Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wat geweldig Nic! en bovendien een heerlijke afleiding en repeterende bezigheid lijkt me zo.

Liefs Pien

Ha inderdaad Pieneke, voor mij is het met name een ontspannende bezigheid omdat ik niet zo snel een avondje ga zitten..... alles goed met jou? Nic

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast Nienke79
Geplaatst

Leuk Nic, goeie breister dus!

Wij hebben vandaag de gordijnen binnen gekregen, het staat zoooo mooi :hello2:. Afgelopen donderdag waren we bij mijn ouders en mijn (stief)moeder heeft een hele leuk deken voor ons gemaakt. Zal er wel eens een foto van plaatsen (en van de gordijnen, hihi)

@Annelies, alles nu compleet?

Lfs,

Nienke

Gast Nienke79
Geplaatst

Hoi meiden,

Gisteren hebben we een voicemail bericht ontvangen dat de babydump onze kinderkamer niet kan leveren op de gewenste dag.... Dat terwijl we 2 weken terug net een afspraak met ze hebben gemaakt voor die dag. Daarnaast hebben wij de kamer al in week 1 besteld om te leveren in week 18!!!. Pat gaat ze maandag terugbellen. Al zijn het nu een paar dagen later ala, maar als je dezelfde kamer nu op babydump besteld staat er pas week 22 bij!! pffff. Dan ben ik al 33 weken zwanger. Hopelijk loopt het af met een sisser.

De beloofde fotootjes:

Foto-K4K67C3A-D.jpg

Foto-IVFJOQYL-D.jpg

Ben zo blij met de superleuke gordijnen :sunny:

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Leuke combi Nienke! en 33 weken is toch best vroeg genoeg? ik ken er zat die pas echt gaan inrichten zodra ze met verlof gaan dus ik zou me maar proberen niet al te druk te maken (al snap ik best dat je graag het hele plaatje compleet wilt hebben..). Nic

Gast Nienke79
Geplaatst

@Nic, het gaat ons niet alleen om de 33 weken, maar voornamelijk om het niet nakomen van een gemaakte afspraak. Wij hebben de kamer 4 maanden vantevoren besteld en zij bellen het een week voor levering af. Dat kan niet, zeker niet voor dit geld. Daarnaast heb ik speciaal die week vrij genomen van werk. Maar hopelijk valt het gewoon mee.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Zo, het babymeubel staat en is compleet! Yes!! Het bedje staat nog niet, daar hebben we nog geen schroeven van (maar dat wisten we al). Ik heb de meeste spulletjes die we al hadden gekregen nu in het kamertje gezet. Staat al leuk. Heb me van het weekend ook even uitgeleefd bij de HEMA, ze hadden pakketten met 7 rompertjes in de aanbieding, dus gelijk maar in 2 maten gehaald .. lol.

We gaan ook binnenkort de kinderwagen/buggy/maxicosi vast uitpakken, zodat we al het afval gelijk weg kunnen brengen. De wagen kan wel een tijdje op de kinderkamer blijven staan.

Verder moet er in het kamertje nog een nieuw koofje komen voor om de verwarming en moet ik nog gordijnen regelen. Wil ik bij de zaak gaan vragen waar we ook de rest van de bekleding hebben gekocht (voor de lamp, bedje enzo), ik hoop dat ze het doen, zodat het bij elkaar past allemaal. En de plinten zijn nog niet klaar ... das altijd in elke kamer eeuwigdurend bij ons. Haha.

En binnenkort het tekstdoek bestellen, zodra m'n man het eens is over de tekst (wordt dezelfde tekst als het geboortekaartje).

Zal wel foto's plaatsen als het wat meer af is allemaal. Ben hier al blij mee in ieder geval.

Nic .. wow ... jij kan goed breien!! Schattig vestje hoor.

En Nienke ... ik kan me helemaal voorstellen dat je baalt als ze hun afspraak niet nakomen. En ook dat je het gewoon voor mekaar wilt gaan maken allemaal ... tenminste, heb ik nu wel. Hopelijk is het gewoon een paar dagen vertraagd ofzo.

Fijne week allemaal!! Ik moet nog 8 weekjes werken ... begint nu wel op te schieten zeg!

Geplaatst

@ Nienke, ik begrijp het heel goed dat je baalt hoor, alleen hoop ik ik dat je het relatieve ervan in kunt zien..

@ Annelies nog 8 weken werken... ik nog ruim 7, gaat inderdaad heel rap nu zeker met al die vrije dagen ertussen, volgende week heb ik ook vrij genomen en ik hoop op erg mooi weer!

Ik voel me verder nog steeds prima, alleen als ik lang in dezelfde houding zit (of loop, of sta...) krijg ik enorme stekende pijn bij mijn ribbenkast, echt heel irritant. Vandaag met schoolvriendjes naar het Muiderslot geweest en daarna nog een verjaardag, en dan moet ik toegeven dat ik niet alles meer kan wat ik zou willen.... morgenavond weer lekker ontspannen bij de yoga, en komende donderdag weer op controle. Ben er nog niet uit of ik ook nog een (3/4 D) pretecho zal laten doen. Nic

Geplaatst

Ohh .. ik wou nog vertellen dat wij een muziekknuffel hebben gekocht (een hele schattige) die we nu elke avond even op m'n buik zetten. M'n man had gelezen dat de baby dan dat muziekje misschien herkent als ze geboren is. Ik vind het wel een schattig expiriment!

Fijn dat je nog goed voelt Nic. Wat je zegt ... je merkt het wel als je echt teveel doet, beetje een stapje terug. Ik merk het aan m'n onderbuik. Maar is altijd na een nachtje slapen weer ok.

Had trouwens dit weekend ZO'N ongelovelijke kuitkramp midden in de nacht. Was echt in paniek, kreeg de kramp er niet uit. Weet wel wat ik moet doen (been strekken, tenen naar je toe), maar ik kon dat gewoon niet doen, zo verkrampt was het. Uiteindelijk (na wel een paar minuten) deed m'n man het en was de kramp eruit. Heb vandaag superspierpijn erin.

Man .. dat was echt niet grappig. Moet nog steeds eens uitzoeken hoe je dat nou een beetje kan voorkomen.

Maar verder geen geklaag hoor ... haha. Voel me erg happy met de zwangerschap! Voel de baby de hele tijd zo goed en geniet er echt super van!

Geplaatst

Hoi meiden

Hier weer een tweede nacht dat onze meid vindt dat mama niet hoeft te slapen ! Pf ik ben echt enorm moe , ik val in slaap als een steen en dan begint het he ,om het uur naar het toilet en krijg serieuze schoppen , en als ik daarna in slaap val , komt er een enge droom en hup mama is terug wakker .... Ik hoop echt deze nacht goed te slapen .

Nic : Je kan echt mooi breien , tof gedaan :-) Zou beter aleen bestelling plaatsen bij jou :-)

Annelies: Leuk dat de kinderkamer zn vorm begint te krijgen :-) , is leuk he he ! Ja die irritante kuitkrampen kunnen pijnlijk zijn he , die magnesium helpt wel dat ik bijneem .

Nienke : hopelijk krijg je vandaag positief nieuws dat de kamer maar een paar dagen later word gelevert!! Mooi dekentje trouwens !! en de kinderkamer is ook prachtig !!

Het begint echt in te korten !! Maar voor mij geen probleem ze :-)

Liefs Joke

Geplaatst

Hallo allemaal!

Ik meld me ook weer eens! Heb regelmatig wel meegelezen maar niet meegeschreven. Het is nu een beetje lastig om persoonlijk op iedereen te reageren, maar vind het heel leuk om te lezen hoe iedereen haar zwangerschap op haar eigen manier beleeft en druk doende is met de voorbereidingen, en er ook weer zo veel overeenkomsten zijn! Ook leuke foto's van alle resultaten tot nu toe!

Met ons gaat alles ook prima! Een mooie buik (volgens de complimentjes en vind ik zelf eerlijk gezegd ook) en de grote kilogroei heb ik ook wat af weten te remmen door te letten op wat ik eet (lees: minder snoepen). Ik voel onze kleine man regelmatig flink bewegen wat ik echt een geweldig gevoel vind! Vorige week hebben we een pretecho gehad en ook daarop was te zien dat alles goed gaat, hij groeit goed. Wij zijn allebei niet zo'n fan van 3D-foto's maar ze heeft toch even omgeschakeld van 2D naar 3D en hebben daar best een mooie foto aan over gehouden.

Verder qua inkopen hebben we bijna alles wel aangeschaft. Maar moeten helaas nog even wachten met alles ook een plekje te geven; over 2,5 week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Dat wordt eerst gesausd en gewit, en daarna kunnen de mannen aan de slag met het verhuizen van alle spullen. Aan de ene kant heb ik er heel erg zin in (om lekker in ons nieuwe huis te zitten en het kamertje gereed te maken), aan de andere kant zie ik er ook tegen op (tegen de verhuisstress/-drukte). Heb ook wat extra behandelingen acupunctuur ingepland om de stress een beetje "weg te prikken", haha!

Iedereen een fijne, zonnige dag toegewenst!

ps) hebben jullie gelezen dat één van de augustusmoeders (Chantal, C&D) al bevallen is van een zoon? Gelukkig gaat alles goed! Vind het zo'n bijzonder verhaal!

Gast Nienke79
Geplaatst

@Annelies, ik heb eens ergens gelezen dat een kussen onder je voeten het zou moeten verminderen.. En een wandeling voordat je naar bed gaat, maar ja, of je daar nu op zit te wachten, haha.

Vandaag voor ons de ontknoping van het kinderkamer verhaal. Babydump blijkt toch echt een heel rare winkel. Niks geen excuses, laat staan medeleven, het was gewoon "wij kunnen er ook niks aan doen" en dat op een arrogante en snauwerige manier. Dat ligt echt niet aan mij, want mijn man heeft eerst gebeld en die heeft nou niet bepaald last van zijn hormonen :tongueP:. Haha. Ook is hij steengoed in relativeren. Zij zouden de kamer ondanks de afspraak "waarschijnlijk" begin juni kunnen leveren, maar ook was geen zekerheid. Kortom, wij waren er beiden helemaal klaar mee en hebben gelijk alles daar gecancelled. Oftewel, waren weer helemaal bij af.

Dus vanmiddag heerlijk geshopt bij een goeie winkel hier in de stad. Prachtige kamer gekocht van Bopita die gewoon op voorraad is en dinsdag 4 mei gebracht wordt. Ook hebben we daar de Stokke Xplory weer besteld en dit keer toch een andere kleur, hihi. Ook die is er over 2 weken al. Een set badspullen en de box. Helemaal top. Al met al zijn we misschien een paar tientjes duurder uit, maar dat vinden we geen probleem. Echt een super dag!

@Karin, had gezien inderdaad dat Tygo geboren is. Echt een super sterke jongen, een echte vechter, heel mooi.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Hey Nienke

Fijn dat je geslaagd bent en goed gedaan als ze je niet normaal kunnen behandelen dan toch lekker niet.

Je komt daar een hoop geld brengen en een beetje beleefdheid is dan wel op z'n plaats.

Gast Nienke79
Geplaatst

@Marchan, las dat je dochter haar A diploma gehaald heeft, gefeliciteerd!

Wij zijn inderdaad een stuk beter af bij deze winkel :-). Bij jou schiet het nu echt op! Over een week of 3 mag ze al komen, wat snel!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Goed zo Nienke! Als je zo onbeleefd behandeld wordt ... helemaal terecht.

Wat een verschil met het probleem met ons kamertje, dat werd gelijk keurig opgelost.

Is het kamertje wat je gekocht hebt nu heel anders?

Joke, ons meisje heeft mij vannacht ook voor 't eerst wakker gehouden. Ze was echt bezig zeg. Lol. Het muziekknuffeltje heeft nog het omgekeerde effect lijkt he.

Leuk om weer van je te lezen Kammie. En geen probleem dat je niet overal op reageert, doe ik ook niet altijd. Maar het is al gewoon leuk om te lezen wat iedereen zoal bezighoudt. Ik hou ook niet zo van 3D echo's ... vind het er vaak nog een beetje griezelig uitzien. Leuk dat de echo goed was in ieder geval!

Wij gaan zo naar de eerste keer Samen Bevallen. Ben benieuwd!

Doegggg!

Geplaatst

hallo allemaal,

Eindelijk even de tijd om weer iets te schrijven, lees wel trouw mee maar het komt er maar niet van.

Het begint nu echt op te schieten he. Alle kamertjes beginnen klaar te worden, spannend!

Nienke, wat een leuke kleuren en mooie gordijnen. Wat een ellende met babydump. Gelukkig heb je een ander kamertje naar je zin kunnen kopen, je wilt toch zekerheid!

Joke, hoe gaat het met jou?

Kammie, doe rustig aan he, niet teveel dozen tillen...

Annelies, hoe was de cursus?

Caroline, hoe gaat het met de twins?

Nic, wat geweldig mooi zeg het breiwerk, als je tijd over hebt ;-).

Hier gaat alles prima (behalve de gebruikelijke klachten als maagzuur en krampen in de kuit), de buik groeit flink, donderdag weer op controle bij de verloskundige en de keer erop bij 30 weken krijgen we een echo, heb ik onwijs veel zin in, het is alweer even geleden voor mijn gevoel ;-).

Met 34 weken worden de controles door de gynaecoloog overgenomen.

Duik nu lekker mijn bedje in.

Tot mails!

Groetjes, Astrid

Geplaatst

Groot gelijk Nienke, ik werd ook al wat wantrouwig bij de naam Babydump... bij de zaak waar je nu hebt gekocht is waarschijnlijk de service en de eventuele nazorg beter dus dat is het extra geld wel waard. Ben benieuwd naar de volgende foto! Nic

Geplaatst
P.S. hebben jullie ook een uitnodiging voor Qkoorts en zwangerschap onderzoek ontvangen?

nee? ligt misschien aan de regio waar je woont? Nic

Geplaatst

Dag Astrid

Opeen paar slapeloze nachten dankzij mn lief dochtertje in mn buik en kuitkrampen is alles ok ze ! Dank u ! Leuk dat je donderdag op controle mag , wij woensdag ! kverlang zo !!

@Annelies : Mischien word ze goed wakker van jullie knuffelmuziekje :-)

Geplaatst

Ik zal morgen vertellen over de Samen Bevallen cursus van gister, want ben nu op weg naar de cursus borstvoeding ... haha ... ben er maar druk mee :)

xx

Gast Nienke79
Geplaatst

@Annelies, beter dat je meubel nu helemaal compleet is! Wat zal het er leuk uitzien :toothy4:. Je bent inderdaad maar druk met die cursussen. Die bijeenkomst borstvoeding hebben wij 6 mei, dus ook al bijna!

Bedankt voor al jullie lieve medeleven. Wij zijn heel gelukkig met de nieuwe spulletjes! Onze wagen en meubels zijn nu zo:

Foto-MUHYLHAL-D.jpg

Foto-MQ3LVVQF-D.jpg

Wat vervelend dat meerdere nu slechter slapen. Ons mannetje slaapt tot nu toe als zijn mama ook slaapt, dus dat scheelt. Kramp in de kuiten herken ik wel heel erg. Kan me niet uitrekken zonder dat het erin schiet.

@Nic, ja Babydump is dus een heel grote zaak met veel vestigingen. Blijkbaar geven ze niet om een klant meer of minder.

Vandaag ook weer een heerlijke dag. Te horen gekregen dat ik niet met mijn collega's mee mag naar een andere afdeling (die van ons wordt opgeheven). Dit terwijl ik "zo fantastisch ben in mijn werk, zo snel en hard werk en zulke goede kwaliteit lever" (niet mijn woorden dat begrijpen jullie, al ben ik het er wel mee eens :msn-oh:). Het is alleen vanwege 1 examen wat ik nog moet doen en die ik al gepland heb staan voor 17 mei. Hier zijn diploma's belangrijker dan kwaliteit. Zo jammer en scheef. Als ik het examen alsnog haal dan zal ik elders binnen het bedrijf wel weer een functie vinden, maar mag ik ook niet mee met mijn afdeling. Geen diploma, dan wordt mijn contract helemaal niet verlengd. Het loopt af op 1 november, 3 weken na mijn verlof en laat mijn afdeling nu net per 1 november opgeheven worden....

Ik maak me echter maar niet drukker dan noodzakelijk, het is nog zo ver weg. Ik heb ook nog nooit zonder werk gezeten, dus dan ook niet. Dan maar extra hard op dat stomme (nu nutteloze?) examen

Lfs, Nienke

Geplaatst

Ha die Nienke,

Ik zie dat jullie de babydump perikelen heerlijk opgelost hebben ;-) Ennuh... terecht! Mooie keus het Bopita kamertje en de wagen in deze kleur is ook mooi (je had eerst toch creme?).

Liefs Pien

Gast Nienke79
Geplaatst

@Pieneke, eerst creme inderdaad, maar de blauw van het model 2010 vinden we zo leuk (creme trouwens ook nog steeds) dus nu hebben we toch nog iets in het blauw, hihi.

Lfs, Nienke

Geplaatst

Jeetje Nienke, wat ongelovelijk lullig van je werk!

Ben werk je in een sector waar makkelijk werk te vinden is?

Mooi kamertje hoor! Fijn dat jullie er helemaal blij mee zijn :)

Even vertellen over m'n cursussen!

Maandag dus de 1e les van Samen Bevallen. Was leuk, maar wennen. Het is met 6 stellen, dus best persoonlijk. Het eerste stel was heel jong en die begonnen hun verhaal met dat "het een ongelukje" was, maar dat ze wel heel blij waren. Das dan toch wel apart. Wij hebben niet verteld over onze voorgeschiedenis, je zit er toch omdat je nu allemaal zwanger bent en wat maakt het uit.

Je moest je even voorstellen en vertellen over je zwangerschap enzo. En waarom je voor deze cursus hebt gekozen. Ik vertelde dat ik wat last van m'n onderbuik heb, maar verder alles goed gaat. Bij iedereen ging alles wel (redelijk) goed, behalve 1 vrouw die vertelde dat ze overal last van had (gehad)... toen ging ze dat opnoemen en ik dacht: he ... daar heb ik ook allemaal last van (gehad) ... maar vind dat het erbij hoort, zo erg is het niet (misschien bij haar wel natuurlijk). Maar ze zei er ook nog bij dat ze er helemaal niet van kan genieten ....

goh ... dan zitten wij er toch wel even anders in! Ik geniet elke dag! Ik kom hier ook wel eens klagen en zeuren ... maar vergeet echt niet te genieten.

Maar goed ... allemaal aardige mensen ... dat jonge stel is ook ontzettend aardig, dat meisje is gewoon schattig en lief.

De lessen zijn steeds verdeeld in theorie en praktijk. Maandag ging het over houdingen tijdens de zwangerschap. Zitten, staan, liggen, hoe het beste uit bed komen als je last hebt van je bekken enzo. Was interessant. Ze had ook modellen en tekeningen bij zich (nou weet ik pas hoe verweken echt gaat ...). Mijn man vond dat ook interessant.

Er komt nog van alles aan bod .... anatomie van de zwangere vrouw, borstvoeding, fases van bevalling, puffen/persen, nog 8 lessen te gaan!

En gisteren dus deel 1 (van 2) van de borstvoedingscursus. Was erg leuk en interessant. Er is gesproken over waarom borstvoeding geven en vooral hoe borstvoeding geven. Verschillende houdingen, hoe happen, toeschietreflex enz. Mijn verloskundigepraktijk is redelijk modern en ze 'waarschuwden' nog voor ouderwetse kraamhulpen (die bijvoorbeeld je kind redelijk hardhandig aan de borst drukken of het niet eens zijn met bepaalde voedingshoudingen). Ook uitleg over de verschillende hormonen die een rol spelen ... interessant allemaal ... ons lichaam is toch wel speciaal :)

Nou ... dat was het wel weer!

Gast Nienke79
Geplaatst

@Annelies, klinkt wel aardig in ieder geval die "samen bevallen" cursus. Ik merk zelf ook wel dat Pat en ik vaak heel anders met de zwangerschap omgaan dan niet-ivf stellen. Klinkt een beetje vreemd, maar ik denk dat wij hier met zijn allen toch meer kunnen genieten omdat we onze keuze voor een kindje niet duidelijker hadden kunnen maken. Fijn dat er leuke stellen bijzitten.

Ik werk momenteel in het verzekeringswezen, dat doe ik nu in juli 2 jaar. Ook heb ik gelukkig veel ervaring met boekhouding en heb ik 5 jaar in het notariaat gewerkt. Veel administratieve werkervaring dus. Het komt ook allemaal wel goed, maar dat neemt niet weg dat ik er vandaag nog erg boos, nou zeg maar woest over was, haha. Ik heb ook gejankt op mijn werk.... echt kneuzig, Het komt door die hormonen, mijn woede en iemand die zijn hand op mijn schouder legde. Dodelijke combi!! :tongueP:. Zodra ik dat papiertje heb, heb ik hoogstwaarschijnlijk ook snel binnen het bedrijf iets anders.

Ik zal laatst trouwens een verhaal te lezen over iemand die een verschrikkelijke kraamhulp had... Je zult het maar hebben! Een heks waarmee je absoluut niet door een deur kan. Dan duren die kraamuren wel erg lang.

Lfs, Nienke

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden