Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey allemaal!

Hoe gaat het hier??

Ik draag inmiddels weer mijn sportBH!! Pfff, ik zou willen dat ik mijn borsten eens ergens anders neer kon leggen. Hahaha als ik zwanger blijk is dit voorlopig ook nog niet over!!! Vooral de tepels zijn errug pijnlijk... Ach, met een sprot BH is het goed te doen en ik doe er alles voor. Gisteren heel rustig aan gedaan met als resultaat dat ik me nu een heel stuk beter voel!! Joepie!!

Succes meiden! April nadert snel en dan zijn de eerste testers aan de beurt!!:boff:

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Marielle, TP 18-03, 1 Cryo, Testen 2-04

Vanessa, TP 19-03, 1 Cryo, Testen 4-04

Jolan, TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Nath82, TP 22-03, 2 Emmy's, Testen 5-04

ChrisH, TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Meg, TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Geplaatst

Welkom erbij Vanessa!! Ik pas alleen ff lijstje aan zodat iedereen weer op volgorde van testen staat goed???

Wachtbankje April:

Geplaatst

Helemaal goed! Dank je wel. Wij mogen zaterdag's al testen zo te zien. We hebben geen echte datum mee gekregen uit het zh. De vorige keer hadden we de tp op zaterdag en het testen 14 dagen later op zondag. Dus het klopt wel dat we zaterdag's de 3e mogen testen. Als ik die datum nog ga halen......

(ja, ik natuurlijk wel maar ben bang dat ik dan al ongesteld ben)

Geplaatst

Hee dames,

Volgende week kom ik jullie gezelschap houden, gister de eerste fm gehad en heb 18 follikels waarvan de grootste 11 mm is. dus ik verwacht maandag of dinsdag de punctie.

Allemaal succes met het wachten.

Groetjes suus

Geplaatst
Helemaal goed! Dank je wel. Wij mogen zaterdag's al testen zo te zien. We hebben geen echte datum mee gekregen uit het zh. De vorige keer hadden we de tp op zaterdag en het testen 14 dagen later op zondag. Dus het klopt wel dat we zaterdag's de 3e mogen testen. Als ik die datum nog ga halen......

(ja, ik natuurlijk wel maar ben bang dat ik dan al ongesteld ben)

Op het lijstje staat de 4e? klopt dit dan wel??

Geplaatst

Hallo meiden, wat een gedoe op die wachtbank zeg.

Lonneke, ik snap geheel wat je aangaf. ook ik lijk wel dingen te voelen en dan ben ik meteen in een stressmodus....

Maar ja, lekker doorwerken en verstand op nul!

Leuk dat er zoveel meiden bij zijn gekomen, welkom!

Enne, met zijn allen testen op 1 april, dat is toch wel een heeeel leuk idee moet ik zeggen! (nu al met zijn 3en)

gr Zomer

Geplaatst

Hey meiden heel veel succes en hopelijk meer groen als in maart!

Sannie, ook ik had mij niet op het wb gezet van maart om de zelfde reden en bij mij heeft het goed gedaan.

Moet zeggen dat ik mij er wel op heb gezet nadat ik meerdere keren positief had getest.

Ik hoop voor jou het zelfde je hebt het nu wel een keer verdiend ( jullie allemaal trouwens)

toi toi toi voor deze maand

Geplaatst

Wachtbankje April:

Hellen, TP 23-03, 2 cryo emmy's, Testen 13-04

Geplaatst
Op het lijstje staat de 4e? klopt dit dan wel??

Dat klopt dan niet maar ik wil voor mijn familie de 4e als testdag houden (hun weten niet beter). Ik zal hem wel even aanpassen.

Geplaatst

Wachtbankje April:

Vanessa, TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Hellen, TP 23-03, 2 cryo emmy's, Testen 13-04

Gast Sannie66
Geplaatst
..Sannie, ook ik had mij niet op het wb gezet van maart om de zelfde reden en bij mij heeft het goed gedaan.

Moet zeggen dat ik mij er wel op heb gezet nadat ik meerdere keren positief had getest.

Ik hoop voor jou het zelfde je hebt het nu wel een keer verdiend ( jullie allemaal trouwens)...

Thanx Chantal... jij alweer bijna voor je 1e echo!!! Spannend...

Geplaatst

Nath, ik ga voor alles, en of dat nu 1 of 2 kindjes zijn, alles is welkom. Ons hart en liefde zijn groot genoeg voor 1 of 2 wonderen in ons leven.

Sandra: :boff:Nog even en dan zit je hier ook bij!

Gr zomer

Geplaatst

zomer ik sta in de startblokken

moet wel lachen van die smiley kan ook iets anders zijn haha dubbele gedachten haha

Geplaatst

Hey Meiden,

Hoop hier vanavond een beetje steun te vinden. Kan m'n gevoel even nergens kwijt bah..

Heb echt een K***dag. Zo zei ik gister nog morgen lekker werken, nou de concentratie was ver te zoeken. En weer steken en misselijk.

Ik hoop zo dat je gelijk hebt Sannie dat het een goed teken kan zijn..

Eslief, ben blij dat we gelijk lopen...gedeelde stress is halve stress??? was het maar waar he...

Nath...ik zei gister nog tegen m'n vriend, wil jij die borsten niet even hebben hahaha..

Vooral met slapen heb ik het, kan geen houding vinden, en dan heb ik toch geen cup brigit bardot hoor hahaha...

Hebben jullie trouwens ook allerlei gekke dromen, of slapen jullie goed???

He, voel me een beetje een zeikerd de laatste dagen, maar zo relaxed als ik in het begin was, zo a relaxed nu.....

Sorry dat ik niks vrolijks breng vandaag meiden

Geplaatst

hey lonneke

die zere tieten die heb ik ook

het slapen gaat de laaste 2 dagen ook minder

veel dromen en regelmatig en vroeg wakker

en omdat jij vandaag niks vrolijks kan inbrengen doe ik het voor jou

JE BENT NOG STEEDS NIET ONGESTELD!!!!!!

zo daar moet je toch wel vrolijk van worden en anders nog een :hugg:

Geplaatst

:hugs2:sandra je hebt het voor mekaar...ik zit hier te glimlachen..

Ik weet ook dat ik niet moet klagen, maar pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff vermoeiend is dit he...

Heb je ook al over zeslingen enzo gedroomd...???

Gast Sannie66
Geplaatst
..Heb je ook al over zeslingen enzo gedroomd...???

"Jon and Kate make 8" ! Had ik pas weer een aflevering van gezien... wat me met name is bijgebleven is de auto (zeg maar gerust BUS) ..

jon_kate_plus8.jpg

Gast Sannie66
Geplaatst

En nog 1... een parodie op Octomom:

octomom-costume-creeps-me-out-12677-1236632174-0.jpg

Geplaatst

Hahaha die is grappig.

Heb net die filmpjes van jon en kate zitten kijken, pffffffffff die buik dan...

Heftig hoor. Nou dank je Sannie, ga vanavond weer dromen hiihihiii

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden