Ga naar inhoud

Cryo TP in eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

• Reacties 885
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Maureen en Wannabemom, wat ontzettend balen! Sterkte met deze tegenslag weer te verwerken, weet dat dat niet makkelijk is.

Voel mij bijna bezwaard om te melden dat ik zaterdag een positieve zwangerschapstest had. Staan hier nog niet te stuiteren, maar ja dat kan ook niet anders met onze vorige zwangerschap nog vers in ons geheugen. Dus houden het helemaal open hoe het zal lopen. Ook wij hebben de deksel helaas te vaak op onze neus gehad. Bekijk het nu dag voor dag en probeer mij zo min mogelijk druk te maken over morgen, heb hier toch geen invloed op.

Geplaatst

Gefeliciteerd Dublin!

Wannabemom sterkte!

Ik mag morgenvroeg bellen of ontdooien gelukt is en morgenmiddag hopelijk naar genk rijden... spannend

x

• 1 maand later...
Geplaatst

Heey meiden,

Ik doe ook een Cryo in eigen cyclus. afgelopen dinsdag heb ik een TP gehad van 1 cryo ( 5 cellig ). Nu heb ik sinds gister ( dus 1 dag na TP) de hele tijd een zeurderig gevoel rechts onder en vandaag dus weer. Ik heb geen medicijnen niks, de vorige keer kon de pijn nog wel plaatsen door de punctie. Kan dit door de terugplaatsing komen???

Lfs vlinder

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik kom weer eventjes kijken in het cryo-topic. Nog een maandje en dan mogen wij weer aan de slag. Dus ik dacht; alvast kijken welke dames straks weer samen in de race zitten.

Het is nu bijna 2 weken geleden dat ik weer ongesteld werd na onze 3e icsi. En vandaag heb ik dus heel vaak steekjes bij mijn eierstokken. Dus ik heb het idee dat er weer ei(tjes) op springen staan. Dit weekend dus maar weer eens klussen.(vinden we meestal niet zo erg...) Dit weekend stond/staat lekker vol gepland met verjaardagsfeestjes, bbq en roseetjes. Heerlijk relaxed dus. Ik drink zo dus bijna nooit vanwege medicijnen, TP, weekenddienst of dat ik dan heel misschien zwanger zou kunnen zijn. Maar mijn 2e en 3e zwangerschappen zijn dus wel spontaan ontstaan nadat we allebei behoorlijk aangeschoten waren na een of ander feestje..... Als ik nu rond mijn ovulatie zit hebben we het er voor de grap wel eens over dat we dus maar ff lekker wat alcohol moeten nuttigen voor wat kindertjes.

Geplaatst

Ik heb hier een tijdje meegeschreven, helaas waren beide cryo's niet goed ontdooid... dus weet ik nog steeds niet hoe dat gaat! Wel weer gestart met een verse poging dus hoop dat ik eindelijk geluk heb...

Succes meid!!

Geplaatst
Ik heb hier een tijdje meegeschreven, helaas waren beide cryo's niet goed ontdooid... dus weet ik nog steeds niet hoe dat gaat! Wel weer gestart met een verse poging dus hoop dat ik eindelijk geluk heb...

Succes meid!!

Ben je inmiddels al begonnen met de nieuwe poging ?

liefs Anne

Geplaatst

Super zeg , spannend weer he de dag 10 mijlpaal .... duim voor je dat alles ok is.

Ik mag morgen om 10 uur bellen of de cryo's goed ontdooit en verder gedeeld zijn en dan hoop ik morgen tp van 2 eskimootjes ......

Geplaatst

Ja ik zie je wel eens voorbij komen hier of daar... Ik wou echter dat ik in dit topic zat met een cryo. Ben de hormonen wel weer zat na 9 dagen spuiten... Hoop dat 3 x scheepsrecht is voor je!

Geplaatst

Ha Elinorac (ha ha ),

nou wij weer dikke pech hoor hier ...pfffff deze variatie hebben we nog niet eerder mee gemaakt ......K## ontdooien niet goed gegaan , gister in eerste instantie wel dus blijkbaar maar 1 ontdooit terwijl wij dachten 2 en vanaag degeneratie en dus geen tp K##

baal zo onwijs .....hoop jij meer geluk deze maand .

liefs Anne

Geplaatst

Oh wat balen, ik weet hoe het voelt... Maar ik snap iets niet: heb je er nou nog 1 over?? Zo ja waarom ontdooien ze die niet? Bij mij zaten ze samen dus moesten ze wel tegelijk. En nu?

Ik heb net FM gehad, viel een beetje tegen: 2 of 3 rechts en 1 en misschien wat kleintjes links... Normaal zit ik wel op het dubbele maar ja, het was pas de eerste meting, zaterdag weer terug...

Geplaatst
Heey meiden,

Ik doe ook een Cryo in eigen cyclus. afgelopen dinsdag heb ik een TP gehad van 1 cryo ( 5 cellig ). Nu heb ik sinds gister ( dus 1 dag na TP) de hele tijd een zeurderig gevoel rechts onder en vandaag dus weer. Ik heb geen medicijnen niks, de vorige keer kon de pijn nog wel plaatsen door de punctie. Kan dit door de terugplaatsing komen???

Lfs vlinder

Heb ik ook! Hoest nu met jou?

Geplaatst

Beste dames,

Na een lange weg, en de 2e mislukte ICSI poging al een tijd niet meer op dit forum geweest. Van de laatste poging zijn er drie cryo's. Apart ingevroren. Vandaag worden die ontdooid. We horen dus straks of dat goed is gegaan en of we morgen voor een terugplaatsing kunnen komen. De hele weg er naar toe was erg relaxed, zo zonder alle hormonen stimulatie gedoe, enkel een pregnyl spuitje. Nu wordt het toch wel even erg spannend.

Succes allemaal,

La Ellie

Geplaatst

Beste dames,

Na een lange weg, en de 2e mislukte ICSI poging al een tijd niet meer op dit forum geweest. Van de laatste poging zijn er drie cryo's. Apart ingevroren. Vandaag worden die ontdooid. We horen dus straks of dat goed is gegaan en of we morgen voor een terugplaatsing kunnen komen. De hele weg er naar toe was erg relaxed, zo zonder alle hormonen stimulatie gedoe, enkel een pregnyl spuitje. Nu wordt het toch wel even erg spannend.

Succes allemaal,

La Ellie

Geplaatst

succes allen die in de wachtrij staan voor de wachtbank...hier ook zwanger van een cryo, dus het kan allemaal :) heeeeeel veeeeeel knuffeltjes voor jullie allen

Geplaatst

@La ellie: spannend!!!! Hopelijk is het vandaag goed ontdooi-weer. Gaan jullie er (als het kan) er 1 of 2 terug laten plaatsen??

De weg naar een cryo vind ik ook altijd wel relaxed. Alleen die dag dat je moet horen of ze wel ontdooien en die 2 weken erna.....

Veel succes!!

Geplaatst

Ja de weg ernaar toe is erg relaxed, maar dan inderdaad: gelukkig belden ze gisteren dat er van de 3 embryo's 2 goed waren ontdooid. Vanochtend mochten we komen, er waren er twee goed om terug te plaatsen (2 x morula, waarvan 1 gelaserd is --> assisted hatching). TP verliep prima. Alweer lekker thuis, en nu beginnen de spannende wachtweken.

Veel succes allemaal!

Geplaatst

@la ellie: fijn dat er 2 goed waren!!!

Wist eigenlijk niet dat cryoo's nog met AH behandeld kunnen worden. Ik heb wel 2x verse met AH gehad. Dus misschien maar even vragen.

Hier nog 4 dagen voordat ik dus wrs. weer ongesteld moet worden en dan weer kan aanmelden voor de cryootjes.

Vanavond heb ik wel best veel buikpijn..... Net alsof ik ongesteld moet worden. Zometeen ga ik maar even een lekker warm bad nemen en dan op tijd naar bed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden