Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sharon, gefeliciteerd!

Diaro, ik hoop dat je alsnog positief mag testen.

Hier zit ik nog 8 dagen voor de NOD...pffff wachten duurt lang! Maar ik geef de moed niet op.

Doeii

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Dames,

Even een vraagje, heeft iemand ervaring met een terugplaatsing en motorrijden? Wij zien dat het zondag heel erg mooi weer wordt en we willen dan even van het mooie weer gaan genieten, en een dagje touren.

Graag jullie advies hierin. Kan het trillen van de motor kwaad?

Geplaatst

@ schattie bij ons zeiden ze je mag alles doen waar je je goed bij voelt dus jij voelt je zondag kip lekker op die motor dus lekker gaan

de prof bij ons in het ziekenhuis vertelde je moet je voorstellen dat jou emmy in jou buik een hagelslagkorrel is in een dubbelgeklapte boterham met pindakaas en die valt er ook niet meer af zo zei hij dat op de infoavond wel leuke vergelijking haha hopen dat je er wat mee kunt

@ mamavantim whoehoe zwanger kei gefeliciteerd man gaat goed hier

Geplaatst

Hey Schattie,

gewoon lekker gaan rijden hoor kan geen kwaad volgens onze gyn ook ik hoop zondag nog even een klein stukje te toeren( als ik het nog durf) zal waarschijnlijk wel de laatste keer zijn dit jaar.

Geplaatst

Mama van tim,

Van harte gefeliciteerd, je gevoel zat dus echt helemaal goed!

Lekker van genieten

Liefs Hermien

Geplaatst

meiden met een positieve test van harte gefeliciteerd!!!! En de dames met een negatieve test veel sterkte..

ik heb vanmiddag ook weer negatief getest morgen is mijn officiele datum.. veel hoop heb ik niet meer..

Geplaatst

Leuntje, Ik las net een bericht van Vanessa, zij heeft een dag voor haar officiele dag negatief getest en op de dag zelf positief. Ik begrijp dat je niet veel hoop hebt maar...als ik het bericht van Vanessa lees dan......Succes hoor!!!!!Ik hoop gewoon dat het voor jou toch die wending mag krijgen!!!!!!!Joy1

Geplaatst

Bedankt voor je lieve bericht Joy! Dat is ook wel zo heb ik ook gelezen maar ik kan het me niet voorstellen.. Ik zie het morgen ochtend wel denk niet dat er veel gaat veranderen..

Geplaatst

@ hermien: zo vervelend die onzekerheid. Ikzelf had indd. zo'n zelfde ervaring drie jaar geleden. Net of we niet genoeg hebben moeten doen om zover te komen. Houdt het dan nooit op? dacht ik toen..

Het houdt op. Gelukkig maar het duurt soms even net iets te lang..

Sterkte en misschien komt alles toch gewoon op z'n pootjes terecht.

BEDANKT ALLEMAAL voor de felicitaties. Ik ben er helemaal vrolijk van!

Geplaatst

Mama van Tim en ?,

:yah::woohoo::yah:

Ook voor jou, van harte gefeliciteerd!!!!

Hier nog steeds zenuwen, ben net thuis van m'n werk.

Mijn vriend is mee naar boven gegaan, naar de badkamer en wou eerst een knuffel voordat ik de bollen in ging brengen.

Ik 'bang' het inbrenghulsje na het plaatsen van de bollen eruit gehaald, er zitten geen bruine puntjes aan. Zo begon het namelijk voorgaande keren ook.

Pfffff, nu weer zenuwen voor vannacht, dat ik vannacht ongesteld ga worden.

Brrrr, wat ben ik op van de zenuwen.....

Diaro,

Kom op, hou nog vol meid!!!

Geplaatst

Heeej meiden,

Even een wachtbankvraagje. Heb nu 3,5 dag geleden mijn 4e iui gehad. En vanmiddag had ik ineens 2 sliertjes helder bloed met wat slijm bij het afvegen na het plassen.

Verder helemaal niets meer gezien.

Iemand dit ooit mee gemaakt??Ben al in mijn hoofd aan het halen dat het heeeeel misschien een innestelingsbloeding kan zijn. Maar daar ga ik maar niet van uit(zou wel mooi zijn:unsure:).

Verder geen buikpijn oid.. Ach ja, gewoon geduld hebben en wachten maar denk ik....

Geplaatst

Mama van ton ook nog gefeliciteerd van mij hoor!

Ik ben op de helft van mijn wachtweken. 7 days to go!

Groetjes

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal

Mama van Tim, Geweldig hoor. Proficiat!!!

Voor alle negetieve testers, ongelofelijk balen zeg!

Wish, word nou wakker, wij zijn zoooooo benieuwd!!!!!

De uitslag van mijn bloed zat binnen de marges, dus mag lekker zo door blijven gaan.

Al maak ik me soms behoorlijke zorgen.

Hopelijk blijft alles nog een maandje of 8 binnen.

Onze omgeving weten wel dat we hiermee bezig zijn en gaan we vandaag het goede nieuws maar voorzichtig brengen. Voorzichtig in de zin van dat alles goed mag blijven gaan.

Weet iemand trouwens of een zwangerschap die ontstaan is d.m.v. IVF of ICSI een verhoogde kans op een miskraam heeft?

Fijna dag allemaal

Ik kijk later vandaag nog eens

xNoa

Geplaatst

Och hij staat er weer?????

Ben ik nou gek aan het worden of wat is dit nou weer??

Anyway

See you later!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden