Ga naar inhoud

Cryo TP in eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

• Reacties 885
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Roos,

Wat vervelend voor jullie, echt balen!

A.s. vrijdag hebben wij inderdaad de bloedtest, in de middag krijgen wij de uitslag. Ben wel aan het twijfelen of we donderdag al een thuistest zullen doen.

Hi Melissa,

Fijn dat jullie bij het VU ook goede ervaringen hebben. Ik geef liever niet aan in welke wijk wij wonen zodat ik nog enigzins anoniem blijf. Alleen onze ouders zijn op de hoogte van onze situatie. Daar hebben we bewust voor gekozen zodat je er niet iedere dag mee wordt geconfronteerd.

Ik voel dat de spanning zich aan het ophopen is in mijn lijf... nog een paar dagen wachten en dan weten we het allebei!

Hi Elinorac,

Ik zag dat je vandaag postitief heb getest, gefeliciteerd!

Hi Lala,

Hoe gaat het met jou?

Gr,

Geplaatst

Tja, bloedtest gaf aan dat eisprong geweest was maar niet te zeggen wanneer. Dr.S vond t zonde om nu nog een tp te doen en daarin geef ik hem gelijk. Dus.... Komende cyclus met echo en bloedtest en dan hopen dat we mn eisprong niet gaan missen ;) ik vind t beter zo hoor!

Dus gaat eigenlijk wel goed, ware het niet dat ik nu ( 10 uur 's avonds) nog naar almere mag rijden zodat ik morgen vroeg naar mn werk kan gaan bij de klant. Da's wel even balen, zeker gezien t weer, maar rustig rijden, dan kom ik er ook :)

Spannend Lynn, ik ga voor je duimen!

Geplaatst

Hi Lala,

De volgende eisprong kunnen jullie straks haast niet missen met deze dubbele test.

Wij hebben vandaag toch al stiekem getest en 2 testen gaven aan dat ik zwanger was. Ik durf het bijna niet te geloven. Morgenochtend de ferti bellen om te vragen of we een dagje eerder mogen testen.

Hebben jullie hier ervaring mee?

gr,

Geplaatst

Hi Lala,

Ik ben alleen bang dat de testen zwanger aangeven omdat er eventueel nog HGC van de pregnyl in mijn urine zit. De pregnyl prik (5000) heb ik de 14e om 21:00 uur 's avond geprikt.

Ik hoop dat we morgen eventueel al de bloedtest mogen doen....

Gr,

Geplaatst

Goedemorgen dames,

vanmorgen weer een test gedaan en deze was negatief helaas dus toch te vroeg getest. Weer een goede les voor de volgende keer. Morgen de bloedtest om het uit te sluiten.

Gr.

Geplaatst

hoi lynn, als dat de enige pregnyl is wat je geprikt heb, dan zou het na ca 10 dagen toch uit je lijf moeten zijn (nu zeggen ze dat niet allemaal, maar een laborante van almere, weet haar naam even niet, zei dat tegen mij) waren het dezelfde testen of heb je eerst kv gedaan en daarna cb of zo, want cb is minder gevoelig...anyway, begrijp dat je nog niet bloed en morgen moet prikken, dus ik zal duimen voor je, wie weet zegt het niets....

veel liefs

Geplaatst

Hi Benbri,

Wij hebben vanmorgen idd met een andere getest. Zojuist toch weer een cb tester gehaald en nu geeft de test toch zwanger aan 2-3 weken. Morgen maar de bloedtest afwachten .

In ieder geval bedankt voor je berichtje.

Gr.

Geplaatst

Waahh Lynn, wat maak je het spannend.

Maar... als een digitale test zwanger 2-3 weken aangeeft, dan zal het toch wel zo zijn....????

Met welke heb je vanochtend getest (dan ga ik die in elk geval niet gebruiken..)

Geplaatst

hm...soms maakt het toch uit hoor een andere test....alhoewel ik een week na tp had getest en meteen ruzie in het ziekenhuis kreeg..althans, ruzie, er zit er eentje die was behoorlijk bot, wist ik wel dat ik zwanger was. hopelijk heb jij niet zo'n ervaring daar. verder overigens super tevreden over almere hoor :), jij mag trouwens wel weer erg vroeg testen, ik moest echt 17 dagen wachten voor de bloedtest, jij volgens mij eerder of niet? anyway, ik ga je iig voorzichtig feliciteren en pregnyl is vast allang uit je lijf joh :)

Geplaatst

Hey simonja,Het word idd wel super spannend zo. Heb vanmorgen de eerste test van Predictor gebruikt.Hi Benbri,Eigenlijk zouden wij ook zaterdag de bloedtest hebben maar dan zijn ze dicht. Daarom mogen we al op de 16e dag laten testen. Wij hadden vanmiddag ook naar de ferti in het Flevo gebeld een 1 receptioniste is inde

Geplaatst

Hi dames,

12:00 uur vanmiddag kwam het verlossende woord... We zijn zwanger... 21 juli de eerste echo.

Hoe gaat het bij jullie?

Gr.

Geplaatst

Lynn, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Super goed nieuws zeg.. Hoe hoog was je hcg waarde?

Ik heb gisteren ook goed nieuws gehad, ook wij zijn zwanger!!

Kom je gezellig meekletsen bij de topic "Zwanger" en dan "uitgerekend in maart 2012". Zou ik i.i.g. heel erg gezellig vinden!

Geplaatst

Hey Melis,

Super goed nieuws!! Jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Gister was mijn HCG waarde 340.

Ik ga zeker mee kletsen...

Gr,

Geplaatst

Hey Melis,

Wij hebben ook op 20 juni de tp gehad. Dus wij lopen precies gelijk. Alleen hebben wij een cryo tp gehad en deze was waarschijnlijk al 1 dagje ouder dan jou verse embryo.

Aangezien de HcG ongeveer verdubbeld per dag is het wel logisch dat het bij onze hoger is :icon_smile:.

Gr,

Geplaatst

Hey Lynn,

Wat leuk, zeg! Hoop dat we elkaar t.z.t. in het Flevoziekenhuis tegenkomen met 2 hele dikke buiken.. Hoe voel je je?

Mag ik vragen waar je in Almere woont?

Liefs!

Geplaatst

Hi dames,

Gefeliciteerd met dit goede nieuws. Ik heb de eerst ww erop zitten en ga einde van deze week testen. Hopelijk mag ik jullie volgen.

Geplaatst

Ik heb hier heel lang niet gepost.... (op het forum, niet specifiek in dit hoekje ;)) maar wij gaan er ook weer voor! Ik ben dinsdag ongesteld geworden, heb zaterdag 16 juli een meting en dan hopelijk de week daarna een terugplaatsing van 2 mooie cryootjes.. we hebben er nog 7 van de ivf van mijn dochter, hopelijk gaat het daarmee lukken!

Toitoitoi allemaal!!

Geplaatst

Hoi Iza,

Heel veel succes met je cryo's. Wij hebben ook net een cryo poging gedaan met de overgebleven stuks van de IVF van mijn zoontje.(juli 2009 in de vriezer gegaan)

Geplaatst

Wat spannend!! De cryo's die nu in de vriezer liggen zijn in november 2009 de vriezer ingegaan. Ben erg benieuwd. Het zou zo leuk zijn, 2 kindjes die op dezelfde datum zijn verwekt ;)

En wat leuk, nog meer mensen uit Almere :) k zelf loop niet meer bij het Flevo, bij ivf 3 zijn we overgestapt naar het MCK in Leiderdorp. Niks dan goeds over Flevo en VU, maar nadat ik 6 (!!) cancels heb gehad voor cryo terugplaatsingen bij het VU ivm drukte, zijn we overgestapt. Bij het MCK gaat een terugplaatsing altijd door, hoe druk het ook is. Dat voelt een stuk fijner dan dat je lichaam er klaar voor is, en je weer een teleurstelling op je neus krijgt dat je de maand erop maar geluk moet hebben dat je 'mag'... :)

• 2 weken later...
Geplaatst

Wauw, wat mooi om succesverhalen te lezen van cryo's!

wij hebben volgende week vrijdag een evaluatiegesprek van ICSI 1 in Gent. Dan heb ik ook meteen een uitgangsecho, en dan hoop ik dat we de week erna al voor een terugplaatsing kunnen gaan. Ik kan ieder moment ongesteld worden (heel klein beetje bruinverlies, zal morgen komen) dus daar zit ik een beetje op te wachten.

Wij hebben nog 10 cryo's klaarliggen. Het zijn er zo veel, en ik had eigenlijk niet zo heel veel vertrouwen in cryo's dus zat al een beetje te balen dat we die dan eerst 'op' moesten maken voor we weer verder konden met ICSI 2. Maar volgens mij is er nog genoeg hoop, en het lijkt me dat 1 van die 10 toch wel moet blijven plakken?

In ieder geval erg spannend nu...

We hebben nogal een rotperiode achter de rug. Begin dit jaar ben ik mijn baan kwijtgeraakt, en mijn vriend staat in september op straat. (Maar hij is nu naar een sollicitatiegesprek. Die heeft dan wel weer een nieuwe baan denk ik)

Veel stress daardoor dus we waren wel even blij met de verplichte rustperiode. We hebben nu weer genoeg leuke dingen in de pijplijn, dus we kijken al weer uit naar een terugplaatsing...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden