Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Simone en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje!

Ik wens jullie een hele fijne tijd tegemoet. Leuke naam trouwens!

Patries, hopelijk zet het door, verlies van de slijmprop is in ieder geval al goed.

Hier alles rustig, bloeddruk was weer goed vanochtend en vannacht geen oefen weeen gehad.

Vandaag mijn trouwdag, vanochtend een hele mooie (dure) voedeingsbeha gekregen van mijn man!

Ik ben er erg blij mee. Verder lekker naar de kapper geweest en een dagje voor mezelf.

Vanavond gaan we lekker uit eten.

Maandag heb ik weer een afspraak bij de VK en dan gaan ze wederom proberen mij te strippen. Ze willen namelijk dat ik niet al te lang meer loop, omdat ze het gevoel hebben dat het vruchtwater en de ruimte te krap worden.

Ik wacht het af, vind het strippen wel een beetje erg spannend.

Liefs Chantal

Uitgerekend:

02-12-2010: Bianca77

03-12-2010: Annema

05-12-2010: Lonneke

12-12-2010: Leepat (Patricia)

12-12-2010: Lisette

22-12-2010: Surinails (Chantal)

28-12-2010: Cigdem27

Eerstvolgende afspraak:

20-12: Cigdem, VK

20-12: Chantal, VK + evt. strippen

04-01: Sannie, Caitlyn 1e prikjes CB

12-01: Sannie, rondleiding KDV

09-03: Sannie, echo heupjes Caitlyn

17-03: Sannie, volgende controle Caitlyn in zh

Bevallen:

10-11: Sannie66, dochter C.aitlyn S.aray Y.vonne

16-11: S&S, zoon Gijs

23-11: Eslief, dochter Caithlyn

29-11: Moontje, dochter Frederique Henriette

29-11: Dafke, zoon Jesse

05-12: Nathalie, dochter Feline

??-12: Miranda, zoon Martijn

5-12: Sandra, dochter Amy

16-12: Simone09, dochter Dewi

Geplaatst

snel ff een berichtje van deze kant

hier gaat alles goed met mama papa en amy

zijn dol gelukkig

heb wel wat last van de hechtingen, heb knip gehad en nu last van betonnen borsten maar verder niks te klagen

ons meisje heeft ons wel goed wakker gehouden maar lig nu heerlijk te slapen

heb mijn bevallings verhaal beschreven in het topic amy geboren

zal de komende dagen niet veel online zijn, eerst ff bijkomen en genieten

iedereen die nog moet bevallen veel succes toi toi toi

[ATTACH=CONFIG]448[/ATTACH]

Geplaatst

Zie op de Hyves van Patries een felicitatie, dus ik denk dat hun dochterjte vandaag toch ter wereld is gekomen in het zh...

Uitgerekend:

05-12-2010: Lonneke

12-12-2010: Lisette

Eerstvolgende afspraak:

20-12: Chantal, VK + evt. strippen

Bevallen:

05-12: Sandra, dochter Amy

17-12: Patricia, dochter

Geplaatst

Wauwwwwwww meiden ik zie dat er veel gebeurd is hier. Simone van harte gefeliciteerd en wat een leuke naam.

Patries jij ook van harte gefeliciteerd ben benieuwd hoe je meisje heet.

Sandra wat een mooi meid en wat een hoop haar heeft ze.

Hier gaat alles goed, behalve dat ik al 3 dagen een fles heb teruggekregen van Gijs en dan vol over mij heen. Hij heeft ook

meer krampjes dus even aankijken. Ik heb ook nog steeds mega veel last van de KS hoop echt dat dat snel beter gaat.

Fijn en wit weekend

Geplaatst

Hallo Dames,

Dit is mijn eerste bericht van wellicht een der weinige mannen op dit forum. Mijn vrouw Lisette is 16 december om 7,00uur bevallen van een wolk van dochter, helemaal gezond. De bevalling ging heel voorspoedig. Zij zal zich spoedig weer bij jullie melden.

We hebben onze dochter Jildau genoemd, haar tweede tweede naam is Femme.

De trotse vader Geert-Jan

Geplaatst

Ik ben inderdaad om 18:15 bevallen van een prachtige dochter Abigail Hailey het is zo super snel gegaan heel bizar allemaal kom snel een langer bericht plaatsen

Lisette en man van harte gefeliciteerd

Gr

Van een trotse mama

Geplaatst

ZOo dames

@Lisette en Leepat(patricia), gefeliciteerd met jullie prinsesjes. Nu lekker genieten. Ben erg benieuwd naar hoe het gegaan is en hoop dat alles verder goed is en gaat.

Erg leuke namen, voor de kleine prinsesjes.

Lijst weer bijgewerkt, zoo dat schiet op !! Nog even dan is er geen lijstje meer hahahahahahaha. Nu is het aan ons Chantal. Wie zal eerder beginnen ?!! Zoo spannend. Zoals het erbij mij uitziet blijft die kleine gewoon zitten, af en toe krampen, steken en ontzettend harde buiken maar daar blijft het bij, zet niet echt door of regelmaat. Nou we zullen zien.

Meiden genieten jullie maar lekker van jullie wonderetjes. Ben best wel jaloers maar denk dan kan niet lang meer duren voor mij. Straks mag ik genieten nu is het aan jullie.

Uitgerekend:

Eerstvolgende afspraak:

Bevallen:

15-12: Sandra, dochter Amy

16-12: Lisette, dochter Jildau Femme

17-12: Leepat(patricia), dochter Abigail Hailey

Geplaatst

@lissette en Leepat gefeliciteerd met jullie dochters!! ben benieuwd naar jullie ukkies! geniet er lekker van!!

@Sandra owhhh leiverd wat is het een popje!! echt zowww schatige!1 Al die fototjes die ik heb gezien van haar.. wouww dat haar.. Echt te Cute!! geniet lekker van je prachtmeid! wat lijkt ze onwijs op jouw!! dikke knuffel

Nou Cigdem27 en Surinails.. nu is het wachten op jullie wondertjes:) ik snap dat je wel jalours bent!1 maar straks hebben jullie kleine ukkies en zijn die van ons alweer een stuk groter:) dan zouden wij stiekumk weer ff een paar weekjes terug gaan naar het eerste begin;)

Geplaatst

Lieve Lisette en Geert-Jan,

Wat een prachtige naam, Jildau! Heb even snel opgezocht wat het betekent, want had 'em nog nooit gehoord en helemaal waar!

Eindelijk dan nu het grote genieten. Laat je ook lekker verwennen in de kraamtijd; je lichaam moet weer op krachten komen.

Lfs,

San

Geplaatst

En natuurlijk ook mijn felecitaties aan kersverse mama en papa Patries en L!

Meid, geniet nog even van het verwennen in het SFG (mooie kamers he?).. en ik neem aan dat jullie Abigail (ook al zo'n fantastisch mooie naam) bij je op de kamer ligt en dat je heerlijk van haar aan het genieten bent..

Hoop idd dat jullie vandaag lekker naar huis mogen en kunnen gaan genieten van de kraamtijd. Ben erg benieuwd hoe jullie hondjes zullen reageren op het kleinste en nieuwste gezinslid...

Liefs van mij...

-X-

Geplaatst

Jee wat een hoop geboortes, iedereen van harte gefeliciteerd en geniet er volop van.

Het wordt voor Cigdem en Mij nu inderdaad wel een beetje eenzaam, maar het einde is in zicht en dan kunnen wij onze kleintjes ook vasthouden!

Liefs Chantal

Geplaatst

Jeetje het gaat hard nu! Weer drie mooie wondertjes erbij!

Sandra, Patries en Lisette van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes. Nu lekker herstellen en genieten van de feestdagen!

Moontje

Geplaatst

Simone en Sandra,

ik weet niet meer of ik jullie al gefeliciteerd met Amy en Dewi, dus bij deze!

Wat een meidentijd is het he?

Geniet ervan

Lisette

Geplaatst

Hoi allemaal,

Even een kort bericht ove de afgelopen dagen. Van woensdag op donderdag zat ik om 2 uur 's nachts op dit forum, tegelijkertijd de eerste weeen te timen. ik kon jullie nog net een bericht sturen dat ik vermoedde dat het begonnen was. En dat was ook zo. Om 5 uur heb ik de verloskundige gebeld, om 6 uur waren we in het ziekenhuis en om 7.04 was Jildau er. 2 keer persen en ze was er: 2680 gram en 47 cm. Klein, tenger popje maar ze doet het heel goed. Om half 10 waren we dan ook thuis. Ongelofelijk snel, maar wel heel lekker zo. En nu is het wennen aan elkaar. gisteren wilde ze niet in de wieg slapen alleen bij papa of mama dicht tegen het lichaam. Heel knus maar wel lastig. Slaaptekort dient zich natuurlijk al aan. :-). We genieten met volle teugen van onze prinses. De borstvoeding komt goed op gang en mijn borsten staan sinds vandaag op knappen. ook een hele vreemde gewaarwording. Nou, ik hoor iemand huilen op de achtergrond dus ik geloof dat er weer gevoed moet worden :-)))

Tot snel, en aan Chantal en Cidgem heel veel succes!! Ik hou het forum in de gaten

Groet

Lisette

Geplaatst

Lisette van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

En wat een snelle bevalling.

Geweldig dat het zo goed gaat en dat slaapgebrek gaat wel over.

Voor je het weet slapen ze door.

En heerlijk van genieten het is jullie gegunt.

En de rest ook gefeliciteerd met jullie baby's

Geplaatst

zo ben al helemaal gewend aan het mama zijn

wat een heerlijk gevoel zeg

onze kleine meid ligt nu ff lekker te slapen in de kinderwagen en papa is eten aan het halen

de 1e 2 nachten heeft Amy ons nogal wakker gehouden maar de afgelopen 2 nachten heeft ze lekker geslapen

wel melde ze zich regelmatig voor haar flesje en als de luier verschoond moest worden

dit is wel regelmatig ze is een hele goeie poeperd

Amy is verder een tevreden baby die graag tegen mama op papa aan in slaap valt

ze kan zich nog niet zo goed op tempratuur houden en mag daarom nog niet in de box of het ledikantje slapen

en lig daarom bij mama en papa op de slaapkamer in de kinderwagen

vind dit zelf ook wel prettig

ook is ze een beetje geel en moet daarom goed in het licht, staat overdag dus voor het raam

verder zijn papa mama en amy aan het genieten en herstellen

chantal en cigdem nog ffies voor jullie toi toi toi

Geplaatst

zo na 2 mooie drukke gekke dagen heb ik even de tijd om iets over ons mooie meisje en de bevalling te vertellen...... Gaan we vrijdag voor het bespreken van inleiden naar het SFG breekt om 15:00 op de wc van het ziekenhuis me vliezen, tijdens controle vond ze dat ik gewoon nog naar huis kon, maar daar was ik het niet helemaal mee eens want voelde duidelijk dat ik weeen had maar goed ik moest me eigen vk bellen en die zei blijf maar ik kom rond 19:00 uur kijken hoe ver je ben, maar ze moest om 17:00 uur al met spoed komen want na een heftige weeënstorm had ik Abigailsmiley_hearts.gif smiley_hearteyes.gif smiley_heartbounce.gif om 18:15 al in me armen. Als we terug naar huis gestuurd waren had ik met dit weer in de auto bevallen ben ik bang zo snel is het gegaan. Ze weegt 3150 gram en is 49 cm lang. Verder doet ze het geweldig en ik voel me nu wel weer een stuk beter, papa leeroy is zo trots helemaal geweldig om dat te zien hier een plaatje van ons meisje 1187257825_4_gZL8.jpeg @ thuis met mijn grootste liefdes

Geplaatst

zo heb even me hyves berichtje hier gekopieerd dan kon er gelijk een foto bij ontdekte ik ineens.

Hier na 2 slapeloze nachten maar zo'n geweldig en voldaan gevoel even een berichtje van mij. Want een geweldige ervaring is dit.

voor de dames die nog moeten veel succes.

ga nu weer stoppen want me grootste liefde wil aan de borst.

kom snel weer wat schrijven.

gr

patries

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]467[/ATTACH]

Hier gaat het goed.

Dewi doet het heel erg goed en het is zo"n klein poppetje echt om van te genieten.

@Lisette van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

En hoe staat het met de andere dames?

Geplaatst
p

Hier gaat het goed.

Dewi doet het heel erg goed en het is zo"n klein poppetje echt om van te genieten.

@Lisette van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

En hoe staat het met de andere dames?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden