Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nou ik heb alleen nog maar gedroomd van 1 of 2 maar vanacht de 6 of 8 ling met dank aan de foto's van sannie hahaha

o ja en klagen mag hoor is soms ff nodig

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast Sannie66
Geplaatst

Humor ook meiden, humor ook :hypocrite:

Geplaatst

@Sandra, ik heb gewoon gezicht op youtube en dan Jon and kate 8 plus. daar staan verschillende filmpjes.

En zeker humor is zeker belangrijk....

Geplaatst

Zooo dit wilde ik even delen, dit was even een bizarre gewaarwording voor me.

Ik zat voor de gein plaatjes te zoeken van embryo's van het stadium van ons nu..En zag en plaatje en voel me misselijk worden...

Hahaha...vreemde reactie van mijn lijf toch..

Geplaatst

je bedoeld vast het plaatje van die vieze klodder

ik word er niet misselijk van maar je kan je toch niet voorstellen dat dat een baby moet worden

Geplaatst

Ik denk dat onze cryo poging volledig de mist indraait.

Sinds maandag heb ik al bruinige afscheiding, net of het van een endocyste is ofzo. En dan heb ik nu nog 10 dagen te gaan voordat ik kan testen. Dit ziet er dus helemaal niet goed uit.

Wat een %^&proces is dit toch!

Voor een volgende poging zullen we eerst weer de mallemolen door moeten, dit kan dus nooit direct de volgende cyclus.

Dat betekent dat ik nog zeker twee keer de helse pijnen van een menstruatie moet doorstaan, vreselijk!

Sorry maar zit er even doorheen.

Geplaatst

Owhh vanessa wat kl*te zeg meid!! ik had het je zo gegunt dat het lukte met deze cryo die nog van Bo kwam..Ik weet dat je er hellemaal doorheen zit.. maar bruin bloed is nog altijd geen helder rood ondanks dat het nu er behoorliijk negatief uitziet kan het nog wel..Ik ga toch heel erg hard duimen voor je..Dikke knuffel

Geplaatst

heey meiden hoe gaat het met iedereen op het wachtbankje..

@Lieve San.. bijna kom je ons vergezellen! Spannend:)

lonneke ik vind jouw gevoel heel herkenbaar..Er zijn momenten dat ik heel vrolijk ben maar er zijn ook momenten dat ik het allemaal niet meer zie zitten..Ik ben sochtends bij het opstaan heel misselijk en kan bepaalde geuren ff niet hebben..Zoals pindakaas gatverdamme het idee alleen al.Toch vind ik tot nu toe de wachtweken nog wel te doen maar de tweede week word volgens mij wat spannender..Hoe meer ik op het forum lees hoe meer pijntjes ik opeens voel:)

Nog maar 8 dagen voor we gaan testen.. Spannend!!

Geplaatst

dames willen jullie even extra duimen voor hier vandaag

als 1e rede ze gaan vandaag ons frummie ondooien en als dat goed gaat krijg ik m morgen terug en mag ik echt weer hier komen zitten

en als 2e rede heb ik om 11:30 mijn 2e sollicitatie gesprek voor een baan hier in de buurt

als dit goed gaat heb ik zsm weer gewoon werk en dat heb ik wel echt nodig

dus help aub

Geplaatst

Phiei meiden, wat een gedoe allemaal.

Ik heb nu al 2 dagen gerommel in mijn buik en ben steeds bang dat ik ongesteld ga worden.....

Ik ben daar ook wat onzeker door en ongerust en dit doet mijn humeur en nachtrust geen goed!

Ik denk de hele tijd aan wat het ziekenhuis heeft gezegd:"door die bolletjes wordt je ws niet ongesteld". Met andere woorden, ook als het niet goed is, zal ik niet ongesteld worden...

Na de pregnyl werd ik altijd op dag 10 ongesteld, en nu is het dag 11.

Nou ja, ik ben altijd een nuchtere optimist, maar nu......

Sandra, nog even over je plaatje, heb ik wat gemist? Sorry als het dubbelzinnig over is gekomen....

En meiden... dromen over een 8ling? je weet wat ze zeggen over de kracht van verbeelding he??? Hahahahahahahaha

Pleun, ik duim voor jullie, tot mijn duimen er zeer van gaan doen zal ik duimen!

Vanessa, inderdaad wat een ....proces is dit toch, wat jammer dat het zo nu voor jullie lijkt te lopen!

Ik denk aan iedereen!

gr Zomer

Geplaatst

awhhhh nee toch lieve Zomer:(

is het oud bloed? ik hoop echt dat het een innestelbloeding is..

Dikke knuffel!!

@pleuntje heel erg veel succes met dexe ontdooisessie! ik hoop dat het goed gaat! en succes met je solicitatie

Esther

Geplaatst
Tranen over mijn wangen achter de PC, net wat bloedverlies..

Het zal toch niet nu al mis gaan???

Zomer

Gatverdamme, nog iemand die zich net zo voelt dan mij!

Hoe komen we erdoor?

In ieder geval een hele dikke knuffel!

Gast Sannie66
Geplaatst

O wat een narigheid en onzekerheid allemaal hier...

Ik denk aan jullie Vanessa en zomer....

Geplaatst

Hey meiden,

Pfff wat een verdrietige berichten hier!! Hou vol meiden! Ook ik heb het niet lekker op een rijtje in mn koppie. Heb gisteravond heel lang liggen draaien en woelen en maar bedenken wat ik toch met mijn leven moet als ik geen kinderen kan krijgen. Had er even totaal geen vertrouwen meer in. Ik heb er nu nog steeds niet veel vertrouwen in maar het begint weer een beetje te komen. Ach ik weet het ook ff niet........................... komt wel weer goed...... heb net een ticker gemaakt om in ieder geval weer een beetje hoop te krijgen! Hopelijk mag ik hem over 2 weken omzetten in een zwangerschapsticker........

Lieve meiden, voor jullie allemaal een dikke :hugg:

Oh en Pleun, ik weet niet of het te laat is om te beginnen met duimen maar ik ben hard aan het duimen voor je cryo!!! Sorry, lees het nu pas!!

Geplaatst

Hey meiden,

@ zomer en vanessa, he wat een nare berichten. Hopen dat het een loos teken is. Ik duim hier voor jullie.

@Nath..zo herkenbaar je gepieker, zoals je al zegt....Komt wel goed....

@ Pleun, ben erg benieuwd hoe alles gegaan is vandaag??

@ Sandra, apart he dat dat inderdaad een baby wordt ( plaatje) , en ja ik vond het ook zo raar dat ik er misselijk van werd, had het vandaag weer. Ik dacht eens even kijken... Wat kan een mens raar reageren soms he.

Terwijl ik het normaal gesproken wonderlijk vindt om te zien...ach iedere gek....haha

Geplaatst

Hey en Essie, we zijn op de helft van deze marathon...

Nog even in conditie blijven...hiihihihihii...

Redt je het nog?????

Geplaatst

Hoi meiden,

ik mag vanaf vandaag officieel op het wachtbankje.

We hebben een 9 cellig embryo terug gekregen weet niet wat het inhoud maar hopelijk is het goed genoeg...... er waren in totaal 3 bevruchtingen ik hoop dat de andere 2 voldoende zijn voor cryo.

dames houd moed he!! kom op er is nog tijd zat om je rot te voelen als het zover is. maar zover is het nog niet dus vertrouwen hebben in je lichaam en genieten van wat je nu hebt.

klinkt heel cliche en weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, bij me eerste ivf heb ik ook 2 weken gefrustreerd rond gelopen dat ga ik mezelf dit keer niet aandoen. Ik ga gewoon genieten...(tenminste proberen)

5 april mogen wij testen

groetjes

Patricia

Geplaatst

@vanessa je hebt al vanaf de tp bruin bloed verlies, zouden ze niet per ongeluk iets kunnen hebben beschadigd? bedoel niets ernstig

misschien verklaard dat het bloed, lijkt me vreemd dat het nu al mislukt zou zijn

@lonneke je word wel snel misselijk zo te horen zou dat positief zijn?

@nathalie kom op nog maar 12 dagen

@esther je bent al op de helft

@patricia ze zeggen dat een eicel zich per dag verdubbeld met delen

dus dag 1 1 delig

dag 2 4 delig

dag 3 8 delig

zo te horen heb jij een prima emmie gekregen

Geplaatst

ik heb van allebei nog geen idee

maar ben van beide een beetje positief

van de cryo omdat ze me niet gebeld hebben dat het mis was

en van de baan omdat die man tegenover me aangaf dat hij het opzich wel zag zitten maar het nog met 2 andere mensen in het bedrijf moest bespreken

dus

licht positief ingesteld maar dat maakt het nerveuze gevoel nog niet minder hier

denk dat voorla morgen na 9:15 (dan mag ik bellen naar het zkh) de spanning een heel stuk minder is

die baan is gewoon mooi meegenomen als dit wat wordt maar daar ga ik niet verdrietig om zijn al het niets wordt

als mn eskimo niet goed gaat dan denk ik dat ik wel heel verdrietig ga zijn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden