Ga naar inhoud

Cryo TP in eigen cyclus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi Roos,

Volgende week vrijdag (1 juli) heb ik de bloedtest, ik hoop natuurlijk dat ik niet ongesteld word. Ben deze week wel erg moe, denk dat het van de spanning komt.

Voor de meeste dames nog ongeveer 1 weekje geduld hebben.

Succes

• Reacties 885
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Caroline je hebt helemaal gelijk met die steekjes, maar ik ben mezelf (nu al) aan het

gek maken. ZUCHT!

Lynn fijn dat je over een week zekerheid hebt, maar ook spannend.

Ik kom uit de nachtdienst en ga nu even lekker een tukkie doen.

groetjes,

roos

Geplaatst

Dag allemaal,

Mijn eerste IVF poging met verse TP is niet geslaagd.. Maar heb gelukkig nog een cryootje klaarliggen voor ons ;-) dinsdag horen we meer over deze behandeling. Maar ben nu al nieuwsgierig! Moet je dan ook spuiten of iets? Zal hoogstwaarschijnlijk ik de natuurlijke cyclus gaan., in UMCU .

X

Geplaatst

als je het in eigen cyclus gaat doen hoef je waarschijnljk niets meer te spuiten dan pregnyl en als je mzzl hebt en je eisprong goed geregeld is enzo hoef je mss zelfs dat niet eens :) maar ik hoefte dus alleen maar pregnyl te spuiten :)

succes

Geplaatst

Hi Lynn,

Grappig, we lopen exact gelijk! :-) Ben je onder behandeling in het Flevo?

Succes met de laatste wachtdagen en ik hoop op goed nieuws voor je!

Liefs Melissa

Geplaatst

Hi Melissa,

Wij lopen inderdaad onder behandeling in het Flevo, jullie dus ook?

Wij zijn tot nu toe erg tevreden over het Flevo.

Nu de laatste wachtweek nadert merk ik dat ik toch al rugpijn krijg, ben dus bang dat ik toch ongesteld ga worden.

Hoe gaat het met jou?

Gr,

Lynn

Geplaatst

Hoi Lynn,

Nee, wij zijn onder behandeling in het VU. Maar ik gokte bij jou op het Flevo omdat je uit Almere komt, vandaar ;-)

Vervelend dat je rugpijn hebt, ik hoop niet dat er een menstruatie aan zit te komen. Ik heb zelf niet gek veel klachten, behalve af en toe gevoelige borsten en vermoeidheid. Heb totaal geen idee wat ik nou moet voelen of denken, dus ik wacht de (bloed)test van 1 juli maar af. Dan hebben we i.i.g. zekerheid.

Hoeveelste poging is dit voor je/jullie?

Liefs Melissa

Geplaatst

hi dames,

Voor de meeste van jullie nog minder dan 1 week te gaan. Hou vol.

Ik heb vandaag een tp gehad. Onze cryo's zaten met 3 in 1 rietje. Ze waren alledrie geschikt voor een tp maar we hebben er maar 1 gedaan (omdat we al een zoontje uit een andere cryopoging hebben).

Eigenlijk best zonde van de overige 2.

Mochten we nog een keer zover komen dan vraag ik of ze ze met 2 of per stuk willen invriezen want zo gaan er voor mij

Onnodig veel verloren. Wat trouwens wel grappig is, ze hebben helemaal niet gezegd wanneer ik mag testen en ik heb het niet gevraagd, vergeten!

Geplaatst

Hi Melissa,

Hebben jullie er bewust voor gekozen om het gehele traject via het VU te laten lopen (omdat jullie ook in Almere wonen).

Vrijdag hebben we inderdaad allebei meer duidelijkheid. Kan haast niet wachten ;-) Hebben jullie van de afgelopen punctie nog 5 cryo's? Dat is wel een super resultaat. Ik zal ook voor jullie duimen.

Wij hebben 3 IUI pogingen gehad, 1x ICSI en nu de eerste TP, wij zitten dus nog redelijk in het begin traject.

Hi Simonja,

Spannend he een TP. Inderdaad wel zonde dat de andere 2 cryo's verloren gaan. Ik dacht dat cryo's altijd per 2 werden ingevroren.

In ieder geval ook heel veel succes.

Gr,

Geplaatst

Hi Lynn,Vanwege de goede verhalen over het VU hebben wij inderdaad bewust voor dat ziekenhuis gekozen. Dit is pas onze 1e behandeling, maar tot nu toe zijn we er tevreden over het VU. Het zaad van mijn man ligt ingevroren in het AMC. Alleen konden we het niet goed vinden met een van de gynaecologen daar dus hebben we de overstap gemaakt.We hebben inderdaad 5 cryo's in de vriezer waar we uiteraard heel erg blij mee zijn! Echter hoop ik ze binnen 2 jaar niet te hoeven gebruiken omdat ik hoop a.s. vrijdag positief te mogen testen. De testdag is cyclusdag 28 en normaliter heb ik een cyclus van 26 dagen, ben heel erg benieuwd wat ik deze week qua klachten kan verwachten.Hoe voel jij je? Ik zie dat je ook in Almere woont, mag ik vragen in welke buurt?Liefs Melissa

Geplaatst

Hee Dames!

Hier gaat t feest niet door. De testen bleven negatief en t streepje werd na vrijdag steeds lichter. Denk/Weet zeker dat ik mijn eisprong gemist heb!

Zo even bellen met DD voor andere afspraken komende cyclus, want alleen die testen gaat voor mij dus niet werken.

Succes iedereen!

Geplaatst

Hi Lala,

wat super vervelend dat je je eisprong gemist hebt.

Ik vond het al zo vreemd dat ik al een tp had gehad en van jou nog helemaal niets had gehoord. Wij liepen namelijk gelijk op.

Zonde hoor. Hopelijk kan je snel nieuwe / andere afspraken maken.

Geplaatst

Hoi Simonja,

We liepen inderdaad gelijk op ja! Ik heb net gebeld met DD, vrouwke heeft alles opgeschreven, gaat t tegen dr.S aanhouden en belt me terug.

Dat kan wel eens laat vandaag zijn, want dat moet ze tussen t spreekuur door vragen dan.

Ach ja, we zien het wel! Ik ben in ieder geval blij dat we geen cryo's of emmies hebben "verspild".

Zonde is het wel, wéér een cyclus verder.......

Geplaatst

Lala wat ontzettend rot dat je je eisprong gemist hebt! Wat zeiden ze op de poli?

Somonja fijn dat je terugplaatsing hebt gehad. En ik kan me voorstellen dat je het zonde vind

van je andere twee cryo's!

Lynn hier is echt de hoop en vrees week aangebroken. Ik ze wel heel stoer ik ga pas na het

weekend testen, maar zou het liefst nu al duidelijkheid willen (ja wie niet)

Ben dus blij dat ik geen testen in huis heb, want het zou veel te vroeg zijn.

Ga jij vrijdag nog thuistesten of wacht je de bloedtest af?

Hoor je de uitslag eigenlijk dezelfde dag?

groetjes,

roos

Geplaatst

Hoi Roos,

ik wordt nog teruggebeld vanmiddag. ;-) Dus nog geen nieuws hier.

Jij succes met de week doorkomen he?!

Geplaatst

lala ik had een berichtje geschreven gister maar het is verdwenen?

Nou ja, ik schreef iets van: vervelend dat je 'm gemist hebt en dat ik die van Clear blue gebruikt heb, met smiley, dan kun je 'm volgens mij niet missen want heel duidelijk?

Geplaatst

Hey Caroline,

Houd je het nog een beetje vol? Je zit alweer op wachtdag 10. Ik zat vanmiddag al te kijken of ik je op het wachtbankje zag maar daar sta je niet op (of heb ik scheef gekeken?)

Groetjes

Geplaatst

Caroline, heb uiteindelijk vrijdag die clearblue gehaald, maar ook die gaf negatief aan.

Maar ik heb mn kilometers er wel weer opzitten voor vandaag. Na eerst een muts aan de telefoon gehad te hebben, kreeg ik toen ik terugbelde een andere dame aan de lijn, die me feilloos wist te vertellen dat als ik de testen niet meer zou vertrouwen de volgende x een echo en bloedprikken het moesten onderzoeken. Maar ook dat ik vandaag alsnog bloed moest laten prikken en gezien de tijd ( 4 uur inmiddels) het misschien nog wel t snelst ging als ik naar DD zou rijden. Dat heb ik dus vrolijk gedaan, geloof me: dat was t minst stressvolle van alle opties. Bloed wordt onderzocht en er wordt morgen beslist of er nog ontdooid kan worden en teruggeplaatst. Ikzelf zou t bijzar vinden als een week na mn eisprong nog de tp kon plaatsvinden, maar aan de andere kant: een normale innestelling is ook zo rond die tijd... Dus, we gaan toxh weer duimen voor een tp deze maand nog ;)

Geplaatst

Ik heb in maart op dag 17 een smiley gehad! terwijl ik altijd op dag 11, 12 of 13 zat normaalgesproken. Dus je kan een keer een hele late eisprong hebben! Succes!

Nee Simonja, ik sta sinds poging 3 al niet meer op een wachtbankje, word ik veel te zenuwachtig van... Deze keer heb ik, na de opmerking van Fren dat er al best veel zwanger waren in juni, niet eens het topic gelezen! Beperk het echt tot pauze meisjes, 40+ topic en af en toe hier... Vind het heel moeilijk positief te blijven, ga morgen testen dan weet ik het...

Geplaatst

Hee caroline! Nou de teststreepjes op zowel de goedkope als op de digitale teststrips werden steeds dunner. Ik heb sinds zondag ochtend niet eens meer getest! De streepjes waren al bijna niet meer zichtbaar! Maar goed, ik ben benieuwd wat er uit komt. Zou t wel bijzonder vinden als t alsnog kon...

Geplaatst

Hallo meiden

Helaas gaat het hier mis.

De eerste bruine prut is al gearriveerd en m'n borsten zijn al lekker ingezakt,

want de ovitrelle is duidelijk uitgewerkt.

Echt balen, want ik had goede hoop.

Maar ja helaas pindakaas het is beter dat het zo mislukt dan weer een miskraam.

groetjes,

roos

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden