Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Duim echt voor je!!

Maandag de bloedtest? Is dat standaard na IVF of verschilt dat per zkh?

Eigenlijk pas zaterdag 24 juli met een thuistest en maandag 26 juli de bloedtest.
  • Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Neeeheee joh!!

Wij gaan eind deze week op vakantie, dan krabbel ik nog even gedag ;-)

ow Mik sorry!!!

ik dacht dat je het vergeten was en al op vakantie was, zal ik het weer aanpassen? ik wilde je niet passeren!

liefs

Babeth

Geplaatst
Duim echt voor je!!

Maandag de bloedtest? Is dat standaard na IVF of verschilt dat per zkh?

Ik had nog wat achter m'n berichtje aangeplakt, was vergeten te vertellen waarom op dag 2 de tp was:-)

Een bloedtest moet sowieso, ook als de test negatief is of dat je al ongesteld bent geworden. Dit om een bbz (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) uit te sluiten.

Geplaatst

@ Mart, ging net langs elkaar heen inderdaad.

Verschilt dus per ziekenhuis. Had wel gelezen dat het tussen 2-5 dagen gebeurt.

Van die bloedtest wist ik nog niet. Dit is voor mij de eerste ronde IVF vandaar.

Nou ik ga maar even wat doen want zo gaat de tijd niet sneller hhaaha.

Tot later.

Geplaatst

ik heb vorige week zondag nog gespoten zit nu op mn achtste dag vanaf het spuiten dus. ik heb 5000 gespoten dus er zou nu nog 20 in mijn lijf zitten...

xxxx

denise

Geplaatst

ik wil je ook graag verplaatsen naar het wachtbankje van deze maand , dit vooral omdat het anders hier erg onoverzichtelijk van wordt dus als ik niets hoor waarom niet verplaats ik je vanavond naar wachtbankje juli 2010

maar hoe dan ook succes

Geplaatst

sorry dat ik niet eerder een berichtje heb achtergelaten, ben namelijk nog op vakantie. bij ons is deze 4e poging helaas mislukt, nod net niet gehaald.

wij gaan eerst maar eventjes nadenken hoe nu verder.

voor iedereen die nog aan het wachten is: sterkte

voor iedereen die zwanger is: geweldig!

voor iedereen de rest: shit he....

liefs

Alfie

Geplaatst
Het is wel een hele lange lijst aan het worden met nog veel te weinig groen!!!!

Het groene staat te wachten op jou :)

Cin

Geplaatst

@lot69, welkom hier! Ben ook pas net op dit forum. De eerste keer op het wachtbankje. Bij mij waren er van de 5 ook 4 bevrucht. Helaas geen topper ertussen dus ook 2 emmy's teruggeplaatst. En ook op 15 juli! Dus we liggen gelijk op schema. Ik voel eigenlijk niks anders, ben alleen moe en heb pijnlijke borsten, maar dat heb ik al bijna de hele spuitperiode.

Helaas (!) begint morgen mijn vakantie voor 5 weken. Ik moet alleen vandaag nog werken. Tot nu toe was mijn werk een heerlijke afleiding. Ik zie dus ook best wel op tegen die hele lange dagen die gaan komen. Maar ik ga wel wat leuke dingen inplannen. Succes met wachten!!!

Groetjes,

Lindake

Geplaatst

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Didie: TP ?????, 1 emmy, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli 2010

angel: IUI (5) 25 juni, testen 9 juli 2010

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli 2010

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli 2010

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Boogie: IUI (7) 29 juni 2010 testen 14 junli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

IVF-Vader (Sven): TP 03 juli 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, testen 16 juli 2010

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli 2010

Sassie75: TP 3 juli 2010, testen 17 juli 2010

Appel: TP 3 juli, testen 18 juli 2010

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli 2010

Vanessa: TP 7 juli, testen 18 juli 2010

Mik0705: IVF TP 7 juli, testen 21 juli

Anneke10: IVF (1) TP 12 juli, testen 23 juli 2010

Liek: IVF (1) TP 12 juli, testen 23 juli 2010

Madelief 82 cryo 1 tp 12 juli testen 26 juli

Ilse: TP 12 juli (1 emmy), testen 26 juli 2010

Nirak: TP 6 juli (cryo), testen 27 juli 2010

Lindake: Tp 15 juli (emmy), testen 29 juli 2010

Helaas, ook de 6de poging is mislukt. Vanaf nu word het dus echt ivf...

Dikke kus

Denise

Geplaatst

@ Denise en Alfie heel veel sterkte!

@ Lot69, ik heb je op het lijstje gezet, als je dat goed vindt tenminste.

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Didie: TP ?????, 1 emmy, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli 2010

angel: IUI (5) 25 juni, testen 9 juli 2010

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli 2010

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli 2010

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Boogie: IUI (7) 29 juni 2010 testen 14 junli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

IVF-Vader (Sven): TP 03 juli 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, testen 16 juli 2010

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli 2010

Sassie75: TP 3 juli 2010, testen 17 juli 2010

Appel: TP 3 juli, testen 18 juli 2010

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli 2010

Vanessa: TP 7 juli, testen 18 juli 2010

Mik0705: IVF TP 7 juli, testen 21 juli

Anneke10: IVF (1) TP 12 juli, testen 23 juli 2010

Liek: IVF (1) TP 12 juli, testen 23 juli 2010

Madelief 82 cryo 1 tp 12 juli testen 26 juli

Ilse: TP 12 juli (1 emmy), testen 26 juli 2010

Nirak: TP 6 juli (cryo), testen 27 juli 2010

Lindake: Tp 15 juli (2 emmies), testen 29 juli 2010

Lot69: TP 15 juli (2 emmies), testen 30 juli 2010

Geplaatst

Hey Martha!!

Zie nu pas dat je 2 mooie emmies terug geplaats heb gekregen!!!

Moet helemaal goed komen dus gooi jezelf maar vast op het bankje ;)

Liefs en knuff

Geplaatst

Oh wist je niet dat het er twee waren? Wij krijgen er altijd 2 terug omdat ik inmiddels al 38+ ben:-(

Maar ik durf niet op het bankje, ben zó bang dat ik er dan in "no time" afdonder...hihi, dom hè!

Geplaatst

wist ik niet!!!!Dacht deze ronde moet het extra veel geluk brengen!!!Duim me suf voor je meid!!! Gun het je zo ontzettend!!! Had je trouwens nog wel cryootjes???Alhoewel je die sowieso niet nodig gaat hebben hoor :P

Geplaatst

Nee helaas niet, dus na deze ronde komt de allerlaatste mogelijkheid.

Moet er nog maar niet aan denken4_6_200v.gif...

Geplaatst

@Alfie, jeetje wat klote meid!!! goed dat je even afstand neemt om alles goed te overwegen, ik hoop echt dat jullie wens alsnog in vervulling mag gaan!!! sterkte.

@Denise, enorm balen dat de iui niet gelukt is en wat je zegt, nu verder op ivf....weer een hele stap maar houd moed hoor!!!

@Lot, welkom op het bankje!

liefs

Babeth

Geplaatst

Mik0705: gefeliciteerd!

Denise1979: grrrrrr..... Nu vol goede moed starten met IVF, toi toi toi.

Alfie: veel succes de komende periode en probeer ondanks alle tegenslag toch van jullie

vakantie te genieten.

Alle wachters: nog even volhouden!!!

Geplaatst
Nee helaas niet, dus na deze ronde komt de allerlaatste mogelijkheid.

Moet er nog maar niet aan denken4_6_200v.gif...

Ik hoop zo enorm dat het dit keer lukt Martha, denk veel aan je en duim voor je!!

Geplaatst

WAT GAAT DE TIJD LANGZAAM ZEG .................

OM GEK VAN TE WORDEN !!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Geplaatst
WAT GAAT DE TIJD LANGZAAM ZEG .................

OM GEK VAN TE WORDEN !!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Zeg dat wel...wachtdag 7 pas...

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Dank voor alle welkomstwensen. Best druk zo op dat bankje..... wat zijn we met velen en met zoveel verschillende MMM-geschiedenis, maar allemaal die ene wens.....

Succes op de bank en hopelijk valt er niemand meer af!

Geplaatst

Lindake: dan tikken we samen de dagen af tot de 30e! Enne, die twee emmy's waren allebei heel goed, mocht ze allebei vanwege mijn leeftijd, ben inmiddels 41.

Hou je taai!

Geplaatst

Ik denk dat het bij mij voorbij is.

Het lijkt een beetje op Henne haar verhaal...

Vanmiddag start bloedverlies, wordt nu wat erger.

Heb om 17.00 uur een kruidvattest gedaan met paarse dop en een heeeel licht plusje (m'n vriend zag 'm ook) -> zie hieronder.

Denk dus dat er wel wat geweest is, maar dat het weer afstoot.

Morgen probeer ik nog 's met dezelfde test, maar ben bang dat m'n ongesteldheid dan al doorgezet is.

Klik hier en hier voor de test.

Heb weinig hoop...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden