Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dough goed zeg er is toch 1 bevrucht spannend zal voor je duimen.

karin balen zeg ik hoop dat het vals alarm is zal ook heel hard voor jou duimen.

Liefs jessica

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dag lieverds,

Ben nu echt ongesteld, denk niet dat testen nog nodig is. Vanavond maar lekker bij de kachel... Had morgen toevallig nog een afspraak voor voetreflex staan, zal vragen of hij de boel even goed los kan krijgen. Zal ook met het ziekenhuis bellen of we voor de kerst nog een keer mogen.

Dough, hoe ging het met de terugplaatsing? De duimen gaan in volle toeren voor jou! Hoop dat jij als eerste gaat bewijzen dat icsi in eigen cyclus prima kan slagen!

Jessica, heb je al een idee of je nog een keer gaat proberen dit jaar? Weet je wanneer je ongeveer ongesteld moet worden?

Ansje, fijn dat je even gaat genieten. Raar he die cyclus. onze arts zij al: je menstruatie kan wel regelmatig zijn maar die cyclus is geen peil op te trekken. hmmmm

Sissy, zijn jullie er al over uit of jullie in 2010 nog een keer gaan proberen. Lijkt me best lastig.

Stiertje, heb jij al weer een beetje moed verzameld voor de volgende poging? Bij jou is de cyclus ook raar omdat je al vrij vroeg een punctie had, of niet?

Nou, nog even werken en dan bijna weekend. Heb manlief al wel even over de telefoon gesproken maar dan word ik gelijk emotioneel en daar heb ik nu geen zin in op het werk. Straks lekker even de traantjes laten gaan...

Dikke knuffel,

Geplaatst

He bah Karin wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Huil thuis maar even lekker uit, dat lucht op. Sterkte!

Dough, een toppertje! Hardstikke mooi, Zo'n topper zou zeker zo'n 9 maanden moeten blijven plakken. Duim duim duim!

Sissy, je hebt inderdaad nog wel eventjes tijd om te beslissen of je volgende maand nog een poging gaat doen. Pas als je ongesteld bent hoef je te bellen dus kan je er nog even over nadenken. Als het had gekund had ik dit jaar misschien nog wel een poging gedaan maar ik vind het risico gewoon te groot als ik weer een lange cyclus heb. Tja je kan er inderdaad niets van zeggen. Je lichaam doet toch wat het zelf wil.....hmmm

Liefs Ansje

Geplaatst

Goedemorgen dames,

@Karin, shitterdeshit dat je ongesteld bent geworden:sad:...sterkte meid..laat de tranen maar even komen. Hierbij een digitale knuffel.

@Dough, super, gefeliciteerd met je topembryo, enneuh lekker vasthouden heh!!

@Ansje en Sissy als jullie nou wel voor 1 december ongesteld worden gaan jullie het dan nog proberen? Ik geloof dat ze tot 22 december nog terugplaatsingen doen, tenminste dat hebben ze tegen mij gezegd.

@Over 1 weekmoet ik ongesteld worden dus dan gaat het voor mij weer beginnen.. heb nu al zere (.)(.) en dat heb ik altijd een week ervoor. Ik heb nu wel weer zin in de volgende poging maar vorige week dacht ik er echt over om te stoppen het stond me zo tegen...maar ik denk dat het voor mij de vorige keer gewoon allemaal veels te snel is gegaan en daarvan was ik behoorlijk uit mijn doen. NU moet ik al op dag 7 langskomen voor de 1e echo dus dan gaat het proces niet in zo'n snelvaart.

De storm is gelukkig al wat gaan liggen..laatste werkdag en dan..weekend JOEHOE!!

liefs stiertje

Geplaatst

Hey dames

Karin schit fuck kut zooi ik vind het echt zo jammer ik wens je heel veel sterkte het is de eerste x maar je hebt de stress er wel van en emotioneel is het ook best zwaar wat we allemaal te voortduren hebben heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel van mij

oja en karin ik was toch wel 1 die zwanger is geworden in eigen cyclus de eerste tp dus misschien kan ik jullie een beetje gerust stellen.

Ansje succes met je beslissing die je neemt is de juiste.

Stiertje ik hoop dat mij hcg is gedaald dan mag ik deze maand beginnen ik moet maandag ongie worden.

Ik hoop ook dat jij weer kan beginnen.

Iedereen een heel fijn weekend liefs en een dikke knuf Jessica

Geplaatst

Hee meiden,

Karin, bah, niet gelukt...:mad:

Dikke knuffel. Flink huilen, lekker veilig thuis en weer opkrabbelen.... Succes.

De tp was erg vervelend dit keer: ze kreeg de baarmoedermond niet goed er voor met de eendenbek. Au!

Prutserdepruts, sjor, duw, nog es proberen. Zegt ze: het gaat wel lukken, hoor.

Ik: ja, ik ga hier ook echt niet weg zonder dat embryo in mijn baarmoeder!

Verpleegkundige lachen! Haha. Gelukkig is het om een leuke reden en vond ik het niet zo erg.

Heb sinds de punctie best veel last van mijn buik. Een kwartier prutsen met eendenbek is ook niet echt bevallen. Ik doe expres lekker rustig aan.

Bij ons kan het niet, omdat we de gestimuleerde poging dan in zouden gaan, maar ik vind het ook wel lekker dat we niet behandelen in de decembermaand.

Liefs voor jullie!

Geplaatst

Hey dough

zo'n prutser had ik ook met de pucntie toen een co haha ik had toch een last

ik zal heel hard voor je duimen dat het lekker blijft zitten

liefs jessica

iedereen een heel fijn weekend

Geplaatst

Karin: jemig meis, mooi k..t dat je nu toch echt ongesteld bent geworden. Lekker rustig aan doen dit weekend. Sterkte!

Dough: wat vervelend als ze zo aan het prutsen zijn. Vorige keer bij mij schoot het ook niet op, waren ze ook behoorlijk aan het klooien. Doe nu maar lekker rustig aan en houd maar goed vast dat toppertje.

Stiertje: mooi dat je straks weer een poging kan doen en hopelijk gaat het dan iets rustiger met je cyclus.

Jessica: ik hoop echt voor je dat je hcg nu echt gedaald is zodat je tenminste ook nog een poging kan doen dit jaar.

Meiden, goed weekend!

liefs,

sissy

Geplaatst

Dag dames,

Ben weer een beetje normaal, bedankt voor alle lieve knuffels en berichtjes, doet me goed. Donderdag na het werk hadden we onverwachts visite tot elf uur savonds dus niet echt met z'n tweeen geweest. Was vrijdag vrij en toen redelijke kut dag. Sinds gisteren gaat het weer beter, lekker wijntjes gedronken en we gaan weer voor de volgende ronde. Vrijdag met umcg gebeld, we kunnen door. Wat een lieve dames zijn het toch daar!

Stiertje, jij mag nu extra vroeg komen, ik hoef pas op dag 12 omdat het bij mij heel lang duurde.

Jessica, idd bij jou was het wel gelukt de 1e keer. Hoop dat het de volgende keer mooi blijft zitten. Heb je al een idee of het nog gaat lukken in 2010?

Dough, wat vervelend dat het prutswerk was! Al dat geroer van onderen is ook een raar idee. Groot gelijk dat je even rustig aan doet, hoop zo dat het gaat lukken en dat je heerlijk languit onder de kerstboom kan en 2010 super af kan sluiten.

Sissy, heb jullie al beslist of jullie nog een poging gaan doen?

Fijne zondag allemaal, echt lekker weer voor bij de kachel op de bank!

Geplaatst

Hey karin

ja kut dat het dan nega is je moet toch even van bij komen het is ook niet niks heel veel succes met je volgende behandeling.

ik weet niet of ik deze maand mag beginnen mijn hcg moet eerst gedaald zijn dat moet ik laten testen op de 3 de dag van mijn menstuatie we zien wel ik hoop van wel natuurlijk.

Iedreen een fijne zondag wij hebben een verjaardag dus niet voor de kachel haha.

liefs jessica

Geplaatst

Hoi meiden,

Dough wat vervelend dat de terugplaatsing niet echt van een leien dakje ging. Ik heb het zelf ook een keer gehad, toen waren ze ze ook zo aan het klooien en doen. Bah niet leuk want echt charmant lig je er al niet bij haha.Achteraf bleek dat ik veel meer water had moeten drinken, tja wist ik veel, het was de eerste keer toen. Daarna heb ik dat wel gedaan en ging het al een stuk beter.

In ieder geval heb je je emmy aan boord! Ik hoop dat het een plakkerd is!

Minoes hoe is het met jou? Hoe sta jij er voor? Kan je dit jaar nog een poging doen?

Sissy weet jij al wat je gaat doen?

Karin hoe is het nu met jou? Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat.

Stiertje hoe is het met jou?

Hier alles okee! Ik kom helemaal tot rust. Ik twijfelde nog even of ik dit jaar niet toch nog een poging zou doen omdat de kans groot is dat ik voor 1 december nog ongesteld wordt, maar heb besloten het toch niet te doen. Ik voel me zoveel beter nu. Ik heb weer energie en spreek weer volop af met vriendinnen en doe veel leuke dingen. Daar zou ik als ik een behandeling doe geen puf voor hebben....

Gek is dat eigenlijk, dat je nu je eventjes niet behandeld pas ziet hoe zwaar het tijdens een behandeling is en hoe weinig energie je hebt. Dan zet ik alles ook altijd op een heel laag pitje.

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey ansje

Lekker even tot rust komen is ook lekker straks negatief en dan zit je met de kerst dagen.

Hier ook lekker rustig heb alleen heel veel nacht merries over de mk heel vervelend.

Ik hoop dat ik nog kan beginnen dat mijn hcg gedaald is.eerst maar even ongie worden.

Liefs Jessica

Geplaatst

Goed bezig, Ansje, klinkt alsof je goed voor jezelf zorgt!

Jessica, wat vervelend die nachtmerries. Laat ik het maar houden op verwerking, dat het op die manier er uit moet bij jou. Jij uit het in je dromen. Maar wel heel akelig. Wat droom je dan in zo'n nachtmerrie?

Liefs

Geplaatst

Het ladies,

Ansje, wat fijn dat je je zo goed voelt! Even weer alles normaal. Vinden je vriendinnen ook vast leuk. Geniet er van en dan vol goed moed naar 2011!

Dough, voel je je goed? Ook anders tov de vorige pogingen? Mag je vlg week vrijdag testen?

Jessica, wat vervelend dat je nachtmerries hebt, beginnen die nu omdat je misschien bijna weer mag beginnen?

Stiertje en Sissy, alles nog goed?

De ongesteldheid neemt al weer af hier. Heb alleen nog steeds gevoelige (.)(.) herkennen jullie dit, komt dat door de hormonen? Normaal heb ik dat een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden en dan is het over.

Geplaatst

Hey dames,

Ik weet niet heb wel vaker nachtmerries gehad maar heel raar zo als van de week droomde ik dat ik geopereerd werd aan mijn amandelen en toen gaven ze me narcose en toen gingen ze eerst even kijken of ik zwanger was en ja hoor er zat een baby en die kon gelijk met een keizersnee terwereld worden gehaald het was een jongetje en kern gezond echt zo bizar. en heel veel dat ik op de tafel lig voor een echo en dat ze niks zeiden en ik al voelde dat het dood was echt vreselijk dat beeld krijg ik maar niet uit mijn hoofd en heel naar.

Karin ik had ook zoveel last van mijn (.)(.) van de hormonen ik hoop dat je snel van je ongie af bent en wil je dit jaar nog een poging doen?

Liefs Jessica

Geplaatst

Jessica: wat vervelend dat je zulke nachtmerries hebt. Blijkbaar ben je nog heel veel in je dromen aan het verwerken. Maar dat is wel vermoeiend zeg. Ik heb ook altijd snel last van onrustige dromen/nachtmerries. Slaap de laatste 2 nachten ook erg onrustig, weet niet waar het allemaal door komt, maar het is knap vermoeiend. Maar zulke dromen die jij hebt zijn wel heel naar zeg. Hoop dat je snel wat rustiger kan slapen.

Dough: hoe is het met je? Vind je het wachten al lang duren of houd je het nog redelijk vol?

Karin: ik heb door die hormonen ook veel meer last van mijn (.)(.), wat ik normaal niet echt heb, dus ik vermoed dat dit bij jou ook de oorzaak is. Je mag volgende week alweer voor de 1e FM, spannend!

Stiertje: hoe is het bij jou? Wanneer mag jij weer beginnen?

Ansje: klinkt goed dat je even lekker weer leuke dingen gaat doen en weer kan genieten. Ik herken dat heel erg, dat ik nu ik even niet bezig ben met een behandeling merk dat ik weer mezelf word en de dingen weer leuk vind. Dan merk je pas hoeveel impact zo'n behandeling eigenlijk heeft.

Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik wil doen in december, of lekker lang pauze houden of toch nog een poging (als het cyclus-technisch kan natuurlijk). Stom he, ik weet het gewoon nog niet echt. Soms wil ik lekker lang rust hebben en vind ik beginnen in februari ook een goede optie, maar soms wil ik gewoon wel nog een poging doen. Ach, ik kijk gewoon wel hoe mijn lichaam het doet deze maand en misschien neemt mijn lijf wel een beslissing voor me. En anders gaan mijn man en ik het dan ter plekke wel bedenken en dan ons gevoel volgen.

liefs,

sissy

Geplaatst

Hee meiden,

Minoes, denk ook dat je nog veel te verwerken hebt, dat je zo droomt. Bijna 12 weken, jullie waren zo dichtbij... Dan reken je er al bijna op dat het waarschijnlijk wel goed zal komen en dan is het een groot verlies. Maar vervelend is het wel, zeg..

Sissy, inderdaad gewoon doen in december als dat goed voelt op dat moment. Als dat goed voelt, dan kun je er ook wel weer tegenaan die poging. Voelt het niet goed, dan is een pauze slimmer.

Karin, kan heel goed van de hormonen komen, die zere (.)(.) Hier door de utrogestan altijd twee weken lang zere (.)(.)

Hier inderdaad in de afwachtstand. Ben er veel mee bezig, vanwege 3 keer per dag utrogestanbollenproppen, maar vooral omdat ik ziek thuis zit :-(

Geen echte griep, maar erg moe en veel pijn door een vreselijk zere keel. Ik denk dat het keelontsteking is: zie op tegen elke keer dat ik moet slikken (ik kom er achter dat je dat best vaak doet per dag!) en zelfs de lucht van het ademen door mijn keel is regelmatig erg pijnlijk. Pfff, baal er van, omdat ik de afgelopen twee weken door de behandeling ook al om de dag steeds afwezig was door ziekenhuisbezoek. Tuurlijk, kan er niks aan doen, maar toch voelt het akelig.....

En die embryo, tja die embryo. Wat zou ie aan het doen zijn in mijn buik? Delen en lekker nestelen of is ie alweer dood? Don't know...

Geplaatst

Dough!! hij is lekker aan het nestelen..kvoel het aan mijn water..lekker warm en gezellig knus bij jou:happy7:

Jessica wat vervelend zeg die nachtmerries..zucht! ik weet hoe dat voelt ik ben ook iemand die 's nachts van alles verwerkt en wordt dan doodmoe wakker..sterkte! Ben je al ongie geworden?

Ansje goed dat je voor jezelf een beslissing hebt genomen, is ook fijn.

Sissy, idd luister naar je gevoel op het moment dat je moet beslissen en dan komt het goed. Ikzelf zou niet willen wachten want ik wil er gewoon zo snel mogelijk door die 6 keer heen (indien nodig) zodat ik weet waar ik aan toe ben.

ik ben vandaag ongesteld geworden en moet maandag (dag 7 ) alweer komen voor een echo..zie er beetje tegenop..weer opnieuw beginnen..wat als het weer niet goed deelt..

Het is echt een vreselijk proces van ups en downs en alles is zo zwart/wit..het is of niet goed of wel goed en er ligt niets tussen in.

Nou ja afwachten maar weer..

liefs stiertje

Geplaatst

Hey dames,

Het gaat nu weer wat beter alleen onrustig maar geen nachtmerries meer.

Dough ben nog steeds hart aan het duimen.

Sissy je lichaam geeft het wel aan en luister er naar heel veel succes

Stiertje ook al weer beginnen heel veel succes en sterkte

liefs jessica

Geplaatst

Goedemorgen!

Wat vervelend dat je ziek bent Dough! Lijkt me dat je dan nog meer bezig bent met je embryo omdat iets ondernemen niet echt lukt. Hoop dat het is omdat alle energie naar je nestje gaat en dat je daarom wat ziekjes bent! We gaan voor een goede innesteling natuurlijk.

Sissy, ben heel benieuwd hoe het afloopt, wel of niet. Denk dat wanneer je weer ongesteld wordt je het wel weet.

Stiertje, op naar de volgende ronde! we lopen aardig gelijk op dan. Snap best dat je er tegenop ziet, hoop dat embryootje dit keer wel goed deelt.

Jessica, fijn dat de nachtmerries over zijn. Hoop dat je snel weer mag beginnen.

Fijne dag allemaal,

Geplaatst

Dough hoe gaat het? voel je je alweer wat beter? Ik hoop het wel. Ziek zijn is al niet leuk maar helemaal niet als je net een terugplaatsing hebt gehad.

Minoes gelukkig heb je geen nachtmerries meer. Het zal toch een stukje verwerking zijn van wat je allemaal hebt meegemaakt en dat is nogal wat.

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs Ansje

Geplaatst

Hee meiden,

Ben naar ziek geweest, continu pijn. Begin nu wat op te knappen. Inderdaad helemaal niet tof na een terugplaatsing. Maak me erg zorgen om embryootje. Die embryo's doen het normaal al niet bij ons, als ik dan ook nog ziek ben en enorme hoeveelheden paracetamol slik.... Pfff, niet leuk.

En door de utrogestanbollen ook nog extra emo.

Hoe is het met jou, Ansje?

Geplaatst

Dough, met mij gaat het wel goed. Ik geniet heerlijk van de rust. Ik verwacht elk moment ongesteld te worden maar ga dit jaar geen poging meer doen.

Af en toe heb ik mijn momentjes dat ik het wat moeilijker heb, de vriendinnen met kinderen, het sinterklaasgebeuren waar echt geen bal aan is als je zelf geen kinderen hebt.

Tenminste dat vind ik dan..alles is gewoon leuker denk ik als je kids hebt, je ziet dingen dan weer heel anders en het zou zeker een extra dimensie aan alles geven.

Gelukkig heb ik hele lieve kinderen op mijn groep en maak ik het allemaal toch een beetje mee.

Ik hoop toch zo dat je ziek zijn heeft geen invloed heeft gehad op het embryootje, ik hoop dat ie lekker is gaan nestelen en heel lang bij je mag blijven, als ie dit overleeft, nou dan heb je wel een bikkel hoor!!

Liefs Ansje

Geplaatst

Hey dames,

Ansje hier gaat het wel, zit gewoon in een dip en mijn lichaam speelt enorm met me.

Maar goed morgen moet ik bloed prikken of mijn hcg is gedaald afwachten dus.

Dus jij hebt even lekker rust, ik kan het me wel voor stellen met sinterklaas enz het is ook niet makelijk we moeten zo'n lange weg afleggen en iedreen loopt met kindjes aan de hand sinterklaas kijken ja moeilijk.

Maar dan genieten wij meer van de kerst en oud en nieuw we kunnen gaan en staan waar we willen ja positief blijven.

Dough vervelend zeg dat je zo ziek bent ik hoop dat het geen invloed heefd op je embryo.

hoelang moet je nog wachten met testen spannend ik zal heel hard voor je duimen.

Oja ik kom ook niet van de griep af ik dacht vorige week naar twee week verkouden en hoesten het word beter nou en maandag was het weer mis en nu bah.

Hoe gaat het met de andere meiden.

Iedreen een fijne zondag

Liefs Jessica

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden