Ga naar inhoud

Cryo TP in eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo ik heb ook een cryo terug laten plaatsen

ik mag vandaag over een week testen maar heb al last van misselijk en last van me borsten

gr sophia

• Reacties 885
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heyhey, zaterdag as de TP als t goed wilt oointdooien.. Heb er wel utrogestan bij gekregen, voor de rest helemaal niks! Lekker hoor

Geplaatst

Ik heb gisteren 2 prachtig ontdooide cryo's teruggeplaatst gekregen... en nu maar afwachten... ben zo benieuwd!!

Geplaatst

Spannend sopje en iza! Ik duim mee voor een goede afloop.

Hier nog steeds niet ongesteld. Grrrr.... Zit op dag 34, echt niet grappig! Ik wil volgende week gewoon alles in kunnen gaan plannen voor zover mogelijk, en niet nog zitten wachten tot die ongesteldheid...

Geplaatst

Liedje, als je normaal een stabiele cyclus hebt, zou ik even bellen met het ziekenhuis. Vaak kunnen ze je wat geven om de ongi op te wekken.

Geplaatst

Jaha! Vanmorgen ongesteld geworden! Ik hoop over 2 weken terugplaatsing! Het aftellen kan weer beginnen! :D

Is er al nieuws bij de wachtdames?

Geplaatst

Sopje, neeeee! Ow meid, sterkte met het verwerken van deze teleurstelling!

Raar he! Soms wachten we op ongesteldheid en vaak juist niet, wat een rare wereld is dit toch....

Dikke knuffel voor wie t kan en wilt gebruiken!

• 2 weken later...
Geplaatst

Goedeavond,

Op een ander onderwerp ben ik vaker aanwezig geweest! Nu even hier omdat ik op 14 augustus de eerste controle echo heb voor een cryo terugplaatsing! Nu heb ik even een vraag... Volgens mij wordt er ongeveer op dag 19 van de cyclus een terugplaatsing gedaan? Of heb ik het mis?

Weet er iemand toevallig ook tot wanneer je alcohol mag drinken?

Graag hoor ik van jullie?

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden