Ga naar inhoud

Wachtbankje April


eslief

Aanbevolen Berichten

Hoi dames,

 

 

 

Ook ik kom jullie gezellig vergezellen!!!

 

We gaan met z'n allen voor GROEN deze maand!!!

 

 

 

Wachtbankje April:

 

 

 

Zomer71 ,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

 

Lonneke,TP 17-03, 1 emmy, Testen 1-04

 

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 2-04

 

Marielle, TP 18-03 1 Emmy (cryo), Testen 2-04

 

Jolan, TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

 

 

 

 

Liefs Jolan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

welkom meiden!! wat spannend!!

 

veel succes:)

 

 

 

@lonneke ik ben een streskip!! dus ik zit al aardig wat uurtjes te stressen.. en dan moet ik nog even.. inmiddels al minder overtuiging dat ik er goed ana gedaan heb dit bankje te maken.. straks is het morgen niet goed...brrrr.. vanacht doe ik geen oog dicht.. dat weet ik nu al.. ben blij als het ,morgen is.. dan kan ik de komende 14 dagen zo gaan doen

 

 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem ene beetje aangepast..

 

Ik heb hem nu ook op de eerst TP bovenaan gezet van de testdag:)

 

 

 

Wachtbankje April:

 

 

 

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy, Testen 1-04

 

Zomer71 ,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

 

Marielle, TP 18-03 1 Cryo, Testen 2-04

 

Jolan, TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

 

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 2-04

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke gezellig dan kom ik nu al kletsen

 

 

 

ik Ben Patricia krijg zondag 21 maart punctie en verwacht woensdag 24 maart terugplaatsing wat inhoud dat ik volgens mij 5 april mag testen(indien er bevruchting plaats vind)

 

 

 

spannend allemaal weer

 

 

 

vooralsnog vind ik het allemaal erg meevallen heb zowieso geen moeite met prikken.

 

 

 

hoe is het prikken bij jullie verder gegaan?

 

 

 

groetjes

 

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi patricia

 

ik heb zondag ook de punctie en verwacht donderdag dan de tp

 

betekend dat dan dat ik 6 april mag testen?? ben dan nl jarig

 

dan hoor ik bij de club van 30

 

 

 

zeg dames als we nu onze naam gewoon vast in het groen op het wachtbankje zetten geeft dat misschien alvast het goede voorbeeld

 

want we willen niet alleen een dikke bank maar een dikke groene bank

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee san je mag de 9de testen.. jammer he.. bij zwolle is het 18 dagen na de punctie.

 

 

 

Ik ben niet echt bijgelovig maar om mezelf al groen te maken gaat me dan toch stiekem een beetje te ver;) ik ga gewoon van zwart naar vetgroen

 

 

 

nog maar een paar uurtjes dan is mijn wachtbankje eindelijk een feit..bijzonder hoor

 

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag net deze smiley, wel rond het wachtbankje hangen, maar er nog niet geheel op durven plaatsnemen, lijkt wel op mij dus! Hahahahahahahahahaha

 

 

 

:sofa:

 

 

 

Groet en een fijn weekend, Zomer

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat zo?? in dat papier wat je mee krijgt staat 18 dagen na de punctie..

 

mischien heb ik het wel fout hoor.... hmmm ik bedenk me net dat de punctie zondag is en niet maandag.. dan heb jij gelijk;) ik had maandag gerekend..

 

ik moet ook geen dingen uitrekenen als ik zenuwachtig ben;)

 

 

 

zomer dat plaatje is van mij ook op toepassing:D

 

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,er is al antwoord gegeven op je vraag sandra, schijnbaar gaat het in ieder ziekenhuis weer anders wij mogen in rotterdam 15 dagen na punctie testen dat houd in 5 april.Jammer dat je niet op je verjaardag mag testen zou een geweldig cadaeu zijn ........het is wel spannend krijg jij verder een verdoving d.m.v. een infuus?ik wel vorige keer was ik proefkonijn en nu is het hun werkwijze geworden moet zeggen dat ik bij me 1e IVF bijna niets gevoeld heb dus ik vond het ideaal....nou ben op me werk dus ga maar even wat doengroetjesPatricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

patricia@ ik heb een tabletje diclofenac 50 mg mee gekregen om een uur van te voren in te nemen en krijg dan een infuus met fentanyl is een soort morfine

 

hoef geen prikken van onder waar ik heel blij mee ben

 

heb al 2x een punctie gehad en het infuus is wel heel prettig, mocht je pijn hebben doen ze er gewoon nog iets bij wat direkt helpt

Link naar reactie
Delen op andere sites

meiden daar ben ik weer!!

 

En ik ben zo ontzettend blij!!

 

Ik heb een echte topper terug gekregen!!

 

De deling was tussen telbaar en ontelbaar in.. zonder fragmentatie..

 

En het geweldigste nieuws van alles is dat we zelf 2 cryo's hebben!! Ze zijn het zo goed gaan doen dat ze ingevroren kunnen worden.. ik ben echt hellemaal happy.De gyn vond ook dat we heel veel gelluk hadden omdat het eigelijk nooit voorkomt bij maar 4 bevruchte eicellen.

 

 

 

Hier een fototje van onze pluis!!

 

je ziet dat zwarte gat en daaronder 2 kleine witte puntje dicht bij elkaar.

 

dat zijn de luchtbelletjes en daar precies tussen zit onze pluis.Dat kan je met het blote oog niet zien..Ik ben zo blij!!

 

 

 

39394-6029871.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi es,

 

 

 

wat een super goed nieuws zeg kan me voorstellen dat je helemaal happy bent....

 

 

 

nu op naar een prachtige positieve test moet je ook bloed prikken of hoef je straks alleen maar thuis te testen.

 

 

 

ik heb bij me 1e IVF alleen thuis moeten testen en geen bloed hoeven prikken.

 

 

 

hoe gaat dat bij jullie.

 

 

 

Gr

 

Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Lon,

 

 

 

ik voel me nog hetzelfde.. het is net of het nog niet is terug geplaatst..

 

Je bent er zo lang mee bezig en nu is het "klaar" ..

 

mischien moet het ff wennen of is het een soort van zelfbescherming

 

hoe voel jij je?

 

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden