Ga naar inhoud

Wie starten er ook in juni/juli ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi!

Ja, inderdaad cetrotide, en dat zal ook wel meevallen als ik het eenmaal gedaan heb ;-).

Xx

• Reacties 322
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo,

Vandaag de punctie gehad, is gelukkig allemaal

goed verlopen.

Ze hebben dit keer de helft aan morfine gegeven, ivm

het ziek worden van morfine.

Het was wel iets pijnlijker, maar wel te doen.

Ze hebben er 17 eicellen uit kunnen halen, en nu maar

wachten t/m maandag of er wat bevrucht zijn.

We zien het wel, en als het goed gaat dan hebben we

woensdag de tp!

Groetjes Hermien

Geplaatst

hoi hermien

goeie oogst meid,nu op naar een goede bevruchting,en dan zien we jouw ook op wachtbankje van augustus

liefs janine

Geplaatst

hallo hermien

vandaag beetje vreemde en ook onzekere dag

heb bij vlagen buikpijn,voelt toch wel op menstruatiepijn,maar ook zweterig duizelig en iets drukkend hoofdpijn,vaak plassen...heb het gevoel op sommige momenten dat ik gewoon flauw ga vallen,en heb ook alleen behoefte aan zout,helemaal niet goed,maar doe het wel.....en dan opeens ben ik weer kiplekker,geen buikpijn,dus ben ik weer positief,ben op wd 8...zal toch niet ongesteld al worden toch,maar goed,we houden moed.

liefs janine

Geplaatst

Lijkt me nog erg vroeg, en mijn ervaring is dat je lichaam je

heel goed voor de gek kan houden.

Ook zijn er genoeg vrouwen die de symptomen hebben van een

aankomende menstruatie, maar toch zwanger zijn.

Ik weet hoe moeilijk het is, dat wachten, maar je moet nog even

geduld hebben. Hoe moeilijk ook.

Sterkte meid!

Geplaatst

Hoi Hermien!!

Wat een mooi aantal eitjes!!!Hopelijk komen er een hoop mooie embryootjes uit!

Wanneer hoor je of er bevruchting is?Morgen??En hoeveel er de vriezer in gaan?

Hoe voel jeje verder??

Liefs Bianca

Geplaatst

Ja, morgen wordt ik gebeld tussen 12.00 en 14.00 uur en als

er dan een eventuele bevruchting/en heeft plaatsgevonden dan

krijg ik woensdag de tp.

Ik voel me redelijk goed, beetje last van de buik en kan vooral

m'n rechter eierstok voelen, daar zaten namelijk 13 eicellen

en de andere kant maar 4.

Toiletbezoek vind ik wat minder gaan, maar ik heb vandaag

veel gedronken, dus dat zal wel weer beter gaan.

Ik had eigenlijk morgen weer willen werken, maar de arts heeft

me dit ten strengste afgeraden, ivm de kans op overstimulatie.

Dus ik heb al een week eerder vakantie.

We zullen morgen maar afwachten.

Hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Spannend allemaal zeg!!!!Wat krijg je dan pas laat een tp!!Rustig aan doen hoor!!!De arts zegt het niet voor niks laat je maar lekker in de watten leggen door je manneke!!

Nu duimen voor een mooi resultaat!

Hier nog steeds het zelfde morgen moet ik 2 maanden al ongesteld worden.Heb wel al medicatie gehad.nog 2 pillen en als ik dan Donderdag niet ongesteld ben moet ik gelijk bellen geen idee wat dan.Dus bij mij gaat het voor geen meter vooruit!!!

Ga voor je duimen!!

Liefs Bianca

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Hermien,

Spannend hoor ! En wat veel eitjes 17 !! poe poe da's een mooie hoge score.

Hopelijk zijn er ook veel bevruchtingen.

Vandaag dus wachten op het telefoontje en dan hoor je wanneer de tp is.

Lekker even rustig aan doen meid !!

Heel veel succes vandaag met de uitslag van het telefoontje

Lfs, Diane

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik heb een telefoontje gehad en van de 17 waren er 16 goed voor icsi.

Daarvan zijn er 8 bevrucht, maar daarvan zijn er maar 4 van gaan delen.

Dus wel een tp woensdag, maar helaas geen hoge score.

Ik hoop maar dat er in ieder geval 1 toppertje bij zit, maar dat is

dus ook weer afwachten.

We zullen zien woensdag!

Hermien

Geplaatst

Inmiddels toch een punctie achter de rug (afgelopen zondag) en onze hoogste score ooit, 12 eicellen.. (vorige keer 9 waarvan er 6 waren gaan delen) woensdag horen we of er een toppertje terug geplaatst kan gaan worden en dan breekt de spannende wachttijd weer aan.. zou 3x scheepsrecht zijn?

Geplaatst

Vanmorgen is de eeste spuit Deca in mn buik gegaan.

Voor ons is het nu echt begonnen! Nu maar hopen dat het allemaal niet voor niets is.

Iedereen veel geluk en sterkte gewenst in hun behandeling!!

*toi toi* Liefs, Sonnie

Geplaatst

bianca,

Oh wat lijkt me dit frustrerend zeg, en je kunt er ook helemaal

niets aan doen!

Ik hoop maar dat de medicijnen hun werk nu eens gaan doen!

Succes meid.

Sonnie,

Veel succes!

Mikkie,

Op naar woensdag en ik hoop dat je een goed bericht krijgt!

Jij ook veel succes

Geplaatst

Hoi Hermien,

Ik hoop het ook!!!Morgen de laatste pil.Dan moet ik voor donderdag ongi worden ben ik het dan nog niet moest ik het ziekenhuis weer bellen en zouden ze overleggen.

Maar jij hebt morgen je terug plaatsing!!

Super!!! Hopelijk heb er dan nog 3 die in de vriezer gaan hoor je dat ook morgen??

Succes morgen!!

Liefs BIanca

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Hermien,

Had je ook al een bericht gestuurd.

Ik las dat er van de 8 bevruchte eicellen er maar 4 zijn gaan delen.

Jammer dat dat er niet meer zijn. Maar toch 4 die het wel doen.

Laten jullie 2 emmies terugplaatsen als ze goed genoeg zijn, of houden jullie het bij 1 ?

Heel veel succes woensdag,

ik zal voor jullie duimen.

Liefs,

Diane

Geplaatst

Hermien ik kan me voorstellen dat je enigszins teleurgesteld bent dat er 4 overgebleven zijn, zou ik ook zijn. Maar het zijn er gelukkig toch nog 4!

Mikkie top meis 12 eicellen!! Had ik ook. Nu weer een stapje verder.... op naar goede bevruchtingen!

ik voel me goed, nog geen symtomen ofzo. toch nadert de testdatum best wel snel. Ik merk nog geen druk waar de wachtweken zo berucht om zijn.

maar dat zal van het weekend wel komen, ha ha.

Normaal zou ik zaterdag ongesteld moeten worden, maar kan nu wel anders zijn door de hormonen gedoe.

Ik ga ook niet eerder testen dan de dag dat het mag, dinsdag dus.

Als het deze ronde niet gelukt is dan na een rustmaand het cryo verhaal. weet niet eens hoe dat precies in zijn werk gaat, jullie wel?

liefs joske

Geplaatst

Diane,

We willen als het mogelijk is er het liefst 1 laten tp.

Komt natuurlijk ook al omdat we al een dochtertje hebben, maarja

moet er wel een toppertje bij zitten.

Afwachten maar!

Joske,

Spannende dagen voor jou, vooral nu je richting testdatum gaat.

Ik hoop voor je dat je natuurlijk nog lang niet hoeft na te denken

over hoe een cryo wordt teruggeplaatst, want we gaan natuurlijk

voor die groene regel, ha ha!

Een cryo wordt teruggeplaatst in een natuurlijke cyclus, en je hoeft

daarbij maar 1x te spuiten en verder geen medicatie!

Maar hopelijk heb je die nog lang niet nodig!

Sterkte met wachten!

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Hermien,

Heel veel succes vandaag met de terugplaatsing !!!

ben al druk aan het duimen.

Hoi Sonnie,

Hoe gaat het met spuiten ? Valt het mee ?

Heel veel succes met deze behandeling, dat het maar een mooi resultaat mag opleveren !

Liefs,

Diane

Geplaatst

Hoi Sonnie,

Hoe gaat het met spuiten ? Valt het mee ?

Heel veel succes met deze behandeling, dat het maar een mooi resultaat mag opleveren !

Liefs,

Diane

Hey!

Het spuiten stelt voor mij niks voor, dat voel ik niet eens.

Bijwerkingen heb ik wel, ben vooral erg moe. En sneller knorrig en emotioneel.

Liefs, Sonnie

Gast Diane180
Geplaatst

Hey Sonnie,

Mooizo, het spuiten stelt bij mij ook niks voor.

Moe ben ik ook veel eerder. Verder zit mijn haar slapper en af en toe een dag met hoofdpijn.

Tja het hoort er allemaal bij en als het hier bij blijft dan doen we het er voor toch !

Liefs

Diane

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Hermien,

Hoe is het gegaan met de tp vandaag ??

groetjes, Diane

Geplaatst

Diane,

Hier nog een berichtje voor jou, ha ha!

Ze hebben er vandaag dus 1 teruggeplaatst, maar deze was/is

dus van matige kwaliteit.

Ze zaten op 6 a 7 delingen, dus geen toppertje!

Ben niet erg hoopvol maarja we zullen het over 14 dagen wel zien of

ik positief nieuws heb!

Afwachten meer kunnen we niet........

Hermien

Geplaatst

@ Hermien: Wel positief blijven!! Ook van een matige kwaliteit kun je zwanger worden. Kan me indenken dat het wel moeilijk is om positief te blijven...

Bij ons gaat de eerste Gonal spuit er in vanavond, 6 augustus de eerste echo. Ben benieuwd hoe dat gaat....

Morgen gaan we lekker voor een klein weekje naar België, even rust en ontspanning. Moet helemaal goed komen!

Iedereen verder veel succes.

Liefs Lianne

Gast Diane180
Geplaatst

Hoi Hermien,

Hier ook nog even eenr bericht, haha ;-).

Van matige kwaliteit kan je ook heel goed zwanger worden. Van het positieve uitblijven gaan. Als de kwaliteit niet goed genoeg was geweest hadden ze het niet teruggeplaatst.

En nu maar wachten he?

Zit je al op het wachtbankje ?

Liefs, Diane

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden