Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat weet ik, daarom zal ik ook de dagen erna testen.

Zeker omdat er maar een 3-cellige terug geplaatst is. Die liep een dagje achter. Dus eventueel een late innesteling is mogelijk.

Maar goed, ik weet het nog niet..... (heb ook nog geen testen in huis, en ben vanavond pas na 18:00 thuis.....)

heb in de nacht van zondag op maandag erge krampen gehad....

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Stressen he Simba, maar nog maar een paar daagjes en dan heb je zekerheid..!! Ik heb ook nu al krampen, had jij dat niet eerder dan?? Sterkte meid, hoop dat je gewoon positief test..!!!

Gast estrhalita
Geplaatst

hier ook steeds meer ongi krampen, maar misselijk is vandaag stuk minder. gisteren heel erg. Weet het nu ook niet maar, maar ga echt niet testen en stel het misschien wel uit tot zaterdag zo denk ik er nu al over. De andere keren op de testdag ongesteld geworden. Wil gewoon die hoop houden en als ik test heb je duidelijkheid, maar die kan ook negatief zijn en dat wil ik niet. Span je het nog haha

Geplaatst

Ik span het nog ja.....

Moet jij eigenlijk voor een bloedtest? Of moet je alleen thuis testen?

Geplaatst

Ik leef met jullie mee, wat een spanning zeg!

Met mij gaat het wel weer wat beter.

Deze week hebben we gesprek met de gyn om deze poging te evaluëren en krijgen we te horen of dat we nog 1 cryo hebben.

We hebben geen bericht meer gehad vanuit Genk, dus neem ik aan dat we 1 cryo hebben.

Geplaatst

Lonneke:TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle: TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan:TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa:TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

ChrisH:TP 22-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Sannie:TP 22-03, 2 Emmies, Testen 2-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Suus77: TP 03-04, 2 Emmy's Testen 17-04

Mama van Tim: TP 02-04, testen 17-04

Lala: TP 03-04, 2 emmies, Testen 17-04

Leuntje: TP 06-04, 2 cryo's, testen 17-04

Mama Ree: TP 03-04 1 cryo, testen 17-04

Surinails: TP 04-04, testen 18-04

Diaro: TP 04-04 , testen 18-04

Sharon: TP 04-04, testen 18-04

Wish: Tp 06-04, 2 emmy's testen 18-04

Diane: TP 05-04, testen 19-04

Laika: TP 06-04, 1 cryo, testen 19-04

Esly: TP 06-04, testen 20-04 (bloedtest)

Ilse: TP 06-04, 1 cryo, testen 21-04

Okki: TP 06-04, testen 21-04

Cigdem: TP 09-04, testen 22-04

Simone09; TP 09-04, 2 emmy"s getest 23-04

Anouk: TP 09-04, twee emmy's, testen 24-04

Miranda: Tp 11-04 1 emmy, testen 25-04

KrisKras: 10-04 IUI, testen 26-04

Wannabemom: IUI(4) 13-04 , testen 27-04

Joy1; Tp 14 april 2 cryo's, testen 27 april

Schattie: TP 15 april 2 emmy's, testen 29 april

Marie10: TP 15 april 2 emmy's, testen 29 april

lytswyfke(kitty): TP 15 april 1 emmy, testen 29 april

Heids: TP 16-04 2 cryo, testen 30-04

Samsam: Tp 15-04 2 emmy's, testen 30-04

ChrisH:TP 18-04, 1 cryo, testen 30-04

Simba: TP 18-4, 1 emmy, testen 30-04

Estrhalita: TP 18-4, 2 emmy's, testen 30-4

Ik heb mezelf even rood gemaakt, heb vandaag ook weer een afspraak gemaakt voor de eerste FM poging 2. 4 mei ben ik weer aan de beurt!

Geplaatst

Heids: van harte meid! Kriskras: veel sterkte en geeft de moed niet op!!

Wachtende meiden: spannend!!! Ik leef met jullie mee.

Wij hebben 18 mei de eerste echo. Ik moet zeggen dat de spanning er niet echt minder op is geworden..... Zal wel komen doordat we al een keer een miskraam hebben meegemaakt. Maar ik probeer zo veel mogelijk te genieten en positief te denken!!!

Geplaatst

Ik leef met jullie mee! 30 april vorig jaar hadden wij een positieve test te pakken en ons meisje is nu alweer meer dan 4 maanden oud. Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe.

Liefs

Geplaatst

Heids van harte...

kriskras heel veel sterkte...

ik heb in de WD geen enkel kramp of steekjes gevoeld...

maar net voelde ik erge kramp (menstruatie kramp)

heb toen een test gedaan maar weer negatief...

ik heb geen bloedverlies....maar ben wel bang.

Geplaatst

Dag Allemaal, toch weer lekker wat groene regels zie ik staat. Het is een beetje 50/50. Volgens mij had Suus77 geen positief resultaat maar ik kan het ook niet terug vinden.

Zullen we die laatste dames ook maar groen wensen. Dan hebben we van de rode gewonnen. Niet dat we die graag rood zien uiteraard maar statistisch gezien lijkt het me prima om die ongi een maand of 9 uit te stellen.

We gaan zo veel mogelijk kerstkindjes op de wereld te zetten in 2010. Dit jaar een kribbe onder de boom!

Succes meiden!

Geplaatst

Lieve allemaal. Ik weet inmiddels meer. De laatste poging is mislukt.Mijn menstruatie is gekomen, heel klein beetje, maar wel een dikke negatieve test... We stoppen hierbij met pogingen. Ben nu 42 jaar, heb 2 kinderen Goddank gekregen, alles opgeteld bij elkaar is het voor ons nu het moment gekomen om er mee te stoppen al vind ik het wel moeilijk. Verstandelijk is het goed hoor!!!! Maar emotioneel is het slikken. Het is toch een afscheid nemen van een wens, van een kind die er niet meer zal komen. Terwijl ik het in mijn hart zo graag wil!!!! Een verdrietige Joy1.

Geplaatst

Het kopiëren lukt me nu niet, raar want ik heb het vaker gedaan. Ik wil mezelf dus rood maken......Joy1

Geplaatst

Hoi dames,

Jah erg spannend voor de genen die de echo nog moet krijgen, met name ik ook (12 mei) !!! Ik denk dat we wel in die spanning blijven, vooral als je een MK mee gemaakt hebt, ik 3 !!! Dus zit wel in de spanning, probeer positief en vertrouwen te hebben al is het soms wel moeilijk.

De stoute schoenen aan getrokken gisteren, heb een aantal baby kleertjes gekocht, kon het gewoon niet laten, nooit eerder gedaan maar nu kriebelde het zo !!!

@kriskras, meid wat een teleurstelling, maar geef de hoop en moed niet op, wij blijven duimen voor je !!!!

Zeker hopen dat er veel kerstkindjes komen hi hi hi !!!

@simba, maak je niet gek meid, makkelijker gezegt dan gedaan, weet er alles van !!!

@wish, ooh ik hoop zo voor je, die ene kan het zijn he !! we duimen

@Joy, meid balen zeg(nog zacht uitgedrukt) , en precies een wens is een wens, deze uitslag blijft pijnlijk en verdrietig, of je nou 3 of 5 kinderen hebt. Ik denk aan je, toen ik het las kreeg ik gewoon kippevel !! geen troost, maar 2 mooie kanjers heb je !!!

Geplaatst

Hey Joy,

Volg je verhaal al een tijdje. Balen dat het niet gelukt is. Of het nou een wens is voor een 1e of een 3e kindje. Een wens is een wens. En als zo'n diepe wens niet vervuld wordt, dan doet dat zeer, hoe dan ook.

Sterkte

Geplaatst

Snoeske, dank je wel!!!!Ja, tuurlijk heb je gelijk maar....ja...misschien wil ik mezelf ook wel een hart onder riem steken...(Al zou ik er nu niet tegen kunnen als een ander tegen mij zou zeggen, je 'hebt' er toch al 2!!!!!Dan zeg ik heel hard "AU")

En Heids helemaal in de blije!!!Het is je van harte gegund!!!Je hebt vast een gat in de lucht gesprongen!!!!! Joy1

Geplaatst

Ow lieve Joy

Heel veel sterkte met deze enorme teleurstelling!!! Tuurlijk was de wens groot, hoeveel kinderen je ook al hebt, maar goed, dat heb ik al eerder tegen je gezegd.

Logisch dat de pijn er is.

Heel veel sterkte!!

lieve groet

Babeth

Geplaatst

Ach Joy, verdorie... (*&*&^$*

Sterkte dame. Hadden het zo graag anders gezien voor jullie!

Geplaatst

Maak mij ook maar weer rood. Vanmiddag toch nog de rode duiveltjes door gekomen.

Donderdag al weer een afspraak staan om te kijken of we met de 5e iui gaan starten. Ik wil eigenlijk helemaal niet, heb er zo geen zin meer in... Maar helaas moeten we wel de 6 volmaken om aan ivf/icsi te mogen beginnen.

Geplaatst

Hallo dames,

maak mij maar rood, ben gisteravond begonnen en de ongi heeft vandaag doorgezet. Helaas onze 2de icsi is ook mislukt.

jullie allemaal sucses.

liefs lytswyfke

Geplaatst

de rode dames heel veel sterkte de komende tijd.

de wachtende dames heel veel succes nog met wachten,zal aan jullie denken.

de groene dames gefeliciteerd en op naar de eerste echo.

ik heb zelf 19 mei de echo.

@anouk,ik ga jou weer achterna,nu naar de eerste echo.spannend he.

met mij alles goed.met jou ook?ik vind het nog steeds onwerkelijk.niet te geloven.

nog paar weekjes wachten.

liefs miranda

Geplaatst

@Joy, he bah, wat een rotbericht zeg!! Ik had zo gehoopt dat je jezelf toch nog groen zou kunnen maken! Helaas heeft het niet zo mogen zijn! Ik wens je alle sterkte toe die je nodig hebt om het een plekje te geven!

@Lytswyfke & Wannebeamom, ook voor jullie heel veel sterkte gewenst!

@Heids, gefeliciteerd meid!! Super!!

@Hermien, heb jij vandaag je gesprek gehad ivm de luverisstudie? En weet je wat je gaat doen?

Liefs van een (op de 1e echo) wachtende Esly!:pray:

Geplaatst

@ Joy, wat een moeilijk en ook moedig besluit. Natuurlijk ben je verdrietig, voor jouw gevoel is je gezin nog niet compleet. Ik hoop dat je over een tijdje vrede hebt met de situatie en dat je kracht kan putten uit je kindjes.

@alle meiden waarbij deze poging mislukt is: sterkte..

@ Miranda en Cigdem, kletsen we verder bij 'uitgerekend in december'? Ben heel benieuw hoe het met jullie verder gaat, op naar die eerste mooie echo!!!

Geplaatst
Ja, ik heb dit ook gehad. Ik dacht echt dat het mis zou zijn. Tot aan de positieve test geen bloedverlies gehad maar na de testdag 2 weken lang bruinige afscheiding en licht bloedverlies. Toch nog steeds zwanger!! Volhouden dus, het kan echt nog wel!! Succes.

Nath,

Wat ongelooflijk spannend je hebt morgen de ECHO, oh ik wou dat ik zover was...echt leuk. Ik zag dat jij ook 2 hebt laten terugplaatsen dan is er ook nog de vraag 1 of 2??!! Laat je t morgen weten?

groetjes

Sam

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden