Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hi dames, ze hebben me vandaag proberen te strippen. Dit wilde niet, alles zit nog potdicht. Wel veel last van mijn buik nu. Ik heb op het moment geen inuternet dus ik ben vaak offline. Dit doe ik op de telefoon van mijn man. X

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames,

Loop al een paar dagen te rommelen in mijn buik. Vooral de aanhoudende harde buiken en steken en krampen. Ik had zelf het vermoeden dat ik 1 cm ontsluitening had (door te voelen aan mijn baarmoeder mond).

Kom ik vanmiddag van de VK en mijn vermoeden klopt, heb 1 cm ontsluiting. Moet ook zeggen dat de krampen, harde buiken heviger en vaker komen nu. En als er zon voorwee komt moet ik echt even stil staan en puffen. Hoop dat het snel door zet nu, maar aangezien ik al dagen iets bezig ben !! we zullen het zien.

Oke chantal, wat vervelend dat het strippen niet wilde. Ook van je internet, maar hou ons zo af en toe op de hoogte zijn we al blij genoeg. Want het kan elk moment los komen voor ons, dikke duimen.

Leepat en simone : wat een heerlijke prinsesjes zijn jullie dochters !! Gelukkig gaat alles goed, ondanks de slapeloze nachten !! Maar is het zeker waard.

Geplaatst

Hi Cigdem, spannend hopelijk zet het een der deze dagen door.

Hier is de pijn in de buik eindelijk weg!

Krijg zo mijn oom voor de CV, want die is niet helemaal goed. Ik hoop dat hij snel komt want het wordt hier nu best koud.

Mijn dochter is een ochtendje bij mijn schoonmoeder, dus ik heb even de handen vrij.

Alle mama's die ik nog niet heb gefeliciteerd, van harte gefeliciteerd!!!!

Liefs Chantal

Geplaatst

Het is nu wel eenzaam zo op het forum, met alle mama's die de handen vol hebben aan hun nieuwe wolkje.

Hier is alles nog rustig. In mijn agenda staat vandaag: bevallen!!!, maar zo ziet het er voorlopig nog niet naar uit.

Zal ik dan als enigste een kerstkindje krijgen? Ik hoop het eigenlijk niet.

Ik ga zo wel met mijn moeder boodschappen doen voor de kerst. Ik haal maar een hoop lekkers en gezelligs in huis.

Liefs CHantal

Geplaatst

@ Chantal: hou nog even vol en anders kom je gewoon nog even bij de januari dames meekletsen!

Geplaatst

Hoi chantal en cigdem

Dat wachten duurt zo lang he hoop echt voor jullie dat het voor de kerst gebeurd, denk zeker wel aan jullie maar tis inderdaad wel iets drukker ;p

Ik voel me gelukkig nu na 5 dagen weer stuk lekkerder had iedere keer te hoge hartslag, was ook na me bevalling in het ziekenhuis flauwgevallen gewoon door hoe het die dag allemaal gegaan is en alle emoties. Sinds vandaag voel ik me weer redelijk de oude. Heb wat hechtingen maar geen last van gelukkig met onze kleine abigail gaat het fantastisch ze hield gelijk al temperatuur goed borstvoeding slaat goed aan over de pijnlijke tepels na met kloven niets te klagen zeker niet als ze na 5 dagen al boven haar geboorte gewicht zit ben zo trots op me moppie!

Meiden succes ik probeer nog even met jullie mee te kletsen

Gr

Patries

Geplaatst

Hoi Chantal en Cidgem,

Ik hoop dat het snel gaat gebeuren bij jullie, kan me helemaal voorstellen dat jullie er klaar voor zijn!

Groetjes Moontje

Geplaatst

Hoi dames,

Even een kort berichtje :

Ik ben vanacht bevallen van onze zoon : Joshua Savas Franklin, 3265 gram en 49 cm.

Moeder en zoon doen het goed. Bevalling verhaal schrijf ik later wel uitgebreid op. Maar Joshua doet het erg goed, qua warmte en drinken aan de borst. Nu ga ik lekker genieten en rusten. Ik kom later weer op het forum.

Ben zoooooo verliefd op em he, kan niet genoeg krijgen van het kijken naar hem.

Chantal, veel sterkte en hoop dat je ook snel je wondertje in je armen hebt.

Uitgerekend:

22-12-2010: Surinails (Chantal)

Eerstvolgende afspraak:

04-01: Sannie, Caitlyn 1e prikjes CB

12-01: Sannie, rondleiding KDV

09-03: Sannie, echo heupjes Caitlyn

17-03: Sannie, volgende controle Caitlyn in zh

Bevallen:

10-11: Sannie66, dochter C.aitlyn S.aray Y.vonne

16-11: S&S, zoon Gijs

23-11: Eslief, dochter Caithlyn

29-11: Moontje, dochter Frederique Henriette

29-11: Dafke, zoon Jesse

05-12: Nathalie, dochter Feline

??-12: Miranda, zoon Martijn

15-12: Sandra, dochter Amy

16-12: Simone09, dochter Dewi

23-12: Cigdem, zoon Joshua Savas Franklin

Geplaatst

Cigdem van harte gefeliciteerd met je zoon. Nu lekker gaan genieten en lekker met kerst het gezin compleet.

Ik zit idd niet zo heel veel meer op internet Gijs die slokt al mijn tijd op hahaha. Maar af en toe probeer ik wel even bij te lezen.

Chantal heel veel sterkte en ik hoop dat jou wondertje ook snel mag komen.

Meiden hele fijne kerstdagen en lekker genieten.

Geplaatst

Cidgem: Gefeliciteerd met jullie zoon Joshua. Eindelijk kun je jullie wondertje lekker knuffelen. Geniet van de kraamtijd!

O,ja wat ik zo mooi vond de eerste dagen, is de geur van Frederique (voor ze de eerste keer in bad was geweest)

Groetjes Moontje

Geplaatst

Uitgerekend:

Eerstvolgende afspraak:

Bevallen:

17-12: Leepat, dochter Abigail Hailey

Cigdem van harte gefeliciteerd met je zoon fijn dat alles goed gaat!

Ik zag dat mijn meisje er nog niet tussen stond dus even erbij gezet uiteraard! Doe dit via me mobiel dus ben bang dat hij de kleurtjes niet kopieerd.

Gr

Patries

Geplaatst

@Cigdem, van harte gefeliciteerd met je zoontje Joshua, Hopelijk is je bevalling je een beetje meegevallen.

Nu ben ik inderdaad nog de enigste van het december forum waarvan de kleine meid nog geen zin heeft om in deze natte koude wereld geboren te worden.

Ik hoop dat ze vannacht komt en anders blijft ze maar lekker zitten tot na de kerst!

Alle mama's geniet van jullie eerste kerst met baby!

Jullie hebben er allemaal lang genoeg op moeten wachten en meer als genoeg voor hebben moeten doen.

Liefs Chantal

Eerstvolgende afspraak:

Bevallen:

Geplaatst

Cigdem, van harte met de geboorte van jullie zoontje Joshua.. hoop dat alles voorspoedig is gegaan.

Ben benieuwd naar je verhaal.

Voor nu, geniet van de kraamtijd en van jullie kindje...

Lfs,

San

Geplaatst

nou dit is ook wat heb ik net een halve pagina teks getypt valt de verbinding weg

daarom nu maar een klein berichtje

cigdem van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

chantal zet hem op, je bent de laatste maar je wachten word vast dubbel beloond

hier alles goed alleen huilt amy wel veel

net iets gegeven voor krampjes en nu slaapt ze lekker

hoop dat dit goed helpt

verder groeit eet en poept ze goed

met mij ook aardig goed hoor

moet ook huilen als amy huilt, ja dat zijn de hormonen

hechtingen trekken nog wat

borsten worden al weer een stuk soepeler

en mijn buik is zo goed als plat, wel flubbert hij nog flink haha

dat zal nog wel een paar maand duren denk ik

Geplaatst

Hoi,

Wil iemand mij ook even in het overzicht zetten? Weet niet hoe dat moet :-)

Chantal, zet m op, de laatste loodjes!

Ik duim voor je

Groet

Lisette

Geplaatst

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak

05-01: Sannie, Caitlyn 1e prikjes CB

Bevallen

12-12: Miranda, zoon Martijn

16-12: Lisette, dochter Jildau Femme

Geplaatst

Hallo mama's

Daar zit ik weer op de bank met dikke buik. Gisteravond wel weer anderhalf uur oefenweeen en misselijk, maar nee ze had nog geen zin. Nu blijft ze nog maar even twee dagen zitten.....

Liefs Chantal

Geplaatst

Nog weer een dagje erbij, ik heb de benen goed gekruist gehouden dus ze is niet op eerste kerstdag geboren. Van mij mag het nu vannacht wel beginnen of morgen. maar ze lijkt er nog niet echt zin in te hebben.

Liefs Chantal

Geplaatst

Hoe graag je ook wilt bevallen, kerst is natuurlijk wat minder leuk met de verjaardag van de kleine!

Hou nog even vol, hopenlijk beval je komende week!

Geplaatst

ach lieve chantal.. daar zit je dan als laatste.. ik ben zo benieuwd naar je ukkie!!

Laat haar maar snel de wereld komen bewonderen..Als het nu ongeveer gaat beginnen dan komt ze precies na de kerst

Dikke knuffel!! ik denk aan je en ben reuze benieuwd naar je meiske!!

xxxxxxxx

Geplaatst

weeen, oefenweeen? Ik weet het niet maar ben vanaf kwart voor twee wakker met om ongeveer 15 a 20 minuten een wee. Ik ben nu uit bed. Ga een kopje thee drinken en ik hoop zo dat het doorzet.

Draaien jullie duimpjes voor me?

Liefs CHantal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden