Ga naar inhoud

ICSI eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn lichaam is echt in de war begin nu weer met buik pijn

Trouwens mijn neefje doet mee met popstars zouden jullie ook op hem willen stemmen www.popstars.nl dan ga je naar kandidaten en casper feddema met BEN please we willen zo graag dat hij naar de live shows gaat.

Karin succes met de spuiten en dat je eitjes goed mogen groeien en op naar een mooie bevruchting

Liefs Jessica

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jessica, ik heb op je neefje gestemd hoor... kijk er dan wel nooit naar maar gun hem wel een volgende ronde. Wanneer is popstars op tv?:icon_rr:

Shit zeg dat je nu weer buikpijn hebt, heb je dit vaker gehad?

Hai Karin, vond je het erg spannend dat spuiten? Ik ben daar ook geen held in:fear:

Wanneer moet je nou weer heen voor controle?

liefs stiertje

Geplaatst

hey stiertje

ik heb ziekenhuis gebelt zei weten ook niet wat dat is maar komt wel vaker voor

heel erg bedankt dat je gestemd hebt hij was er maandag op je kan ook terug kijken dan zie je mij ook haha.

liefs jessica

Geplaatst

Hoi allemaal,

Minoes, wat vervelend dat je lichaam van slag is. Ben je nou ongesteld of was je dat net geweest? Ik hoop voor je dat je wel van start kan/mag.

Ik heb ook op je neefje gestemd hoor:)

Karin, zo de eerste spuiten heb je gehad! Een rode plek rond de prikplek is normaal hoor. Dat heb ik ook altijd. Maar dat trekt als het goed is heel snel weer bij. Het is de reactie van je huid op de vloeistof die je naar binnen spuit. Bij mij voelt het vaak ook even branderig, vooral bij de pregnyl die koud is.

Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

Sissy, ik mag de 24e testen. Erg spannend vind ik het niet, ik ga er eigenlijk al een beetje vanuit dat het niet gelukt is.

Die hormonen zijn echt k*t he? Heel fijn dat je iets hebt om naar uit te kijken.

Moet ook hoor, alles staat toch al zo in het teken van zwanger worden, aan jezelf denken is minstens zo belangrijk! Ik duim voor een positieve test dinsdag!

Liefs Ansje

Geplaatst

hey ansje

bedankt.

je moet wel positief zijn hoor ik ga hard voor je duimen het moettttttt

ik was nog in mijn cyclus dus komt wel vaker voor dat je eerst wat minder en dan wat meer mag wel beginnen maandag moet ik heen.

liefs jessica

Geplaatst

yezzz, heb de uitnodiging voor de bijeenkomst binnen, volgende week donderdag al. Dus mag daarna beginnen, half novemeber moet ik dan weer ongesteld worden...

spannend spannend.

fijne dag allemaal

liefs stiertje

Geplaatst

@stiertje, wat fijn dat je volgende week al naar de bijeenkomst kan, dan gaat het nu echt snel!

@jessica: blijft balen dat je lijf zo van slag is, maar gelukkig kan je maandag naar het ziekenhuis. Hopelijk gaat er dan gewoon snel een goed ei groeien zodat je weer een poging kunt doen. Oh, ik ga ook even stemmen op je neefje!

@karin: die rode plekken heb ik ook altijd na het prikken. trekt binnen een paar uurtjes weer weg. jeukt af en toe wat en idd, de pregnyl brandt als je het erin spuit, maar dat is ook al snel over. moest je vanmorgen weer naar het ziekenhuis? hoop dat je ei groot genoeg is, zodat je de punctie kan plannen.

@ansje: kan me voorstellen dat je er niet echt een goed gevoel bij hebt en er vanuit gaat dat het negatief is. Maar ik ga wel voor je duimen hoor, je weet nooit, er is natuurlijk altijd een kans... Ik weet het zelf ook niet echt. Soms denk ik dat het vast ook negatief wordt, probeer mezelf daar een beetje op voor te bereiden, maar ja, er is uiteraard ook een kans dat het wel gelukt is. Moet dus gewoon wachten, grrrr.

liefs,

sissy

Geplaatst

Hey stiertje

super dat je bijna mag beginnen succes.

Ansje dankje wel.

hoe gaat het met je?

Liefs jessica

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Dag dames,

Wat een ontwikkeling allemaal.

Fijn dat het bijna weer maandag is Jessica, alvast veel succes

Stiertje, super dat de uitnodiging binnen is, kan je nog mooi voor de kerst starten. Moet je snel ongesteld worden na de bijeenkomst?

Ansje en Sissy, bijna testen wat weer vreselijk spannend! Ik duim voor jullie.

Ben gisteren weer voor echo geweest, zat op 15. Morgenvroeg, jawel 8:20 uur op zondag, mag ik weer. Kijken of het dan in de buurt komt van 18. Het spuiten gaat me nu redelijk af. Het rode verdwijnt idd vrij snel. Vanochtend met m'n duffe weekendhoofd wat minder netjes gespoten, blauwe plekjes maar ja, gelukkig is het herfst en trek ik een lekker trui aan.

Fijn weekend allemaal en op naar een spannende week voor ons allemaal

Geplaatst

Hoi allemaal,

Nou hier helaas weer geen goed nieuws te melden. Ik ben vanmorgen ongesteld geworden.

Eigenlijk wist ik het al wel en had ik er ook geen goed gevoel over. Toch is het wel ff weer flink balen. Ik ben er nu wel achter dat IUI het niet is voor mij. Het blijft toch gokken wanneer je eisprong is geweest en ik denk dat we toch al te laat waren voor IUI.

Minoes, wat spannend, gelukkig dat je van start mag. Heb je nu nog wel bloedverlies of is dat nu over?

Karin, balen dat je zo vaak moet komen. Het schiet nog niet echt op he? Dat is inderdaad niet altijd leuk zo vaak als je soms naar het ziekenhuis moet. Ik hoop voor je dat hij morgen 18mm is! De duimpjes draaien weer:toppie:

Heb je ook last van de hormonen of valt het mee?

Sissy, ik denk aan je hoor, het wordt steeds spannender nu.

Stiertje, fijn dat je ook bijna van start mag. Kun je dit jaar nog mooi een poging doen.

Liefs Ansje

Geplaatst

He Ansje,

Wat shit!! Zat je toch goed met je gevoel. Ga je nu gelijk door voor de laatste poging van de eigencyclus? Zie je het nog wel zitten of kijk je al uit naar de stimulatie pogingen?

Maar lekker op de bank dit weekend, houd je taai.

Ik heb geen last vd hormonen (vlg mij), voel me wel heel goed eigenlijks.

Geplaatst

kut ansje echt balen ik wens jou heel veel sterkte.

ja ben ook ongie verder geworden donderdag het is nu weer minder.

karin succes zal voor je duimen

liefs jessica

Geplaatst

He Ansje, wat balen zeg weer voor je! Heb veel aan je gedacht en hoopte zo dat het toch ondanks de escape IUI, gelukt zou zijn. Ook al was het een kleine kans, je weet nooit. Maar wat een teleurstelling weer voor jou en je partner. Sterkte meis! Ga je nu wel direct door voor de 6e poging eigen cyclus? Lijkt me zwaar om de moed te verzamelen voor nog een poging.

Karin: hoe was het vanmorgen? Is ie eindelijk 18 mm? Hoop het voor je, want het duurt wel erg lang zo voor je. Wel fijn dat je geen last hebt van de hormonen tot nu toe. Houden zo!

Jessica: succes weer morgen in het ziekenhuis. Op naar een hele mooie bevruchting en dan zwanger!

Met mij gaat het nog wel goed. Nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we eindelijk testen. Het wachten valt me af en toe wel zwaar, maar probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn en me op andere dingen te richten. Gelukkig heb ik al heel lang kaartjes voor morgenavond voor cabaret. Dus dat komt mooi uit, lekker afleiding op de avond ervoor. Daarna thuis gauw gaan slapen en dan is zo dinsdagmorgen.

He meiden, fijne zondag (ondanks het vieze weer).

liefs,

sissy

Geplaatst

Karin, hoe was het vandaag? Is je ei mooi gegroeid?

Sissy wat fijn dat het nog goed gaat, je hoeft nu nog maar twee daagjes te wachten gelukkig!

Jessica, succes morgen in het ziekenhuis!

Op zich gaat het nu wel goed met mij. Ik was er toch al van uit gegaan dat het niets zou worden deze maand en dat maakt de teleurstelling niet minder groot maar wel beter te dragen. Ik weet nog niet of ik dit jaar nog een poging kan doen. Ik had al zitten rekenen of het nog kon maar ik weet het niet. We gaan in november een lang weekend met de familie weg en dat valt net in de periode dat ik voor controles naar het ziekenhuis zou moeten. Ik zit dan net zo rond de 15e dag van mijn cyclus. Dat gaat hem niet worden want om nou van Limburg naar Groningen heen en weer te rijden....hmmm nee toch maar niet haha.

Halverwege december is de ivf afdeling gesloten dus dan redt ik het met de december poging net niet denk ik, tenminste niet als ik weer zo'n lange cyclus heb en dat zou toch zonde zijn.

Mijn vriend zei ook al dat een paar rustmaanden ons wel goed zullen doen. Er speelt op dit moment ook best veel in ons leven. Mijn vriend staat een operatie te wachten waar hij elk moment voor opgeroepen kan worden, ik merk dat hij daar ook erg op gefocust is en daar last van heeft. Tja het is wel eens gezelliger geweest bij ons thuis...maar we slaan ons er wel doorheen. De rust heeft mij de vorige keer goed gedaan en ik vind het ook wel even fijn om lekker van de feestdagen te kunnen genieten zonder steeds in een behandeling te zitten.

Het enige waar ik wel mee zit is wat de tweede kamer doet. Of één vergoede behandeling er volgend jaar al door wordt gedrukt. Ik voel me daardoor wel enigzins opgejaagd.

Wat vinden jullie daar van? Ik vroeg laatst al aan een arts in het ziekenhuis of zij wat wist, maar zij weten verder ook nog van niks hoe het in 2011 allemaal zal gaan.

Het blijft dan weer zo onzeker allemaal, echt shit!

Meiden fijne dag!

Liefs Ansje

Geplaatst

Dag dames,

Vanochtend weer heen geweest, eindelijk 18!! Ik word vandaag gebeld hoe laat ik de pregnyl moet zetten, bedoeling is dinsdag punctie.

Succes Sissy met de laatste uren wachten. Niet weer in de verleiding gekomen om eerder te testen? Jessica, jij ook succes morgen.

Ansje, wat een geregel en geplan is het toch he. Misschien wel even fijn om pauze te nemen, ben je tot nu toe gewoon achter elkaar doorgegaan?

Ik heb geen idee hoet het met het nieuwe kabinet gaat. Vlg mij was het idee dat je een aanvullende verzekering kon nemen (niet dat ze ons nog gaan accepteren!), het overstappen of voor een aanvullig te regelen moet vlg mij in december, voor 1 januari. Het lijkt mij sterk dat de regering het voor december allemaal al rond heeft dus misschien wordt het een jaar uitgesteld? Zelf hoop ik dat er een overgangsregeling komt, mensen die al gestart zijn nog gewoon 3 keer mogen. Maar we zullen het zien, denk niet dat wij er heel veel invloed op hebben.

Fijne dag nog allemaal, het weer is gelukkig wat opgeknapt!

Geplaatst

sissy spannend ga voor je duimen nog even toi toi toi

anje ja rot allemaal ik hoop dat je het allemaal nog trekt neem je tijd heel veel sterkte.

Karin spannend op naar een mooie bevruchting en zwanger.

ik vind het ook weer spannend als het eitje maar bevrucht word!!!

ik laat morgen wel van me horen.

iedreen een fijne zondag

oja wij gaan uit eten vandaag we zijn 8 jaar samen en mooie bloemen gehad

liefs jessica

Geplaatst

He jessica: hoe was het vanmorgen in het ziekenhuis? Spannend dat je weer gaat beginnen.

Karin: gisteravond de pregnyl gezet? Hoe laat moet je morgen voor de punctie? Ik ga voor je duimen hoor dat ze een mooi ei te pakken krijgen. Zie je er erg tegenop? Het komt wel goed, ik was de eerste keer ook bloedzenuwachtig, maar het viel me echt mee. Had het erger verwacht en ze zijn gewoon ook heel aardig in het ziekenhuis.

Ansje: kan me voorstellen dat je even rust gaat inplannen, zeker als het eigenlijk niet uitkomt met het familieweekend. Wij hebben het er ook al samen over gehad, dat we na deze poging nog 1 poging doen en dan rust inplannen. Moet ook bijna wel doordat de IVF-kamer dan dicht is, maar ik wil dat ook heel graag. Wil de decembermaand eigenlijk zonder hormonen zitten. Dan zit ik toch echt lekkerder in mijn vel en is het ook een stuk gezelliger...

En dan staat er bij jullie dus ook nog een operatie van je vriend er aan te komen. Spannend. Kan me voorstellen dat jullie je daar nu even op willen focussen. En ja, de bezuinigingen. Ik denk niet dat het zo snel gaat dat het al in 2011 wordt ingevoerd. Dat kan niet zo snel, maar hoe en wanneer het dan gaat worden, is zo onzeker. Vind dat soms ook erg dat wij naast onze andere onzekerheid ook nog deze onzekerheid erbij 'cadeau' krijgen van het nieuwe kabinet. Alsof we niet al genoeg aan ons hoofd hebben.

Hier gaat het nog redelijk. Had gistermiddag echt even een dipmomentje. Werd boos om helemaal niets en alle spanning voor morgen kwam eruit. Was even heel verdrietig en zie op tegen de teleurstelling van morgen. Ben zo bang dat ik weer een negatieve test in mijn handen heb morgenochtend. Manlief kijkt er veel nuchterder tegenaan en ziet het wel op zich afkomen. Ik kan me er dan nu al heel druk om maken. Nou ja, we moeten gewoon nog 1 dagje wachten. Nu nog maar even werken en dan zie we morgenochtend wel wat het wordt...

liefs,

sissy

Geplaatst

Minoes, hoe was het in het ziekenhuis?

Karin, hoe is het met jou? Heb je de pregnyl al gezet? Weet je al hoe laat je de punctie hebt?

Sissy, ik kan me voorstellen dat je even een dipmoment had. Je bouwt ook zoveel spanningen op. Het is logisch dat je je dan af en toe even moet ontladen anders blijf je met de frustratie zitten. Het is ook heel spannend allemaal. Dat je vriend wat nuchterder is herken ik ook wel bij mijn eigen vriend. Hij zegt ook altijd, Jij moet het allemaal ondergaan en ik voel niet wat jij voelt. Dat is natuurlijk ook zo. Je kent zelf je lichaam het beste en je vriend/man staat toch een beetje aan de zijlijn wat dat betreft.

Wel goed dat jij ook even rust neemt na 3 pogingen. Dat zal je goeddoen al hoop ik natuurlijk niet dat het nodig zal zijn. Ik zelf vind het inderdaad heel fijn om de feestdagen zonder hormonen te zitten. Kun je gewoon lekker een wijntje drinken, is toch een stuk gezelliger dan dat je overal rekening mee moet houden wat dat betreft

Meid ik ga ontzettend voor je duimen dat je morgen positief test!

Sterkte en ik denk aan je!

Liefs Ansje

Geplaatst

Dag dames,

Minoes, hoe was het in het ziekenhuis?

Sissy, snap dat je een dipmomentje had, hoop dat de test van morgen al deze ellende doet vergeten! Veel succes, de duimen draaien. kan me voorstellen dat je een pauze in last, het is wel heel inspannend allemaal.

Ansje, ik lees nu dat je in januari voor poging 6 gaat, dat had ik gemist. Neem je ook bewust even een pauze?

Morgen heb ik om 9:00 uur de punctie. Zie er nog niet vreselijk tegenop, jullie hebben me eerder al aardig gerust gesteld en vlg mij is het bij een ec minder heftig dan bij een stimulatie waar ik wel de slechte verhalen van ken. Ik hoop dat er een eitje komt en natuurlijk dat alles in 1 keer goed komt maar ik moet ook een beetje realistisch blijven. We zullen zien, heb d'r wel zin in.

Geplaatst

Ansje, balen dat het niet gelukt is..je gevoel had toch gelijk, sterkte hoor, even een rustperiode zal goed zijn waarschijnlijk..

Wat vervelend dat je vriend ook nog es geopereerd moet worden, zijn toch ook allemaal extra spanningen.

Sissy, ik snap je dip maarrrr..blijf positief en ikke ga heeeeeel hard duimen op een positieve test morgen:confettistars::myfignerscrossed: hier alvast wat geluksconfetti haha.

Jessica , gefeliciteerd met het 8 jaar samen zijn, was het een lekker etentje? Hoe was het in het ziekenhuis?

Karin, wauw de punctie, wat vreselijk spannend, ik denk ook dat de pijn wel mee zal vallen ( dat houdt ik mezelf gewoon voor dan ben ik niet zo zenuwachtig hihi) . Ik denk aan je en hoop dat het een topper is. Succes!

Zelf heb ik vanochtend de IVF poli gebeld want ik heb donderdag de bijeenkomst en ben gisteren ongesteld geworden en vind het eigenlijk zonde van deze cyclus dat ik niet al kan beginnen omdat er in december niks gebeurt en ook in januari niet, dus ik hoop dat ik nu gelijk kan beginnen anders moet ik straks weer twee maanden wachten na de 1e poging!

Ik mag morgenochtend weer bellen voor het antwoord, ze moest het eerst navragen of er wel plek was, tja ik weet natuurlijk niet of het momenteel erg druk is.

Ik ga ervan uit dat het niet kan dan valt het straks alleen maar mee als het wel lukt.

liefs stiertje

Geplaatst

hier gaat het even niet meer mag niet beginnen zat nog een restje weefsel van de mk ben kapot kan niet meer.

heb volgende week vrij gevraagd we gaan weer naar popstars 2 dagen en even naar de sauna ofzo het word me allemaal te veel.

karin succes morgen ga voor je duimen.

stiertje ik hoop dat je mag beginnen

liefs jessica

Geplaatst

Lieve Jessica,

Wat een slecht nieuws, wat een teleurstelling. Kan me voorstellen dat je er even door zit. Dat je weer ging starten was al spannend en dan dit nieuws....

Veel sterkte en ik hoop dat je wat afleiding bij Popstars kan vinden en een beetje kan genieten in de sauna.

Dikke knuffel voor jou

Geplaatst

He bah Jessica, wat ontzettend klote dit! Dat had je vast niet verwacht toen je vanmorgen naar het ziekenhuis ging. Ik kan me voorstellen dat je het even helemaal hebt gehad.

Het restweefsel is zeker ook de reden dat je een bloeding had of niet?

Toch vreemd dat ze dat niet eerder hebben gemerkt in het ziekenhuis. Hoe moet je nu verder? Gaan ze nog wat opwekken of willen ze wachten tot het vanzelf loskomt?

Meid doe rustig aan en denk goed om jezelf en ik hoop dat je toch veel plezier zult hebben bij popstars. Het is in ieder geval wat afleiding. Sterkte en een dikke knuffel!

Stiertje ik hoop voor je dat er nog een plekje voor je is deze maand. Zou mooi zijn. Als je net met de ec. behandelingen begint moet je altijd op cyclusdag 8 komen voor de uitgangsecho. Dat zou je dan mooi kunnen redden dan. Nu maar duimen dat het lukt want pfff januari is nog vér weg.

Karin,die paar maanden rust neem ik niet bewust hoor. Ik ga in november een lang weekend met familie weg en dat valt net in de periode dat ik voor controles naar het ziekenhuis moet. Dat wordt lastig want we gaan naar Limburg. Ik belde vanmorgen naar het ziekenhuis en daar zeiden ze al dat ze na 20 december geen puncties meer doen ivm sluiting. Dus de decembermaand ga ik ook niet redden denk ik. Nu dan 'noodgedwongen' een paar maanden rust. Maar ik denk dat het wel even goed voor me is.

Sissy succes morgen!

Liefs Ansje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden