Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)


Gast Nienke79

Aanbevolen Berichten

Eigenlijk zou je moeten afspreken met elkaar, als de kraamhulp echt zo erg is, dat je d'r gewoon wegstuurt! Je bepaalt toch zelf wie je erbij wil hebben. Alleen wel vervelend dat je dan een stuk hulp mist.

 

 

 

Ik zou ook superkwaad zijn om dat gedoe op je werk hoor. En huilen op het werk ... balen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Inderdaad moet je een hork van een kraamhulp gewoon (laten) wegsturen en een nieuwe vragen, mag gewoon hoor maar waarschijnlijk denk je er zelf op dat moment niet aan omdat je kwetsbaar bent. Wij hadden de vorige keer 3 verschillende kraamhulpen in 5 dagen. De eerste was heel leuk maar die deed alleen de noodopvang toen we op zondagmiddag uit het ziekenhuis werden ontslagen. De tweede was ook prima maar die was al ergens anders ingeroosterd, en de derde was wel ok maar zat nogal bovenop de borstvoeding (wat niet lukte) en deed verder niet zoveel. Op een gegeven moment was ik kopjes thee voor haar aan het zetten, terwijl ik nota bene herstellende was van een keizersnede.... Ook al hadden we maar halve dagen, ik was blij toen deze periode achter de rug was en ik mijn eigen huis weer voor mezelf had.... Nic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nienke79

@Nic, ja dat bedoel ik dus! Zoals jouw laatste kraamhulp. Nou dat wil je toch niet? haha. Gelukkig heb ik een man in het onderwijs die 5 weken zomervakantie heeft als ik moet bevallen, dus als het echt een hork is, dan maar geen kraamhulp. Ook heb ik laatst een hele discussie gelezen over "wat als je kraamhulp een man is". Het zou mij geen *piep* uitmaken. Na al die artsen heb ik genoeg mannen gezien. Mijn VK zijn trouwens ook twee mannen.

 

 

 

@Annelies, gelukkig stond ik niet op mijn eigenlijk afdeling, hihi, dus die weten van niks. En het was ook geen huilbui maar meer een traantje teveel inclusief pruillip. Zo eentje van "ik hou het nog net in" Tot die hand op je schouder wordt gelegd!! Nou ja, inmiddels voel ik me weer een stuk beter. Maar ik was al tijden niet zo aan een flinke borrel toe geweest, haha. Dan mis ik het wel, die borrel. Ik gedraag me echter netjes en snuffel dan maar even aan die van mijn man.

 

 

 

Lfs,

 

Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen meiden

 

 

 

 

 

 

 

Gisterenavond mochten we weer eens gaan kijken naar ons schatje !! Ze is goed op weg ze ze weegt al 1500gram en is al 42 cm lang !! normaal neemt hij een 3D echo'tje maar onze schat wou dat blijkbaar niet hihi , ze trok zich de hele tijd weg of begon in het rond te schoppen , best wel grappig ! hij bevestigd dan ook nogmaals dat het een enorm bewegelijk kindje is :-)

 

 

 

 

 

 

 

oh meiden ,gisteren was ik echt niet in mn doen , Ik heb namelijk al een paar dagen last van slapeloze nachten .. en gisteren toen ik naar de kine ging voor de prenatale oefeningen was ik echt doodop en heeft ze maar volledig gemasseerd,zalig was het niet echt ,want toen ze met mn benen bezig was trok de pijn tot in mn rug ... ze zijn enorm gezwollen en doen echt veel pijn ! Maarja ... de warmte speelt ook parten . Gisteren heb ik het allemaal vermeld bij de gyn en ik moet meer rusten , nog meer ...

 

 

 

 

 

We zullen het erbij nemen , zolang is het niet meer he

 

 

 

 

 

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nog iets vergeten bij te plaatsen :-)

 

Toen we die 3D zagen , alhoewel het allemaal vlot ging :-)

 

Zag ik dat het wel enorm veel mee heeft van de mama :-) en het speciale is we zitten in de auto en mn man zo , heb je dat ook gezien dat het enorm op u gelijkt :-) ,we hadden het al eens gezegd en nu zien we het nog eens :-) tof !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah Joke, das toch wel heel leuk om al te zien dat het op jou lijkt!

 

En 1500 gram al?? Das echt wel groot he! Voor 29 weken. Weet je zeker dat je niet toch wat eerder bent uitgerekend?

 

 

 

Wat vervelend dat je zo slecht slaapt en je verder ook niet optimaal voelt. Dan is 11 weken nog best wel lang. Ik doe het ook wel rustiger aan (gisteren bijvoorbeeld thuis gebleven), maar voel me over het algemeen nog ok.

 

 

 

De baby zat toch nog toe meest over dwars in m'n buik, maar voel haar vandaag heel erg boven en ondering m'n buik. Alsof ze rechtop staat te dansen. Niet zo prettig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Annelies

 

 

 

 

 

Ja , das best lastig he . Ze staat al een vreugdedansje te doen :-)

 

 

 

 

 

We hebben gisteren gezien dat de datum nu verschoven is naar 5 juli ...

 

Joepie :-) hij zei dat er veel kans is dat het eind juni zal worden ook !!

 

Super !! Ze groeit enorm ! Zalig he !

 

 

 

 

 

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op controle geweest en alles was prima in orde. Hij was enorm goed geroeid en ligt met z'n koppie naar beneden. Hartslag luid en duidelijk gehoord en mijn bloeddruk ook ok. Kortom ze waren weer tevreden

 

 

 

@ Nienke, mijn man zit ook in het onderwijs en heeft straks tot half augustus vrij, mijn zoontje ook dus dat wordt een gezellige boel deze keer.

 

 

 

ik ga me maar eens voorbereiden op Koninginnedag, eerst spulletjes verkopen en daarna spulletjes kopen ;-), 's middags BBQ met wat mensen dus hopelijk blijft het droog. Fijne dag allemaal! Nic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whauwwww Nienke, ik kwam even gluren hier bij jullie topic en ik zie jullie mooie kamertje en wagen. Echt super mooi!!!!!

 

 

 

Las ook dat je een Bv cursus gaat doen 6 mei...ik ook, maar dan 5 mei.

 

Ben benieuwd.

 

 

 

Nou fijne koninginnedag...ik ga even verder lezen bij jullie :)

 

 

 

Lfs Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nienke79

@Colle, thanks! Dinsdag komt de kamer, we hebben er enorm veel zin in :yeswink-1:

 

 

 

@Joke, wist niet dat ze de datum later nog aanpassen. Onze beeb was met 26,5 week al 1200 gram dus net zo'n lieve grote als die van jullie, hihi. Hij loopt zo'n anderhalve week voor, maar ze houden gewoon 21 juli aan. Vanaf 12 weken zwangerschap schijnt het heel normaal te zijn dat de ene beeb groter is dan de andere. Ook afhankelijk van genetica natuurlijk. Zou wel top zijn als we iets minder lang zouden moeten wachten toch? hihi.

 

 

 

Ik slaap tot nu toe wel erg licht (vaak wakker) maar toch ook wel goed. Alleen word ik toch wel moe wakker op een of andere manier.

 

 

 

Lfs,

 

Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, wij hadden een "productieve" dag! Bij vrienden koninginnedag gevierd (was gezellig!) en van hun gelijk een boel babyspul overgenomen. De box (maar die halen we pas wat later, want zij gebruiken hem nog ... het is er 1 met wielen en 2 laden), een muziekmobiel voor boven de box (zo een met afstandsbediening en die gelijk wat langer speelt, alleen klassiek ... daar zijn wij ook wel van), wipstoeltje, kruiken + kruikenzakken, een mooie zwarte luiertas, een stapel spuugdoekjes en een lodger babywrapper (deze was wel lichtblauw (zij hebben 2 jongens), maar ach, is toch alleen voor binnenshuis). Al met al kan ik weer veel afstrepen op de baby uitzet lijst en dat voor maar € 165. Fijn!!

 

 

 

Nic ... hopelijk had jij ook een "goede" koninginnedag!!!

 

 

 

xx fijn weekend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja wij hebben een heerlijke dag gehad, in de ochtend goed verkocht en de spaarpot van onze zoon gespekt, daarna zelf wat geshopt (veel boekjes en nog wat leuke babyspulletjes ook), in de middag was in de wijk een leuke vrijmarkt en daarna met vrienden hier geBBQ-t. Al met al best knap vermoeiend, het lange sjouwen gaat me toch wat minder goed af... en ik mis de wijntjes bij dit soort feestelijkheden.....

 

 

 

Ik krijg nog heel wat babyspullen van vriendinnen, deels weer van mezelf retour, maar weet niets precies wat overal ligt dus binnenkort maar eens gaan inventariseren. Nic

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

 

 

 

ben al weer even niet geweest. de laatste week gaat het niet zo lekker met de diva wel gelukkig. maar korte nachten heel erg moe de hele dag veel harde buiken. bij de controle was alles goed bloeddruk ijzer alles goed. dus nog meer rusten. begin ook steeds meer vocht vast te houden. hoort er allemaal bij. nog 2 weken en dan nog ff op vakantie en dan met verlof. hmm ik lijk wel een zeur maar wel dolgelukkig .

 

groetjes silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames,

 

 

 

Hier ook alles goed. We hebben een leuke Koninginnedag gehad. Lekker in de wijk rondgelopen waar een grote vrijmarkt was georganiseerd. Behoorlijk geslaagd voor meidenkleding. Erg veel van goede kwaliteit voor echt weinig geld! Was dus helemaal blij.

 

 

 

Wel begin ik vocht vast te houden in mijn voeten. Aan het eind van de dag zijn mijn enkels behoorlijk opgezet. Ik kan mijn laarzen niet meer aan. Inmiddels is mijn beduiteinde iets omhoog gezet. Als ik nu in de avond ga slapen, is het wel weer verdwenen in de ochtend. Ik had hier de vorige zwangerschap ook wel last van maar meer naar het einde toe.

 

 

 

Verder wel wat harde buiken, maar ik voel me goed. Ik krijg wel meer last van nesteldrang wat zich nu vooral uit in lijstjes maken van wat er nog moet gebeuren. Nog best veel. Dinsdag maar eens de kids gaan erkennen aangezien we een geregistreerd partners zijn ipv getrouwd. Weer iets om van de lijst te strepen. Nog tig dingen te gaan. Nu nog verlof aanvragen (ben zelfstandige), klossen huren, een geboortekaartje kiezen, kleding wassen, vluchtkoffer klaarzetten etc. Gelukkig begint binnenkort mijn verlof.

 

 

 

Ben benieuwd. Heeft iedereen het meeste nu op orde?

 

 

 

groetjes,

 

 

 

Caroline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om van iedereen te horen :)

 

 

 

Caroline, supertoevallig was ik NET bezig met een lijstje wat er nog allemaal moet gebeuren. Kan gelijk wat dingen die jij net opnoemt erop zetten ... haha. Wij moeten nog van alles doen hoor, maar er is ook wel veel al gedaan.

 

 

 

Voor jou begint het nou echt op te schieten he? Ga je eigenlijk voor een normale bevalling of wordt het een keizersnee? Of ligt dat er nog aan?

 

 

 

Silvia ... bekend hoor, al die klachtjes. Echt vervelend he! Ik paste gister ook ineens m'n schoenen niet meer goed. En slaap superslecht. Maar ja, rustig aan verder. Het eind komt in zicht.

 

 

 

Wij hebben vandaag weer lekker aan de babykamer gewerkt. Bedje in elkaar gezet (maar nog niet de bodem, want die schroeven hebben we nog niet) en de buggy/kinderwagen/maxi cosie uitgepakt. Leuk allemaal!! Ik durfde ook eindelijk het kraampakket uit te pakken .. haha. Zaten ook nog een paar leuke dingetjes in!

 

 

 

Goede week allemaal. Ikke nog 7 weken werken (best slecht, dat aftellen!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nic1968

Wij gaan morgen naar het gemeentehuis voor de erkenning want we wonen samen en de kinderen hebben zijn achternaam. Al die andere praktische zaken moet ik nog niet aan denken, klossen onder het bed doen we denk ik niet want ik beval in het ziekenhuis en we hebben een boxspring (heb wel mijn man gewaarschuwd dat hij dan het bed moet verschonen want dat hoeft de kraamhulp niet te doen als je het niet omhoog zet, maar goed hij heeft dan toch vakantie dus tijd genoeg), en babykleertjes wassen en de ziekenhuistas klaarzetten etc dat kan allemaal toch nog wel als ik straks verlof heb? lijkt me nu zo vroeg, we hebben nog 2,5 maand te gaan... maar misschien moet het nu al wel hoor, ik lees de boekjes er niet zo op na als bij de eerste.

 

Heb vandaag behoorlijk lopen sjouwen, we zijn onze caravan op Bakkum aan het inrichten zodat we er vanaf dinsdag kunnen gaan slapen. Merk aan het eind van de dag wel dat ik niet de energie heb van voorheen maar al met al ben ik toch wel heel fit nog. Zal morgen weer eens een buikfoto maken en plaatsen, wie doet er mee? Nic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nienke79

@Nic, wij gaan ook morgen (of moet ik nu vandaag zeggen) naar het stadskantoor voor de erkenning. Ik had die afspraak al een tijd staan, maar nu is het dan zover.

 

 

 

@Caroline, goed idee! Moet mijn gemaakte lijstje ook weer eens updaten!

 

 

 

Ik lees dat er nu meerdere meiden wat klachten krijgen, erg vervelend. Hopelijk valt het allemaal goed uit te houden. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niks te klagen heb. Harde buiken heb ik een paar weken terug veel gehad (op werk) maar zijn nu zo goed als voorbij. Ik hou geen vocht vast (of heb er geen notie van en dus geen last van). Wel voelt het gebied onder mijn (.)(.) en boven mijn buik nog steeds beurs aan. Vooral aan het einde van de dag, maar na de nacht is het weer weg. Ik heb nu dus toch nog maar 2 buikbanden besteld, misschien dat het met wat meer ondersteuning afneemt.

 

 

 

Verder draag een ontzettend leuk bewegend jongetje met me mee. Ook naar de stad met Koninginnenacht en -dag. We zijn niet erg lang gegaan, maar het was wel erg gezellig. Helaas wel zonder borrels, hihi. Vanochtend had ik trouwens echt een "aliënbuik". Hij lag helemaal overdwars en daardoor had ik twee heel raar uitstekende bobbels op mijn buik :laughing1:

 

 

 

Wij zijn deze week lekker vrij, dinsdag komt de kinderkamer! Een heel fijne week weer meiden.

 

 

 

Lfs,

 

Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nienke, jij bent toch getrouwd? Dan hoef je toch niet te erkennen?

 

 

 

Onze kleine is ook lekker druk. Heerlijk he? Ze zit nog steeds meest over dwars (niet dat ik het zie, maar voel aan beide zijkanten het meeste bewegen), maar nu toch ook wel regelmatig verticaal. Dat getrap van onder is wel wat minder! Donderdag aan de verlos maar eens vragen hoe het zit met draaimogelijkheden (tot wanneer).

 

 

 

Fijne vakantieweek gewenst! Lekker hoor.

 

 

 

Nic, volgens mij hoeven lang niet alle dingen NU geregeld te worden hoor. Ik vind het wel fijn om een lijst te hebben met wat er moet gebeuren, zodat ik dat weet (ben maar een beetje een lijstjesfreak). Maar was niet van plan alles ook meteen te doen.

 

 

 

Ik zal komend weekend ook een buikfoto plaatsen. Die rare vlekken zijn weg!

 

 

 

Oh ... ik heb vannacht voor het eerst in weken lekker geslapen! Maar 2 keer wakker geworden, waarbij ik allebei de keren zo weer sliep. En dat voor een zondag (is meestel wel een piekeravond). Heerlijk. Wel raar gedroomd, ik was ineens bevallen van een jongen. En het enige wat ik de hele tijd kon uitbrengen ... maar ... maar ... het is een jongen! Haha. Moet zeggen dat ik me helemaal verheug op ons meisje, heb van het weekend ook nog wat roze kleertjes gekocht ... zo schattig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden

 

 

 

 

 

Lees hier leuke dingen :-)

 

En de kwaaltjes kreeg ik er ook al bij :-)

 

Vandaag is nog spannend , ik moet naar de regionale zender met mn oma . Er is een programma over bijzondere mensen , ik ben namelijk zwanger van het 41 e achterkleinkind :-) en ook van het 14e viergeslacht maar dit weet nog niemand ... en gaan ze ook nie weten vandaag :-) ze hadden graag gehad dat ik het vermelde voor de camera tegen mn oma maar mn man zegt dat we nu al zo lang zwijgen dat ik nu ook best niks zeg .

 

Gisteren nog wat zwangerschapskledij gaan halen dat ik er wat deftig uitzie :-) ik heb een mooie buikband ook gekocht met "quiet please(need my beauty sleep ) " hehehe en er staan een baby'tje op ook . tof !

 

 

 

 

 

 

 

Ga me vlug klaar maken of ben nog te laat :-)

 

 

 

 

 

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nienke79

@Joke, wat spannend allemaal! Wel heel goed van je dat je het geslacht nog steeds voor je kunt houden. Jammer dat we geen regionale Belgische zenders hebben, hihi.

 

 

 

@Annelies, wij zeggen vaak getrouwd, maar zijn eigenlijk (net als Caroline) geregistreerd partner. Veel mensen weten echter niet wat dat is en op het erkennen van kinderen na staat het gelijk aan het huwelijk, dus dan maar zo. Hoeven we het niet zo vaak uit te leggen :toothy4:. Leuk he dat getrappel? Soms moet ik erg om lachen omdat het er zo vreemd uitziet.

 

 

 

Woensdag zal ik weer eens buikfoto's laten maken!

 

 

 

Lfs,

 

Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

 

 

 

Hier nog zo'n lijstjesfreak. Of zeg maar gerust, LIJSTENfreak... Maar nu heb ik ook een 'verhuis- en kluslijst' en een 'baby-lijst'. Volgende week krijgen we de sleutel dus het begint er nu echt aan te komen en flink spannend te worden. Ik kijk er erg naar uit om naar het andere huis te gaan en alles daar naar ons zin (en klaar voor de baby) te maken, maar zou blij zijn als 'het werk' achter de rug is hoor. Kan maar moeilijk toekijken terwijl anderen werken en hou ook graag de touwtjes in handen. Maar merk dat mijn lichaam me regelmatig terug fluit en ik af en toe echt een rustmomentje moet nemen...

 

 

 

Morgen weer naar de verloskundige. Ook maar eens vragen wat ik nu precies wel mag met verven enzo. Op internet staan er zoveel tegenstrijdige verhalen!

 

 

 

Tot hoe ver zijn jullie babykamers al klaar? Tot en met bedje opgemaakt en al?

 

 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij moeten nog plinten in de kamer, koofje om de verwarming (moet nog gemaakt, die koof) beetje schilderen (accenten), bodem in het bedje + daarna opmaken (maar dan eerst de spullen kopen waarmee je opmaakt ... geen idee wat er allemaal in zo'n bedje moet). Het tekstdoek bestellen (kan wel eens lang duren) ... mmm ... manden en mandjes kopen voor in de kast. En sowieso nog wel van alles kopen wat in dat kamertje moet ... maar ... het staat op een lijstje!

 

 

 

Lekker hoor, eindelijk naar jullie nieuwe huis. Alles aan kant maken. Jij kunt toch gewoon lekker orders uitdelen?? :P

 

Is jullie oude huis al verkocht?

 

 

 

Veel plezier morgen bij de verloskundige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nic1968

@ Annelies, wij moeten nog een plank boven de commode, en mandjes kopen voor erop, vitragegordijnen uitzoeken en laten maken, heel veel verzorgingsspulletjes kopen, wachten tot de dekens en lakentjes van Koeka zijn gearriveerd, alles wassen en strijken, vouwen, wiegje en wagen opmaken, etc. Allemaal leuke kleine dingetjes dus.

 

 

 

@ Nienke, ik hou dat ook maar steeds dat pijnlijke gevoel bij mijn ribbenboog, echt heel gevoelig is het daar.

 

 

 

Verder voel ik steeds meer bobbels en hobbels maar wel op een paar momenten op de dag, als ik stil zit dus. Vanmiddag werd er op het werk in de muur geboord en begon meneer te trappelen, heel grappig en ook gezellig inderdaad....

 

Lange werkdag gehad en nu de rest van de week vrij, ga vanavond maar weer eens op de bank aan een nieuw breiproject beginnen.

 

 

 

Nic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat ik niet de enige lijstjesgek ben hier. Had er altijd al last van op mijn werk, maar nu dus ook thuis ermee aan de slag.

 

 

 

Mijn ribben zijn intussen ook behoorlijk beurs. Niet helemaal vreemd gezien de omvang van mijn buik. Moet toch eens proberen om de foto's van vorige week erop te zetten..

 

 

 

Ik ga de bedjes zo laat mogelijk opmaken want we hebben een kat die de neiging heeft zich te verstoppen op dat soort plaatsen. Ik hoop nog een aantal weken te kunnen wachten. Als ik onverwachts beval en in het ziekenhuis kom dan zal mijn man alles klaarzetten en opmaken.

 

 

 

De klossen zetten wij niet onder het bed omdat ik in het ziekenhuis beval, maar moet ze volgens de kraamhulp wel in huis hebben. Nou ja, we gaan ze dus maar ophalen bij de uitleenservice. Als het echt nodig is kunnen ze er dan wel onder. De vorige keer wel gedaan en eerlijk gezegd is het wel lekker zo'n hoog bed. Dan kun je er gemakkelijker in en uitkomen. Als het op een keizersnede uitloopt is dat zeker een goede optie.

 

 

 

Na vandaag nog maar 10 dagen werken. Wel verdeeld over 4 weken want er vallen veel feestdagen tussenuit. Hoop maar dat de tijd vliegt. Ga met 34/35 weken met verlof. Als ik dat tenminste haal en de gyn het ook een goed plan vindt.

 

 

 

Vanavond nog een beetje werken en morgen maar eens serieus gaan bekijken wat ik mee wil nemen naar het ziekenhuis. Het wil er maar niet van komen, maar vind het nu toch echt wel tijd worden. (en mijn hormonen ook..).

 

 

 

Nu nog even verder werken. Morgen en overmorgen lekker vrij, dus deze week nog twee daagjes werken.

 

 

 

Caroline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden