Ga naar inhoud

Uitgerekend Juli 2010 (vervolg)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nou als dat echt werkt weet je wat je te doen staat... ;-)))

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Worden jullie ook helemaal platgebeld/gemaild/gehyvesd en bezocht? Ik heb vanavond de hele avond aan de telefoon gezeten. Iedereen is bang dat ze iets gemist hebben... Dan heb ik ook iets gemist hihi ;-).

Succes Annelies.

Geplaatst
Worden jullie ook helemaal platgebeld/gemaild/gehyvesd en bezocht? Ik heb vanavond de hele avond aan de telefoon gezeten. Iedereen is bang dat ze iets gemist hebben... Dan heb ik ook iets gemist hihi ;-).

Yep! Mijn Hyves-pagina en mobiel maken overuren! En dan is het bij mij nog niet eens de uitgerekende datum!

Denk dat sex er bij ons niet meer in zit: mijn man vindt het een rare gedachte dat de vk het hoofdje heeft kunnen voelen en is nu dus bang om hem te raken (beetje raar om het zo te beschrijven, maar wist niet hoe ik het anders/subtieler moest zetten)...

Geplaatst
nou als dat echt werkt weet je wat je te doen staat... ;-)))

Moet er niet aan denken!! Haha .. en m'n man volgens mij ook niet.

Wij worden niet veel gebeld, mensen durven niet. Af en toe een mailtje of SMSje (we hebben ook kleine familie en vriendenkring, dat scheelt natuurlijk). M'n moeder mailt nu ipv bellen, ze is bang dat ze ongelegen belt ... denk niet dat we dan nog opnemen.

Dat is wel een beetje jammer als je later bevalt, iedereen zit erop te wachten en het is helemaal geen verrassing meer. Maar ik zei vandaag tegen de verloskundige, je verlegt je grenzen. Dat van geen verrassing maakt me nu niks meer uit eigenlijk, en zo langzamerhand zou ik het ook prima vinden om dan maar in het ziekenhuis te bevallen na inleiden ... als die baby maar komt! (zover ben ik nog niet helemaal hoor, hoop nog steeds op een fijne natuurlijke thuisbevalling ... maar begin aan het idee van ziekenhuis te wennen).

Morgen is het jouw datum he Astrid? Misschien hoor je wel bij die 5% die op DE dag bevalt!

Geplaatst

38459061.jpg

40537708.jpg

94652896.jpg

52138523.jpg

30394933.jpg

Hoi meiden,

Hier dan eindelijk wat fotootjes van onze kleine Puck en haar trotse broer!

Met veel dank aan Annelies, die er een linkje van heeft gemaakt en naar me heeft toegestuurd!

Hoop dat jullie ze leuk vinden...

@Caroline: wat ontzettend fijn dat Olivier weer thuis is! Het grote genieten kan nu inderdaad beginnen. Het is jullie erg gegund!

Hoop dat jullie allemaal dit weekend gaan bevallen. Kan me zo voorstellen dat ook jullie dolgraag willen gaan genieten van de kleine mannen en meiden! Veel sterkte in ieder geval!

Veel liefs, Marije

Geplaatst

hoi dames....

ik houd de 26ste in de gaten....

Annelies, wat betreft geen verrassing....mensen weten toch nog niet wanneer jullie hummeltje zich laat zien??? okay, weliswaar na de uitgerekende datum maar ja....exact weet men het toch niet? whatever, straks met je ukkepuk in je armen maken die extra dagen vast niet meer uit.

Marije, wat een mooie foto´s!!! erg schattig

liefs

Babeth

Geplaatst

Hellup ... ik denk dat misschien m'n vliezen gebroken zijn?!?!

Maar het is geen hele plas, had een natte onderbroek, inlegkruisje en legging. Nu sijpelt er af en toe wat ... maar twijfel natuurlijk toch of het geen afscheiding is. Maar dat lijkt me wel weer wat veel voor afscheiding. Dit is zooooo vreemd!! Ze zeggen dat je er aan moet ruiken, zou zoetig moeten zijn, dat kan ik niet zeggen.

Kunnen niks anders doen dan afwachten. Zit nu met schone kleren op een handdoekje ... Voel verder misschien een klein beetje krampjes helemaal onderin m'n buik. Maar dat wijt ik eigenlijk aan het feit dat ik vanavond in een emo-bui de hele trapkast heb uitgemest (en allerlei spullen helemaal naar zolder en helemaal naar de schuur heb gebracht).

Dit gaat een rare nacht worden denk ik!

Meiske ... nee, dat is ook wel zo dat mensen het nooit echt weten. Ach, hormonaal gedoe zeggen we maar.

Marije .. leuke foto's :) En misschien was het net op tijd!!

Jullie horen morgen weer van me denk ik!

Geplaatst

SJSL,

Oef, wat zet jij hier nu voor een berichtje........

Het hoeft volgens mij niet altijd een hele plons te zijn als je vliezen breken.

Bij mijn schoonzus sijpelde er ook vruchtwater uit omdat het hoofdje van m'n nichtje het tegen hield zeg maar.

HEEL VEEL SUCCES, ZET 'M OP!!!

Geplaatst

Ja, ik zit net te googlen en lees dat ook. En ons kindje is heel ver ingedaald met het hoofdje, dus het zou goed kunnen.

Blijf kleine plonsjes verliezen, dus denk het wel ...

Geplaatst

Nou, dan zal jullie kleine ..... er veel zin in hebben om jullie vannacht wakker te gaan houden.

Maar dat vinden jullie vast niet erg.......

Succes!

Geplaatst

Klinkt alsof het inderdaad is begonnen Annelies! succes vannacht! Het kan best nog even duren al was het bij mij destijds een acuut startsein voor de weeen. Ik ga nu slapen, en ook niet sexen.... ;-) Nic

Geplaatst

Nou, geen twijfel meer of dit mijn vliezen waren ... haha ... alles is nat.

Kleur lijkt goed, dus we hoeven niet de verloskundige te bellen. We gaan dus ook zo proberen te gaan slapen, want wat je zegt Nic, het hoeft niet meteen te beginnen.

Tot morgen!

Geplaatst

Whaaaaa Annelies wat spannend!!!!!

Ben benieuwd of je nog wat hebt kunnen slapen..of dat je misschien nu al wel aan het bevallen bent.

Ik ga morgenvroeg gelijk weer hier bij jullie spieken...ben heeel benieuwd.

SUCCES!!!!!

Lfs Niek

Gast Nienke79
Geplaatst

Jaaaaa hoor, dit lijkt wel een goede soap vlak voor de zomerstop: Wat een cliffhanger Annelies!! hihi. Kleine plonsjes had ik ook, alleen begonnen bij mij de weeën eerst. Zet hem op! Ik hoop dat het snel begint!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Oooh.... wat spannend zeg...Go Annelies...Go!!!!

Geplaatst

Haha! Ik zie dat bij Annelies alleen de gedachte aan sex al haar vliezen heeft doen breken! Je zal dit waarschijnlijk niet meer lezen voordat de klus geklaard is, maar desondanks; zet hem op meid!

Geplaatst

Ben benieuwd!! In ieder geval denk ik (hoop ik) dat ze niet aan ons denk, dat leidt maar af..

ha ha Kammie, dat dacht ik ook al, alleen de gedachte was genoeg. Helaas heb ik andere gedachten gehad. Ik heb vannacht gedroomd dat het begon, of ik heb echte krampen gehad en deze in mijn droom ingebouwd. In ieder geval voelde het levensecht maar nu is het weer weggezakt......

Nic

Gast Sannie66
Geplaatst

Ik hoop voor Annelies dat ze nu bezig is haar kindje ter wereld de brengen... spannende tijd...

Geplaatst

Whaaaaa wat spannend! Haha en je hoort het vaak, nog even iets uitmesten in een emo-bui voordat er iets staat te gebeuren!!

Ik hoop dat je ukkepuk er inmiddels al is en jullie heerlijk liggen te genieten!! Ben zo benieuwd :-D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden