Ga naar inhoud

Wachtbankje April


eslief

Aanbevolen Berichten

Hey Es...supermoderator, wat houdt dat in???

 

 

 

Hoe ik me voel, tja...heel erg moe, en een beetje jankerig.

 

Had ik nog niet echt gehad, dus heb te vroeg gejuicht haaha.

 

En met vlagen, nu dus ook zooooo misselijk. Heb het idee dat dit door de utrogestan komt, maar weet het niet!!

 

 

 

Verder, tja in m'n buik voel ik ook nog niet iets ofzo, maar vind het nu inderdaad geestelijk ook opeens lastig. Nu is het klaar en kan je alleen nog wachten. En gewoon het gevoel,je hebt nu iets in je lijf, maar je weet nog niet of het verder leeft of niet????

 

 

 

Pfff slechte dag denk ik hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

He Lonneke, ik herken het wel een beetje hoor, het lijkt wel een soort "after dipje". We zijn natuurlijk aldoor bezig met van alles en nog wat. (ziekenhuis bezoeken, hormonen spuiten, de bijwerkingen daarvan accepteren en mee omgaan, steeds wachten op bv is het ustig genoeg om te starten met de Gonal F, komen er genoeg follikels, zijn er genoeg eitjes, is het zaad oke, is er een bevruchting, kunnen er bewaard blijven enz enz enz enz)

 

 

 

En nu... nu is het een stuk rustiger en moeten we alleen nog maar wachten. ik vertelde ook een paar vriendinnen afgelopen vrijdag, dat ik hier nog niet over had nagedacht... Dus; dat verklaard voor mijzelf even een dipje...

 

 

 

gr zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zomer,

 

Soms is het zo fijn om even te horen dat de anderen hier ook wat last van hebben. Niet dat je het iedereen toewenst het gevoel, maar dan is het wel makkelijker relativeren.

 

Hoe is het nu met jou???

 

 

 

@ Sandra, we houden je plekje vrij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is het goed, hebben lekker in de tuin gezeten (in het zonnetje), ramen gelapt, terras geschrobd, oude potplanten weggedaan enz

 

Kortom, heerlijke dag en weer rustiger!

 

 

 

En inderdaad, je wenst het een ander niet toe, maar het is wel lekker om te lezen dat een ander je dingern herkent.

 

 

 

Sandra, ik schuif alvast een beetje op, kan je lekker bij ons op de wachtbank!

 

 

 

gr Zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandra,

 

 

 

Hoe is je punctie verder verlopen?

 

 

 

Ik had ook vanochtend me punctie, vond het dit keer tegenvallen de 1e keer had ik minder last. En ben behoorlijk aan het nabloeden.

 

 

 

heb 8 eicellen dus nu maar hopen dat er mooie emmy's uitkomen!

 

 

 

en dan mogen we vanaf woensdag als het allemaal goed gaat ook op het wachtbankje.... en komen de 2 spannende weken eraan.

 

 

 

groetjes

 

Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

patricia@ mijn punctie is 100% mee gevallen

 

tijdens de punctie een paar vevelende prikjes gevoeld maar dat is alles

 

nu nog steeds geen last eigenlijk

 

zag er wel tegen op de 2e x was een hele pijnlijke

 

als er bevruchte eicellen zijn heb ik donderdag de tp

 

hoop dat je pijn snel afzakt en dat die van mij weg blijft

 

en op naar een paar goede emmy's en plakkertjes en om het helemaal compleet te maken ook nog iets in de diepvries graag

 

jij ook veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou het zou inderdaad erg prettig zijn als er een paar emmy's de vriezer in kunnen.

 

 

 

heb nu ook meer buikpijn heb het gevoel of ik helemaal beurs ben van binnen.... maar het is voor een goed doel dus ik moet niet zeuren.

 

 

 

we zullen zien nog een paar dagen en we mogen officieel op het wachtbankje.

 

 

 

groetjes

 

Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden,

 

 

 

Iedereen heel veel succes tijdens de wachtweken!

 

 

 

Ik heb vanmorgen mijn terugplaatsing gehad en mag op dinsdag 6 april testen.

 

Het was een 4cellig topembryo.

 

Het is de 7e poging in ICSI eigen cyclus. Tussendoor moet ik nog 3 keer HCG injecties plaatsen a 1500 EH.

 

 

 

grtz MEG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje April:

 

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy, Testen 1-04

 

Zomer71 ,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

 

Marielle, TP 18-03 1 Cryo, Testen 2-04

 

Jolan, TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

 

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 2-04

 

Nath82, TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

 

Meg, TP 22-03, 1 Emmy,Testen 6-04

 

 

 

 

Klopt ie zo weer??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje April:

 

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy, Testen 1-04

 

Zomer71 ,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

 

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

 

Marielle,TP 18-03, 1 Cryo, Testen 2-04

 

Jolan,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

 

Nath82,TP 22-03, 2 Emmy's,Testen 5-04

 

Meg,TP 22-03, 1 Emmy,Testen 6-04

 

 

 

 

Heey nath en meg welkom op het wachtbankje..

 

 

 

Hoe gaat het met iedereen?

 

ik heb mezelf een dagje naar boven geschoven omdat we 1 dagje eerder testen.. dat is 17 dagen na punctie en 13 dagen na TP dus dat moet kunnen..Mijn mannetje is 1 april vrij en 2 april moet hij werken.. ik wil graag dat hij de hele dag bij me is:)

 

 

 

Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames

 

 

 

ik heb vandaag te horen gekregen dat woensdag de ontdooiing wordt ingezet en dat ik donderdag morgen om 9:15 mag bellen of alles goed gegaan is en zo ja dan krijg ik mijnukje die dag ook meteen terug

 

dus :duimen draaien::duimen draaien:dat het goed gaat

 

 

 

ik vindt het echt super spannend dat idee van ontdooien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dat jullie me in het lijstje hebben gezet. Pleun, Eslief en Nathalie, bedankt voor jullie welkom! Alleen maar positieve gedachten! Dat helpt vast ;-)

 

 

 

groetjes Meg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje April:

 

 

Lonneke,TP 17-03, 1 Emmy, Testen 1-04

 

Zomer71,TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 1-04

 

Eslief ,TP 19-03, 1 Emmy, Testen 1-04

 

Marielle, TP 18-03, 1 Cryo, Testen 2-04

 

Jolan, TP 18-03, 2 Emmy's, Testen 2-04

 

Nath82, TP 22-03, 2 Emmy's, Testen 5-04

 

ChrisH, TP 22-03, 1 Cryo, Testen 5-04

 

Meg, TP 22-03, 1 Emmy, Testen 6-04

 

 

 

 

Ik heb mijzelf erbij gezet. Mijn baarmoeder is in ieder geval een stuk rustiger dan bij de verse tp. Dus het voelt nu wat beter in mijn buik.

 

Dames, allemaal veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meg, Pleun. ChrisH, Nath...welkom op deze gezellige wachtbank.

 

 

 

Pleun...spannend hoor, ik ga donderdag zo hard duimen voor je..

 

En vooraf wat positiviteit toestralen, zo ver van me vandaan zit je niet he..

 

 

 

Hier lichte onzekerheid, met vlagen optimisme....

 

Heb het ene moment nergens last van, maar dan weer een beetje kramp of steekjes, vooral bij mijn lies in de buurt..

 

 

 

Ik snap nu waarom de wachtweken killing zijn hahaha..

 

Ben zo blij dat ik morgen weer mag werken, hoop alleen dat ik m'n ogen open houdt...

 

 

 

Hoe is het met de rest???

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey lonn. wat een onzekerheid zeg:)

 

ik heb gellukig nerges last van.. ben sochtends echt misselijk en heb last van mijn borsten.. autzz..Verder niets..

 

 

 

spannend he.. nog 10 nachtjes.. ik ga net als jij 1 april testen.. samen aftellen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sannie66

@Pleun, keep the faith girl... we gaan iig duimen draaien...

 

 

 

@Lonneke, hmmmm steekjes in je lies kán ergens op wijzen... ook duimen hier...

 

 

 

Ik zet mezelf er deze keer níet op, bijgelovig misschien... ga gewoon genieten van het 'bijna zwanger zijn'....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden