Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Chantal, die wieg is helemaal te lief !!!! Achteraf een beetje spijt dat wij geen wieg hebben gekocht.. maar ja, wij konden ook niet voorspellen dat ze het zo moeilijk zou hebben met haar eten verteren en verdragen... in de wandelwagen slaapt ze ook..

Trouwens de kasten zijn ook onwijs leuk! De kleur niet helemaal mijn ding, maar ons geboortekaartje heeft toch veel weg van hoe de inzetjes zijn beplakt (?)..

[ATTACH=CONFIG]401[/ATTACH]

Hier weer een ´helse´ nacht gehad met veel krampen en sloten melk teruggeven (en ik had 'dienst' zeg maar).. ben een beetje van m´n padje nu en ga het straks even proberen ´in te halen´ als de man terug is van de honden uitlaten; hij gaat maandag weer werken (hij zit nu 2 weken in de vorstverlet) tot aan de Kerst; want het project móet af .. hoop dan dat het wat beter zal gaan met ons meiske.. maar ja..

• Reacties 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Sannie, is het misschien een idee om met je meisje naar een ostheopaat te gaan? Bij mijn oudste dochter heeft dat toen onwijs goed geholpen. Je kunt misschien eens informeren en baadt het niet, schaden doet het ook niet.

Sterkte ermee.

Liefs Chantal

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met de wachtende dames? Houden jullie het nog een beetje vol?

Ben weer een beetje aan het bijkomen. Sinds maandag aan de bloeddruk verlagende medicijnen. Mijn bloeddruk was 170/95, veel te hoog. Mijn huisarts heeft meteen met zijn vrouw gebeld (gyn) en ze hebben besloten me aan de medicijnen te zetten. Deze helpen gelukkig goed. Woensdag was mijn bloeddruk 130/85 en vanochtend 115/65. Nu mag ik een pil minder nemen en verder wekelijks laten controleren bij de huisarts. Mijn HB is nog steeds 6.3 dus nog niet echt aan het stijgen. Deze combi is niet zo bevorderlijk voor mijn energie niveau.

Ben gisteren wel voor het eerst met de kinderwagen lekker naar buiten geweest, wat een genot na ruim anderhalve week binnen zitten.

Frederique doet het super, alleen wil ze niet in haar bed slapen (wiegje op onze kamer). Ze slaapt hele nachten op onze buik. Dinsdag komt de wijkverpleegkundige en dan gaan we het over inbakeren hebben. Frederique maait nogal met haar armen, dus misschien helpt dat wel. Iemand tips om haar te laten slapen in haar bed. Overigens slaapt ze over het algemeen 4 uur door in de nacht, dus dat is al fijn.

Iemand ervaring met Infacol of Cinababy? Ze heeft vandaag voor de tweede keer krampjes gehad en wil er toch wat voor halen zodat ik de pijn kan verminderen bij haar.

Groetjes Moontje

Geplaatst

hier nog alles rustig, dacht gisteren en vanacht vruchtwater te verliezen maar dit is getest en blijkt dat ik me gewoon in mijn broek heb geplast zonder dit te voelen

gek toch, had gedacht het verschil wel te weten, niet dus

hier nog geen weeen of buikpijn dus gewoon weer verder gaan met afwachten

Geplaatst

Chantal geweldig die woezel en pip. Ik heb alles van woezel en pip in de babykamer. Ben helemaal fan.

Wij gebruiken infacol voor de krampjes en bij ons helpt het goed.

Alleen eet Gijs een beetje veel. Zal het woensdag eens navragen bij het CB wat nou goed is.

Fijn weekend meiden en hopelijk mogen jullie snel bevallen.

Geplaatst

hoi dames,

hier ook nog steeds niets wat wijst op een bevalling :(

Ze mag van mij nu wel komen.

Gister bij de VK geweest alles nog steeds goed moet maandag weer terug als ze er dan nog niet is moet ik volgende week naar het ziekenhuis inleiden bespreken.

dus ik hoop dat ze dit weekend denkt van ik ga buiten eens kijken hoe het daar is anders hebben we hopelijk volgende week ons prinsesje in handen.

ben ook nog volop bezig met gister bijna heel de dag gewinkeld veel gelopen, vandaag me hele huishouden weer aangepakt. Al voel ik het wel goed in me rug nu en ga dan ook dit weekend helemaal niets doen en laat ik alles aan manlief over.

nou zodra ik wat weet of er begint iets te pruttelen :P dan kom ik weer even een berichtje plaatsen.

gr

Patries

en fijn weekend allemaal

@ sandra ik hoop voor je dat ze morgen komt op de uitgerekende datum.

Geplaatst

Dankjewel, wij zijn er ook erg blij mee.

Gisteren bij de Vk geweest. Alles was goed, de baby ligt nu vast ingedaald en ze verwachten een baby van ongeveer 3600 gram.

Het ziet er nog niet echt naar uit dat ze eerder zal komen dus ik denk echt dat ze met de kerst komt.

Wel gisteravond wat oefenweeen gehad, ik was hoopvol maar zakte na 3 keer toch weg.

Ik ben wel blij dat die smerige gladheid nu buiten even weg is. Ik vond het maar griezelig....

Sandra en Patries hopelijk komen ze op tijd en anders hoop ik dat jullie nog leuke dingen te doen hebben.

@Moontje mijn oudste wilde ook niet in de wieg slapen, alleen bij ons op de buik/borstkas. 's nachts sliep ze dan wel zonder problemen in de wieg. Wij zijn inderdaad begonnen met inbakeren toen ze 9 weken was en toen sliep ze overdag wel in de wieg. 's avonds ging ze dat pas doen toen ze 12 weken was. Dus inbakeren zou inderdaad misschien wel goed kunnen helpen. 1 troost uiteindelijk zal het lukken, ook al lijkt het nu absoluut van niet.

Liefs Chantal

Geplaatst

zo ben vandaag uitgerekend, maar niks wijst erop dat de beeb zich dit weekend zal melden

nog niks aan de hand hiero

vanmorgen maar de boodschappen gedaan en vanmiddag naar een kerstmarkt(je) geweest

maken ze reclame voor een grote kerstmarkt, was de moeite niet waard om een jas voor aan te doen

stonden 5 kramen met kerstbakjes, nog wat vreettentjes en goede doelen tentjes en dat was het

waren met 5 minuten al weer uitgekeken

voor de rest van de dag en het weekend niks ingepland dus de beeb mag komen

kan niks anders doen dan wachten wachten en nog eens wachten

vind het wel moeilijk om nu afleiding te zoeken

ben er de hele tijd mee bezig in mijn hoofd

Geplaatst

Hoi,

Hier ook nog alles rustig. Ik ben dinsdag uitgerekend.

Vandaag nog een echo gehad om te bekijken of ik nog genoeg vruchtwater heb. Dit houdt niet echt over, geen riant zwembad voor ons kind dus :-). Maandag nog weer eens een groeiecho. Ach ja, het houdt je bezig laten we maar zeggen. Wat moet je anders doen?

Ik ben zo benieuwd naar m'n kind! :-)))

Groet

Lisette

Geplaatst

Dag dames,

Hier beetje onzeker over hoe of wat !! Heb al sinds 2 dgn last van harde buiken en krampjes maar komt en gaat. Maar sinds vanavond steken, druk van onderen en hele harde buiken, anders dan normaal, stromingen in liezen, onderrug en been !!! ik weet niet hoor, ik kijk het nog wel aan. De kleine is ook erg druk van binnen.

Ook zo spannend, denk aan voorweeen, maar wanneer moet ik dan bellen, als het heftiger word bel ik wel even, maar ben ook bang dat ik voor niks bel.

Nou we zullen het zien, ik hou jullie op de hoogte.

Geplaatst

o cigdem spannend zeg

kan je ook niet vertelen wat die krampen ed zijn

je kan beter voor niks bellen dan in onzekerheid zitten

dat heb ik vrijdag ook gedaan

en wij hadden dus voor niks gebeld had geen vruchtwater verloren

mss ben jij de volgende met een wondertje in je armen

moontje als je niet meer genoeg vruchtwater hebt word dan de bevalling opgewekt??

hier vanacht/vanmorgen wel wat krampen gehad echt van die buik krampen alsof je aan de dunne bent

maar ze zakten ook weer af, nu al anderhalf uur niet meer gehad

weet ook niet wat dit betekend

als dit van de baarmoeder komt of toch van de darmen

afwachten maar

prettige zondag iedereen

Geplaatst

Geen 'nieuws' van Cigdem nog? Hmm..... zou dat wat betekenen?

Hier alles nog rustig, hoewel ik vannacht wel een beetje kramp had. Maar niet zo als jullie dat beschrijven, echt iets minder.

Goeie zondag!!

Geplaatst

Nog steeds geen nieuw wondertje voor ons topic, spannend hoor.... Houden jullie het nog vol?

Voor Cidgem: ik hoop dat het weeen waren en dat je nu aan het genieten bent van jullie zoon.

Gisteren afsluitend gesprek gehad met de VK. Veel goede tips gehad (ze is zelf moeder van 3 kinderen) Verder heb ik 24 jan nog afsluiting bij de Gyn en ze vertelde dat ik volgende keer niet meer thuis mag bevallen (was ik toch al niet van plan) ivm kans op veel bloedverlies. Mag wel poliklinisch bevallen.

Verder was mijn bloeddruk afgelopen vrijdag weer aan de lage kant: 115/65. Dus nu weer wat minder pillen op een dag slikken. Het blijft nog wat kwakkelen. Heb er wel last van: duizelig bijv onder de douche, snel moe enz.

Frederique heeft gisteren bijna 7 uur in haar eigen bed geslapen 's nachts (uiteraard wel met een voeding tussendoor) en vannacht ook een uur of 4. Dus het gaat de goede kant op. Vandaag wil ze niet zo goed slapen. Het zal wel een regeldag zijn.

Dames: ik wacht vol spanning af op jullie wondertjes!

Moontje

Geplaatst (aangepast)

@Cidgem, hoop zo dat het weeen waren en ben je nu of met de bevalling bezit of jullie hebben jullie zoontje al in de armen..

@Patries en San, ik stuur jullie positieve bevallingvibes.. hoop echt dat het komende week voor jullie mag gaan gebeuren.. al gedacht aan perineumolie? Ananas zou ook heel goed helpen om de weeen op te wekken heb ik gelezen..

@Lisette, kan me voorstellen dat jij ook ongeduldig wordt en nieuwsgierig bent naar jullie dochter..

@Moon, inbakeren zou wel eens heel goed helpen; wat je nu zou kunnen doen is haar strak in een hydrofiele luier wikkelen en als je haar in de wieg legt aan weerzijden een opgerolde handdoek leggen zodat ze 'strak' in de wieg ligt... En oh ja, wij hebben ook een meisje met redelijk wat krampjes over de dag en de Infacol heeft eigenlijk niet zoveel gedaan bij ons. Wij zijn overgestapt op Hypo voeding. Wij combinieren de Nutrilon Omneo met de Friso Comfort en dit lijkt het wat te verminderen.. en goed laten boeren.. dat wil bij Caitlyn nog wel eens het probleem zijn..

Succes allemaal! En ik hou het forum en Hyves in de gaten...

aangepast door Sannie66
krampjes...
Geplaatst

Hoi dames,

Helaas het heeft niet door gezet, maar het rommeld wel daar binnen in. Hoop dat het snel mag gebeuren. Vannacht ook erg slecht geslapen, erg onrustig, draaien en toch de harde buiken en steekjes erbij.

Heel lief hoe jullie zo mee leven, geeft echt een goed en fijn gevoel.

Heb vandaag heel weinig gedaan en vooral veel geslapen, was echt moe, door de afgelopen gebroken/ onrustige nachten.

@Moontje, doe je rustig aan meid !! En heerlijk dat Frederique 7 uurtjes door heeft geslapen, dat is een goed begin.

@Sandra, ooh spannend ook aan het rommelen daar binnen, nou laten we het hopen he

Ik hou jullie op de hoogte en succes mocht het al bij iemand los komen en beginnen !! Dikke duimen

Geplaatst

hier de hele dag weer rustig vooral s'nachts onrust in de buik

sannie als de beeb alleen wil komen met ananas ben ik bang dat er hier geen beeb komt haha zal wel goed komen

moontje vind je bloeddruk wel netjes hoor ik heb de hele zwangerschap nog niet hoger gehad dan 104/63 wel vervelend al die duizeligheden weet er helaas ook alles van

en niks lijkt te helpen dus heb geen tips voor je

wel goed dat je meisje zo lang heeft geslapen, klinkt goed hoor

lisette word de beeb eerder gehaald als je te weinig vruchtwater hebt?

patricia nog niks aan de hand???

cigdem vervelend dat je zoveel last hebt van je buik

ik heb praktisch nooit een harde buik gehad, alleen als ik echt te veel doe, nu alleen krampen s'nachts

Geplaatst

hoi meiden,

ook hier nog geen bevalling maar heb wel zo'n vermoeden dat het nooit lang meer kan duren.

heb vannacht behoorlijk last gehad van me buik best wel menstruatiekramp maar dan wat erger zeg maar.

en vandaag is het sinds vanmiddag 17:00 uur erg onrustig van binnen. Ik heb haar nog nooit zo druk meegemaakt zoals ze nu al een paar uur bezig is.

en krijg iedere keer steken door me vagina heen (weet het even niet anders uit te leggen) en me liezen jeetje mina bij iedere stap moet ik stoppen want krijg ik kramp in me liezen alsof het afgekneld wordt, heel irritant.

Ik ben vandaag uitgerekend ben nog gezellig op een kinderverjaardag geweest en ze stonden er van te kijken dat ik nog kwam maar dacht zo'n kind snapt dat toch niet ik ga er gewoon heen het was een wijk verder dan waar ik woon dus vond dat het allemaal wel ging.

ben benieuwd wanneer het begint ik ben het eigenlijk een klein beetje zat (heb altijd gezegd dat zal ik nooit zeggen als ik zwanger mag worden) maar doe het toch sorry. Ben ook zo nieuwsgierig naar ons meisje!!!!

@ sannie hoe is het in SFG gegaan eigenlijk is dat allemaal goed gegaan en werd je goed bijgestaan enzo?

@ cigdem meid het blijft ook spannend he ieder krampje en alles wat je voelt denk je nou het zal wel beginnen, ik heb geen idee wat me te wachten staat zoals nog een aantal hier maar vind het wel reuze spannend.

@ Sandra hoop echt dat het voor ons deze week gaat gebeuren!!!! ga duimen voor ons.

nou morgen weer naar de VK om 17:00 uur. En dan afspraak maken voor het ziekenhuis maar hoop dat dat niet meer nodig is.

zo meiden ik duik me bedje in want kan haast me ogen niet open houden....

groetjes

en ik hou jullie op de hoogte

patries

Geplaatst

@ allen, inderdaad, ieder krampje of ander gevoel hou je zo in de gaten he?

Ik hoorde gisteren nog: als je je afvraagt of het een we is, is het het waarschijnlijk niet. Je zult het dus meteen herkennen blijkbaar...Ik heb zelf nog geen steken, maar wel heel regelmatig een kriebel bij de blaas. ik loop soms om de 30 minuten naar de wc, heel irritant.

@Leepat: ik ben het ook zat hoor. Ik zei hetzelfde als jij bij de zwangerschapsyoga, zo van, ik wil ook eigenlijk niet klagen maar....Ach zei ze toen:als je wilt klagen dan klaag je toch gewoon! Vond ik ook wel een mooie invalshoek. Waarom niet, we mogen het toch ook gewoon een beetje zat zijn? :-)

@Sandra: ik verwacht dat ze me niet zwanger zullen laten zijn tot bijvoorbeeld 2 weken over tijd. Dat heeft niet veel zin volgens hen. Maar inleiden doen ze echt als het nog heel lang blijft zitten. Ik denk dus dat ik zo wie zo deze week zal moeten afwachten.

Volgens mijn vriendin komt ze donderdag, dat gevoel had ze althans :-)

Ik vind het prima, laat maar komen op donderdag. ik heb toch niks anders in de agenda :-))

Hang on girls!!

Geplaatst

Nou hier nog niets helaas was om half 4 klaar wakker kon niet meer slapen dus heb samen met me man bakkie thee gedronken voor hij naar zijn werk ging.

Mijn vk gaf vorige week gelijk al aan over deze week inleiden ze laten je niet meer zo graag tot 42 weken lopen ivm geboortesterfte in NL waar in het begin dit jaar nogal wat over te doen was in de media.

Ben blij als het vanmiddag 17:00 uur is weer even weten waar je aan toe bent

Gr

Patries

Geplaatst

Goede morgen Patries,

Ook alweer zo vroeg wakker ja ik ken het zit elke ochtend zo vroeg beneden.

Ik hoop dat ze jou vanmiddag maar gaan zeggen we gaan je inleiden.

Veel sucses vanmiddag Patries.

Bij mij rommelt er nog helemaal niks.

Moet vanochtend naar de gyn op verzoek van de vk.

Ik hou heel veel vocht vast in mijn voeten benen en handen.

Mijn handen vind ik het ergste want die slapen dag en nacht door.

En vele harde buiken en steken dus ja.

Nu is het vandaag ook spannend om te weten van hoe en wat.

En de andere meiden gaat het nog ondanks de krampen en steken?

Groetjes Simone

Geplaatst

Hier om 6 uur wakker omdat mijn dochter huilend uit bed kwam met oorpijn. Daarna niet meer kunnen slapen en mijn dochter heeft al 4 dagen een humeur waar je niet goed van wordt. Ik ben dus moe, moe, moe....

Met als gevolg dat mijn onderbuik gigantisch zeer doet, maar daar kun je dus niks aan doen. Ik verwacht niet dat de baby eerder als de uitgerekende datum komt maar ik hoop het zooooooo heel erg.

Ben wel benieuwd wat de VK vanmiddag zegt over het inleiden patries.

Gelukkig komt hier vandaag mijn moeder even helpen met poetsen en de kleine overnemen.

Liefs Chantal

Geplaatst

zit hier ook gewoon weer met dikke buik aan tafel

ben mijn buik en de zwangerschap nog niet zat maar ben wel o zo nieuwsgierig naar ons meisje

lisette om de 30 min naar de wc vind ik nog wel meevallen

sta soms op van het toilet en kan direkt weer gaan zitten omdat er dan nog een paar druppels komen, dit is vooral s'avonds en s'nachts

het is net alsof ik mijn blaas niet goed leeg kan plassen

heb het gevoel dat er wel een liter komt en dan zit je komen er 3 druppen

dacht eerst mss blaasontsteking maar dat heb ik getest en was schoon

ach waarschijnlijk nog een paar daagjes zoveel plassen en dan genieten

patricia veel succes vanmiddag bij de vk

simone veel succes bij de gyn

Geplaatst

dames lees net op hyves dat

MIRANDA BEVALLEN IS VAN EEN ZOON

staat verder niks bij van wanner of hoe hij heeft dus dat moeten we nog even afwachten

miranda bij deze van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

veel liefde en geluk toegewenst

Geplaatst

Hier ook een relatief rustige nacht gehad. Ze was wel heel bewegelijk gisterenavond. Soms kwamen er zulke grote knokkels door de buik, het leek wel Alien 4 :-)

Zometeen nog een keer een groeiecho, omdat ik inmiddels niet meer veel vruchtwater heb. De combinatie van beide geeft voor de vk een indicatie over hoe lang ze de baby laten zitten mocht ik overtijd raken. Mij is verteld dat ze liever niet inleiden als het niet nodig is. Ze laten liever de natuur haar gang gaan. (Zou ook weleens per ZH verschillend kunnen zijn.) Maar als het vruchtwater op is heeft laten zitten geen zin meer, en dan zullen ze het inleiden denk ik. Straks meer nieuws daarover :-)

@ Chantal: ik kan me voorstellen dat je zo ontzettend moe bent, zeker als je er een jengelende bengel bij rond hebt lopen. Hou je sterk meid!

@ Sandra: ha ha, dat van die paar druppels herken ik ook. Vreselijk he. Soms ga ik gewoon niet omdat ik weet dat er toch niks is. :-)

Maareh....zie ik het goed dat we nu met z'n zessen zijn die elk moment kunnen bevallen?

Dus Sandra, Cidgem(???tenminste???), Patricia, Chantal, Simone en ikzelf?

Groet

Lisette

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden