Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@pleun we gaan er van uit dat we morgen allebei een tp hebben

ik moet om 14 uur in zwolle zijn krijg 2

toi toi toi

denk niet dat ik morgen online ben misschien in de avond maar overdag niet

mijn man is vrij en we gaan er een gezellig dagje zwolle van maken

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

sandra en Pleun, alvast heel veel succes morgen.

Enne Pleun, inderdaad geen nieuws is goed nieuws..

Ik dacht het stiekum ook hoor Sandra...misselijk goed nieuws.

Maar ja het kan ook door die verrekte rotbollen komen natuurlijk...

Geplaatst

ik ben niet misselijk van de bollen, maar gebruik deze nog niet zo lang als jou

heb wel zere tieten en krijg meer pukkeltjes

Geplaatst

Haha ja toch weer die tieten he. Nou maar dat is een mooie bijkomer, ik heb eindelijk een beetje vol cupje..hihihi

Ik had de misselijkheid eigenlijk al de dag na TP, misschien is het ook puur psychisch hoor...

Hey en dames, we hebben dan niet van die mooie kussentjes, maar met veel liefde houden we een plekje voor jullie warm

Geplaatst

ik deze keer au naturel met de blote billen op het bankje zitten

vorige keer met kussen en sjorbanden en dat mocht niet baten

nu maar op de door bijt manier

hopelijk heb ik over 9 maanden een houten kont

Geplaatst

Voor de dames die morgen een tp hebben, veel succes.

Een cryo-tp voelt wel anders. Ik heb gisteravond wat krampjes gevoeld in onderbuik en liezen. Vanavond ook een beetje en mijn borsten voelen zo nu en dan gespannen. Verder voel ik gelukkig niet continu pijntjes en krampjes. Dat had ik bij de verse tp wel. En die bolletjes hoef ik gelukkig ook niet te gebruiken, want die gaven bij mij ook veel bijwerkingen, waardoor ik aardig in war raakte.

Maar de wachtweken blijven spannend. Dus iedereen, succes en sterkte de komende weken.

Geplaatst

Hey Sandra,

Veel plezier vandaag met je TP en je gezellige dagje Zwolle. Geniet er maar lekker van!!

Ik blijf voor jullie allemaal duimen (en natuurlijk ook voor mezelf).

Geplaatst

hee dames

HET GOED GEGAAN!!!!!

om 11:40 komt frummie thuis bij mij

en daar moet het dan 9 maanden blijven vindt ik

ik heb echt super slecht geslapen maar dat maakt nu niet meer uit

ik mocht eigenlijk om9:15 bellen maar om 8:45 hield ik het niet meer

en heb ik gebeld

de lab. mevrouw moest erg lachen toen ik belde en zei ik houd t niet meer

ze ging me uit mijn lijden verlossen en kwam snel terug met het is gelukt om11:40 krijgt u m terug

wat een last viel er van mijn schouders

Geplaatst

:woohoo::woohoo::woohoo::woohoo: Joepie Pleun!!! Op naar de cryo!! Om 11:40!! (weer een 11, dat was jij toch??). Hihi

Geplaatst

Pleun, dit moet gewoon een blijvertje zijn. Als je 1 cryo hebt en deze ontdooit ook nog goed dan is dat echt een topscore.

Geniet ervan!

Ik wordt zo door de dokter teruggebeld. Even kijken hoe we het e.a. gaan oplossen.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Marielle,TP 18-03, 1 Cryo, Testen 2-04

Jolan,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa,TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Nath82,TP 22-03, 2 Emmy's, Testen 5-04

ChrisH,TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Meg,TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Pleun ,TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Hellen,TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

Geplaatst

Zou het een positieve invloed hebben dat de kop van ons lijstje in het groen is? Dat gewoon het hele lijstje eronder straks groen is! Yes, daar gaan we voor!

Gast Sannie66
Geplaatst

Pleun wat fijn! Je hebt je cryo tp gehad... nu maar weer lief zijn voor je buikje en dan is het zo weer 10 april... ik geloof niet dat je maart bedoelt, toch????

Geplaatst

Super Pleun! Nu lekker broeden!

Ik moet nog een beetje wennen aan mijn nieuwe status van 'misschien wel zwanger'. Vanochtend naar de tandarts geweest en ik had een klein gaatje (geen last van, de vorige keer wilden ze er niets aan doen). Maar goed, ik dus vrolijk afspraak maken, kon al maandag terecht voor het vullen! Vraag ik me net af of ik wel verdoving mag (ik doe echt niet zonder) en na veel gespeur op het internet blijkt dat het niet heel veel kwaad kan maar ik druf het toch niet... hahaha kan ik die afspraak weer verzetten. Heb hem maar op half april gezet, kan ik altijd nog kijken of ik dit wil. Aangezien ik geen pijn heb......

Stom he?

Liefs Nathalie

Geplaatst

Je hebt gelijk hoor Nath, ik moest in de zwangerschap van mijn zoontje naar de tandarts en toen zei de verloskundige dat je de eerste 12 weken geen verdoving mocht, dus had ik ook nie gedaan, toch het zekere voor het onzekere nemen, ik hoop voor je dat je de afspraak in april weer kan verzetten ;)

Liefs Marielle

Gast Sannie66
Geplaatst

Even een opvrolijkertje (deze heb ik ook op m'n Hyves staan..):

gebakkeneipasen.jpg

Geplaatst

Wachtbankje April:

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

Marielle,TP 18-03, 1 Cryo, Testen 2-04

Jolan,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

Vanessa,TP 19-03, 1 Cryo, Testen 3-04

Nath82,TP 22-03, 2 Emmy's, Testen 5-04

ChrisH,TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

Meg,TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

Sandra TP 25-03, 2 Emmy's Testen 8-04

Pleun ,TP 25-3, 1 Cryo, Testen 10-4

Hellen,TP 23-03, 2 Cryo's, Testen 13-04

heb vanmiddag een tp gehad van 2 topers deling ontelbaar emmy's liepen zelfs voor

helaas geen cryo's maar hoop/denk dat het niet nodig is heb hier een goed gevoel over

Gast Sannie66
Geplaatst

Wat een mooi bericht San, en nu maar broeden op die emmies...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden