Ga naar inhoud

Augustus 2010, wie starten er in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Priscilla,Geeft toch niets!!!Kan gebeuren je hebt het nu toch gezegt ;)!!Klopt ik moet 14 dagen na de tp testen.Maar ik ben toen ik van huis weg ging naar de wc geweest en daarna een uur niet en toen had ik de tp.Moest wel plassen,niet gedaan natuurlijk maar bij ons moet je een half volle blaas hebben!!

Succes morgen!!!

Hoi Nico

Waarschijnlijk alle spanning die er ineens uit komt!!Maar hij zit er weer in!!Op naar morgen!!En je weet het he!!De hele nacht door halen ;-)

Vamorgen de tp gehad!!! We hadden 6 embryootjes en waren blij als we er 2 konden invriezen maar we kregen super nieuws!! 1 8 cellig embryootje terug geplaatst en de andere 5 gaan gewoon de vriezer in!!!!!Ze waren 8 cellig of al verder en zagen er super uit!!!We mochten er trots op zijn zeiden ze!!

Dus we zijn weer helemaal blij!!!!!

Nu kan het broeden gaan beginnen ;)

Succes andere meiden!!!

Liefs Bianca

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sonja!!Nu kom ik knus bij je zitten en we laten elkaar niet meer van het bankje vallen.Dan houden we het bankje alvast warm voor de andere meiden!!

Knuff

Geplaatst

Wow Bianca, dat is SUPERNIEUWS!!!!! Man, wat met een domper begon is nu uitgegroeid tot het beste nieuws van de maand voor jullie!!

En ook nog 5 cryo's .... echt geweldig!!! Je zal wel in de zevende hemel zitten op dit moment.

Nou, kom maar lekker naast me zitten, ik houd je goed vast en snoer de sjorbanden lekker vast haha!!!

Oh, ik ben zooooo blij voor je :):):)

Liefs Sonja

Geplaatst

haha thanks meid!!Ben in de achtste hemel!! ;-)

Doe jij dat hou me stevig vast meid hihi.

Wil je mij op het wachtbankje zetten ;)Want zoals je weet doe ik het ALTIJD verkeerd hihi ik mag volgende wk zondag testen.

Hoe is het met jou??Zijn de steekjes in je buik al verdwenen??

Dikke knuff

Geplaatst

Meiden, als ik jullie niet meer spreek...

Priscilla, alvast heel veel succes morgen met je tp, komt vast en zeker helemaal goed. Nog even over die bolletjes, weet je zeker dat je die moet slikken? Het wordt inderdaad wel zo in de bijsluiter vermeld, maar ik geloof dat wij ze allemaal van onderen in moeten brengen.

En wat die volle blaas betreft.... ik heb altijd een volle blaas :( Ik moet heel vaak plassen, zeker als ik net gedronken heb, moet ik om de haverklap naar het toilet.

Afgelopen vrijdag toen ik in de wachtkamer zat, ben ik 4 x naar het toilet geweest en de tp ging prima. Ik kan het gewoon niet ophouden.

Dus als jij ook een zwakke blaas hebt, net als ik, dan zit hij zo weer vol meid!!!

Nico, spannend meid, morgen je punctie. Op naar een mooie oogst en heeeeel veeeel succes!!! Vandaag in ieder geval een 'relaxdagje', je hoeft in ieder geval niet te prikken ;)

Wannabemom, succes en welkom.

Hopelijk vergeet ik verder niemand...

Ik ga vandaag een paar daagjes naar mijn nicht, er even gezellig tussenuit... joepie :):)

Liefs

Geplaatst

Oh sh*t, Aafke jij natuurlijk ook heel veel succes morgen met de punctie.

IVSH, morgen de tp, geweldig, succes en dan maar lekker broeden!!!

Ennuh Bianca, ga ik voor je doen... houd jij je magic egg ;) maar goed vast!!!

Liefs

Geplaatst

Ooooh Bianca, wat GOED !!! Echt super nieuws! Zo zie je maar weer: kwaliteit boven kwantiteit!!!

Dit gaat gewoon echt een groen bankje worden, kan niet anders!

@Nico: ik was ook weer heel nerveus, maar wonder boven wonder ging het openen van de ampullen heel goed, manlief had ineens door hoe het werkte en precies om 20.30 kon de spuit erin! Vandaag heerlijk even een dagje niet spuiten en dan op naar de punctie! We hebben hier in ieder geval een heleboel positieve voorgangers, dus daar halen we maar lekker bij aan!

@Priscilla: ik had de 2e keer ook niet helemaal een vole blaas terwijl ik de hele weg (45 minuten rijden) nog water had zitten lurken. IN het ziekenhuis zeiden ze dat koffie wel snel gaat omdat dat vocht aan je lichaam onttrekt? Kan wel kloppen, want met veel koffie op blijf ik normaal naar de wc lopen! Ik zou zeggen, meen daar anders een thermoskan van mee!

Aafke

Geplaatst

bianca...wat een super nieuws!!! geweldig gewoon...dat magic egg blijft vast en zeker zitten...wat begon met treurig nieuws, is gewoon helemaal goedgekomen...vrijdag de 13e is niet meer wat het moet zijn...hihihi...

liefs,

nico

Geplaatst

Hey Bianca,

Wat een super goed nieuws zeg.. en dan nog wel 5 cryo's erbij.. echt helemaal super.. En nu maar goed broeden 9 maanden lang graag!!

Hey Sonja,

ff over die bolletjes hihi.. ik moet ze idd ook van onder doen.. vandaar dat het tussen haakjes stond.. het was gewoon een geintje.. Ik en mijn buuff noemen mij nu een bolletjes slikker vandaar haha..

en iedereen bedankt voor de goede adviezen.. dan gaat het morgen helemaal goed komen..

Bianca en Sonja houdt het bankje maar goed warm voor ons.. wij komen vlak achter jullie aan!!

Verder nogmaals iedereen die morgen tp, punctie of echo hebben heel veel succes.. en ik zou graag morgen allemaal goed nieuws horen!! ;-)

Liefs priscilla

Geplaatst

Bianca, wat een geweldig nieuws!! oh, wat zul je blij zijn!! joehoe!!

@Nico en Aafke: succes morgen met de punctie! op naar een mooie oogst!

@RPB: succes morgen met je tp!

liefs Naomi

Geplaatst

Haha gelukkig Priscilla, ik had al zo'n vermoeden... maar ja... niet geschoten altijd mis!!

Ennuh.. het bankje is lekker voorverwarmd, dus kom er gezellig bij :)

Liefs

Geplaatst

Meiden dank jullie wel!!zijn idd erg blij en vrijdag de 13de is een top dag!!

Op naar maandag dan hebben vele van jullie of de punctie of de tp.

We houden hem warm voor je pris!!! Spannend morgen!!Blijft altijd even een bijzonder moment!!!En benieuwd of jij de rest ook in kan laten vriezen!!!

Toi Toi Toi

Geplaatst

Meiden dank jullie wel!!zijn idd erg blij en vrijdag de 13de is een top dag!!

Op naar maandag dan hebben vele van jullie of de punctie of de tp.

We houden hem warm voor je pris!!! Spannend morgen!!Blijft altijd even een bijzonder moment!!!En benieuwd of jij de rest ook in kan laten vriezen!!!

Toi Toi Toi

Geplaatst

@Shanna: Kan me voorstellen dat het een teleurstelling voor je is.

Maar hopelijk as dinsdag weer wat meer follikels te zien.

@Bianca: Geweldig goed nieuws meid. En nog eens 5 cryootjes, dat is fantastisch.

Houdt je "Magic Egg" maar lekker bij je de komende 9 maanden.

@Ivfsh en Priscilla: Alvast heel veel succes met jullie TP morgen.

@Nico en Aafke: Succes met jullie punctie morgen en dat jullie maar een mooie opbrengst mogen hebben.

@Dublin: Laten we hopen dat ze daar een plekje zullen vinden voor de komende 9 maanden.

@Wannabemom: Welkom hier en alvast heel veel succes met je aankomende behandeling. Kan me heel goed voorstellen dat je er weer zin in hebt.

@Sonja: Hoe is het met je? Voel je al iets raars?

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi meiden,

Bianca, wat een geweldig nieuws!! Nu even wachten voor de goede uislag van de test!!!!!

Nico en Aafke veel succes morgen met de punctie! op naar een mooie oogst!

Priscila en IVFSH succes morgen met jullie tp!Jullie gaan straks ook op het wachtbankje voor de goede uitslag!!!!!

Wat is het toch spannend en leuk met zo veel mensen om je heen die in dezelfde schuitje te zitten :)

ik word een beetje verslaafd aan dit forum iedere keer als ik thuis kom ff snel kijken hoe met jullie gaat haha

ik stuur jullie allemaal een dukke knuf

Geplaatst

Het is zeker een leuk en actief forum, gezellig zo met gelijkgestemde dames. Bedankt voor jullie lieve reacties. De ergste teleurstelling is alweer voorbij, we gaan er gewoon voor en er zullen er best nog wel 1 of 2 bij komen.

Ik ga even verder teruglezen en reageren ....

Geplaatst

Startecho:

Tulp: 22-8

FM's:

IVFSH - 11 augustus 1e en laatste

Aafke 12 augustus 1e fm

Jackie 13-8 BMS meting

Nico74 - 13 augusustus 3e

Shanna - 14 augustus 1e fm / 17 augustus 2e fm

Violeta - 19 augustus 1e fm

Naomi 20 augustus 1e fm

anne-20augustus 1e fm

Dublin - 20 augustus 1e fm

Punctie:

RPB - 12 augustus 9:15

Bianca - 12 augustus

IVFSH - 13 augustus

Aafke - 16 augustus

Nico74: 16-8 9:30

Terugplaatsing:

Sonja - 13 augustus ( cryo('s))

Daniella - 13 augustus (cryo('s))

Bianca - 15 augustus

IVFSH - 16 augustus

Priscilla-16 augustus

Aafke - 19 augustus

Nico74: 18-8 (ligt ook aan 3e fm en aan bevruchting na punctie)

Testen

Daniella 25 augustus

Sonja 27 augustus

Bianca 29 augustus

Priscilla 29 augustus

IVFSH - 30 augustus

Geplaatst

@Aafke en Nico veel succes morgen met de punctie.

@Bianca goed hoor, veel succes op het wachtbankje, het is er in ieder geval gezellig, deze maand een extra grote bank geloof ik hahahaha.

@IVFSH en Priscilla jullie morgen de terugplaatsing, spannend hoor, veel succes gewenst.

Liefs van Shanna

Geplaatst

Aafke en Nico waarschijnlijk zijn jullie al weg maar ik wil jullie heel erg veel succes wensen!!!!Zal duimen voor jullie en op naar een goede oogst ;)

Priscilla,ivfsh het blijft een bijzonder moment zon terug plaatsing!!Succes!!!!

En op naar het groene bankje!!!Sonja en ik hebben hem warm gehouden voor jullie!!

Liefs en knuff

Geplaatst

Hey Bianca,

Bedankt!!

Ik kom jullie vanmiddag vergezellen op t wachtbankje..

Begin al lekker kriebels te kweken en heb er veel zin in!!

@ Aafke en Nico.. ik hoop dat de punctie mee is gevallen en dat jullie een mooie oogst hebben!!

ivfsh,

Jij ook heel veel succes vandaag met de terugplaatsing.. Spannend he!

Ik rijd hier om 11.45 weg, moet iets eerder aanwezig zijn voor de administratieve rompslomp daar haha.. 13.30 heb ik de tp! heb er zin in!!

Vanmiddag laat ik meer weten hoe of wat

Knuffie en veel liefs Prissy

Geplaatst

Hoi Pris,

Wat is het spannend he!!!Hopelijk kunnen jullie de andere emmies in laten vriezen!!!

Op naar de tp en dan de 2 killing wachtweken!!!

Liefs xx

Geplaatst

Hey Bianca,

Het is idd erg spannend.. zeker omdat we nog niet weten hoeveel cellig ze zijn en of ze ingevroren kunnen worden.. wij hopen natuurlijk ook dat de overige 3 lekker gevroren mogen worden..

tja en dan hebben we idd die rot wachtweken.. daar ben ik helemaal niet goed in.. gelukkig heb ik deze week iig vrij en heeft ron ook nog vrij dus kunnen we elkaar afleiden en leuke dingen doen.. die week erna weet ik nog niet wat ik ga doen maar ron moet dan werken dus zie ik heb de hele dag niet.. mooie afleiding voor hem natuurlijk maar des te rottiger voor mij haha.. ach we komen er wel doorheen..

Hoe is het verder met jou?? Lekker aan het broeden op je gouden ei?

Ben je goed in wachten?

Liefs Knuff xx

Geplaatst

Hoi Meid

Gewoon positief blijven he!!!Dus je hebt toch de eerste week lekker vrij!!!Heerlijk!!!

Lekker je rust pakken hoor!!

Ik ben ook geen kei in wachten maar is denk ik vrouw eigen ;)

Ik ben idd lekker aan het broeden op mijn Magic Egg ;)!!

Zo nog even een uurtje liggen haha.Heerlijk als je niks hoeft!!Ben nu lekker 2 weken vrij!!

En vind het super!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden