Ga naar inhoud

Wachtbankje April


eslief

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

@ marielle shit zeg:( heel veel sterkte!!

 

 

 

heey meiden,

 

 

 

Hier nog 5 dagen wachten..Net als Zomer heb ik afstand genomen van het forum..Ik merk hoe meer ik hier kom en lees hoe meer Pijntjes ik opeens heb..Afgelopen week was het heel erg toen zat ik ook op wachtdag 6 dus wellicht was het een innesteling.,.Dat hoop ik dan maar:) Ik had heel veel krampen en pijn..Ik merk wel dat ik heel veel moeite heb met positief zijn.De wachtweken zijn een hel en daar kom je pas achter als je erin zit..BAH! Maar tot nu toe geen bloed te zien en in mijn buik is het vrij rustig.. Ik heb opeens wel heel veel moeite met die bollenm zeg! Ik krijg ze er heel moeilijk in en het is wat pijnlijk..Weet iemand hoe dat kan?

 

 

 

Groetjes esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Essie,

 

Had ik de laatste dagen ook met die bollen, raar he. Net of alles weer strakker werd ofzo...en of je ergens tegenaan kwam.

 

Wel grappig, jij schrijft dat je de 6e dag krampen had, nou hier idem dito, en een humeur erbij hahahaha.

 

Heb toch lopen mopperen...gewoon spanning natuurlijk.

 

Bij mij nu een beetje gevoel van ongesteldheid en ook weer niet...pfff tja inderdaad wat voel je he????

 

 

 

Nog een paar dagen lieve Es en dan zijn we of even flink verdrietig, of waar we natuurlijk vanuit gaan..............Helemaal HAppy!!!!!

 

 

 

Wees nog maar even extra lief voor jezelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww nee!! Alweer de eerste rode regel.... balen Marielle!

 

 

 

Voor de rest: ik snap al die onzekerheid heel goed. ben zelf ook wat minder op het forum nu. Had gisteren wat menstruatiekrampen en dacht, misschien is het wel een innesteling? Maar ik heb geen bloeding gezien (hoeft natuurlijk ook helemaal niet!!). maar goed, voel van alles in mn buik wat ik niet thuis kan brengen en ben ontzettend moe. Soms wordt ik er wel erg onzeker van.... Ik heb er op zich nog wel vertrouwen in maar schommel erg heen en weer. Maar we gaan er gewoon voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi eslief,

 

 

 

Ik heb precies vorig jaar op 19 maart een tp gehad en op dezelfde dag als jou getest, en ook zwanger!! dus als je je afvraagt kan dit nog veranderen, ik durf bijna wel heel hard te zeggen nee!! want je hebt natuurlijk niet voor niks een positieve test en zo vroeg al dus je hebt genoeg hcg in je lichaam.. natuurlijk is er bij iedereen wel een kans op een miskraam maar mij werd gezegd dat het zwangerschapshormoon al zo vroeg te meten was dat het wel goed zou zitten.. en mijn zoon is nu inmiddels (morgen) 4 maand!!

 

 

 

 

 

geniet ervan zou ik zeggen!

 

liefs

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Essie..............jaaaa je mag al blij zijn, jeetje wat goed. Gek dan dat je de ene dag nog een negatieve test hebt en nu een positieve.

 

 

 

Ik wilde net op het forum gaan schrijven dat ik me bijna niet kan bedwingen tot testen, maare ik doe het toch nog maar niet...

 

 

 

Ik ben erg blij voor je en hoop dat ik aan mag sluiten met wat groene regels hier...

 

 

 

een voorzichtige :circle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi esther,

 

 

 

Wat een SUPER goed nieuws zeg dat geeft de mens weer moed...

 

 

 

dit is echt heel positief geweldig zou er gewoon al voorzichtig van gaan genieten hoor hihi.

 

 

 

ik moet nog 1 week wachten voordat ik mag testen ga er tot nu toe vrij nonchalant mee om en probeer daarom ook niet zo heel actief mee te praten omdat ik er dan teveel mee bezig ben.

 

 

 

Maar uiteraard met zulk goed nieuws moet ik even wat schrijven...

 

 

 

dames hoop dat het voor iedereen net zo positief uitpakt en dat er maar veel groene regels bij mogen komen.

 

 

 

groetjes

 

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther,

 

 

 

Dat is toch wel echt duidelijk zwanger! Gefeliciteerd :positive energie:

 

 

 

Ik test ook sinds vrijdag positief en mag pas dinsdag voor de bloedtest. Heb echt 5 positieve tests in handen (hoezo neuroot????) Maar denk nu wel bij alles wat ik voel (heb last van buikpijn dat het toch nog gaat veranderen...)

 

 

 

X Moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje, maar dat is bij jou ook een goed bericht. Voor jou ook al een voorzichtige felicitatie..

 

Ik ga morgen ook maar een stuk of 10 testen in slaan denk ik hahaha...

 

 

 

Vonden jullie het trouwens niet doodeng het testen..

 

Ik denk dat ik op het moment supreme geeneens durf hihih:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje April:

 

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy, Testen 1-04

 

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

 

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

 

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

 

Marielle, TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

 

Jolan,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

 

Vanessa,TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

 

Nath82,TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

 

ChrisH,TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

 

Leepat,TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

 

Meg,TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

 

Sandra TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

 

Pleun ,TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

 

Kimmie ,TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

 

Hellen,TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

 

 

 

 

 

Heey lieve meiden,

 

 

 

Bedankt voor jullie lieve reacties!Ik heb inmiddels vanavond ook 2 testen gedaan en ook die waren positief en al donkerder als de eerste 2..We kunnen het nog niet goed geloven.Ik maak mezelf gewoon lekker groen wand voor nu ben ik dat:) En Mocht het fout gaan dan zien we dat ook wel weer..We blijven lekker positief maar het is nog steeds zo onwerkelijk na ruim 3,5 jaar..

 

 

 

Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

 

 

Is er nog een plaatsje vrij op de bank? Ik zou er graag bij op willen zitten.

 

 

 

Vandaag TP gehad van 2 cryo´s. (8 en 16 cellig).

 

Ik ga zondag 10 april testen. Wij hebben dan een etentje van de familie. Mijn ouders zijn dan 35 jaar getrouwd. Hopen op een dubbel feestje!

 

 

 

@Esther WOW gefeliciteerd met je positieve test!!!!! Geniet ervan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje April:

 

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy, Testen 1-04

 

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

 

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

 

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

 

Marielle, TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

 

Jolan,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

 

Vanessa,TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

 

Nath82,TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

 

ChrisH,TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

 

Leepat,TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

 

Meg,TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

 

Sandra TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

 

Pleun ,TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

 

Kimmie ,TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

 

Annemarie84, TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

 

Hellen,TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

 

 

 

Dank je wel:) tis onwerkelijk nog...

 

 

 

Welkjom op het bankje! ik heb je er bij gezet:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

 

 

 

heb sinds gister echt een dipdag en ben veel te negatief....:sad1:

 

 

 

ik test pas op 5 april dus ik heb nog even, maar ik ben veel te veel bezig met iets te voelen in me lijf. Maar ik voel helemaal niets het enige wat ik heb zijn gevoelige tepels maar dat kan ook gewoon een bijwerking zijn van de bolletjes. Verder merk ik niets, is dit nu een goed teken?

 

 

 

hoe bedoel je ik wordt gek van mezelf pfffff ben zo bang voor weer een teleurstelling de 1e IVF had ik ook nergens last van alleen de laatste paar dagen erg last van onderrug maar dat kwam van de ongi.

 

 

 

Kan iemand mij een klein beetje opbeuren en zijn er mensen die ook niets voelde en toch zwanger bleken te zijn? Dit soort dagen heb je ook in de wachtweken gek wordt je ervan.

 

 

 

groetjes

 

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden