Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Alvast een wachtbankje voor iedereen die net als ik in Juli mag testen.

Ik heb vandaag mijn inseminatie van onze 5e IUI behandeling gehad en moet dus wachten met testen tot 4 juli. :icon_clown:

Ik hoop dat het deze keer lukt.

Sucses allemaal

• Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Leonie

fijn dat je een wb hebt aangemaakt!!! er vanuit gaan de dat ik 22-6 de tp heb valt mijn testdatum ook in juli....ik durfde alleen niet dit topic te openen.....:nerves:

Zou mooi zijn als jij niet meer naar die IVF voorlinchting hoeft te gaan, ik hoop het voor je!!

Op naar een mooi groen bankje!!! :alright:

groetjes

Babeth

Geplaatst

Ook hier zal hier bij gaan komen denk ik.. Nog even afwachten wanneer, maar ik kom en dan gaan we voor een groene maand!

Geplaatst

Zo, het juli ww-bankje is er al...

Spannend hoor, ik hoop hier later ook een groen regeltje te krijgen!

Geplaatst

Hey dames van het wachtbankje juli 2010!!

Hoop echt op heeeeel veeeeeel GROEN.

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Misschien, heel misschien kom ik hier ook nog plaats nemen.

Zit dan denk ik nog net met één bil op dit bankje.

We zullen zien hoe het gaat lopen......

Geplaatst

he dames ook ik zal hierop plaats gaan nemen, tenminste dat hopen we.

morgen alweer een meting, hopenlijk een betere groei.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag de terugplaatsing gehad van 1 emmy en kan testen over 2 weken, dus op 3 juli. Misschien vast een lijstje aanmaken?

Geplaatst

Hai Kaartje,

ik durf nog geen lijstje aan te maken maar hoop je op 22-6 te komen vergezellen....

liefs

Babeth

Geplaatst

Laten we maar alvast een nieuw lijstje maken. Nu nog kort, maar hopelijk volgt de rest snel.

@Babeth: ik verwacht je natuurlijk straks ook hier op het bankje.

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik kom er ook gezellig bij! Afgelopen woensdag de punctie gehad en vandaag de terugplaatsing van de twee mooiste emmy's! Van de 12 eicellen zijn er 7 bevrucht.

Iedereen heeeel veeeel succes de komende weken. Zowel met wachten, de punctie, de terugplaatsing en de follikelmetingen!

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Geplaatst

Over een paar weken hoop ik ook op dit wachtbankje te komen zitten!

En ik hoop op heeeeel veeeeel groene regels!

Geplaatst

nou ook ik meld me weer op dit bankje, aangezien poging 5 ook weer mislukt is,

Vanaf deze maand mag ik weer bij stimulatie gaan gebruiken dus ff kijken hoe of wat, woensdag weet ik daar meer over.

Vermoedelijke iui is op 7 Juli en dan testen op 21 juli ongeveer...

IEdereen op deze bank alvast toi toi toi!!!!

En dat het maar een groene maand mag worden....

Dikke kus,

Denise

Geplaatst

Zondag de controle echo gehad en het eitje is inderdaad gesprongen, nu maar weer wachten 14 dagen en dan weten we het weer. Hoop zo dat het lukt deze keer.

4 juli testdag

Geplaatst

Leetje: dat hoop ik ook voor je! Dat IVF niet nodig hoeft te zijn! En net voor de voorlichting een positieve test zou super zijn!

Denise: jij dus ook al de zoveelste IUI poging. Succes meid!

Geplaatst

Hi Lady's!

Is er nog een plekje op het bankje? Kom ik er gezellig bij zitten. Wij mogen 4 juli testen. Spannend! Voor iedereen heel veel succes met wachten, en we duimen voor een goed resultaat! Hopelijk gaat voor iedereen de tijd een beetje snel voorbij. Maar hey, het wordt volgens mij wel weer lekkerder weer. Ik vind dat altijd wel helpen!

Liefs Myron

Geplaatst

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Ik heb mezelf er maar even tussen gezet. Ps, 4 juli is ook de verjaardag van mijn vader, toevallig!

Lfs Myron

Geplaatst

Zal ik mezelf er dan maar weer bijzetten?

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Geplaatst

Het begint hier al weer op een lijstje te lijken. Volgens mij komen er deze week nog weer wat meiden bij. Blijft altijd spannend die wachtweken.

@Myron: hoe is het met de overstimulatie? Geen klachten meer?

Geplaatst

@ kaartje: het gaat al gelukkig wat beter. het enige waar ik echt nog last van heb is, als ik moet plassen, gaan mijn eierstokken erg zeer doen. En als mijn blaas leeg is, dan doet het nog meer zeer. En bijv ook met niezen. Dan komt er druk op ofzo. Ken je dat? Of iemand die dit leest? Ben benieuwd wanneer dit een beetje wegtrekt...Hoe gaat het met jou? Geen last meer van de punctie? Kan je echt al 3 juli testen joh? Tegen mij zeiden ze dat het echt pas op 4 juli mag. Achja, daggie meer of minder. Nog een paar nachtjes slapen, hahahaha

Lfs Myron

Geplaatst

Oei sorry Audrey, heb een beetje scheel gekeken en het verkeerde lijst gekopieerd. Maar gelukkig had jij het gezien.

Lfs Myron

Geplaatst

hoi allemaal,

ook even aangemeld. zondag tp gehad van 2 embryo's; eentje 5 cellig, kwaliteit 1-2, eentje 4 cellig, kwaliteit 2. Eerste drie ivf pogingen helaas mislukt, wel tp maar geen zwangerschap (bronovo den haag), deze poging in voorburg gedaan. Mag zondag 4 juli testen, ben dan op vakantie in frankrijk, erg spannend. Tot nu toe heb ik nooit de testdatum gehaald, altijd al eerder ongi.

iedereen veel succes toegewenst in deze slopende weken! ik probeer er maar niet teveel aan te denken en het een beetje rustig aan te doen!

groet

Alfie

Geplaatst

Hoi!

Ik krijg morgen een TP van (als het goed gaat) 2 cryo's, dus dan kom ik ook op t wachtbankje van Juli. Als het goed is mag ik testen op 12 of 13 juli. (bij cryo's moet je in ons ziekenhuis 3 weken wachten voor je mag testen) Dat duurt nog lang. Maar voor nu eerst hopen dat de 2 cryootjes goed ontdooien en dat ze morgen allebei in mijn buikje mogen komen!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden