Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne,

Ik wens je ontzettend veel kracht en moed nu jullie weer zo'n enorme teleurstelling krijgen te verwerken. Ik hoop van harte dat jullie nog cryo's hebben uit deze poging.

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Opende zojuist deze topic met bibbers in mijn vingers - was eigenlijk alleen op zoek naar Henne, ben ik heel eerlijk in ........ de tranen staan nu in mijn ogen, zo veel verdriet als ik lees in deze topic ......... wil jullie allemaal heeeeel veel sterkte wensen, en kracht om door te gaan.

Henne, ik weet niet wat ik moet zeggen, had zo gehoopt voor jullie dat het positief zou zijn ........ Ik kom er nog wel op terug, gaat nu even niet.

liefs, evie

Geplaatst

Henne

Wat ontzettend jammer en balen dat de poging niet gelukt is

had het ook niet verwacht, het ging zo goed en voorspoedig!

Hopelijk hebben jullie cryos zodat jullie nog wat kanzen hebben

het is jullie ook zo gegund!

een dikke knuffel, sterkte!

liefs Claudia

Geplaatst

Henne, ik weet even niet wat te schrijven......

Ik had zo gehoopt dat je nu zwanger zou zijn.

Een hele dikke knuffel!!!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hee allemaal,

Ik heb net het ziekenhuis gebeld om door te geven dat de test negatief is en dat ik opnieuw ingepland wil worden voor ICSI. Maar nu moet ik toch echt nog een week wachten en doorgaan met de welbekende bollen. Aankomende zondag (23 mei) moet ik dan nog een test doen.

Heeft iemand hier ooit meegemaakt dat je pas zo lang na TP van een cryo alsnog zwanger test? Ik kan me er echt helemaal niets bij voorstellen, voel me ook totaal niet zwanger, dus ik weet nu al wat de uitslag gaat zijn. Maar goed: heb altijd vertrouwen gehad in het AZM, dus nu zal ik ook even braaf doen wat ze zeggen.

Voor diegenen die gaan testen: succes!!!! Er moet eindelijk weer wat groen komen!!!

Groetjes,

IVFSH

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal, Evie je bent een schat! Vandaag ongesteld geworden ook dus wel lekker snel definitieve duidelijkheid. Morgen ziekenhuis bellen, hoop iets te horen over de cryo's. Als die er niet zijn overwegen we te gaan sparen voor poging 5.

Probeer hier voorlopig wat afstand te nemen en ga focussen op andere dingen zoals onze as bruiloft. Veel succes en geluk allemaal!

Liefs,

Henne

Geplaatst

Henne, heel veel sterkte ik vind het zo "@€)(&@ voor jullie. Ik hoop dat jullie in elk geval cryo's hebben. Het zag er zo goed uit deze poging, maar hoorde vandaag tijdens ons evaluatiegesprek weer dat er vooral ook een flinke dosis geluk bij komt kijken. Overweeg je niet om naar het buitenland te gaan? Misschien dat ze jullie embryo's daar net dat laatste zetje kunnen geven. Nogmaals heel veel sterkte!! Ik hoop dat het jullie snel wel gegund is.

Geplaatst

Helaas ongesteld geworden. Ben er goed ziek van!! Had zo gehoopt! nu maar hopen dat er nog wat cryo's zijn overgebleven. Voel me zo verdrietig.

@Henne, jij ook veel sterkte.

Liefs Cin

Geplaatst

ik mg hopelijk ook bijna op dit bankje. heb vandaag mijn punctie gehad en mag woensdag bellen of er een terugplaatsing is!

spannend dus. zit tussen mei en juni in vandaar dat ik eerst even bij mei op het bankje plof! en als het hier te rustig word ga ik naar juni.

xxx sky

Geplaatst

@Cin, enorm balen meid, sterkte !!!! veel kracht alvast voor jullie 2de poging!!

@Henne, groot gelijk dat je even afstand neemt, ik wens je veel sterkte en een hele mooie huwelijksdag toe!!!!!

@IVFSH, ik heb het nooit eerder gehoord maar zoals je zegt...maar even netjes naar het ziekenhuis luisteren,ik hoop voor je dat je enorm verrast gaat worden en zo niet dat je een nieuwe behandeling mooi ingpland kunt krijgen

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik hoop dat er nog een plekje op het bankje vrij is. Ik heb vandaag 2 emmies teruggekregen. Spannend hoor...

Nu die vreselijke wachtweken. 1 juni een bloedtest...

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Wombat - TP 30 april - 1x 8-cellig emmie - Test 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje- TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Judith (Zjoediezzz) - TP 6 mei - 2 cryo's (compactie & cavitatie) - test 15 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 16 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 18 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Pammie35- tp 8 mei- 2 embryo's- test 20 mei

Ami-TP 7 mei-1 cryo-test 21 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

Wannabemom - 9 mei IUI - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Annemarie - TP 10 mei- 2 top cryo's- test 24 mei

Ilse - TP 10 mei - 1 cryo - test 25 mei

Guusje: TP 15 mei - test 27 mei

Liesjuh (Lisette) - TP 14 mei - test 28 mei

Ik heb de rottaak maar op me genomen om Henne en mij maar rood te maken :(

Geplaatst

Henne en Cin,

Heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik voel met jullie mee!!!!

Ik had het jullie zo gegund!

En geef de moed niet op!

Dikke knuffel van lijntje

Geplaatst

Allemachtig, wat een hoop rood... dat had ik echt niet verwacht! Ben even een paar dagen niet geweest om alles een plekje te geven en ik schrik gewoon.

Iedereen nog bedankt voor alle steun, dat betekent echt veel voor mij.

Aan alle dames in het rood... Het is echt zo oneerlijk wij horen ook allemaal een kindje te krijgen! Ik wou dat IK het voor het zeggen had, dan wist ik het wel... Heel veel sterkte.

alle groene dames natuurlijk van harte en geniet er lekker van.

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat een ellendige maand is het toch! Het maakt mij een beetje bang om straks te moeten testen.

Nog een weekje wachten en dan mogen wij testen.

Ik heb er een hard hoofd in. De vorige keer had ik allerlei rare kwaaltjes en was ik na 6 dagen al ongesteld. De avond na de TP had ik direct al een beurs gevoel onderin mijn buik. Gevoel van blauwew plek. Ik heb geen punctie gehad, want het was een cryo TP.

Nu heb ik helemaal niks gevoel en voel nog steeds niks...

Kreeg ik opeens vanavond hele erge kramp, dus ik roep mijn man. Oh nee dit gaat niet goed!!!

Ik naar de wc om te gaan broekloeren,.. moest ik gewoon naar de wc. Hahaha sjonge jonge!!!

Geplaatst

Ik wordt ook een beetje bang van al dat rood.. ik denk dat deze poging mislukt is, ik voel niets bijzonders alhoeft dat niet, ik weet het, maar het is gewoon een gevoel...

Geplaatst

Cin...balen en heel veel sterkte

Henne, ook voor jou sterkte...hoop dat er nog cryo's over zijn voor een volgende poging!!

ivfsh...het blijft dus toch nog eventjes spannend bij jou..hoop dat het raak is en dat je het lijstje gaat opmooien met de kleur groen!

voor alle nieuwkomers: succes

voor de rest, een dikke knuffel en succes en sterkte!

ik ben nog steeds aan het vloeien. Mag de pil nog niet gaan gebruiken omdat ik vrijdag nog eens moet testen ivm die eileiderproblematiek en een evt. bbz...zucht...ik loop echt leeg...qua gevoel heb ik het idee dat het een miskraam is, maar lichamelijk is het gewoon een erge ongesteldheid...

ik wist het ook wel als ik het voor het zeggen had...dan werd gewoon iedereen spontaan zwanger...

liefs,

Nico

Geplaatst

Cin wat een domper zeg, sterkte.

Henne neem je tijd, geniet dan in ieder geval van je voorbereidingen voor jullie huwelijk!!!!!! Sterkte

Voor al dat rood zijn gewoon geen woorden, kom op nog een paar groene lijntjes erbij hoor. Dit zeg ik tegen de emmys in de buikjes van de wachtenden. Dit verdriet verdienen de wachtenden (wij allemaal) niet.

Liefs

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Wombat - TP 30 april - 1x 8-cellig emmie - Test 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje- TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Judith (Zjoediezzz) - TP 6 mei - 2 cryo's (compactie & cavitatie) - test 15 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 16 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 18 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Pammie35- tp 8 mei- 2 embryo's- test 20 mei

Ami-TP 7 mei-1 cryo-test 21 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

Wannabemom - 9 mei IUI - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Annemarie - TP 10 mei- 2 top cryo's- test 24 mei

Ilse - TP 10 mei - 1 cryo - test 25 mei

Guusje: TP 15 mei - test 27 mei

Liesjuh (Lisette) - TP 14 mei - test 28 mei

Lindada- TP 17 mei- test 1 juni

Geplaatst

Hoi Norwegian-sky,

Ik heb 17 mei (gister) ook een punctie gehad! resultaat 10 eitjes en 9 mil zaad. en wacht nu op een telefoontje op woensdag om te horen of er bevruchting heeft plaats gevonden... Zo ja, dan zal er vrijdag een tp zijn. Spannend!

Hopelijk krijgen we beiden goed nieuws te horen!

verder wens ik iedereen veel sterkte op t wachtbankje!

Geplaatst

Wat een hoop trieste berichten, mei is nog niet voorbij, laten we hopen dat het vanaf nu wat positiever wordt.

Heeft iemand nog iets van Ciska gehoord? Ik kan haar verder niet maar benieuwd of ze nog in het zkh ligt en of alles goed gaat.

Geplaatst

Heel kort en verdrietig: NEGATIEF...:(

Suc-6 voor de rest...ik hoop t zo voor jullie :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden