Ga naar inhoud

pleun en arjan beginnen aan ronde 2


pleun79

Aanbevolen Berichten

Hoi Pleun

 

 

 

hoe gaat het nu met je? houd moed hoor, ik kan me voorstellen dat de klachten in het begin juist wel af kunnen nemen omdat je vanuit de zwangerschap niet direct veel hcg aanmaakt.

 

 

 

Ik hoop dat je je wat beter voelt en ook weer goede hoop hebt!

 

 

 

liefs

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

ik werdt deze ochtend wakker en dacht hmmm echt lekker voel ik me nog niet ,maar kon er eigenlijk niet echt de vinger op leggen

 

 

 

om 11:45 belt mijn moeder op om te vragen hoe het gaat en meteen daarna de vraag moest je rennen om bij de telefoon te komen ?

 

euh nee ik lig in bed, ben er nog niet uit geweest

 

oh waarom hijg je dan zo?

 

euh hijg ik ?

 

ja ik zou even met het ziekenhuis bellen en vragen bellen of dat normaal is .

 

ok dan doe ik dat even .

 

dus ik bellen en de verpleegster vind ook dat ik benauwd klink ,of ik deze middag nog langs kan komen

 

dus ik om 13:50 weer een echo , (was al buiten adem van het stukje lopen van de ingang tot op de afdeling ) maar die was redelijk , daarna alweer bloedprikken en daarna een uur wachten op de uitslag

 

 

 

mijn moeder was mee gegaan maar die moest om 14:30 weer gaan werken dus kwam mn pa me gezelschap houden (arjan kon geen vrij krijgen , en ik dacht dat ik wel in mn uppie op en neer kon )

 

heeft me pa me in een relstoel gezet en naar de wachtkamer van de ehbo geraced want daar hangen TV's en daar was voetballen op ,dus hebben we daar het laatste half uurtje van de wedstrijd gekeken

 

 

 

om 15:30 ik naar de dokter terug en die wil me toch maar iedere dag zien voorlopig , als het niet rap weer beter gaat met me willen ze me mss nog opnemen voor de overstimulatie .

 

het benauwde gevoel is schijnbaar een extra symptoom

 

maar ik woon in zaltbommel en het ziekenhuis is in eindhoven (daar wonen mijn ouders ook )

 

dus is er in praktisch oogpunt besloten dat ik maar de komende dagen bij pa en ma thuis slaap en me daar maar rustig hou

 

al lig ik veel liever in mn eigen bedje met mn eigen dingetjes

 

maar helaas zit dat er effe niet in

 

zeker omdat ik toch wel erg moe was en niet meer instaat om zelf te rijden

 

dus zijn mn ouders effe mee op en neer gereden om wat spulletjes te halen ook voor eventueel een opname

 

 

 

dus ik heb mn laptopje maar meegenomen dan kan ik jullie nog lezen en zoals nu wat schrijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverd,

 

 

 

Wat een vervelende situatie waar je nu in verkeerd.

 

Niet fijn in je eigen thuissituatie, maar gelukkig wel bij je lieve ouders die nu goed voor je kunnen zorgen.

 

Hebben ze bloed geprikt?

 

Wat zei de gyn verder van je overstimulatie, welke gyn had je?

 

 

 

Lieve Pleun,

 

Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goed voor je uit zal pakken!!

 

 

 

Toi, toi, toi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja wish ik moet iedere keer op hemoglobine , trombo????dinges en leukocieten laten prikken

 

 

 

ik heb alle 3 de dames afwisselend

 

vorigeweek dr kuijpers en vandaag dr lammens en morgen dr dorgel?

 

 

 

ja het schiet niet echt op maar nog steeds niet ongi

 

en ik voel me raar ,maar ik weet nu dus niet of dit positief of negatief is

 

 

 

al werdt me wel heel erg op mn hart gedrukt dat overstimulatie echt geen kwaad kan voor een mogenlijke zwangerschap

 

 

 

ja elinorac ik hoop het ook en dat ik morgen alsnog gewoon naar huis toe kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Pleun

 

 

 

 

 

wat balen dat het niet zo lekker gaat zeg! wel fijn dat je bij je ouders terrecht kunt, dat is nog beter als het ziekenhuis nietwaar?

 

wat het bloed prikken betreft...misschien de arts lief vragen of ze ook het vakje beta-hcg aanvinkt..??

 

 

 

Heel veel sterkte meid, ik duim voor je dat het snel beter gaat maar ook voor een posi test!!

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sannie66

Nou Pleun, gaat niet echt van een leien dakje deze keer zeg! Wat een gedoe allemaal...

 

Wel goed dat je zo streng onder controle wordt gehouden hoor. Niet prettig om niet in je eigen huisje te zijn, maar beter zo dan helemaal in het zh liggen, toch?

 

Heel veel sterkte meissie en hoop dat dit een (goed) teken aan de wand is...

 

 

 

Knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meissie wat lees ik nu dan?

 

Raar dat je lijf met je aan de haal gaat, het kan zeker

 

geen kwaad voor een eventuele zwangerschap.

 

Dat is een hele geruststelling, het kan volgens mij nog gunstig

 

zijn zelfs. Maar het hoe en wat daarover weet ik niet precies maar

 

heb dit wel vaker gehoord.

 

 

 

Sterkte, lekker drinken en je even laten verwennen door je paps en mams.

 

 

 

Liefs,

 

Vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pleun: ik volg je dagboek en het is je nu ondanks alles want je heb moeten voorduren je van van harte gegund dat je nu zwanger bent, van harte gefeliciteerd geniet ervan.

 

Ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan.

 

 

 

Groetjes Corina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hey Pleun,

 

 

 

Ik had ook met regelmaat minder pijnlijke borsten maar wel gevoelige tepels dus meis volgens mij is het heel normaal dat die pijn wisselt.

 

Kan mij goed voorstellen dat je er een beetje onzeker van wordt maar dit moet gewoon goed gaan hoor!!!!

 

 

 

He voel jij je verder nu al een beetje aan het idee gewent dat je mamma gaat worden?

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Pleun

 

 

 

dat was bij mij ook tijdens de zwangerschap, de bosten voelde minder gespannen maar mijn tepels waren juist we, gevoeliger, ik heb dat ook niet continu gehad hoor

 

 

 

komt goed meid, succes en veel pezier bij je eerste echo!

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag om 19:30 hebben we de 1e echo gehad

 

een klein rond vlekje in een grotere zwarte vlek met een klein wit puntje dat snel knipperde

 

 

 

de embryo is 0,59 cm groot precies op schema voor 6 weken en 4 dagen , het zakje is perfect rond , en het hartje klopt sterk en regelmatig .

 

volgens de verloskundige was de kans op een miskraam met bovenstaande gegevens nog maar 3 % (statistisch gezien dan he )

 

 

 

hoe bizar is dit

 

ik ben zwanger !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ik heb t zelf gezien

 

 

 

helaas wilde het app geen foto opslaan en liep hij door de warmte steeds vast dus nog geen eerste foto hier (wel jammer maar niets aan te doen )

 

 

 

ik moest wel even een traantje weg pinken

 

en arjan kroop bijna in het beeldscherm zo goed wilde hij er naar kijken

 

 

 

was erg mooi en leuk vandaag

 

ik ben nu echt zo happy das niet te geloven

 

 

 

nu is het echt

 

ik ben echt zwanger !!!!!!!!!!

 

 

 

*edit* ik vergeet gewoon te vertellen dat zoals het er nu uitziet het er maar 1 is ipv 2 maar daar ben ik erg blij mee

 

lijkt me wel erg veel in 1 keer meteen 2

 

dus 1 kindje is goed ,heeeeeel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden