Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Meiden, welkom op het bankje.

Nath toch al wel gefeliciteerd.

Ik heb het ook gehad, het gevoel dat het van onder eruit liep. wat kan dat zijn???

Ik heb vanmiddag 1 clearblue gekocht en ga maandagavond testen.

Spannend Renata!!

Geen idee wat het is maar goor is het wel!! Haha! Misschien veranderd er door een mogelijke zwangerschap wel iets in je vagina???

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sannie,

Voor jou ook een voorzichtige felicitatie, echt helemaal super!!

Voor de rest van de meiden, die nu bijna mogen testen heel

veel sterkte!!

Dikke :aaaflowersmiley:

Geplaatst
Ik ken het gevoel! Luisteren daarnaar!! Maar eeehhh, weet je nog dat we gisteren of eergisteren dezelfde klachten hadden met krampen enzo?? Wie weet!! Hoe gaat het nu?? Knap hoor als je het volhoudt tot maandag!! Hopelijk kunnen we maandag allebei door naar de 'uitgerekend in december' meiden!!

ik hoop echt dat je gelijk hebt en dat we inderdaad met alle dames die hier hopelijk allemaal positief testen naar de december topic kunnen.

net tijdens het eten ook al stiekem met me man zitten kleten over positieve test en hoe we dan reageren en of we het gelijk vertellen en aan wie enzo.....

we gaan ervoor.....

Geplaatst
Goed zo!! Positief blijven totdat het tegendeel is bewezen!!

Leuk he? dat dagdromen......

doe ik zeker tijd om te treuren is er nog zat als het niet zo mag zijn toch??

dus voor nu nog even lekker positief en hopelijk blijft dat ook zo....

Geplaatst

We hebben gisteren en vanochtend een (KV) zw test gedaan en ja hoor: een licht streepje. Die van vanochtend iets donkerder. Ik ben voorzichtig optimistisch en zal zondag nog een testje doen. Mocht deze ook positief zijn, dan zal ik dinsdag bij het zh een bloedtest vragen...

Ben dus voorzichtig blij....

Even reageren hoor :positive energie::positive energie::positive energie:

Geplaatst

nou meiden spannend allemaal zeg maar ik krijg wel hoop als ik hoor dat er bij sommige toch een streepje te zien is .

ik hoor morgen om9.15 of ik een terug plaatsing heb.

we hebben gekozen voor 1 embryo terug te plaatsen.

pffff spannend allemaal. ik voel nog wel steeds mijn buik van de punktie.

ik ben deze behandeling (behandeling7) voor het eerst bij accupunctuur geweest.morgen voor de terug plaatsing moet ik ook nog naar toe en dan einde van de middag ook weer.ook moet ik kruiden slikken om mijn baarmoeder te verwarmen. spannend allemaal maar ja allemaal voor het goede doel.

we gaan hier gewoon allemaal voor een dikke plus en uit eindelijk ons babytje in de armen te kunnen sluiten.

meiden allemaal heel veel suc6. ik ken jullie nog niet echt maar dat zal vast wel komen.ik zou ook graag op het lijstje komen (mag dat) ik heb 18 april mijn testdag knuffel diaro

Geplaatst

Hallo iedereen

Gelukkig weer wat groene regels erbij!!! Joehoeeeee. Geniet ervan dames!

Ik zou eigenlijk deze ker niet meeschrijven op dit forum (wel lezen natuurlijk want ik ben veel te benieuwd), maar nu heb ik toch een vraagje als dat mag.

Ik heb mijn punctie gehad. Er zijn maar liefst 20 eicellen gevonden, waarvan 13 goed bevrucht. Wat was het een tegenvaller toen we vier dagen later bij de tp te horen kregen dat er één goede over was gebleven en een zwakke. Ik had zo verwacht dat er nog wel iets de vriezer in kon gaan, maar nee helaas. Deze goede en zwakke zijn beide teruggeplaatst. 's Avonds na de tp had ik een druppeltje bloed in mijn inlegkruisje??? Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Komt dat van de tp of zo??? En ik had ook de hele dag last van buikpijn de volgende dag ook trouwens. Ik dit een slecht teken of zie ik nu al beren op de weg???

Noa

Geplaatst

Noa, kan me voorstellen dat dat een enorme tegenvaller was. Zo zie je maar weer dat je er echt niets van kunt zeggen...maar goed, je hebt er 2 teruggekregen, dus wie weet!!!

Je kan niet nu al ongesteld worden. Ik denk dat er met de tp misschien iets geraakt is bij de baarmoedermond, waardoor die een beetje is gaan bloeden. Zou me hier geen zorgen ver maken hoor, kan echt nog geen menstruatie zijn.

Succes met wachten!

Geplaatst

@Nath, wat heb jij een mooie profielfoto :clap2:

Hier begin ik een beetje te denken of ik niet iets "onder de leden " heb inplaats van beginnende zwangerschapskwaaltjes.

Ik ben sinds gister behoorlijk snotterig heb hoofdpijn.

Was bij mn zus gister en die was van de week ook misselijk en pijn in dr buik, en die is echt niet zwanger. nog ff geduld, overmorgen ga ik testen.

Geplaatst

ik weet niet hoe het moet mezelf toe voegen hihihih

ook een banner lukt me niet groetjes diaro

Geplaatst

hoi meiden....

nou ik heb weer een verschrikkelijke nacht gehad werd om 2 uur wakker met hartkloppingen en heel erg pijn in me buik echt alsof ik ongesteld geworden was, ik wilde al een paracetamol gaan pakken en ging naar de wc om voor de zekerheid een maandverband te pakken.

heel de nacht ben ik er verder mee bezig geweest heb er zelfs over gedroomd dat ik bij een groep meiden zat die allemaal zwanger waren behalve ik.

Maar heb maar een uurtje pijn gehad en nu nergens geen last meer van(had de paracetamol niet genomen) en geen drup bloed te bekennen (gelukkig) gister de laatste utrogestan bollen gehad. Als dit ook weer zo'n bijwerking was vind ik het echt niet leuk meer... ik heb door endometriose altijd hele pijnlijke menstruatie vandaar dat ik ook echt dacht dat het voorbij was vannacht zoveel pijn deed het namelijk werd er gewoon misselijk van.

sorry weer voor mijn zeik verhaal maar als je dit gevoeld had dan had je echt gedacht dat het voorbij was.

groetjes

Patries

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy,Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Tristan's mama ,TP 23-03, 2 cryo's, Testen 1-04

Marielle, TP 18-03, 1 cryo, testen 02-04

Jolan,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa,TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Wannabemom: TP ? Testen 4-04

Nath82:TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

ChrisH,TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Leepat:TP 24-03, 1 Emmy Testen 5-04

Meg:TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra: TP 25-03, 2 Emmy's, Testen 8-04

Renata: TP 26-3, IUI, Testen 9-4

Pleun: TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Kimmie: TP 28-03, 1 Emmy, Testen 10-04

Annemarie84: TP 28-03, 2 Cryo's Testen 10-04

Doortje: 27-3 IUI: Testen 12-04

Hellen:TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Hermien: TP 02-04, 2 Emmy's,Testen 15-04

Pippe: TP 31-03, 1 Emmy Testen 16-04

Surinails: TP 4-04, testen 18-04

Diaro: TP 4-04 , testen 18-04

Je staat er tussen!! Oké zo??

Geplaatst

Oh ja, banner.....

Maak een banner aan via internet (ff googelen). Je krijgt dan een scherm met codes. Dan gewoon ff knippen en plakken. Code kopiëren (selecteren en dan rechtermuisknop) en dan plak je hem in de handtekening (via linkerkant gebruikersinstellingen en dan handtekening aanpassen). Even proberen welke code je moet hebben (volgens mij voor HTML). Succes!!

Geplaatst

Patricia,

Wat klote dat je zo veel pijn hebt gehad!! wat moet je geschrokken zijn!! Tja, ik heb vorige week ook een avond heel veel pijn en krampen gehad..... Misschien een late innesteling? Geef de moed niet op!!!

Geplaatst

Haai

Zo gisteren een geweldige dag gehad en lekker kunnen ontspannen.

Lekker naar het strand geweest en uitgewaaid. En in de avond vakantie uitgezocht, ook erg cool! Lekker weekje weg in Augustus in een luxe huis.

Helemaal geen buikpijn gehad, wel merk ik dat me reuk raar wordt. Lijk alles dubbel te ruiken en in de ochtend vaak wat misselijk wakker. Maar goed kan ook van de bollen komen.

Voel me nu heel goed, straks naar de verjaardag van zoontje van me vriend.

Eerste week zit erop nog een weekje!!!

Geplaatst

Hey Kimmie!!

Wat heerlijk!!! Enne, die reuk en misselijkheid herken ik wel..... Succes met de laatste wachtloodjes!! Nog een weekje!

Geplaatst

Ja idd nu lijkt er schot in te komen...

Nu ook weer 3 dagen vanalles te doen, dus dan gaat de tijd sowieso sneller!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden