Ga naar inhoud

Hoelang tussen intake en IVF?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hai,

Dat probleem had ik dus vanavond! Heb het ook een paar keer geprobeerd en nu pas lukt het om er op te komen. Zeker een populaire site, we zijn zeker niet de enigen met "dit probleem"!

Blij om te horen dat jullie de droom nog door willen zetten.

Wij hebben ook veel gepraat over wat als er dit, of wat als er dat........ en wat blijkt, je kunt van te voren nog zoveel "afspreken" maar in de praktijk blijkt het toch weer anders te zijn (Bij ons dan hoor!). Wij hadden afgesproken dat we een jaar zouden proberen om zwanger te raken en als dat niet zou lukken we er ons bij neer zouden leggen. Zie hier, we zitten in het IVF-traject! Ik merk dat de grenzen steeds weer verlegd worden en er soms beslissingen worden genomen (voorl door mij) op basis van gevoel ipv verstand. Allemaal van die dingen waar je tegenaan loopt in het traject waar je van te voren heel anders tegenaan keek.

Dan heb ik het niet over het feit dat het bv een ernstige afwijking zou hebben of iets in die trand. Daar hebben we goede afspraken over gemaakt en daar wil ik echt niet van afwijken! Dan moet het verstand maar overheersen. Maar daar heb ik gelukkig mijn vriend voor. Die kan hierin veel beter relativeren.

Blijft moeilijk hoor. Ik weet 1 ding, als de stap eenmaal gezet is blijft het je bezighouden en dat vind ik wel eens vermoeiend. Maar aan de andere kant ook weer super spannend. Ik ben echt een type met mixed emotions helaas.

Als het goed is zou ik inderdaad rond die datum weer mogen beginnen dus je kunt weer eelt gaan kweken op je duimen! Hihi.

Ik hoop dat ik dit niet te verwarrend op heb geschreven maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel! (maf, ik ken je niet eens maar heb gewoon het idee dat we op 1 lijn zitten met deze gedachten).

Liefs

• Reacties 239
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey Claus,

Ik denk dat ik precies begrijp wat je bedoelt! Ik stap sinds het eerste bezoek aan het ziekenhuis elke morgen met mixed emotions uit bed, en ga er 's avonds weer mee naar bed. De ene dag super optimistisch de ander met veel twijfels. Maar elke dag overheerst toch het gevoel (onze grote wens van een eigen kindje). Om mezelf niet 'kwijt te raken' in deze toch spannende periode met veel mixed emotions ben ik blij met ons drukke leven. Zo kan ik afleiding vinden in mijn werk, sport,avondjes met vrienden, hobby en mijn hond.

Iets heel anders;

Van de week bij mijn ouders wezen eten en ze geinformeerd van de laatste stand. Dus ook onze hoop, dat na ons komende gesprek wij in oktober wij hopen te kunnen starten met ICSI.. Je raad nooit wat mijn moeder zei.. "Dan worden jullie in juli mogelijk ouders!" haha, hoe komt ze erop! Wij zijn door al die onderzoeken nog alleen maar bezig geweest met het moment van zwanger worden, terwijl zij het al heeft over ouderschap. Maar we zullen zien!?

liefs

Geplaatst

Hai Sanne,

Ja maf he dat mensen om je heen al zo ver vooruit denken! Mijn ma is ook zo! Ik denk er soms stiekem ook wel eena aan maar dat block ik gelijk weer uit zelfbescherming. Stapje voor stapje werkt toch beter maar het zou leuk zijn als je ma gelijk krijgt!!!!

Ik heb nu weer een beetje spanning want ik denk dat ik mijn eisprong heb gehad en ik ben bang dat we te vroeg "geoefend" (haha) hebben! Ja, liever op deze manier als in het ziekenhuis toch!

Nou ja, we zien wel!

Ga zo naar een verjaardag dus heb weer ff wat afleiding!

Hou vol! Liefs Claus

Geplaatst

Hoi!

Gezellige verjaardag gehad?

Té vroeg geoefend, haha!

Jullie hebben wel een voorrangspositie, in vergelijking met ons. Jullie hebben ook kans om op natuurlijke weg zwanger te worden. Zo kan ook een wacht-maand nog spannend zijn..

Misschien een stomme vraag; Kan het door het blijven steken van die follikel (vorige maand) zijn dat je nu kans hebt op een tweeling? Of is dit onmogelijk?

Geplaatst

hallo

Wij hebben deze week een afspraak in het EMC te Rotterdam.

Al een eerdere IVF poging gedaan via het Maasstad. Daaruit is onze zoon na 19 weken zwangerschap geboren/overleden.

Wij willen nu graag een nieuwe poging doen en zouden het liefs volgende maand al starten. Maar moeten dus eerst voor een intake.

Iemand enig idee of het zo snel kan gaan dat we over 3 weken bezig zijn ??

En ik hoor jullie over het GZ spreekuur ? Wat is dat ?

Ik hoop op jullie reacties.

Geplaatst

Hoi Annelot,

Spannend om weer te beginnen! Zeker na wat jullie meegemaakt hebben. Het duurde bij ons niet lang na het intake-gesprek voordat we mochten beginnen.

Het GZ-spreekuur is het GezondZwangerschapsspreekuur. Meer hier over kun je lezen in de berichtjes hierboven. Succes!

@Soraya: Heel veel succes morgen bij de uitslag!

@ Sanne: jaaaaaaaa te vroeg geoefend! (en te laat) Hihi. Ik denk dat op het moment van mijn eisprong we met onze ruggen naar elkaar toe lagen! Haha. Maar misschien ook niet want ik heb wel getemperatuurd maar ik ben ook een beetje snottie dus dat kan dan ook weer anders zijn. Nou ja, we zien wel. En het is wat je zegt: iedere maand toch weer spannend!

Over je vraag: ik denk niet dat daar kans op is want die follikel zou gesprongen moeten zijn toen ik net ongi was geweest (omdat hij al zo groot was blijft het niet lang "hangen") en toen was mijn baarmoederslijm erg dun. Te dun om een embryo in te kunnen laten nestelen denk ik. Dus door de hormonen was mijn cyclus toch een beetje in de war. Het liep allemaal wel op tijd alleen zat er die follikel die er op dat tijdstip vd cyclus niet meer hoorde te zittten.Ik weet het niet zeker hoor maar ik ga er maar van uit dat het zo moet zijn. Dit is ook wat ik van de arts begreep.

Je gaat bijna met vakantie zeker? Lekker hoor!

Liefs

Geplaatst

Nou we zijn voor een gesprek geweest. wat een teleurstelling. We mogen nog niet starten.

Eerst wil men toch weer wat onderzoeken doen en moet alles met het team besproken worden.

Evt wil men zelfs nog IUI proberen (3-6 x) terwijl dit de vorige keren niet opleverde.

Ook nog geen informatieavond. Kan allemaal pas als het team besloten heeft wat het gaat worden.

We worden daar over 3 weken over gebeld. En dat terwijl wij zo graag de volgende cyclus wilde starten.

Wat nu dit doorrzetten of terug pakken naar het vorige ziekenhuis waar we niet echt tevreden over waren maar we na 1x IVF wel zwanger waren |?

Teleurgesteld en verdrietig

Geplaatst

Hoi Annelot,

Ik begrijp dat je teleurgesteld en verdrietig bent! Als je iets zo graag wilt en je hoort dan dat je nog een tijd moet wachten en waarschijnlijk weer nieuwe onderzoeken moet ondergaan is dit nieuws echt een domper zeg! Ik begrijp dat je nu twijfelt of je in dit ziekenhuis moet blijven ja of nee. Ik kan je daar moeilijk in adviseren omdat ik erg tevreden ben met de gang van zaken in het EMC maar dat is heel persoonlijk natuurlijk!

Succes met je keus!

Geplaatst

hoi meiden!

Ik ben een paar dagen afwezig geweest, door alle drukte thuis, en zie dat ik een hoop leesvoer in te halen heb..

@Annelot: Wat rot dat het eerste gesprek bij het EMC jullie zo is tegengevallen. Dat jullie graag direct hadden willen starten, kan ik mij goed voorstellen. Zeker na jullie geschiedens..

Bij ons eerste bezoek aan het EMC werd ons ook verteld dat zij alle onderzoeken zelf (nogmaals) willen uitvoeren. Dit voor een correcte registratie en ter voorkoming van mogelijke juridische en medische problemen. Dit vonden wij eerst wat overdreven, maar de onderzoeken tot nu toe bij het EMC zijn meer uitgebreid en komen tot gespecifiseerde uitslagen. Wij hebben er nu een goed gevoel bij, en vinden het voorgaande het wachten waard. Maar ik kan niet in jullie schoenen staan, en een gevoel moet goed zijn.. Succes met het nemen van jullie beslissing. Laat je nog weten wat jullie besluit zal zijn?

@Claus: :blob3:Joepie, morgen vroeg met vakantie!!! kan nie wachten.. Ik ga zo straks mijn tassen maar eens vullen. Goed nieuws, we hebben daar internet, dus hoef geen bericht te missen.. Mocht je eerder kunnen starten?!

Wat betreft je 'extra follikel', lijkt me een logisch verhaal, kon het me al bijna niet voorstellen. Maar het leek me toch een grappige gedachte. Ik blijf het toch een bijzonder verhaal vinden.

Nou meiden, ik hoor graag snel weer van jullie!

LIEFS

Geplaatst

Hai Sanne,

Ik was al bang dat je mijn verhalen zat was! Haha.

Ik wens je een heeeeeeeeeeele fijne vakantie! Geniet er van!

Ik hoop dat ik gewoon volgende week mag beginnen. Ik zal het zeker melden hier! Spannend. Ja, die maffe follikel................... wie weet waar daar nog uitkomt! Haha.

Liefs Claus

Geplaatst

Dobrý den! (goede dag)

Hier een berichtje vanuit mijn vakantie bestemming Tjechië.

Ik jouw verhalen zat? Natuurlijk niet, blijf het echt reuze spannend vinden! En daarnaast vind ik het lezen van ander z'n ervaringen een zeer goed tijdsverdrijf voor het eigen wachten!

Tot snel (misschien morgen)

Liefs!

Geplaatst

Hai,

Vandaag weer zo'n bloeding gehad als vorige maand! Om gek van te worden!!! Ik voel gewoon dat het nog geen menstruatie is. Heb de symptomen helemaal nog niet en die bloeding is ook weer opgehouden! Heb voor de zekerheid wel het ziekenhuis gebeld en de arts had gezegd dat het kan zijn dat mijn baarmoeder nog "aan het opruimen is"! Komt vaker voor! Ik moet nu gewoon mijn menstruatie afwachten (dat zal toch woensdag of donderdag moeten komen) en dan op de tweede dag een echo zoals afgesproken! Dus nu maar hopen dat het van de week allemaal gewoon op gang komt! Spannend weer. Ik hoop niet dat ik NOG een maand moet wachten!

Veel plezier nog!!! Lekker genieten hoor!!!

Liefs Claus

Geplaatst

hoi, dat genieten gaat vanzelf!!

Misschien vreemd, maar zou het kunnen zijn dat je lichaam anders reageerd omdat jullie er nu zo mee bezig zijn?

Ik hoop voor jullie dat het 'feest' volgende week van start mag gaan en niet volgende maand.. Jullie geduld is nog toch al aardig op de proef gesteld, al zeg ik het zelf!

Succes en zorg voor voldoende afleiding!

Geplaatst

hoi, dat genieten gaat vanzelf!!

Misschien vreemd, maar zou het kunnen zijn dat je lichaam anders reageerd omdat jullie er nu zo mee bezig zijn?

Ik hoop voor jullie dat het 'feest' volgende week van start mag gaan en niet volgende maand.. Jullie geduld is nog toch al aardig op de proef gesteld, al zeg ik het zelf!

Succes en zorg voor voldoende afleiding!

Hoi Sanne,

Ik ben vandaag ongi geworden gelukig en ik heb morgenochtend om 11.00 uur de uitgangsecho! Spannend!!!

Geplaatst

Helemaal super!

Ik ben weer begonnen met duimen. Hopen dat jullie van start mogen gaan,.. en jullie toekomst ditmaal een (blijde) verrassing brengt!

Heel veel succes morgen, en hou me op de hoogte! Dikke knuffel, Sanne

Geplaatst

Hoi,

Goed nieuws! We mogen vanavond beginnen! bf_new.gif Alles zag er goed uit, geen grote follikels meer die in de weg zaten!

Yes, yes, yes!

De rustmaand is wel goed geweest dus. Voor mijn lichaam ook want alle emoties die ook in rust waren gieren nu weer volop door mijn lijf. Blijdschap, hoop, angst! Brrrr.

Ik heb nog wel even nagevraagd hoe goed of slecht de kwaliteit van de embryo was die de vorige keer teruggeplaatst is ivm de keus om er 1 of 2 terug te laten plaatsen. De kwaliteit was goed en de kans op een meerling gaat met 30% omhoog als er 2 teruggeplaatst worden. Nu is door mijn leeftijd de kans op innesteling wel kleiner dus 2 terug laten plaatsen zou een overweging kunnen zijn maar omdat de kwaliteit van de embryo bij mij goed was zou het met 1 ook moeten kunnen lukken (al is die kans klein). Weer wat om over na te denken. Ze heeft me een adres van een site van het Radbout Ziekenhuis gegeven waar je hulp bij de keuze kunt krijgen. Ga ik daar maar eens snuffelen!

Nou, ik ga het allemaal ff laten bezinken!

Liefs

Geplaatst

SUPER!!! >> het wordt weer een spannende maand >>>

Ben erg blij voor jullie. :unsure:Wat betreft de keuze; 1 of twee bevruchte eicellen terug plaatsen, wens ik jullie heel veel succes. Ik kan jullie hierin geen advies geven, maar ben blij te lezen dat hier informatie over te vinden is om jullie hiermee te helpen.

Wij gaan morgenochtend weer opweg naar huis en zijn maandag avond thuis. Verwacht dat ik dinsdag dus pas weer mogelijkheid heb om je te lezen/schrijven. Succes de komende dagen, en probeer je emoties de baas te blijven !

LIEFS

Geplaatst

Hey Sanne,

Hoop dat je goed thuis bent gekomen.

Ik snap je tekst helemaal hoor! (Het is toch even wennnen nu zo met de nieuwe opzet van de site).

Ik heb de site vh Radboud eens goed gelezen en ik denk er eigenlijk nog steeds hetzelfde over. Qua verstand zeg ik 1 terugplaatsing en qua gevoel zeg ik 2. Dit alleen om de kans op slagen te vergroten.

Nou ja, eerst maar eens kijken of het allemaal weer wil lukken. Vrijdaochtend heb ik de eerste follikelmeting dus dan weet ik meer!

En hoe is het met jou? Is het nog erg veel in je gedachten of kan je het af en toe ook lekker van je afzetten? Zo'n vakantie doet daar wel goed aan natuurlijk!

En hoe is het met je nieuwe baan? Heb je het daar ook nog naar je zin?

En? En? En? Hihi. (zullen de hormoontjes nu toch al gaan werken?).

Liefs

Geplaatst

Hey Claus,

Wij zijn weer veilig thuis gekomen. Het was echt een heerlijke vakantie in Tjechië. Slechts een dag regen gehad, en verder droog en rond de 20graden. Echt heerlijk!

Wat betreft de site moet ik idd nog wel wat wennen. Maar ik heb de emoticons weer gevonden.. dus hopelijk gaat het nu goed komen! unsure.gif

Geeft de site vh Radboud enkel schriftelijk informatie? of kun je via die site ook in contact komen met deskundigen? Het lijkt me zo moeilijk om een keuze te maken aan de hand van schriftelijke informatie. Dit is altijdvoor de grote massa geschreven en niet op jullie specifieke situatie. Hoe staat je vriend eigenlijk tegenover deze keuze? Heeft hij hier een uitgesproken mening over of niet?

Vrijdaochtend de eerste follikelmeting, Zou het zo kunnen zijn dat ze dan al worden geprikt? of is dat het eerste bezoek na de uitgangsecho, om te kijken of de hormonen goed aanslaan? Hoe zat dit proces ook weer in elkaar? Moet je elke dag terug om gecontroleerd te worden? of slechts om de x aantal dagen?

Met mij en mijn man gaat het goed. De kinder wens is wel veel in ons gedachten. Dit komt ook omdat je tijdens zo'n vakantie best wat van je gewoontes moet laten varen. Zoals een lekker peukie, een wijntje, een kaasplankje, enz. Maar daarnaast is er toch voldoende ruimte geweest om het af en toe ook lekker van me afzetten.

Wat betreft mijn nieuwe baan kan ik zeggen dat het nog steeds erg wennen is. Deze baan is stukken meer ontspannen dan mijn vorige, wat zowel positief als negatief is. De collega's zijn super, dus hopelijk bied deze baan mij in verloop van tijd meer uitdaging. Dan gaat het helemaal goed komen!

En? En? En? >>> Nog meer vraagjes? Na al mijn vragen aan jou is dit nog maar een kleine waslijst met vragen toch?

Liefs

bye.gif

Geplaatst

Hai Sanne,

Ik heb vanmorgen de eerste FM gehad en er zaten 3 follikels waarvan 2 grote en 1 kleinere. Viel me wel een beetje tegen omdat ik er de vorige keer 6 had (3 grote en 2 kleinere). Maar volgens de arts kan het per cyclus erg verschillen en zijn de 2 grote goed aan het groeien en waarschijnlijk goed bruikbaar. De 2 grote zijn nu 15 mm dus ik moet nog 2 dagen spuiten en dan heb ik zondagmorgen de 2de FM. Dan dinsdag de punctie en als het goed gaat in het lab vrijdag de terugplaatsing.

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Ik moest een beetje lachen om de 3 dingen die je noemt die je nu moest laten staan. Dat zijn precies de 3 dingen die ik ook ontzettend mis! Maar ja, het is voor een goed doel!

Site vh Radboud nog eens goed gelezen en vriendlief ook en we gaan toch voor 1 terugplaatsing. Was voor hem geen twijfel maar voor mij wel zoals je weet. Moet mijn verstand echt de overhand laten houden!

Voor jullie gaat het ook weer opschieten! Nog maar een week! Spannend hoor!

Nou, prettig weekend en ik hou je op de hoogte!

!Liefs Claus

Geplaatst

Hallo

Nou ondertussen hebben we ook een gesprek gehad in het UZ Gent. En dat voelde erg goed.

Ook hier kunnen we niet meteen starten (zal eind oktober worden) maar we hebben wel veel vertrouwen.

Heel menselijk allemaal en veel begrip.

Volgende week een afspraak met Dr de Sutter om alles nog eens door te nemen. We gaan ook over op ICSI.

Moeten het traject in Rotterdam nog stop zetten. Ook wel weer lastig, maar we kiezen voor ons goede gevoel.

Ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen !

Geplaatst

Hai,

Vanmorgen weer een FM gehad en ze zijn nog niet voldoende gegroeid. Ze waren vrijdag 14mm (ik dacht 15) en vanmorgen waren ze 15 en 15,5mm. Ik vroeg of ik me zorgen moest gaan maken omdat de groei de vorige keer veel sneller ging (toen had ik bij de eerste meting al een follikel van 17mm en de rest rond de 15mm) maar de arts zei dat zoals het nu gaat juist normaal is. Dat het de vorige keer zo snel groeide was uitzonderlijk.

Nu moet ik morgenochtend weer terug en ze vermoed dat ik nu woensdag/donderdag de punctie heb.

@Annelot: Goed dat jullie een keus hebben kunnen maken! Zal best lastig geweest zijn maar als je ergens geen goed gevoel bij hebt is het beter om dat gevoel te volgen en naar een ander ziekehuis over te stappen. Hopelijk heb je wat meer rust nu je die beslissing hebt genomen. Succes ermee!

@ Sanne: hoe is het met jou? Kijk je al uit naar de vrijdag zeker?

Liefs!

Geplaatst

Hoi Meiden!

Het heeft even geduurd, maar ik ben er weer.. Had wat problemen met wachtwoorden, maar is gelukkig goed gekomen! ;)

@Claus: Hoe is vanmorgen het onderzoek verlopen? Zijn de 3 follikels goed gegroeid?

Wat rot te horen dat het aantal follikels je is tegengevallen. Maar daarin tegen super om te horen dat jij en je vriend tot de conclusie zijn gekomen om met het verstand te kiezen voor slechts een terugplaatsing. En die mogelijkheid ziet er tot nu toe goed uit!

@Annelot: Wat spannend! Maar hoor graag hoe het jullie vergaat in belgië! En hoop voor jullie dat de kinderwens zo spoedig mogelijk wordt verwezelijkt!

Wij moeten as vrijdag weer naar de gyn. en hoop zo dat hij ons direct aanmeld voor de ivf-info avond van 4 okt! Dan kunnen wij ook eindelijk van start gaan! ;(

LIEFS

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden