Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh, Mart wat zenuwslopen. Weet er helaas alles van. Het is een duidelijke plus op de test. Zolang het bloedverlies niet doorzet kan het beide kanten nog op. Ik heb nu alle bij meegemaakt.

Meisje, ik blijf gewoon nog voor je hopen dat de ongi wegblijft. Wat zegt je gevoel. als je heel goed en heerlijk naar je zelf/ lichaam luisterd. Wil nu niet te zweverig overkomen hoor, maar geloof wel in dat je lichaam je meer kan vertellen.

Heel veel succes deze nacht en hopen dat het goed gaat.

Liefs Appel

Geplaatst

Appel, ikzelf denk dat het niet goed is.

Geplaatst

Aan alle nieuwe meiden op het bankje: Toi, toi, toi.

Ik hoop dat jullie een geweldig mooie start van de zomer krijgen, die jullie nooit meer vergeten.

Bij alle meiden die de hoop voor nu even moeten opgeven. Veel sterkte. Wij gaan ons nu weer richten op een nieuwe poging ik hoop dat jullie dat ook nog kunnen.

Groetjes,

Appel

Geplaatst
Ik denk dat het bij mij voorbij is.

Het lijkt een beetje op Henne haar verhaal...

Vanmiddag start bloedverlies, wordt nu wat erger.

Heb om 17.00 uur een kruidvattest gedaan met paarse dop en een heeeel licht plusje (m'n vriend zag 'm ook) -> zie hieronder.

Denk dus dat er wel wat geweest is, maar dat het weer afstoot.

Morgen probeer ik nog 's met dezelfde test, maar ben bang dat m'n ongesteldheid dan al doorgezet is.

Klik hier en hier voor de test.

Heb weinig hoop...

owww lieve Martha

wel degelijk een +!!! ow ik hoop dat het snel ophoudt !!! godsamme zeg, waarom zo pijnlijk en extra onzeker toch....

ik steek hier een extra kaarsje op!!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Dank jewel Babeth,

Ik moet eigenlijk ook niet zo vroeg testen, want gaat het mis, dan is het "wat niet weet wat niet deert", maar nu weet je gewoon dat er wel wat is (geweest).

Omdat ik begon te bloeden had ik echt zoiets van, nou huppetee dan maar, dan ben ik daar ook maar weer van af.

Deze uitslag had ik dan ook niet verwacht. Gewoon vreselijk frusterend dit!

Geplaatst

Oh Martha, wat spannend! een duidelijke plus en dan met jouw lichte bloedverlies.

Niet te doen die spanning. Maar het zou nog beide kanten op kunnen, ik duim voor je!!

X Cin

Geplaatst

hai Martha

ik geloof direct dat het erg frustrerend is maar kan me tevens voorstellen dat het ook weer hoop geeft... het is zo moeilijk en je wordt zo heen en weer geslingerd met je angsten en emoties!!!

kan er erg boos om worden!

sterkte!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

O martha was een verschrikkelijke onzekerheid!!!

Hopelijk stopt het bloeden en word het een dikke plus gun het zo voor je ga nog even heel erg hard voor je duimen.Probeer positief te blijven he meid hoe moeilijk het ook is.

Knuff

Geplaatst

Oh Mart....dat gun ik nu werkelijk niemand....Zo tussen hoop en vrees zitten is vreselijk, je denkt elk kwartier wat anders en het enige wat je kunt doen is afwachten. Moet wel zeggen dat jouw plus een stuk duidelijker is dan die van mij was. Even kijken of het lukt om mijn fotos te plaatsen ... (test was overigens duidelijker dan de fotos)....

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-J3EJGFXI.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-O3I8BWJ3.jpg

En op zich zegt bloedverlies niks, als die plus maar duidelijker wordt. Sterkte meid. Probeer in ieder geval te slapen, ik heb er een nacht van wakker gelegen en daar schiet je uiteindelijk niks mee op.

Dikke knuffel!

Henne

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal. Helaas heb ik er ook wat buikpijn bij, dus is m'n vertrouwen nagenoeg weg.

@ Henne, de tweede streepjes waren toch ook zeker wel te zien!

Ik hoop dat ik een beetje een goeie nacht draai, maar dat zal ook wel lastig worden met dit in m'n achterhoofd.

Waarom moet het bij ons zo moeizaam gaan...

Geplaatst

Vreemd toch dat je toch echt positief test!

Martha, morgenochtend weer testen?

Henne? Bij jou de test ook echt positief, ik ben toch wel erg benieuwd wat voor verklaring de artsen daarvoor hebben.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Ja, morgen doe ik nog een test, maar zal wel overbodig zijn. Bij het inbrengen van de bolletjes was het al flink rood.

Geplaatst

Mart wat beroerd zeg!!!idd. Een soort gelijke situatie als Henne. ook heel rottig voor jou Henne. Een positieve test en dan toch bloedverlies.

Jij denkt dat het doorgaat zetten en je kent je lijf goed maar ik hoop toch...dat je het helemaal verkeerd hebt en dat het dit keer goed mag gaan. Dikke zoen Joy1

Geplaatst

Mart, ja, dan .....geeft het toch een ander plaatje dan dat ik voor ogen heb.....maar goed, ik wacht het weer af!! Joy1

Geplaatst

Positief testen is niet zo vreemd hoor. Die testen zijn enorm gevoelig en zodra een emmie innestelt ga je hcg aanmaken. Als het dan alsnog fout gaat, heb je wel net genoeg hcg voor een positieve test, maar ben je niet zwanger. Juist omdát het zo vaak in het eerste stadium nog fout gaat, wordt vroegtesten afgeraden. :nono: Maar ja, ik ben zelf iemand die dan toch liever weet dat er iets gebeurd is. En ik hoop dat de artsen nu misschien ook met een mogelijke verklaring komen, of liever nog: een oplossing.

Mart ik hoop heel erg voor jou dat het alsnog goed zit meid. Tegen beter weten in dat wel, maar ik gun het je zo.

Liefs,

Henne

Geplaatst

Ohw meiden, wat balen dat er weer zoveel rood is op het bankje!

Heel veel sterkte de komende tijd...

@Vanessa; Wauw,wat lees ik? Jullie poging gelukt voor een brusje?1 Gefeliciteerd meid!

Geplaatst

Jeetje, Martha en Henne.

Wat een verdriet allemaal. Ik had zo de hoop dat jullie met mooi nieuws zouden komen. Wat is het soms oneerlijk allemaal.

Ik leef met jullie mee.

Liefs Guusje

Geplaatst

Helaas vanochtend de test hartstikke negatief. Het bloeden lijkt nu iets minder, maar ik verwacht elk moment dat het losbarst.

Meiden, bedankt voor jullie medeleven, doet me goed.

Nu moet ik eerst alles even op een rijtje zetten en m'n hoop gaan vestigen op onze allerlaatste poging.

En natuurlijk verwacht ik hier nog wel een aantal groene regeltjes!!!

Geplaatst

Mart wat heftig.

Ik leef me je mee.

wij gaan ons nu ook voorbereiden op de laatste poging.

sterkte

Rachel

Geplaatst

Martha en Henne: wat verschrikkelijk om zo eerst blij gemaakt te worden met een dooie mus. Veel sterkte voor jullie!

Voor de andere met een rode regel: ook veel sterkte toegewenst!

Voor diegene die zwanger zijn (en helaas zijn dat er maar weinig): GEFELICITEERD!

Voor de meiden die nog op het bankje zitten: veel succes en ik duim voor jullie.

Geplaatst

wat een rotmaand zeg. Veel te veel rood. Veel te weinig groen. Het was de bedoeling dat deze groep zichzelf kon opheffen, nu zitten we verdorie binnenkort weer met bijna de hele ploeg op die rotbank. Het is oneerlijk. Maar ik ga niet klagen, bij ons is het pas de 1e TP die mislukt is, als ik andere verhalen zo lees, mijn god, wat zijn jullie sterke vrouwen. Diep respect. Maar wat is het toch gewoon kut (sorry hoor) dat het zo vaak mis gaat! Heel veel sterkte Mart, ik heb veel aan je gedacht, maar het heeft helaas weinig uitgehaald.

Geplaatst

mart en henne..

allebei duidelijk een streep en een streep is een streep.. maar ja bloed ik weet niet maar me schoonzus is na 5 maand er pas achter gekomen dat ze zwanger was want ze was gewoon netjes optijd ongesteld!.. kan alle kanten op.. hoop het zo voor jullie!

liefs

Desiree

Geplaatst
mart en henne..

allebei duidelijk een streep en een streep is een streep.. maar ja bloed ik weet niet maar me schoonzus is na 5 maand er pas achter gekomen dat ze zwanger was want ze was gewoon netjes optijd ongesteld!.. kan alle kanten op.. hoop het zo voor jullie!

liefs

Desiree

Dank je wel voor je reactie Dees,

Gistermiddag begon ik te bloeden en heb ik een test gedaan. Deze gaf licht positief aan.

Vanochtend heb ik negatief getest.

Als de menstruatie niet doorzet, dan durf ik er misschien nog een testje tegenaan te gooien, maar ik ben bang dat het niks opleverd.

Geplaatst
wat een rotmaand zeg. Veel te veel rood. Veel te weinig groen. Het was de bedoeling dat deze groep zichzelf kon opheffen, nu zitten we verdorie binnenkort weer met bijna de hele ploeg op die rotbank. Het is oneerlijk. Maar ik ga niet klagen, bij ons is het pas de 1e TP die mislukt is, als ik andere verhalen zo lees, mijn god, wat zijn jullie sterke vrouwen. Diep respect. Maar wat is het toch gewoon kut (sorry hoor) dat het zo vaak mis gaat! Heel veel sterkte Mart, ik heb veel aan je gedacht, maar het heeft helaas weinig uitgehaald.

Dank je wel Sven. Konden we elkaar inderdaad maar zwanger denken, dan zou dit forum overbodig zijn:-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden