Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha, Caro, hier is de boosdoener die het woord "vlekkeloos" heeft geintroduceerd:shootme:.

Vlekkeloos is een utopie. Dat blijkt wel weer.

Maar de poging gaat in ieder geval wel door!!!!!!!

• Reacties 365
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

sjeeeeee wat een verhaal weer. Dr gebeurd hier ook zo veel, een soap is er niets bij!

Denk dat we maar eens een script moeten schrijven en indienen bij RTL ofzo, dat wordt zeker een kijkhit!

Fingers crossed voor vrijdag, trouwens wel laat....

Geplaatst

Jemig Caroline, dat verzin je toch niet?!? Ik blijf erbij, zoveel 'aanloopmoeilijkheden' móeten gewoon wel tot een goed resultaat leiden!! Veel succes de komende, alweer stressvolle, dagen!

Geplaatst

PFFFFFF, godzijdank! Ik weet hoe verschrikkelijk die uren zijn als je moet wachten. Maarre, petje af voor manlief! En je nu laten vertroetelen en op naar vrijdag.

Geplaatst

Nou vertroetelen... manlief ligt te slapen nu!! Is voor hem ook niet niks geweest natuurlijk dus ik laat 'm maar effe. In eerste instantie was ik ook bang dat een tweede keer binnen een uur in zo'n hok 'm niet zou lukken dus dat heeft ie mooi gefikst!

Ik heb weinig last van mijn buik en bloeden is al nagenoeg gestopt dus rustig aan maar, komt wel goed.

Gast Sannie66
Geplaatst

We gaan gewoon uit van 2 superemmies (je gaat er toch 2 laten terugplaatsen of ben ik nu in de bonen?) vrijdag...

Geplaatst

GELUKKIG!!!! Nu maar hopen op een paar mooie bevruchtingen.

En je moet je mannetje maar even vertroetelen. Hij heeft wel heeeeel goed z'n best gedaan (hihi).

Geplaatst

Ja vind ik ook Mart, moet niet makkelijk geweest zijn. Ik vroeg ernaar en toen zei die: Ik kon toch moeilijk terugkomen dat het niet gelukt was! Das waar, maar toch lastig lijkt me, in die omgeving en met alle informatie in je achterhoofd. Kennelijk kunnen mannen dat toch vrij goed uitschakelen...

Ja, ik ga er 2 laten terugplaatsen vrijdag, ervan uitgaande dat ze er zijn natuurlijk. Wordt de warmste dag van het jaar trouwens, pfffffffffff, maar ik heb het er graag voor over!!

Gast Shanna42
Geplaatst

Wat een verhaal zeg, zeker net een soap. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Dit is wel een leuk verhaal voor later als je oma bent hihihihi kan me voorstellen dat je er nu nog niet om kan lachen.

Knuffel voor jullie allebei en nu op voor de tp.

Groeten van Shan

Geplaatst
Ja vind ik ook Mart, moet niet makkelijk geweest zijn. Ik vroeg ernaar en toen zei die: Ik kon toch moeilijk terugkomen dat het niet gelukt was! Das waar, maar toch lastig lijkt me, in die omgeving en met alle informatie in je achterhoofd. Kennelijk kunnen mannen dat toch vrij goed uitschakelen...

Ja, ik ga er 2 laten terugplaatsen vrijdag, ervan uitgaande dat ze er zijn natuurlijk. Wordt de warmste dag van het jaar trouwens, pfffffffffff, maar ik heb het er graag voor over!!

Phoeh nou, dat lijkt me zeker een opgaaf. :headbanger:

Het is vrijdag een mooie temperatuur om ze lekker warm te houden!! Misschien vinden ze dat juist wel lekker...je weet het niet...

Geplaatst

Hoi Caroline

Ben beetje afwezig geweest hier, ging niet over een leien dakje, maar nu ff je verhaal van deze poging doorgelezen. Tjonge wat een gedoe zeg! Begon al met de gegevens van het bloedonderzoek, fijne gyn in BoZ (oei wat herkenbaar), communicatieproblemen en dan het zaad nog. Als je nog niet gestresst was, word je het vanzelf wel.

Ik hoop dat er veel eitjes lekker aan het delen zijn en je over een maand of 8 a 9 een kleintje bij hebt.

Ik mag morgen naar Rdam. Gisteren begonnen met deca en op cd3 een echo om te zien of er eitjes klaar liggen en hoe het met de cyste is gesteld. Ik heb het idee dat ik hem voel dus dat is minder. Morgen zullen we weten of we verder mogen, maar daar ga ik nu nog niet van uit. Afgelopen maanden waren erg frustrerend. Drie keer een eerste poging wagen en drie keer voortijdig moeten stoppen. Had het er ff helemaal mee gehad. Vandaar dat ik me momenteel niet zo met het forum bezig houd.

ik jou je in de gaten :-)

Monique

Geplaatst

Hoi Caroline

Wat een verhaal zeg, pfff. Het was nu minder spannend omdat ik hem in 1 keer heb gelezen, kan me voorstellen hoe het was met tijd ertussen! Petje af voor je man hoor! Nu duimen op mooie bevruchtingen en delingen!

Zal idd niet meevallen vrijdag met de hitte.....

Ik duim voor je! toi toi toi.

Hoe zijn trouwens jouw ervaringen met Dr H in Lievensberg? Ik heb maandag mijn afspraak bij hem!

Liefs Alice

Geplaatst

Hoi Alice,

Dr H heb ik maar 1x gehad, vorig jaar. Heel zakelijk, niet onaardig maar ook niet warm moet ik zeggen. Heb inmiddels de instelling: als de gyn. zijn werk maar goed doet!

Succes maandag!

Geplaatst

Das waar. Had geen keus, en maakt me verder ook niet uit, heb aaleen maar ervaring met dr F, en die vergeet ik liever!

Jij lekker rustig aan, en succes vrijdag, mijn duimen draaien.....toi toi toi

Geplaatst

Hoi Caroline

Het viel gelukkig mee in Rdam. De cyste is gelukkig vanzelf weg gegaan en er lagen links 5 eitjes te wachten, rechts hooguit eentje. Dus we zijn weer aan het spuiten. Woensdag de volgende fm.

Ik heb dr. H twee keer gehad. Eerste keer na het weghalen van een cyste en endometriose in 2007. Hij reageerde erg lullig toen ik pijn had, want het was een simpele ingreep. Als hij in mijn dossier had gelezen, had hij gezien dat er complicaties waren geweest. Hij was ook degene waardoor onze 1e icsi poging niet doorging. Hij zag 5 follikels aan voor cystes. Ik vond dat onverschillig en onkundig voor een arts die al zo lang dat werk doet. Maar goed, als een arts echt slecht zou zijn, zou hij er niet meer werken lijkt mij. Het was gewoon pech. Door hem en dr. F kom ik voorlopig niet in ziekenhuis L.

Hoe is t nu met jou?

Groetjes

Monique

Geplaatst

Hoi Monique,

Gelukkig dat je weer mocht beginnen! Die ene wordt vast nog wel vergezeld door een paar meer. (He, zit Alice nou niet bang te maken met dr. H!)

Ik mag morgenochtend bellen of er morgenmiddag een TP is... ben wel een beetje zenuwachtig. Ik heb ook af en toe nog last van de punctie: als ik heb gezeten of gelegen en ik sta op heb ik een drukkend gevoel soms en steekjes af en toe. Maar goed, verder gaat het wel. Ik doe morgen verslag hier!

Gast Shanna42
Geplaatst

Hey Caroline sterkte met wachten en hopelijk morgen gewoon heel goed nieuws.

Liefs van Shan

Geplaatst

Dank je Shanna! Het wordt een uur eerder vertrekken als het doorgaat, heb net gelezen dat vanaf vanavond een deel van de stad is afgesloten voor de proloog van de Tour... Hebben wij weer.

Geplaatst

He Caro, ik wil je ook voor morgen heel veel succes wensen, dat er maar 2

mooie embryo's teruggeplaatst worden.

(en op de valreep een paar cryo's in vriezer...??!

Tja... die proloog van de Tour... manlief is echt wielergek, dus staat deze miepie ook zaterdag in R'dam achter de dranghekken, om de heren voorbij te zien flitsen... (vrouwen kunnen ver gaan in de liefde ;-) )

Toitoitoi voor jou!

Geplaatst

Dat zou leuk zijn, paar cryo's... zal er maar niet op rekenen, ik ben al heel blij als ik er 2 terug krijg morgen!

Ik vind de Tour ook leuk hoor, hij komt zelfs hier vlak langs dus wie weet ga ik ook wel langs de weg staan... ik heb er ook een artikel over geschreven voor een magazine, maar dat het net nu is als ik er moet zijn... Ben allang blij dat de TP niet zaterdag of zondag is. Vriendlief heeft afgelopen dinsdag al een half uur moeten wachten voordat hij de parkeergarage in kon rijden bij het EMC en toen was er nog niks aan de hand dus echt maar op tijd weg!

Geplaatst

Hey Caroline

Spannend! Ze zeiden gisteren ook al in het MCRZ over de tour. Waren stellen die naar EMC moesten en een half uur om moesten rijden. Ik heb zelf niks met de tour, maar vind het wel een enorme prestatie.

Ach elke gyn heeft slechte verhalen. Nogmaals als ze zo slecht zijn, zouden ze er niet meer zitten. Maar 2 vervelende ervaringen met die man, hoef ik hem niet meer.

Alvast suc6 voor morgen. Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.

Groetjes

Monique

Gast Sannie66
Geplaatst

Aftellen nu...:biggrin:

Hopelijk zitten jullie niet al te gespannen aan de :coffee2:..

Knuffel voor jou Caro!

Geplaatst

JIPPIE!!!!!!!!!!! Er is een Terugplaatsing!! Al om kwart over 12 dus we gaan zo maar weg ivm afzettingen etc... Pffff, wat een opluchting weer.

Doe vanmiddagof vanavond wel even verslag. Bedankt voor jullie steun meiden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden