Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

sassie gefeliciteerd hoor

mag je naam nu wel op het lijstje

al is het maar om het wat op te vrolijken of durf je dat nog niet

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sassie,

Gefeliciteerd!!!!

:wav:

Hoe voel je je?

Ok, ik zit dus op dag 11 na TP.

Heb ook 2 cryo's terug geplaatst gekregen.

Begruik jij ook Utrogestan en Progynova?

Tess

Geplaatst

Hopelijk heb ik donderdag een punctie en kom ik jullie zondag vergezellen op het bankje!!

Damn sonja wat ben je toch slim!!! ;)

Meiden met een positieve test super gefeliciteerd!!

Meiden die negatief getest hebben heel veel sterkte.

Geplaatst
ik durfde niet op het wachtbankje plaats te nemen:nerves:

maar 9 dagen na terugplaatsing van 2 cryo's heb ik toch echt BFP

dus toch weer een beetje groen op het bankje.

Ik hoop dat er nog meer volgen, want augustus is erg magertjes tot nu toe.

Voor wie nog in afwachting zijn toi toi toi op naar GROEN

Voor degene die deze maand negatief getest hebben, sterkte!!!!!!

wow Sas

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! en nog wel van cryootjes, top!!! op naar de echo, wordt spannend hoevel wondertjes zich lekker bij je genesteld hebben...

liefs

Babeth

Geplaatst

@Sassie: Van harte meid met dit geweldige nieuws. Word ik toch weer vrolijk en positief van. Ik krijg namelijk mijn 1ste cryo TP a.s. vrijdag en ik ben toch wel weer bang voor een teleurstelling, omdat er toch gezegd wordt dat een cryo minder kans maakt als een verse embryo.

@Tess: Ook jij hebt je 1ste cryo TP gehad zie ik. Ik hoop dat ook jij goed nieuws hebt over een paar dagen. Ik zal voor je duimen.

@Priscilla: Welkom op dit fijne forum en alvast heel veel succes gewenst met je punctie donderdag. Ik hoop dat het een aantal mooie bevruchtingen op zal leveren.

Jij hebt ook al heel veel meegemaakt. 10 mk's en 2 BBZ gehad........ dat is niet niks. Is daar een oorzaak voor gevonden?

@Lot: Vreemd dat ze niets hebben gezien bij je.

Ik hoop iig dat je woensdag een antwoord krijgt wat er precies aan de hand is.

Heel veel sterkte gewenst.

Ikzelf krijg morgenavond mijn echo en als mijn BMS goed is dan krijg ik vrijdag de cryo TP. Ik hoop dat ze goed zullen ontdooien.

Iedereen die ik niet genoemt heb, heel veel succes en ik duim voor jullie.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

@ pleun: nou zet me maar op het lijstje hoor, beetje groen kan het wel gebruiken en ik ga er vanuit dat ze of het gewoon blijft zitten!

@ Tess : Bedankt! Er zijn 2 cryo's teruggeplaatst in eigen cyclus, dus ik gebruik helemaal niets. Ik had erg last van ongesteldheidspijn en was ook al heel erg teleurgesteld, soms vlagen van misselijkheid, maar ik had prive ook heel veel spanningen dus dacht dat het daar van kwam. Nu nog steeds steekjes in buik en lies en misselijk.

@ meiske74: Thnx, het is idd heel spannend of het er 1 of 2 zijn. Kan niet wachten.

@ Wish: ik hoop zo dat het bij jullie nu ook raak is.

@ Daniella: tegenwoordig zijn er zulke goede technieken om te ontdooien, dat het geloof ik niet zoveel uit maakt of het vers of cryo is. En juist in de normale cyclus is het misschien wel beter, zonder al die troep. Heel veel succes. Ben benieuwd!

Geplaatst

Wat een hoop berichten gisteren zeg. Heb net alles snel zitten lezen. Gemengd. Teleurstelling, twijfel en blijdschap.

Ik hoop dat de twijfel van Lot blijdschap gaat worden. Alle zwangeren en mensen met een goede terugplaatsing gefeliciteerd!

Ik raak weer meer gespannen, slaap slechter. Tja, die tweede wachtweek he.

Yonne

Geplaatst

Ik heb getest vanochtend (dag 12 na TP), negatief.

Ik dacht: wie weet.....

Helaas, morgen maar weer en anders donderdag en als hij dan nog negatief is dan maar ff bellen, ongesteld worden en de laatste cryo TP afwachten....

Tess

Geplaatst

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

renata:tp 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen ?

Geplaatst

Priscilla en danielle welkom....

Tess; Je hebt eerder getest. jammer dat er een negatieve uitslag gekomen is. hoop dat je over 2 dagen postief kan testen:) succes

Sassie geleficiteerd...

Geplaatst

Hey allen! We zijn weer terug, 4 uur geleden geland, nu weer lekker aan het werk. Op dat rottige bankje. Dat gelukkig nu wel een piepklein beetje groen begint te kleuren. pfff. en Lot, wat moet je jezelf opvreten zeg, die onduidelijkheid, killing. Ik hoop met je mee!

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Ik heb een vervelend bericht.

Sinds zondag hoge koorts, vanmorgen naar de huisarts geweest, geen griep.

Maar wat dan wel.

Urine was schoon dus geen blaasontstking, nu is er bloed afgenomen om te kijken of er ergens een ontsteking zit.

Heb dit in december ook gehad na een resque iui.

Toen had ik een ontstoken eierstok.

Heb toen een week met volledige bedrust in het ziekenhuis moeten liggen aan een antibiotica infuus.

Ik ben bang, heeft dan misschien ook gevolgen voor een nieuwe ivf poging.

Vanmiddag wodt ik gebeld.

Ik hoop maar dat het meevalt.

Oh wat baal ik hiervan.

Gr Esther

Geplaatst

Yonne,

Wanneer mag jij testen? Ik zie je niet op het lijstje staan, vandaar dat ik dit vraag.

(ik sta bewust niet op het lijstje, jij ook)?

Tess,

Je bent nog niet ongesteld......

Hoop zo dat je 12 aug wel positief zult testen!!

Ivf-vader,

Ik heb net weer even jullie web-log gelezen.

Wat heb jij een leuke schrijfstijl!

Het is zo prettig om te lezen, petje af hoor!

Sterkte op het wachtbankje!

Geplaatst

Isa-beau,

Natuurlijk, neem plaats!

Heel veel succes.

Jee Esther, wat ontzettend naar voor je!!

Beterschap, hoop dat het geen gevolgen heeft voor de ivf!

Sterkte.

Geplaatst

ik moet ervan uit gaan dat het mis gaat. Mijn hcg is te laag. En ze hebben gezegd dat ik rekening moet houden dat ik deze dagen erg ga bloeden. Als ik maandag nog geen ongi ben dan moet ik weer bloed laten prikken. Ik weet het allemaal even niet.

Geplaatst

Raba,

Wat vind ik dit erg voor jullie!!

Ben je door het dolle heen dat het gelukt is en nu deze ontzettend grote tegenslag zien te verwerken.....

Heel veel sterkte!!

Geplaatst

Hey hey..

Bedankt voor het warme welkom hier..

Mag hopelijk maandag hier plaats nemen.. vrijdag weet ik iig meer..

@ Daniella

Nee er is nooit wat gevonden.. alles is helemaal goed.. ben in 3 verschillende ziekehuizen door de testen heen geweest en de laatse keer was nijmegen extra uitgebreid.. maar niks kunnen vinden.. en omdat je wel zwanger kunt raken willen ze je ook niet verder helpen..

Gelukkig waar ik nu zit wel, li eierstok is dicht (bbz) en rechter blijkt toch erg moeilijk doorgankelijk dus vandaar deze ivf/icsi poging :D anders was het iui geworden.

@ tess

Misschien gewoon te vroeg getest.. hoop voor je donderdag ene positieve test.

@ ester

Wat een vervelend nieuws.. ik hoop voor je dat de uitslag goed is en het je niet zal belemeren in je poging.

@ alle mensen in onzekerheid

Ik brand een kaarsje voor jullie dat het allemaal nog goed mag komen

Liefs Priscilla

Geplaatst

@raba: Pffff wat een gedoe zeg, je leeft tussen hoop en vrees. Laat die hcg maar lekker stijgen

@ lot: hopelijk weet je morgen meer. Dat ze je niet nog langer in onzekerheid laten.

@tes: hopelijk te vroeg getest. duim voor je!

Welkom nieuwe wachtmensen!!

@esther: sterkte, hoop dat het mee valt.

@ivfvader: leuk" om jullie blog te lezen.

Ik ben vannochtend weer in zh geweest. bloedwaarden aan de betere hand. Ze hebben het onder controle. Rust en drinken...

Morgen terug!

Marlijn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden