Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Elke wat een spanning!!!!!!

ivfsh heel veel sterkte en op naar de volgende keer. Eerst wel dit een plekje geven hoor!!

Nico dat wijntje gisteren smaakte heerlijk. De hele fam was er om "gezellig" mijn mannetjes verjaardag nog te vieren. Het was ook wel gezellig hoor, maar wel met een bijsmaakje.

Henne nog een dagje meid!!!!! Ik duim zo dat het voor jullie nu een helemaal raak mag zijn, je verdient het echt!!

Liefs

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Twee testen zo wit als sneeuw vanochtend. Onze 4e poging is mislukt. Natuurlijk geen bloed geeft moed, bladiebla. Maar na drie icsi's en 3,5 jaar proberen weet ik echt wel beter. Bij een goede zwangerschap zou er nu echt wel iets te zien zijn op een test.

We hopen dat er dit keer cryo's over zijn. En anders, ja dan weet ik het even niet meer...

Geplaatst

NEE NEE NEE NEE Henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is niet eerlijk *&%^@$#$* . WAAROM NOU!!!

Heel veel sterkte en ik hoop op hele mooie cryo's voor jullie waar het wel mee lukt.

Weet verder even niet wat te zeggen, mijn eigen emoties komen weer ff omhoog.......

Geplaatst

Sjeezus, wat ontzettend kl#te zeg Henne! Wat worden jullie op de proef gesteld. :-(

Potverdorie, laat het strohalmpje cryo's ajb dan wel meezitten en... straks wel blijven zitten.

Sterkte beide, kruip dicht tegen elkaar aan. We denken aan jullie, Xx

En Witje, hier ook een gevoel van verslagenheid. Dikke knuf ook voor jou.

Geplaatst

K*T ZOOI het eitje word niet terug geplaast er is geen heefd geen bevruchting plaats gevonden.:cry2:

Gr Jessica

Geplaatst

@Henne wat shit!!! Kan het niet zo zijn dat een bloedtest anders laat zien?

@Jessica, wat verdietig zeg!!! Sterkte

Ik heb net 1 test gedaan en die laat niets zien. Dit is WD 12. K%&ten dus, toch hoop ik stiekum dat het nog kan komen, of is dat heel naief? (dit is mijn eerste IVF poging dus weet het niet zo goed)

X Cin

Geplaatst

Jessica getver zeg. Je hele poging naar de knoppe en zonder een kans dat moet zeker een hele tegenvaller zijn.

Ik geloof dat de maand mei deze keer wel heel negatief is........

Cin ik blijf voor je duimen meis ze zeggen dat een bloedtest eerder positief is dan een thuistest. althans dat maken ze me in het ziekenhuis wijs haha sterkte morgen met wachten op de uitslag.

Geplaatst

Meiden wat veel slecht nieuws : (

Heel veel sterkte voor de dames waarbij het deze keer niet gelukt is.

Henne , he wat een teleurstelling je was zo positief je gaf zelfs anderen hoop met je positieve instelling het was je zo gegund..

Geplaatst

Meiden wat een negatieve berichten hier. Wat is het toch een vreselijk proces!

Heel veel sterkte met het verwerken hiervan (on and on and on....). K*tzooi!

Henne ik hoop dat je nog een paar mooie cryootjes hebt, die wat moois voor je kunnen betekenen...

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Wombat - TP 30 april - 1x 8-cellig emmie - Test 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje- TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Judith (Zjoediezzz) - TP 6 mei - 2 cryo's (compactie & cavitatie) - test 15 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 16 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 18 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Pammie35- tp 8 mei- 2 embryo's- test 20 mei

Ami-TP 7 mei-1 cryo-test 21 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

Wannabemom - 9 mei IUI - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Annemarie - TP 10 mei- 2 top cryo's- test 24 mei

Ilse - TP 10 mei - 1 cryo - test 25 mei

Guusje: TP 15 mei - test 27 mei

Liesjuh (Lisette) - TP 14 mei - test 28 mei

Henne wat ontzettend verdrietig zeg! Heel veel sterkte.

Voor de overige dames die negatief hebben getest ook heel veel sterkte!

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en ook deze was positief ik heb mij het groene jasje gegeven.

Geplaatst

Henne en IVFSH, voor jullie speciaal heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag. Het is niet eerlijk en ik hoop zo van harte dat er cryo's zijn en dat die wel willen blijven zitten.

Ook alle andere meiden die rood zijn natuurlijk heel veel succes en de enkelen die gelukkig groen geworden zijn, gefeliciteerd en geniet!

Liefs, Dorine

Geplaatst

Henne... was speciaal op zoek naar jou; met de hoop/de gedachte aan een groene regel dit keer. Meis, wat is dit groot en zwaar... Bah, wat oneerlijk. Geen woorden verder nu.

Alle andere dames; veel rood en een weinig groen. Heftig zo'n wachtbankje, hé?!

Succes allemaal, en diegenen die positief hebben getest: van harte gefeliciteerd!

Geplaatst

Henne, wat balen! Had zo'n goed gevoel bij je poging..... Echt heel erg rot, leef met jullie mee.

Ik ga heeeel hard duimen voor mooie cryo's voor jullie. Wanneer horen jullie dat?

Andere meiden: bedankt voor jullie lieve berichtjes! Doet toch altijd goed.

Groetjes,

IVFSH

Geplaatst

Mariette, gefeliciteerd!

Henne, ik ben er een beetje stil van. Ik hoop tegen beter weten in dat je ongelijk hebt ook al weet ik dat het eigenlijk ijdele hoop is. Want ik wil gewoon niet dat je negatief test, vind dat het jullie eindelijk eens mee moet zitten!

Wanneer krijg je te horen of jullie cryo's hebben?

Sterkte!

Geplaatst

Hoi dames, ik had mezelf dit keer niet op het bankje gezet, maar heb 4 mei tp gehad van een 10 cellige cryo en ben 14 mei ongesteld geworden, helaas weer mislukt!

Henne, ik ben het met Ursela eens, vind dat het jullie nou eens mee moet zitten, het is jullie zo gegund!

Mariette, gefeliciteerd!

Geplaatst

henne...wat een sjitnieuws zeg...echt kl**te....niet te geloven...hoop dat jullie cryo's over hebben. wanneer krijgen jullie dat te horen? heel veel sterkte!

ivfsh...ook voor jou balen...sjit zeg...sterkte!

Mariëtte, gefeliciteerd...eindelijk een beetje groen tussen al dat roods.

heb de fles wijn maar laten staan gisteren...denk dat ik na een glas al zou omkiepen..hahaha...heb al zo lang geen alcohol meer gedronken...en dan ineens een hele fles...hahahaha...of beter gezegd...lalalala...

liefs,

nico

Gast Sannie66
Geplaatst

He verdorie! Las op de achtergrond wat mee (ook in het vroegtesters topic) en lees nu weer veel verdrietige berichten van negatieve testen. O meiden, het was jullie zo gegund. Je voelt het zo als een roulette he! Kan me zo voorstellen dat er weer wat verdriet is om te verwerken... meiden ik leef met jullie mee!

Voor de groenen: een dikke proficiat!

Geplaatst

Ik kwam ook even kijken op het wachtbankje van mei.. helaas weer veel te veel rood!

Henne heel veel sterkte.. Jullie hebben al zoveel moeten mee maken! Ik ga duimen voor de cryo's het is zo oneerlijk! Waarom nou niet.. Leef met jullie mee!!

Andere meiden uiteraard ook veel sterkte bij wie het is mislukt!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

:bye2:@Henne...ik leef met je mee, tis gewoon niet eerlijk...

Kreeg gister via een vriendin te horen (die in t ziekenhuis werkt op de kraamafdeling) dat de HCG waarde bijvoorbeeld 's morgens nog negatief kan laten zien op een zwangerschapstest en van dezelfde dag 's middags positief!!!! Zit dus een omslagpunt in...

Ikzelf heb dus wel een beetje hoop terug gekregen na die domme actie om na 8 wachtdagen al te testen!

Ik voel me eigenlijk harstikke goed de laatste dagen, maar ik heb nergens 'last' van zoals buik- borsten-, en rugpijn. Ook nog geen druppel bloed verloren. Beetje tegenstrijdig dus, maar goed; nog 2 dagen wachten!!!

Ik hoop dat de uitslag positief is want die dag gaan we ook in ondertrouw...

Sterkte allemaal!

Geplaatst

Aaaah nee, wat een hoop slechte berichten toch weer. Ik vind het zo oneerlijk. Heel veel sterkte voor alle dames met een negatieve test....

Liefs, Nora.

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal. Ik voel me bij vlagen erg verdrietig en wanhopig, maar over het algemeen zijn we nog heel strijdlustig. We hebben de moed zeker nog niet opgegeven.

Of we cryo's hebben horen we over een week of twee, ze zijn nogal onderbemand in het lab waardoor de administratie wat langer duurt. We wachten rustig af.

Geplaatst
Hoi dames, ik had mezelf dit keer niet op het bankje gezet, maar heb 4 mei tp gehad van een 10 cellige cryo en ben 14 mei ongesteld geworden, helaas weer mislukt!

Henne, ik ben het met Ursela eens, vind dat het jullie nou eens mee moet zitten, het is jullie zo gegund!

Hetzelfde geldt voor jou Mariëlle! Het mag bij jou ook wel eens meezitten!

Dikke knuf!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden