Ga naar inhoud

Cryo TP in eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@pien: je bms is al heel mooi dik aan het worden. Hopelijk zijn je follikels morgen goed gegroeit.

@Sharon: wat erg voor jullie dat de cryotjes het niet overleeft hebben! Heel veel sterkte.

Ik heb vandaag nog een digi zonder indicator gedaan en die zij ook: zwanger.

Het dringt echt nog niet helemaal door hoor, ik vind het zo onwerkelijk!

We hadden het al over de 2de IVF poging omdat we er niet vanuit gingen dat dit zou lukken.........en dan nu gewoon in een keer....

Maar ik denk dat we pas echt blij zijn en het geloven als we het hartje gezien hebben hoor en dat duurt nog minimaal 2wkn.

Bij megan kregen we met 5wkn een echo en toen met 6wkn weer. Omdat we met een onderzoek mee hebben gedaan voor een beter app.voor de inbreng van de embryo's zullen we volgende week wel een echo krijgen.

Ik vind het zo spannend!

• Reacties 885
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Is het ook maar wel gaaf voor je!

Ik dacht eerder altijd; als we maar zwanger zijn dan komt de rest wel maar zo is het niet in de praktijk; de spanning en onzekerheid blijven dan ook nog... Het blijft een aanéénschakeling van wachten, wachten, wachten... en hopen op goed nieuws!

Ik heb vanmorgen weer een echo gehad. Bms was nu zelfs 12 mm, dat heb ik nog nooit gehad, meestal zo rond de 8 mm. De twee follikels waren allebei gegroeid maar niet zo hard, waren nu 12 en 13 mm. Weer bloed geprikt en afhankelijk van de uitslag morgen of woensdag weer een echo.

Geplaatst

Gister eindelijk de uitslag van onze bloed test. We zijn ZWANGER!! mijn hcg was 692 dus heel mooi hoog!

We hebben nu een echo op 3-1 staan, omdat ze echo's met 5wkn toch niet zo'n goed idee vonden.

Dus nu spannende feest dgn. Ik ben wel blij dat het in deze periode is want die wacht weken zijn nu zo voorbij :D

Geplaatst

Ik had idd de "2" vergeten, hahaha??

Misschien wel een 1 eiige 2ling of een hormoonvol kleintje :)

We weten het 3-1! Was dit je eerste cryo tp?

Liefs Elke

Geplaatst

Super die bevestiging Sloppy, en wat een mooie waarde!

Ik mag vanavond de pregnyl zetten en als alles goed gaat maandag een terugplaatsing...!

Geplaatst
Ik had idd de "2" vergeten, hahaha??

Misschien wel een 1 eiige 2ling of een hormoonvol kleintje :)

We weten het 3-1! Was dit je eerste cryo tp?

Liefs Elke

Ja dit was de eerste cryo tp, ik kan het gewoon niet geloven dat het direct raak is. Wij gingen er vanuit dat het wel even zou duren.

Geplaatst

Nano, wat een goed nieuws, gefeliciteerd hoor!

Wij krijgen morgen tussen 10 en 11 een telefoontje of de cryo goed ontdooid is... spanning begint nu wel wat te komen merk ik.

Geplaatst

Dat is gelukt Nano, kreeg net een telefoontje van het ziekenhuis; embryo was goed ontdooid en had nu het morula staduim, helemaal goed voor een cryo zei ze. Weer een hobbel genomen, vanmiddag de terugplaatsing. En dan kan het grote wachten beginnen...

Geplaatst

Pien,

Lees nu het goede nieuws dat je een cryo tp hebt gehad.

Heel veel succes tijdens het ow zo lange wachten.

Maar er zijn er hier meerdere die met je mee kunnen wachten.

Kom op je kan het!

Geplaatst

Wat lief jullie reacties hier!! Morgen alweer wachtdag 6 ;-)

Hoe is het met de andere wachtenden en net zwangeren?

Met mij gaat het wel goed, vind de eerste wachtweek altijd nog wel te doen. Heb wel dat ik alle pijntjes en dingetjes voel maar ja dat hoort er geloof ik gewoon bij.

Geplaatst

Ooohw Pien gaat snel hè!!!!....duimpjes draaien mee....hoe is het bij de anderen?....bij mij zit het eskimootje nog steeds...;-)

Geplaatst

Ik moet mijn eerste echo nog krijgen Pien.....die krijg ik op de 10 weken....op de 9e week kon ik een dag niet en de andere dag mijn man niet.....pffff wat hoop ik dat ik tegen de spanning kan....;-) van al dat wachten...

Geplaatst

Hee meiden, allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Helaas is deze voor mij begonnen met de wetenschap dat onze poging niet gelukt is...

Geplaatst
Hee meiden, allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Helaas is deze voor mij begonnen met de wetenschap dat onze poging niet gelukt is...

Ooohw Pien wat vreselijk naar....weet je ook wat er mis is gegaan.....

Van mij heel veel sterkte en veel Goeds voor dit jaar....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden