Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lot nog steeds geen zekerheid voor jullie, wat moet dit slopend zijn.

Er is dus niets op de echo te zien?

Wat zegt de arts hierop, of zitten die ook met hun handen in het haar?

Meid ik wens je wederom veel succes, ik hoop dat jullie woensdag eindelijk iets meer weten.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@lot: Kan me voorstellen dat je er vol van bent, geeft niks daar zijn we hier voor. Weer afwachten......pffff heb met je te doen.

ik ben net terug uit zh. buik zat vocht in. bloed geprikt en nav waardes moet ik misschien opgenomen worden, voor infuus met vocht. Kun je zelf niet tegen drinken. Bloed wordt dan dikker en heeft weer andere rsico's ik hoop dat het niet zo is, en dan is het plat op de bank en veel drinken en rust. En elke dag echo.

Ik hoop dat alles goed komt. Dat die 2uks ook gewoon blijven zitten. Ik kan het ff niet hendelen.

Ben echt bang........

Marlijn

Geplaatst

Hoi Marlijn,

ik neem aan dat je geen Pregnyl meer mag spuiten. Snap dat je bang bent maar zolang het zkh alles goed in de gaten houdt komt alles goed.

Die ukkies blijven lekker zitten, genoeg vrouwen die dit probleem ook hebben gehad en toch zw zijn.

Hou je haaks en rustig.

Geplaatst

Marlijnne,

Positief blijven. En hopen dat jou ugs blijven hangen:).

veel succes:)

Geplaatst

Marlijnne,

Wat vervelend zeg!

Hoe laat krijg je de uitslag te horen?

Sterkte ermee!

Geplaatst

@Willy en Renata: Heel veel succes gewenst met de wachtweken.

@Raba: Ik hoop woensdag je naam in het donkergroen te zien op het lijstje.

Ziet er al heel positief uit voor je.

@Marlijn: Wat heeft het ziekenhuis gezegd?

Eind van deze week zal ik ook weer op het wachtbankje plaatsnemen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hey Marlijn,

Wat een ellende zeg! Kan me voorstellen dat je je heel erg beroerd voelt, maar goed dat je nu onder strenge controle staat! Ik zat bij poging 1 toen ook tegen een opname aan maar kon er met 3 liter per dag drinken nog net aan ontkomen. helaas ging bij mij de tp toen niet doot, jij hebt die gelukkig al gehad.

Als je je zo voelt is het vast heel moeilijk om positief te blijven denken, maar wel doen!!! Je draagt je kleintjes nu bij je en die zijn vastbesloten om te blijven zitten!

@Lot: heel veel sterkte, wat een stress voor jullie zeg! Zou ik ook nauwelijks trekken.

Je weet gewoon niet waar je je op in moet stellen. Ik hoop dat jouw verhaal uiteindelijk een mooie afronding krijgt!

@Raba: gefeliciteerd!!!

@ Sven: mooie uitslag voorlopig, fijn voor jullie! En nu nog de wachtweken door zien te komen ;)!

Overige wachtende dames: GROEN, GROEN, GROEN wil ik zien!

Groetjes, Aafke

Geplaatst

Bedankt voor de opbeurende woorden!!

Ik mag thuis blijven. morgen weer bloedprikken en echo. het was wel kantje boord. rust houden en veel drinken. Ga nu naar 2uur zh is even mijn bed opzoeken.

Geplaatst

@Willy hahaha ja dank je, is nu helemaal duidelijk, we gaan lekker gelijk op zo,,, hup naar de 23e ( ik ga wel eerder testen )

@Wish, ja weet niet het is een gevoel, terwijl alle omstandigheden super goed waren ( 2 super follikels, heel goed en veel aantal zaad ) dus daar ligt het niet aan, het is een gevoel.

En beide vorige keren klopte mijn gevoel ook de bevruchtig met een zwangerschap en de mk.... we moeten toch afwachten.

Zit jij ook nu in de ww??? ik zie je naam niet op het lijstje

Geplaatst

Hoi Renata,

Die Mk bepalen volgens mij ook voor een groot deel je gevoel.

Je bent pas wat gerust gesteld als je de eerste echo hebt gehad en daarna de tweede etc.

Pfff, wat een vervelende toestand!!

Succes!

Ik heb inderdaad tp gehad van 2 toppers op 6 aug. (2 dagen na punctie)

Wil nooit meer op een lijstje vermeld worden vandaar dat ik er niet op sta.

Was het namelijk zo beu om mezelf elke keer maar weer rood te moeten maken.

Geplaatst

Ja misschien komt dat ook wel door de mk, ik weet het niet.

Kan me heel goed voorstellen dat je dat beu bent en geen zin meer in heb, je mag dan testen rond de 21e spannend, hoe voel je je???

Geplaatst

Voel m'n eierstokken wel, maar het is niet pijnlijk.

Mijn gewicht blijft ook constant, dus dat is prima.

(Drink ook voldoende)

Kortom gaat het dus goed met mij.

Geplaatst
nou meiden vanmorgen 2 testen gedaan met etos eigen merk.

En wat denken jullie allebei hadden ze een heel licht streepje.

Radboud gebeld en die zei streepje is zwanger over 3 weken een echo. Hoop zo dat het goed gaat.

Ik heb mij daarom licht groen gemaakt omdat ik en mijn man nog erg bang zijn.

En we willen om ons gerust te stellen een bloed test. Dit omdat we in het verleden ook een positieve test hebben gehad voordat we weten dat we nooit op de natuurlijk manier zwanger zouden raken. Het flevo ziekenhuis was pas om 9 uur open en ik kreeg ze pas om 10 uur aan de telefoon. Wat hadden ze het druk. Prikken ze alleen tussen half 9 en 9 uur moeten we tot morgen wachten. Als we dit geweten hadden dan hadden we al vroeg die kant op gegaan. En omdat de dr. die wij vroeger hadden in dit ziekenhuis dinsdag en niet is krijgen we pas woensdag middag de uitslag.

grrrrrrrr. We willen helemaal niet dat zij de uitslag geeft maar omdat zij als enigste in ons dossier staat hebben we geen keus. Waarom we niet willen dat zei de uitslag zegt. Is omdat zei heeft gezegd dat we maar moest denken aan adoptie of een pleegkind of kid. i.p.v dat ze eerst de andere mogelijkheden met ons bespreekt. Wat een burocratie.

Misschien denken jullie wat een zeur maar ik moest het even kwijt

hallo Raba

van mij een felicitatie, wat een goed nieuws om mee te beginnen, ik snap dat je wat terughoudend bent maar toch...nu het bloedprikken.

Dat je van haar de uitslag krijgt, zo be it, ik hoop voor je dat als je inderdaad een waarde hebt (en die heb je ) je het haar onder haar neus kunt wrijven: wat zegt u, kunt u die waarde herhelen?.... zegt u? dus ik ben zwanger??? maar goed dat we nog niet aan ander mogelijkheden begonnen zijn (hahha) sorry, ik draaf wat door maar owww ik kan er zo slecht tegen als mensen zo de plank misslaan!!

gefeliciteerd meis!!

liefs

Babeth

Geplaatst
Vanochtend echo gehad en, zoals ik al verwacht had, niets noemenswaardig te ontdekken..... maar: zojuist uitslag van het bloedprikken gekregen en: het hcg is toch weer gestegen. Niet genoeg, want ik zit nu op WD 26 en pas op een waarde van 275. Dat slaat dus helemaal nergens op en eerlijk gezegd IK WEET HET ECHT NIET MEER!!!!!

Waar zit het dan?? Wat zit er dan??

En dus woensdag opnieuw echo en bloedprikken.

Sorry dat ik even niet persoonlijk op al jullie verhalen reageer, maar ik zit even heel erg vol met mezelf....

Liefs,

Lot

hai Lot

jeetje wat ellendig die onzekerheid! de waarde is inderdaad laag voor de duur maar jeetje, dat ze helemaal niets kunnen ontdekken, behoorlijk moeilijk lijkt me.

Heel veel sterkte!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hallo meiden!

Ik ben Priscilla..sommigen kennen mij al wel maar veel ook niet.. vandaar dat ik me ff voorstel.

Ik ben nu bezig met mijn 1e ivf/icsi en krijg donderdag mijn punctie.. en hopelijk snel daarna mijn tp.. en dus zit ik ook zeer binnenkort op het wachtbankje..

Ik dacht ik kom me vast wat inlezen en voorstellen en hopelijk vinden jullie het dat leuk dat ik snel een x hier kom mee kletsen.

Ik heb nog niet veel gelezen maar wil vast zeggen:

Aan alle meiden met een groen bankje: GEFELICITEERD

Aan alle meiden met een rood bankje: Vind het heel erg voor jullie en wens jullie sterkte met het verwerken.

Liefs Priscilla

Geplaatst

@Priscilla, welkom!!!!

@Marlijnne, hoop dat je met veel water drinken "lekker" thuis kunt blijven..

@Celine, je stelt me gerust! Dankje.. Fijn dat er iemand is die dezelfde behandeling ondergaat. Volgens mij kun je zo'n inbreng hulp ook wel bij de drogist krijgen, of niet? Weet jij al of het er 1 is of 2 zijn? En hoe voel je je?

@Raba, kijk! Dit is goed nieuws!!! Gefeliciteerd... Geniet er maar alvast een beetje van. Meteen ff laten weten als je de bloeduitslag hebt he? Kun je morgen middag niet gewoon ff bellen (doen alsof je gek bent) en vragen om de uitslag???

Willy, Joske en Renata, succes met wachten he!?

En Lot: :aaaflowersmiley:Er MOET toch wat zitten, alleen is het misschien wel lekker in een hoekje gaan zitten???

Danniella, welkom!

Ik wou dat het donderdag was.... Mag ik testen! Eerste week was ik super positief, vanaf vrijdag wat minder, maar zie het nu wel weer wat zitten. We zullen zien..

Tess

Geplaatst

Tess,

Dat je nu minder positief bent is logisch.

Hier hebben we in de tweede week volgens mij allemaal wel last van.

Het is ook zo zenuwslopend!!

Heel veel succes en ik hoop dat de dagen voorbij vliegen. (des te eerder is het ook mijn testdag, hihi)

Geplaatst

Ik had dit de vorige 2 x ook precies zo, eerste week positief, en dan word dat steeds minder.

Maar ik ben eigenlijk altijd wel heel relaxed, maar ja als het dichtbij komt dan durf ik het gewoon niet te hopen...

Jij ook succes met wachten he!?:blowkisses:

Wanneer mag jij testen?

Tess

Geplaatst

@ Marlijn: hou je taai, komt vast allemaal goed, nu eerst even lekker uitrusten

@ Tess: tja die 2e week..... probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken (is mij ook errug goed gelukt..... NOT)

Mijn GYN wist het ook even niet meer. Heeft behoorlijk zorgvuldig rond gekeken vanochtend...... Ik snap het ook niet. We moeten gewoon weer afwachten tot woensdag. Ik hoop maar dat er ergens iets HEEL erg goed is in verstoppertje spelen...... maar ik denk het helaas niet.....Weet iemand of een mk nog steeds hcg kan produceren?

Iedereen op de wachtbank: hou vol!

De anderen: grote kans dat ik bij jullie op de bank kom te zitten in september/oktober.

Liefs, Lot

Geplaatst

ik durfde niet op het wachtbankje plaats te nemen:nerves:

maar 9 dagen na terugplaatsing van 2 cryo's heb ik toch echt BFP

dus toch weer een beetje groen op het bankje.

Ik hoop dat er nog meer volgen, want augustus is erg magertjes tot nu toe.

Voor wie nog in afwachting zijn toi toi toi op naar GROEN

Voor degene die deze maand negatief getest hebben, sterkte!!!!!!

Geplaatst

@Lot, wat een nare situatie zit je, kan me voorstellen dat je met je emoties goed heen en weer slingert, ik hoop dat er goed verstoppertje gespeeld wordt.

Ik heb de vorige keer een miskraam gehad en de gyn vertelde zolang je een vruchtzakje heb wordt hcg aangemaakt.

Kan het misschien een bbz zijn???? hoop het niet natuurlijk maar omdat er in je baarmoeder eigenlijk helemaal niets te vinden is.

Sterkte met je situatie

@Wish, hmm opzich goed dat je je zo goed voelt maar eigenlijk wil je hartsikke misselijk zijn natuurlijk.... hoop dat je een pos. test heb binnen kort.

Volgens mij heeft iedereen dat de 1e ww gaat eigenlijk wel maar zodra de 2e week begint gaat er van alles door je heen en wordt het zenuwslopender.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden