Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2011

Aanbevolen Berichten

Gast Ramona26
Geplaatst

Wat leuk dat het met iedereen goed gaat! op de kwaaltjes na dan, maar dat hebben we er voor over.

Ik heb samen met mn vriend er voor gekozen om geen nekplooimeting te doen en andere testen (combi test). Ja sorry ben er niet zo in thuis.

@ carolina: Ja vermoeiend is dat he weekenden werken,pff mag aankomend weekend ook weer een koopzondag. Wij hebben altijd de laatste zondag van de maand. kijk wel hoe het gaat en anders ga ik gewoon naar huis toe.

Nou ga mijn bedje maar eens opzoeken.

oja hebben jullie ook steeds zo'n dorst? en een vieze smaak in de mond?

nou trusten voor straks en tot morgen

liefs Ramona

• Reacties 840
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He, leuk dat je er weer bent, Arzu, ik was een beetje bezorgd.

Mooi dat iedereen zo goed gaat....Ik heb komende donderdag een 2e echo, toch wel weer spannend.

Een vraagje: gebuirken jullie allemaal nog Utrogestan en aspirine?

Ik heb een vrij hoge dosering (3*200mgr) en merk dat mijn gewicht nogal heen en weer slingert. Misschien komt het van de Utrogestan... ben benieuwd of jullie dat ook hebben (ben al bijna 2 kg aangekomen!)

@meiske, bedankt voor de tip. Ik kan hier in ierland geen vanille vla krijgen maar heb een soort vanille yoghurt gevonden en dat helpt wel een beetje.

Geplaatst

@ren ik heb nooit aspirine hoeven nemen en de utrogestan moest ik tot de dag van positieve test.ik heb geen weegschaal maar ik ben echt al dik komt ws ook omdat darmen opgezet zijn maar heb echt een buik.

@ramona heb geen last van vieze smaak , dorst ook niet echt moet nu echt opletten dat ik wel genoeg drink.

Vaochtend ff bij mn mams thee gedronken daarna heerlijk in de tuin met de pups gespeeld ff nog wat leuke foto's geschoten voor de aanstaande baasjes. Om 13.00 het kntake gesprek bij de verloskundige , vanmiddag visite en einde middag richting onze dierenarts in brabant voor gezondheidsverkaringen voor de pups.had vannochtend wat..sta in de schuur hooi te pakken voor de konijnen , die zak ligt kn een lege doos..springt er ineens iets uit t ging zo snel rakelings langs mn hand ik kreeg zowat een rolberoerte en gilde mn man binnen verslikte zich gewoon haha maar wat t nou was? T was in ieder geval geen klein veldmuisje. Een ding weet ik wel ik ga voorlopig de schuur niet meer in. Al denk ik wel dat dat beest zich ook lam is geschrokken van mijn gegil : )

Geplaatst

Hey meiden

Hier ook van mij weer even een berichtje

ik heb net het hartje van de beeb gehoord ik heb dus zo,n doppler apperaatje en ik dacht ik gok het erop en jawel na even te zoeken een super snel hartje was niet te tellen zo snel ben eerlijk gezegt wel opgelucht!!

want er stond namelijk dat het bij zo,n angelsound dat het pas kan bij ongeveer 12 weken maar ben dus 10 weken en was mooi goed te horen hih en verder ben ik nog steeds erg moe en kan de hele dag wel slapen en ben ook nog behoorlijk misselijk ga nu over men nek als ik de dop er af draai van mvm flessen wat een lucht komt daar van af bah

hoe is het met jullie verder allemaal

lfs Elvira

Geplaatst

Hoi hoi,

Nou ik heb ook tot de testdatum de Utrogestan moeten gebruiken. Ik heb geen aspirine gebruikt. Ondanks dat heb ik toch wat gewisseld met mn gewicht. Ik was de week na de punctie 72 Kg! Daarna weer 4 kilo kwijt geraakt en nu in de afgelopen 2 maanden weer wat aangekomen (logisch, je krijgt ook meer bloed).

Normaal weeg ik 65 kilo, maar door de spanningen en hormoonbehandelingen was ik dus al 3 kilo aangekomen en nu (12 wk ben ik) weeg ik weer 72 Kg.

Tot horens!

Geplaatst

Ren ik ben vorige week moeten stoppen met de utrogestan griezelig!!!

Ik ben echt kapotmoe 's avonds idd ook mijn enige symptoom hihi.

Vanavond hebben we de extra echo ipv morgen ben zooooo benieuwd.

En bang

lisette wat goed dat alles goed was!!

Gast Ramona26
Geplaatst

Met de vieze smaak zal wel aan mij liggen! whahaha ( nooit geen last van gehad)

Ik heb vandaag ook de hartjes gehoord van mijn mopjes, zooo leuk! ik dacht ach laat ik het eens proberen mocht hem lenen van iemand. ben zelf heel nuchter het zal allemaal wel ,maar idd was even zoeken,maar heb ze gehoord.

ik gebruik al heel lang geen utrogestan meer! op mijn testdag moest ik ook stoppen. Maar wel een andere vraag: wanneer stoppen jullie met de foliumzuur tabletten of gaan jullie daar je hele zwschap meer door?

verder eigenlijk niks te melden,ga ff eten koken

groetjes!

Geplaatst

@ Ren , ik heb tot aan mijn achtste week utrogestan gebruikt , wel een afbouw schema vanaf de 7e week met 5 dgn 2x200mg en dan nog 5 dagen 1x dgs 200mg. Ik heb geen aspirine gebruikt. Van mijn gyn heb ik begrepen dat ieder centra heeft zijn eigen m.b.t gebruik van de utrogestan. Want ja, ik hoorde verschillende berichten vanaf the forum en was dus erg aan het twijfelen of dat wel goed was om lang door te gaan.

De enige verandering in kwaaltje deze week is een toename in vaginale uitscheiding (bah) dus moet nu wel een inlegkruisje gebruiken. Heb begrepen dat dit ook normaal is. Heeft te maken met de toename in slijm wegens de slijmpropje om de baarmoederhals af te sluiten. Zolang verder geen geur of jeuk, geen probleem. Hebben jullie dit ook???

Geplaatst

he allemaal, bedankt voor reacties. Ik heb gisteren nog even gemaild met onze gynaecoloog in Buenos Aires en daar gaan ze er inderdaad mee door tot 12 weken. Ikzelf vind het ook niet zo'n prettig idee om zo lang zo'n hoge dosis te gebruiken. Morgen hebben we weer een echo hier in Dublin en zal het dan ook nog even vragen. Aan de andere kant, het is nog maar 2,5 week tot 12 weken....

Gebruik continue dunne inlegkruisjes omdat je er wel afscheiding van hebt. maar in mijn geval komt dat denk ik van de Utrogestan.

Spannend allemaal he. Wie is er nu verder dan 12 weken? En wie gaat er diagnostische tests doen? ik ben 37, dus we gaan dat wel doen. Doodeng!

Geplaatst

we zijn gisteren naar de VK geweest voor het intake gesprek en we hebben t hartje van onze baby weer gehoord : ) Omdat ik gisteren volgens de laatste echometing 12 weken was mocht ik ook gelijk n afspraak maken voor een termijnecho (doen zij niet zelf) ik kon vanmiddag al terecht bij het echocentrum heel leuk om onze baby weer te zien , wat gaat dat hard in n week dat ontwikkeld echt snel superleuk!

De hele ervaring bij dat echocentrum is een - we zijn nog geen 5 min binnen geweest zag n klodder vet op t bankje aan de zijkant (gelukkig geen inwendige echo gehad) en ik vond de mevr. die t deed ronduit onvriendelijk. mijn VK zei zelf je hebt recht op een termijnecho ook al heb je al echo's in het IVF centrum gehad. Blijkbaar dacht de echoscopiste daar anders over die trok echt dr wenkbrauw op toen ze hoorde dat ik n week geleden de laatste echo heb gehad. Beetje jammer dat zij daarover oordeelt uiteindelijk moet ze gewoon haar werk doen en krijgt ze gewoon betaald dus zit t haar niet in de weg.

Ik was eigenlijk zo onder de indruk dat ik vergatte vragen om een USB stick , zij begon er ook niet over ik had van n vriendin gehoord dat ze daar (tegen betaling van n tientje) alles op n stickje zetten zodat je er later nog eens naar kunt kijken. Maar goed ik heb in ieder geval wel leuke fotootjes. Ook werden we gisteren verast door een van onze beste vrienden omdat we 12 weken waren met een fles champagne voor mijn man en een smoothie voor mij : ) en n babybadcape en kadopas van Prenatal, heel lief.Vanochtend werd ik weer verast door visite met een supercute mutsje,slofjes en knuffel allemaal wit/grijs met giraffe.

@ Arzu jij ook veel plezier vandaag met de echo

@ Ren ik laat geen tests doen , ik ben 32 we hadden het er van tevoren al uitgebreid over gehad dit allebei niet te willen , aan mijn mans kant zou oma en kindje gehad hebben dat geestelijk niet goed was (wij dachten down) dus toen hebben we dit al besproken.Achteraf blijkt dat het kind (volgens oma van 94) een geestelijke afwijking heeft overgehouden na een medische fout.maar goed we hadden sowieso al afgezien van het willen weten.Ik respecteer een ieders keuze maar wij zouden een kindje met Down niet weg laten halen , dan heeft testen voor ons ook geen zin.

@Ramona wat leuk dat je de hartjes hebt gehoord , ik kan niet met dat apparaat overweg heb t een keer gedaan wel gelukt trouwens maar denk dat t daar wel bij blijft wat n gedoe. Ik ben helemaal niet nuchter dus besefde later ook pas hoe ik in paniek geraakt zou zijn als t me niet gelukt was om het te horen.Ik slik Gravitamon en ga hiermee door tot dit potje leeg is daarna ga ik Davitamon mamma met Visolie halen.

Geplaatst

yeahhhhhhhhhhh ik kom er gezellig bij dames!!!!

ik ben dan eindelijk na 4x ivf nu ook zwanger!!! ik ga morgen mn 10e week alweer in!!

:wav:

wij verwachten 20 januari 2011 ons 1e kindje samen!!!

superrrrrrrrrrrrrr spannend!!!

liefs zoey

Gast Ramona26
Geplaatst

Zoey: Van Harte gefeliciteerd!! Geniet er lekker van:toppie:

Geplaatst

Hey meiden hoe is het met iedereen.

De echo was echt geweldig.

het was zich al goed druk aan het maken, en we zagen mooie armpjes en beentjes.

Ook konden we de navelstreng zien datvond ze nogal speciaal, want schijnt niet vaak te zijn al zo vroeg.

We vinden het ongelooflijk:D

Het kleine wurmpje:D

xxx

Geplaatst

Hey meiden

Nou ben net thuis terug van de vk

En een echo gehad,wat super zeg,wat een verschil met 2 weken geleden

hij/zij was druk aan het bewegen en aan het zwaaien,zo lief!!loop presies op schema 10 weken en 2 dgn

Nog een zwitsaltas meegekregen met bladen en speeltjes en cremes erin voor de beeb

bloeddruk was iets aan de hoge kant 120/80 maar dat kon de spanning zijn

de 20 weken echo krijgen we wel bij de gynaecoloog ivm hartafwijkingen in de fam maar de rest van de zwangerschap kan gewoon bij hun

over 4 weken weer terug bij de vk 20 juli

zo ben echt blij!!

lfs Elvira

Geplaatst

Ik heb vandaag ook een echo (2e) gehad. Volgens de echo is de foetus (wat klinkt dat onsympathiek, he!!) 9 weken en 2 dagen, het klopt precies. het was even snel tussen door maar alles is goed, dus daar zijn we blij mee! Ben steeds erg nuchter, weinig emoties als ik het zie. Denk dat ik mezelf probeer rustig te houden voor het geval het WEER misgaat. Maar toch wel gek. Moet je me eens zien als Nederland een doelpunt scoort en dan met echt iets belangrijks ben ik erg niet emotioneel......

Geplaatst

@Zoey Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

@Arzu , fijn he als je dan ziet dat alles echt goed is en alles dr op en aan zit

@Elvira ook weer een mooie echo gehad , en leuk zo'n zwitsaltas! ik kreeg helemaal niets bij dat intakegesprek van de week.

@Ren ik snap best dat je je emoties hebt "uitgeschakeld" dat is toch een stukje zelfbescherming na alle ellende , je gaat er vanzelf steeds meer van durfen te genieten.Mijn gevoel is vanaf t begin ook anders dan toen ik na de 1e IVF een positieve test had.Je bent nu toch voorzichtiger.

Wij zijn gisteravond nog ff naar V&D gegaan die hadden zo'n extra koopavond heb 2 broekjes voor de baby gekocht een witte en een kakiachtige,een nijntje knuffel/tut,een roch n roll baby rompertje en slabje en sokjes en wittte sokjes met zilver ster.

Vanochtend met de pups naar een fotoshoot geweest (Studiopets by Myrna) weet niet of iemand dat kent maar ze heeft bv kaarten bij intratuin en dierenwinkels.Ze heeft al eerder honden van ons gefotografeerd voor de Wraf en een van de pups uit ons vorige nest is nu gebruikt op een heleboel artikelen uit haar schoolspullenlijn en kaarten. Hij stond op een kerstkaart (Kerst(b)engel) wat nu blijkt bestverkopende kerstkaart op greetz dat is natuurlijk superleuk om te horen.

Vanavond moet ik werken in de winkel ws gaan we wel iets eerder dicht vanwege t voetbal.Kan ik ook nog ff van de pups genieten vanavond nu ze er nog allemaal zijn , morgen vliegt de eerste (mijn lievelingetje : ( ) uit.

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Hoi meiden...hebben jullie ook zo genoten van heerlijk zonnetje vandaag.

@ Elvira: wat goed dat alles zo goed gaat. Wij zijn zo goed als gelijk, ik ben ook 10wkn 3dagen. Geen zwitsaltas bij de VK maar wel veel leuke tijdschriften. Volgende afspraak is op 14 juli. Wij mogen nu ook alle controles gewoon bij de VK.

@ Arzu: erg leuk hoor dat de beeb het goed doet. Bij mijn echo vorige week (toen 9wkn 1dag) was de navelstreng ook duidelijk in beeld en volgens de gyn zag het er goed uit.

@ Ren..de terughoudenheid begrijp ik heel goed. Ik had dat ook van begin af, maar na d elaatste ech, met 9wkn, toen ik het kindje zag met bewegende armpjes en beentjes en ook goed kloppend hart, was de gevoel zo sterk van"hier heb je ons kindje", echt super. Maar voor ik het aan iedereen vertelt wil ik toch nog 1.5 week mee wachten.

Vriendje lief e ik zijn nu heerlijk 2 weken op vakantie nu. Dus lekker uitslapen, lekker eten en veel op strand liggen. Dat is de planning in ieder geval.

Gast Ramona26
Geplaatst

Hallo dames,

Hier weer even een berichtje van mij,gister een 3de echo gehad.

Alles was weer top! de kleintjes waren allebei 6 cm. Zo schattig om ze dan weer te zien en hartslag gehoord van beide. Ben weer in de wolken.

over 4 weken mogen weer een kijkje gaan nemen.

Nou genoeg over mij;) Hoe gaat het met jullie,ook last van de warmte?

goed weekend!!

Geplaatst

Hoi dames,

Wat goed om te horen dat alles goed gaat met jullie!

Ben voor 1 1/2 week geleden naar de vk geweest voor een intake. Wat gaat dat relaxed zeg, heerlijk. Had gehoopt dat ik een echo zou krijgen of dat ze het hartje zou laten horen, maar helaas. Ze kreeg volgens mij wel de indruk dat ik dat jammer vond, dus stelde ze voor om a.s. donderdag toch nog een echo te laten maken, YES!!

Even een (onsmakelijk) vraagje: heb vandaag in totaal 1 1/2 uur op de WC gezeten omdat ik erg moest poepen, maar het kwam er met geen mogelijkheid uit, ontlasting was heel hard en groot. Het deed echt superpijn en op sommige momenten dacht ik echt dat ik zou moeten spugen of flauwvallen. Ik trilde over m'n hele lijf en zweette me suf.

Ik heb dit werkelijk nog nooit gehad (eet en drink altijd gezond, etc). Toch voor de zekerheid de huisartsenpost gebeld (weekenddienst) en zij adviseerde mij een mini klysma. Dit is een soort zeepoplossing die ervoor zorgt dat de ontlasting dunner wordt en er makkelijker uitkomt. M'n vent is het nu halen voor me, ben benieuwd.

Zijn er meer meiden die hier last van hebben, en wat doen jullie dan?

Nogmaals sorry voor dit onsmakelijke verhaal...

liefs, Sandra

Gast Ramona26
Geplaatst

Hoi Sandra,

ik heb ook last van verstopping,tis idd keihard :) Soms tot bloedens toe.

Eet niet echt heel gezond maar ook niet ongezond hoor. de middenweg zeg maar.

sochtends een kop koffie ( wat ik nog steeds vies vind) en dan rennen naar de wc!

ben ook een paar x bijna flauwgevallen of idd moet ik nu spugen of zit mijn keutel me giga dwars.

hoop dat je clysma helpt en dat je er weer effe tegen kunt.

groetjes

Geplaatst

Hoi Meiden

@Sandra heeft de klysma een beetje geholpen?

het is ook bij mij een welbekend probleem,ook erg veel moeite met poepen en idd wat Ramona zegt tot bloedens aan toe

Het is erom bekend dat zwangere vrouwen last krijgen van aambeien,juist doordat de darmen trager werken,ik drink veel lauw water zodat het wat makkelijk gaat en daardoor stimuleer je de darmen dat ze moeten gaan werken

@Ramona super dat je kleintjes het goed doen

Nou meiden geniet van het mooie weer

Lfs Elvira:jump_rope:

Geplaatst

Dat heb ik wel weer, heb ik net voor iedereen een berichtje ingetikt, gooit de server me eraf.... nieuwe poging dan maar:

@Ramona, lees dat je gekozen hebt om geen nekplooimeting te doen, wij hebben dinsdag een gesprek hierover, denk dat wij het ook niet doen. We laten het sowieso niet weghalen en mocht het niet goed zijn, dan zouden we ons alleen maar zorgen maken, dus w.s. doen we het niet. Wat betreft de foliumzuur, ik gebruik Mama van VSM, hier zitten alle vitamines/bouwstoffen in die je nodig bent voor, tijdens en na de zwangerschap, dit kun je dus tot na de bevalling slikken en hier zit ook de foliumzuur in.

@Ren, ik moest met de Utrogestan stoppen toen bleek dat de test positief was. Hoefde het ook niet af te bouwen, maar direct gestopt, is volgens mij ook overal anders of niet?

@Carolina, wat lief van je vrienden dat ze met 12 weken met een fles champagne en cadeau'tjes kwamen! Super dat de echo goed was!

@Elvira, fijn dat de echo goed was en succes met die stinkende flessen van MVM, weet er alles van.... bah , ik ga soms echt over m'n nek van die lucht!

@Arzu, fijn dat jouw kleine wurmpje het goed doet, haha.... moest wel om je uitspraak lachen!

@Wombat, heel veel plezier op vakantie, waar ga je naartoe?

@Sandra, ik heb ook last van de stoelgang, ik ga a.s. dinsdag naar de gyn en ga vragen om Movicolonpoeder. Mijn zus gebruikt dit ook tijdens de zwangerschap, dit schijnt goed te helpen, dan moet je 1x in de 3 dagen zo'n poeder nemen.

Zo, weer een hele lijst, het staat er weer gelukkig... haha....

Met mij gaat het verder wel goed, ik groei ontzettend, kan m'n broeken nu al niet meer aan en ik ben nog maar 9 weken. We hebben het alleen aan familie en vrienden verteld en willen graag wachten tot de 12 weken, maar als dit zo doorgaat gaat dat niet lukken. Mensen kijken steeds al naar m'n buik, maar durven natuurlijk niets te vragen. Verder erg moe en beroerd als ik niet steeds wat eet, hebben jullie dat ook? Als dat eten zo doorgaat wordt ik nog vierkant, hahaha.....

Fijne zonnige zondag allemaal!

Geplaatst

Hoi hoi!

Ja, het heeft geholpen hoor, super! Letterlijk en figuurlijk een opluchting, zullen we maar zeggen.

Ben nu echt aan het proberen 2-3 liter te drinken, vooral met dit weer. Merk dat dat goed helpt, gelukkig.Trouwens grappig dat lauw water beter helpt, goeie tip! Moet met dit weer niet moeilijk zijn, haha.

Mocht ik dit nog een paar keer hebben is dat movicolonpoeder ook wel een idee. Thanks lies!

Geniet nog van het heerlijke weer allemaal! icon7.gif

Geplaatst

@Liesuh..wij blijven lekker thuis. Gelukkig treffen we ook het mooi weer, dus lekker ieder dag op strand, lekker uit eten, veel wandelingen met d ehond en voor de rest lekker niksen.

m.b.t de klachten over verstopping: lauw water is zeker goed, en soms met een schijfje verse citroen, help mij tegen de verstopping maar ook de winderigheid....heehee

Nou dames, lekker genieten van het mooi weer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden