Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2011


Henne

Aanbevolen Berichten

Hey Samsam, da's ook gezellig, wij zijn allebei uitgerekend op 2 januari 2011! Leuk!

 

Kun we elkaar een beetje volgen.... Hoe gaat het met jou? Al veel "kwaaltjes"? Bij mij gaat het goed, ben af en toe (of zit het tussen mijn oren??) een beetje misselijk, maar hoef niet over te geven. Soms doen mijn borsten pijn, maar meestal voel ik ze amper. Heb af en toe wat hoofdpijn en veel pukkels! En natuurlijk wil ik het liefst de hele dag wel slapen.... Maar voor de rest voel ik me totaal niet zwanger, en dat maakt me wel wat onzeker. Maar goed..... Wanneer hebben jullie de eerste echo? Spannend he!? Zou zo blij zijn als het goed bericht is. Ik zit nu echt de tijd vooruit te kijken, maar tja dat schiet totaal niet op.... Nou, succes!

 

 

 

Hoe is het met de meiden die 14 mei mogen testen??? Gaat het nog een beetje met de spanning?? Ik duim voor jullie hoor.... En met de andere meiden?

 

 

 

Gelukkig zijn er al wat zwangere dames bij gekomen! Gefeliciteerd allemaal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 840
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi Carolina,

 

 

 

Gefeliciteerd meid!! Gezellig, kom er maar bij.... hoe meer januari-meiden, hoe beter.

 

Jeetje, heb even zitten te lezen wat jij allemaal hebt doorstaan gedurende het hele ivf traject.... niet te geloven! Wat ben jij al vaak zwanger geweest zeg..... en dan toch elke keer weer mis gegaan. Het zal voor jou wel heel erg spannend zijn!! (voor de anderen, en ook voor mij, natuurlijk ook!!) Nou, ik duim in ieder geval dat je gezellig bij ons blijft.... want dat doe ik namelijk ook voor mezelf... hahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Langzaam begin ik kriebels te krijgen om misschien eerder te testen, maar ik kan daar heel depri van worden dus heb besloten om het dit keer niet te doen. Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten nog, ook geen gevoel van ongesteld worden. Ben wel heeeel moe vandaag, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik pas laat sliep gisterenavond 01.00 uur (lag de hele tijd te fantaseren over hoe de babykamer ingericht zou moeten worden.. heel bizar want tot dusver was ik daar nog helemaal niet mee bezig) en heb het daarnaast super druk gehad vandaag op mn werk. Het is nu net weer wat rustiger en kan nog even wat dingen afronden hier zodat ik morgen de laatste dingen voor mijn vakantie kan afhandelen. Ben dan tot en met pinksteren vrij. ben ik wel aan toe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Han ja we houden ons in dit topic heel stevig vast hoor : )

 

ik heb vandaag de 2e test gehad , 2e omdat de vorige uitslag net iets onder hun grens zat om gelijk door te mogen voor de echo , dat maakte het allemaal nog spannender vrat mezelf bijna op vd spanning haha

 

 

 

De keren hiervoor dat ik zwanger was , was ook in een verse poging en na een zoladexkuur van zo'n 8 mnd. op een of andere manier werkt het korte traject na een zoladexkuur voor mij blijkbaar het beste.Nu maar hopen dat ik er nu gezellig bij mag blijven zitten.Ik heb ontzettend moeite met proberen gewoon blij te zijn ben zo bang dat t alsnog misgaat.Heb mezelf er daarnet maar toegezet een ticker te maken om het allemaal toch iets echter te laten voelen.

 

 

 

Doortje je geeft me toch wel een verjaardagscadeautje he ; ) kadotip: positieve test , ik ben de 14e jarig. Zag dat er veel meiden mogen testen die dag dus hopelijk veel cadeautjes ; )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden

 

 

 

Ik begrijp jullie onzekerheid en nu helemaal nu jullie zo ver zijn gekomen

 

maar probeer er toch van te genieten en op naar de eerste echo!!!

 

 

 

Ik hoef nu nog maar 4 daagjes te wachten voor de test

 

Super spannend heb iin ieder geval tot nu toe geen bloedverlies wel af en toe ongikrampjes en zere (.)(.)Dus hopelijk is dat een goed teken zit nu op wd 10 spannend uiteraard maar hoop me snel bij jullie te voegen

 

 

 

Liefs Elvira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat ik je een kadootje kan geven. Op de een of andere manier is mijn gevoel overwegend positief. Dus ik hoop maar dat het een voorteken is. Had trouwens gisteren voor de spiegel ineens het idee dat mn buik wat dikker leek alsof ik al even zwanger ben. Misschien verbeeld ik me maar hoor.. want ik voelde niks. Heb trouwens nu sinds een klein kwartiertje het gevoel dat mn buik wat aan het opzetten is... we zullen zien waar het ons brengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Samsam, da's ook gezellig, wij zijn allebei uitgerekend op 2 januari 2011! Leuk!

 

Kun we elkaar een beetje volgen.... Hoe gaat het met jou? Al veel "kwaaltjes"? Bij mij gaat het goed, ben af en toe (of zit het tussen mijn oren??) een beetje misselijk, maar hoef niet over te geven. Soms doen mijn borsten pijn, maar meestal voel ik ze amper. Heb af en toe wat hoofdpijn en veel pukkels! En natuurlijk wil ik het liefst de hele dag wel slapen.... Maar voor de rest voel ik me totaal niet zwanger, en dat maakt me wel wat onzeker. Maar goed..... Wanneer hebben jullie de eerste echo? Spannend he!? Zou zo blij zijn als het goed bericht is. Ik zit nu echt de tijd vooruit te kijken, maar tja dat schiet totaal niet op.... Nou, succes!

 

 

 

Hoe is het met de meiden die 14 mei mogen testen??? Gaat het nog een beetje met de spanning?? Ik duim voor jullie hoor.... En met de andere meiden?

 

 

 

Gelukkig zijn er al wat zwangere dames bij gekomen! Gefeliciteerd allemaal!!!

 

 

 

Dag Han,

 

 

 

Ja wat leuk we hebben indd dezelfde datum. Ik voel me ook vreselijk onzeker, ben allang blij dat ik nu niet meer de neiging heb om elke dag te testen. Wat heb ik een hoop testen er doorheen gejast de 1e week!

 

 

 

Ik vind t erg leuk om kwaaltjes te vergelijken...

 

Mijn kwaaltjes? In de wachtweken had ik ook last van vermoeidheid maar dat kwam blijkbaar van de utrogestan want ik heb er nu geen last meer van. Mijn borsten zijn ietsjes gegroeid en erg gevoelig vooral mijn tepels, wanneer ik het koud heb dan heb ik t gevoel dat ze eraf gaan vallen :blink:!

 

Verder heb ik ook erg last van vergeetachtigheid, echt heel vervelend want normaal laat me geheugen mij niet zo in de steek, ben nog maar 26!

 

Om nu al dement te worden????haha hoop dat t tijdelijk is.

 

En koffie vind ik ook niet so lekker meer, neem t alleen s'ochtends om wakker te worden.

 

 

 

 

 

 

 

Meiden met een POSITIEVE TEST: van HARTE!!!!!! Yesssssssssssssssssss

 

 

 

 

 

groetjes

 

Sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ramona26

Hallo Dames,

 

 

 

wil me ook graag melden hier... als ik het goed berekend heb ben ik 3 jan uitgerekend.

 

Hebben jullie ook al iets een buikje?? Na mijn idee heb ik het al iets,was altijd platjes en nu echt een bolletje? Verder moe en mijn borsten doen giga zeer vooral als de bh uitgaat. haha dan moet ik ze ff tegenhouden whaha.

 

 

 

Dames allemaal Gefeliciteerd!! op na de 1ste echo!! Spannend

 

 

 

liefs Ramona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames

 

 

 

Even een overzichtlijstje

 

 

 

Hanneke:2/1/2011

 

Samsam:2/1/2011

 

Ramona :3/1/2011

 

Caroline:9/1/2011

 

Miep: 11/1/2011

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoi ramona

 

Heb je er tussen gezet,ik hoop me na vrijdag hier ook te kunnen melden

 

Lfs Elvira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Elvira,

 

 

 

Goed dat je het lijstje hebt aangepast. Ik wil voorstellen om ook de data van de 1e echo te vermelden. Als ieder haar datum wil vermelden dan zijn we allemaal op de hoogte.

 

 

 

Uitgerekend:

 

Hanneke:02-01-2011

 

Samsam:02-01-2011

 

Ramona :03-01-2011

 

Caroline: 09-01-2011

 

Miep :11-01-2011

 

 

 

Eerste echo:

 

Hanneke: 17-05-2010

 

Samsam: 20-05-2010

 

 

 

 

groetjes

 

Sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee!

 

oooh hanneke jij mag al vet snel nu!

 

 

 

Uitgerekend:

 

Hanneke:02-01-2011

 

Samsam:02-01-2011

 

Ramona :03-01-2011

 

Carolina: 09-01-2011

 

Miep : 11-01-2011

 

 

 

Eerste echo:

 

Hanneke: 17-05-2010

 

Samsam: 20-05-2010

 

Carolina: 26-05-2010

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ramona26

Uitgerekend:

 

Hanneke:02-01-2011

 

Samsam:02-01-2011

 

Ramona :03-01-2011

 

Carolina: 09-01-2011

 

Miep : 11-01-2011

 

 

 

Eerste echo:

 

Hanneke: 17-05-2010

 

Ramona: 18-05-2010

 

Samsam: 20-05-2010

 

Carolina: 26-05-2010

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekend:

 

Hanneke:02-01-2011

 

Samsam:02-01-2011

 

Ramona :03-01-2011

 

Carolina: 09-01-2011

 

Miep : 11-01-2011

 

Elvira : 18/01/2011

 

 

 

Eerste echo:

 

Hanneke: 17-05-2010

 

Ramona: 18-05-2010

 

Samsam: 20-05-2010

 

Carolina: 26-05-2010

 

 

 

 

 

 

Heb mezelf er tussen gezet!!

 

Lfs Elvira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden,

 

 

 

Allemaal enorm gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Tjonge jonge.... zo gaat het snel hiero. Ik ben benieuwd..... want Henne moet binnenkort ook testen, en zij is tenslotte deze topic begonnen. @Henne: hoe gaat het met je?

 

 

 

Ik ben even een paar dagen niet hier geweest. Ik heb maandag enorme diarree gekregen, en ik heb van maandag op dinsdag de hele nacht wakker gelegen van de kramp. En daardoor natuurlijk zorgen!! Ik zag het niet meer zitten, en dacht: nu is het weer mislukt! Maar dinsdag ging het weer wat beter, en ben ik ook naar een paranormaal genezeres (daar ga ik al zo'n 4 maanden naartoe en zij heeft me altijd gezegd dat ik eerdaags zwanger ben en ze ziet mij met een dikke buik.... duurt nog even, maar ik hoop dat ze gelijk heeft!) geweest. Zij vertelde me dat het buikgriep was (dat heerst) en ze heeft even gevoeld waar het ukkie zat, en alles was goed. Toen was ik weer wat gerustgesteld. Inmiddels is de diarree ook nog niet helemaal over, en heb ik toch echt wel last van mijn darmen. En da's niet prettig! Want dan gaat uiteraard gepaard met de nodige angsten.... Want je voelt zoveel in je buik. Hebben jullie dat (nog) niet??

 

 

 

Maar goed, nog 4 nachtjes slapen en dan heb ik de 1e echo. Ben benieuwd en zenuwachtig als ik eraan denk! Ik hoop zooooooooo het hartje te kunnen zien kloppen!!

 

 

 

Nou, meiden... leuke hemelvaartsdag toegwenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elvira, je moet te vroeg een echo willen laten maken hoor! Als je namelijk te vroeg bent met de echo, dan is het mogelijk dat je nog niets ziet en dus geen hartje hoort/ziet kloppen.... en dan raak je in paniek. Terwijl er dan helemaal niets aan de hand hoeft te zijn.Bij ons in het ziekenhuis is het protocol dat er 18 a 19 dagen tussen zit, want dan weten ze zeker, dat als er een hartje klopt deze ook zichtbaar is. Maar ik begrijp je natuurlijk wel.... iedereen wil het liefst de dag na de test een echo.... maar dat bedoel ik met: en nu begint het lange wachten pas echt! Maar wie weet hebben ze bij jullie wel een ander protocol? Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames...vanmorgen stiekem getest en we hebben een positieve test !!!! Het streepje was wel iets lichter dan die in de controle venster.....Wil toch morgen opnieuw testen voor alle zekerheid, ook omdat morgen is pas de officieel testdatum. Maar bij deze wil ik alvast een plekje reserveren. Wat zijn de afspraken m.b.t echo's om de uitgerekend datum te bepalen?? Volgens mij verschilt dit per ziekenhuis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wombat

 

Ik had ook al gereageerd in de mei wachtbankje

 

Maar ik had gisteren getest en men controlestreepje was ook donkerder dan de teststreep maar was duidelijk zichtbaar en heb vanmorgen weer getest en was donkerder dus duidelijk zwanger

 

Dus bij deze kan ik je feliciteren want je bent zwanger want de test heeft hcg opgespoord en je had de 30e de tp dus je emmy is ingenesteld en maakt nu dus het hcg hormoon aan dus ik denk dat je blij en opgelucht kan zijn.

 

 

 

ik heb de uitgerekende datum zo ik had 27 april de punctie daar trek je 14 dgn vanaf dus 13 april is de datum dat ik gebruikte voor de uitgerekende datum en daar tel je 9mnd bij op en ik zit dus nu op 18/1/2011

 

Maar ik heb een site gevonden die het automatisch berekend als je dus de 14 dgn van de punctie eraf haalt en dat is http://www.babybytes.nl

 

 

 

Lfs Elvira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden