicitatie....

ik durf het gewoon echt nog niet om te testen ben zo bang voor een teleurstelling. Ik wacht echt tot maandag heb inmiddels testen in huis.

Ik ken het gevoel! Luisteren daarnaar!! Maar eeehhh, weet je nog dat we gisteren of eergisteren dezelfde klachten hadden met krampen enzo?? Wie weet!! Hoe gaat het nu?? Knap hoor als je het volhoudt tot maandag!! Hopelijk kunnen we maandag allebei door naar de 'uitgerekend in december' meiden!!

Gast Sannie66
Geplaatst

Om iedereen gerust te stellen: we zijn net pas thuis van een paar daagjes Tsjechie (en waren de hele dag onderweg) en dus geen mogelijkheid gehad om even een berichtje te plaatsen.

We hebben gisteren en vanochtend een (KV) zw test gedaan en ja hoor: een licht streepje. Die van vanochtend iets donkerder. Ik ben voorzichtig optimistisch en zal zondag nog een testje doen. Mocht deze ook positief zijn, dan zal ik dinsdag bij het zh een bloedtest vragen...

Ben dus voorzichtig blij....

Ga nu uitrusten van de lange rit en zal morgenavond even alle berichtjes lezen van o.a. Wish (jij hebt toch je punctie gehad vandaag he?)...

Geplaatst

Meiden, welkom op het bankje.

Nath toch al wel gefeliciteerd.

Ik heb het ook gehad, het gevoel dat het van onder eruit liep. wat kan dat zijn???

Ik heb vanmiddag 1 clearblue gekocht en ga maandagavond testen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden