Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hahaha ik heb arjan gezegt dat als hij zo gaat reageren over 7 maanden dan schop ik hem alle hoeken in

wat een kwal was dat in dat prohgramma

en dan die verloskundige die daarna zegt tegen die kwal je hebt het goed gedaan hahahahaha

wat een grap was die kerel

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha .. die gast was echt erg he? Hij zei zo'n beetje alles wat je niet moet zeggen tijdens een bevalling "miljoenen vrouwen hebben dit al gedaan ... heb jij een lagere pijngrens ofzo" ... en "wat ga je doen, ik wil graag weten waar ik aan toe ben, zit hier al uren" ... Mijn man en ik hebben er smakelijk om kunnen lachen, wat een eikel.

Maar wat anders gaat dat allemaal daar he?

Wat een ontzettend leuke foto van Julian. Hij kijkt zo lekker wakker.

Was dat plassen met water erbij, omdat het anders niet lukte ofzo?

Mag je wel gewoon in bad?

Vandaag gehoord dat weer iemand van de bevalclub is bevallen, gisteren. Das dus nummer drie en weer een jongen. Zij was op dezelfde dag als ik uitgerekend. Maar nu zijn wij gelukkig echt aan de beurt, want de andere 2 stellen lopen toch een week of 4 achter. Hihi.

Geplaatst

@ Nienke: :love4::love5::love7::love10::love2: wat een prachtige foto weer van jullie Julian!!! *zwijmel*

Als ik er naar kijk krijg ik echt zo de kriebels in mijn buik en ben ik zoooo benieuwd naar onze hatseflats.

Oh wat zullen jullie genieten zeg (ondanks de paar uurtjes nachtrust)

Ik heb ook het programma gekeken op SBS....jeetje wat een nare kerel zeg! Ze bleef nog aardig rustig na zijn opmerkingen.

Vond het ook best heftig om te zien dat het kindje niet meteen reageerde en zo slapjes was. Gelukkig is dat goedgekomen.

Vorige week had ik het ook gezien, dat was wel even heftig zeg...gelukkig kon ik me goed bedenken dat het een hele jonge meid was en het daarom misschien wat minder goed kon handelen.

Kijken jullie ook wel eens naar 16 and Pregnant en teen mom op MTV? Iedere zondag?

Nou fijne avond.

Lfs Niek

Geplaatst

Hey meiden

Ik ga ook nog eens een paar fotootjes van ons Bo plaatsen :-)

GroteFoto-4JU4BHOE.jpgGroteFoto-6IPMWXW7.jpgGroteFoto-SUBWH6SP.jpgGroteFoto-GP83IK7O.jpg

Geplaatst

Wat een schattige fotootjes Joke!! Die 3e met die vleugeltjes ... echt leuk!

(als het lukt kan je ze wel beter even onder elkaar zetten, ipv naast elkaar, want nu wordt de hele pagina uitgerekt).

Niek ... ik kijk ook wel eens 16 and pregnant, dat teen mom vind ik niet zo leuk. Vandaag was het ook op ... dat meisje had het zwaar met de bevalling. Maar hou mezelf ook maar voor ... zijn erg jong.

Geplaatst

Hai Joke

wat een mooi meisje toch!!! ik had de foto met vleugeltjes nog niet gezien, had het niet in de gaten dat het 3 foto´s waren, erg mooi!!!

liefs

Babeth

Gast Nienke79
Geplaatst

Wat een moie fotootjes Joke! Echt een snoezig meisje :-)

@Annelies, nope niet in bad totdat het vloeien gestopt is (plusminus 6 weken duurt dat!!) en plassen met water omdat je anders door de grond gaat van het pijnlijke geprik (schaafwondjes op schaamlippen). Maar dat hoef ik dus niet meer, dat is genezen, jippie!!

Oh ja en tienermoeders laat op dinsdagavond kijk ik vaak.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Nee hoor Annelies, hier nog niets...

Wat een mooie foto's Nienke en Joke, echt heel lief!

Ik heb SBS6 gemist, ga zo even kijken op programma gemist en dan bedje in, hopelijk slaap ik vannacht wat beter maar aan de andere kant ben ik wel alvast wat gewend voor als de kleine er is en de nachten gebroken.....

Nic

Geplaatst

Hey

bedankt voor de lieve reacties :-) het is echt een schatje!

Nienke , bij mij is het vloeien na 20 dagen gestopt , misschien heb je ook wel geluk :-)

liefs Joke

Geplaatst

Hai dames,

Even uit de roulatie geweest maar haak nu weer aan want Olivier is gisteren thuis gekomen na een verblijf van 11 weken in het ziekenhuis. Het gaat erg goed met hem en het is echt een schatje (zuslief overigens ook). Ze verschillen nu nog wel een heleboel in gewicht (Olivier 3100 gram en Rosalie 4300), maar dat zal de komende maanden wel rechttrekken. Nu gaat het genieten voor ons dus beginnen.

Ik las dat er nog maar een aantal dames moeten bevallen. Spannend hoor! Vooral als de uitgerekende datum verstreken is. Veel succes de komende dagen. Hoop dat er snel bericht is van een goede bevallingen en gezonde kinderen.

En wat een mooie kindjes zijn er al geboren. Wat zijn ze toch lief op de foto's. Hoop dat het allemaal goed met ze gaat. Hier slaapt Rosalie inmiddels door van 23 uur tot 6:30 uur en als het even meezit dan zal Olivier ook binnenkort doorslapen. Heerlijk.... na die tijd van stress. Maar goed, we staan met alle liefde 's nachts voor ze op.

groetjes,

Caroline

Geplaatst

Hallo Caroline

wat fijn te lezenb dat Olivier nu ook thuis is, kan ie hard zijn best gaan doen om zijn zus bij te benen, jeetje wat heeft hij al veel weten te doorstaan,een kanjer hoor!!! Rosalie natuurlijk ook!

Geniet van jullie mooie gezin, ik hebregelmatig op jullie site gekeken en mijn complimenten voor jullie

lieve groet

Babeth

Geplaatst

Alles was goed bij de verloskundige, weer geen eiwitten in de urine en bloeddruk acceptabel (125/85).

Ze boodt aan om nu al te kijken om te strippen, maar ze zij er ook bij, dat de kans dat het werkt klein is en je daarmee juist de kansen verkleint dat het maandag gaat werken.

Dus dan toch maar beter van niet.

Die paar dagen komen we ook nog wel door en wellicht komt het toch wel.

Nic, ik heb jouw afspraak voor inleiden ook in het lijstje gezet, hopelijk ok? Anders haal ik het weer weg!

Uitgerekende datum:

17 juli: SJSL (Annelies) - meisje

20 juli: Nic - jongen

23 juli: Emma (Astrid) - laten ons verrassen

25 juli: Leejoo (tine) - jongen

31 juli: Kammie (Karin)- jongen

Eerstvolgende afspraak:

23 juli: Astrid, controle gyn. (op uitgerekende datum)

26 juli: Annelies, controle VK, eventueel strippen (bij 41 wk, 2 dg)

28 juli: Nic, eventueel inleiden (bij 41 wk, 1 dg)

Geboren:

26 februari: Lars en Nick (Meiske74) zijn vanwege vroeggeboorte helaas overleden.

6 mei: Olivier en Rosalie (Caroline)

25 juni: Bo (Joke)

27 juni: Anna-Lisa (Annemarieke)

9 juli: Julian Joshua (Nienke79)

9 juli: Puck (Marije)

Gast Nienke79
Geplaatst

Hey Caroline, wat fijn dat na al de hectiek de kleine Olivier ook thuis is!! Laat het grote genieten inderdaad maar beginnen :-).

@Annelies, Ik ben benieuwd of het strippen maandag wat oplevert! Bij een vriendin van me is het wel gelukt en toen was haar kleine er 2 dagen later. Maar misschien heb je het wel helemaal niet nodig.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Hallo allemaal!

Wat fijn dat Olivier thuis is! En mooie foto's van de andere kindjes! Ik kan me echt nog niet voorstellen dat ik er zelf over niet al te lange tijd ook met zo'n kleintje in mijn armen zit!

Ik heb mijn volgende afspraak bij de vk ook in het lijstje gezet. Volgende week woensdag. Vanmiddag een afspraak bij acupunctuur, die behandeling wordt nu ook geïntesiveerd met als doel de bevalling voor te bereiden en op te wekken.

Het speciaal voor ons gemaakt geboortebord (ons geboortekaartje geschilderd op een 75x75 multiplex bord) is in huis en ook een houten puzzelstuk met zijn naam voor aan de muur van zijn kamer. We hebben voor een puzzelstuk gekozen omdat de uitnodiging voor ons trouwen een puzzeltje was en dan stond er in de tekst iets in de trant van dat we elkaar gevonden hebben en de stukjes precies passen. En "Sjoerd" is dan nu ons ontbrekende stukje, is de gedachte achter dit puzzelstuk met zijn naam. We kregen het gisteren allemaal binnen en waren als kleine kinderen zo blij!

Hebben blauwe champagneflutes besteld voor de kraamborrel en de dozen Prosecco al in huis gehaald. Ik ben inmiddels dus zelfs al aan mijn lijstje van 'dingen te doen na de bevalling' begonnen! Dan ben je er wel erg klaar voor toch? :)

Uitgerekende datum:

17 juli: SJSL (Annelies) - meisje

20 juli: Nic - jongen

23 juli: Emma (Astrid) - laten ons verrassen

25 juli: Leejoo (tine) - jongen

31 juli: Kammie (Karin)- jongen

Eerstvolgende afspraak:

23 juli: Astrid, controle gyn. (op uitgerekende datum)

26 juli: Annelies, controle VK, eventueel strippen (bij 41 wk, 2 dg)

28 juli: Nic, eventueel inleiden (bij 41 wk, 1 dg)

28 juli: Karin, controle VK (bij 39 wk, 4 dg)

Geboren:

26 februari: Lars en Nick (Meiske74) zijn vanwege vroeggeboorte helaas overleden.

6 mei: Olivier en Rosalie (Caroline)

25 juni: Bo (Joke)

27 juni: Anna-Lisa (Annemarieke)

9 juli: Julian Joshua (Nienke79)

9 juli: Puck (Marije)

Geplaatst

Oh, Caroline, had helemaal je berichtje gemist. Wat onzettend fijn dat Olivier ook thuis is! 11 weken, wat een lange tijd.

En wat een verschil in gewicht nog zeg, kan Olivier mooi z'n zus gaan inhalen.

Ik ben echt blij voor jullie, en voor hem!

Geplaatst

Hoi Hoi Caroline

Leuk dat Olivier thuis is !!! Super dat alles in orde is nu !!!

Liefs Joke

Geplaatst

dames ik heb mss een wat rare vraag

maar willen jullie in jullie teksten wat vaker op enter duwen,

zodat er niet van die enorm lange zinnen komen te staan .

bij erg lange zinnen veranders de opmaak van de site heel raar en is het bijna niet meer leesbaar

dank jullie wel alvast

Gast Nienke79
Geplaatst

Hoi Pleun,

Dat komt niet door onze teksten, maar door de foto's van de kleine Bo.

Dat is een paar pagina's eerder ook al eens gebeurd namelijk, ook na foto's van Bo'tje.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

oh ok dan hoop ik dat ze bij de volgende foto's ze onder elkaar zet ipv naast elkaar

maar goed dan weet ik nu hoe of wat

dank je wel

Geplaatst

Juli meiden, sterkte met de laatste loodjes!!

Nienke en Joke, wat een mooie foto's van jullie kindjes zeg! Moet er zelf nog een tijdje op wachten, maar dat is maar goed ook natuurlijk.

Caroline, heerlijk dat olivier nu ook lekker thuis is, het grote genieten kan nu echt gaan beginnen!

Liefs, Henkie

Gast Nienke79
Geplaatst

Ja inderdaad, hihi. Ik vind het ook niet storend, die bredere pagina.

Zwangere meiden! Doe eens bevallen, hihi, ben zo benieuwd!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Ik vind het superirritant zo'n brede pagina, maar het gebeurt op elk forum wel eens.

Vanochtend bij de VK trouwens, hadden we het nog even over huis/tuin/keukenmiddeltjes om de bevalling op te wekken, de enige die volgens haar echt werkt, is sex (al noemde zij het "geslachtsgemeenschap" :P).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden