Ga naar inhoud

Augustus 2010, wie starten er in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Voortraject:

Roossie: op de oproep ICSI wachten

Startecho:

Tulp: 22-8

FM's:

Shanna - 18 augustus 3e fm

Violeta - 19 augustus 1e fm

Naomi 20 augustus 1e fm

anne-20augustus 1e fm

Dublin - 20 augustus 1e fm

Punctie:

RPB - 12 augustus 9:15

Bianca - 12 augustus

IVFSH - 13 augustus

Aafke - 16 augustus

Nico74: 16-8 9:30

Terugplaatsing:

Nico74 - 18-8

Aafke - 19 augustus

Testen

Daniella 25 augustus

Sonja 27 augustus

Bianca 29 augustus

Priscilla 29 augustus

IVFSH - 30 augustus

Nico74 - 1 september

Aafke - 3 september

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Roossie,

Wat fijn weer wat van jou te horen!!! Hoop toch nu echt van harte dat de brief gauw op je deurmat valt, of in de brievenbus ligt.

Het gaat hier tot nu toe allemaal zo positief, dus vanaf hier ook wat positieve vibes naar jou toe, dat je maar gauw mag starten.

En wat knap dat je iedereen persoonlijk hebt weten toe te spreken, erg leuk!!

Nou meid, tot snel!!

Lfs Sonja

Geplaatst

Nico goed nieuws zeg succes morgen.

Aafke killing hè dat wachten, hopelijk morgen goed nieuws.

Violet succes met je eerste meting, hopelijk krijg je een mooi aantal eitjes te zien.

Roossie eindelijk de uitslag, en nog een mooie ook. Nu maar hopen dat je gauw van start kunt.

Vandaag mijn 2e fm gehad, nog steeds twee eitjes van 16 en 17 mm, mijn BMS is goed. Moest dit keer ook laten prikken voor de waarde van Oestrodial (nooit eerder gehad), dit doorgebeld naar dusseldorf, daar is het besproken met de arts, en nu moet ik morgen weer voor een echo en weer bloed laten prikken, dan weer bellen en horen hoe verder. Donderdag in ieder geval geen punctie. Dus nog maar weer afwachten.

Groeten van Shan

Geplaatst

@Sonja dankjewel!!! Ja vind het heerlijk die positieve berichten hier te lezen. Augustus is een goede maand en nu maar hopen dat iedereen een positieve test in handen krijgt!!!

Ja ik ga langzamerhand smachten naar die brief hahaha........maar ben ook wel relaxt hoor, mijn lichaam heeft zich weer helemaal goed aan kunnen sterken na de eerste ivf.

Ja ik wilde iedereen toch even toespreken, ik haal dan het kladblokje op mijn pc erbij en ga zo het forum langs.

@Shan ik lees nu dat je morgen weer een fm hebt!! Succes meis hoe ging het vandaag?

Liefs Roosie

Geplaatst

@Shan, je 2 eitjes liggen wel mooi op schema! Wat is Oestrodial? Iets met oestrogeen ofzo? Wat heeft dat met de groei van je follikels te maken?

Hopelijk krijg je nog een powerboost van de pregnylprik, daarvan kunnen ze nog een groeispurtje maken. Succes morgen!!

Liefs Roosie

Geplaatst

Oestrodial, daarmee kunnen ze de beweeglijkheid van de eitjes zien, zo vertelde de gyn. het mij.

Ze moeten niet te hard groeien, anders springen ze te vroeg toch?! Kan me ook niet voorstellen dat er nog ergens spontaan een tevoorschijn springt en dat die nog groeit. Bij de vorige poging had ik vijf eitjes, toen waren de grootste ook 16 en 17 mm en ook een bms van 9,2 en toen kreeg ik wel meteen de punctie ingepland, dus waarom nu niet, geen idee? Maar gewoon afwachten en vertrouwen op de arts.

Groeten van Shan

Geplaatst

Hoi Shanna

Veel succes morgen weer met je FM en het bloedprikken.

Hoop dat je dan te horen krijgt wanneer de punctie zal zijn.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

@Shan ja je kunt niet anders dan vertrouwen op de arts. Ik had door de pregnyl wel een paar follikels erbij gekregen, de gyn zei ook dat ze daarvan een groeispurt kunnen krijgen.

Interessant zeg dat ze aan het bloed de beweeglijkheid van de eitjes kunnen zien!

Hopelijk heb je in ieder geval 2 mooie eitjes voor een mooie bevruchting.

Succes morgen en hopelijk heb je dan weer meer duidelijkheid!

Liefs Roossie

Geplaatst

he Shanna, succes vandaag met je 3e fm....volgens mij kunnen de follikels niet eerder springen omdat je daarvoor de decapeptyl spuit, tenminste, bij mij was het de decapeptyl, ik weet niet welk ander middel jij hiervoor gebruikt (dat wat je als eerste gaat spuiten zodra je start met de ivf)...

Roossie...eindelijk bericht...tenminste...nu nog wachten op de oproep voor de ivf....zal voor je duimen dat het deze week nog gaat gebeuren...augustus is een supermaand...dat gaat helemaal goedkomen ook voor jou!!!

Daniella, heb jij 3 embryo's teruggeplaatst gekregen? of begrijp ik het nu helemaal verkeerd? of moet het zijn: je hebt 3 embryo's/cryo's en daarvan is een cryo teruggeplaatst? ben blond...hahahaha...hoe voel je je zo???

Aafke...ik hoop voor jou vandaag ook super nieuws!!! zodat je morgen dan de tp hebt en dan ook meteen door naar het wachtbankje!!! duim duim duim

ik kon natuurlijk niet meer slapen...veel te nerveus voor dadelijk...hoeveel zijn er bevrucht, wat is de kwaliteit, hoeveel worden er terggeplaatst?

ik laat het jullie ook zsm weten.

voor de rest...hoop dat jullie je goed voelen!!!

xx

Nico

Geplaatst
he Shanna, succes vandaag met je 3e fm....volgens mij kunnen de follikels niet eerder springen omdat je daarvoor de decapeptyl spuit, tenminste, bij mij was het de decapeptyl, ik weet niet welk ander middel jij hiervoor gebruikt (dat wat je als eerste gaat spuiten zodra je start met de ivf)... Nico
Ik ben begonnen met het spuiten van de hormonen - Menopur - sinds twee dagen spuit ik Cetrotide - eisprongremmer erbij. Dan zal het inderdaad wel goed gaan.

Spannend zeg voor jou, nog even geduld. Ben benieuwd hoor. Ik kom straks nog even langs om te kijken hoe of wat.

Groeten van Shan

Geplaatst

icon1.giftoch ook maar even bij het lijistje gezet:D

Lijstje

Voortraject:

Startecho:

FM's:

Shanna - 17 augustus 2e fm

Naomi 20 augustus 1e fm

anne-20augustus 1e fm

Wendy - 15 aug (1ste) 17 aug (2de) 18 aug (3de)

Punctie:

Bianca - 12 augustus

IVFSH - 13 augustus

Aafke - 16 augustus

Wendy: 20 aug.

Terugplaatsing:

Nico74 - 18-8

Aafke - 19 augustus

Wendy: 22 aug

Testen

Daniella 25 augustus

Sonja 27 augustus

Bianca 29 augustus

Priscilla 29 augustus

IVFSH - 30 augustus

Nico74 - 1 september

Aafke - 3 september

Geplaatst

Wendy, voor jou schiet het ook al op. Ben benieuwd hoe vandaag je FM is gegaan.

Nico, zet 'm op meid. Blijft altijd weer spannend zo'n tp, zeker als je dan pas hoort hoeveel er bevrucht zijn enz.

In ieder geval heb je een tp, dat is zeker, dus wens je veel succes!!

Lfs Sonja

Geplaatst

Hey meiden,

Vandaag lekker een dagje vrij dus even tijd om terug te lezen. De afgelopen dagen zo druk geweest met werk en natuurlijk elke dag naar t ziekenhuis.

Ik lees dat jullie iets minder vaak moeten.

Aan de ene kant erg fijn dat ze het (in voorburg) zo goed in de gaten houden maar elke dag op en neer is toch best vaak , maar ja,klaag niet,is voor het goede doel. Vanmiddag krijg ik een telefoontje of ik morgen weer naar het ziekenhuis mag komen (ligt aan het bloed onderzoek dat ze vandaag hebben gedaan)

Bianca, Prisila, Sonja , Daniella (en andere die ook aan het wachten zijn maar ik ff vergeten ben): Houden jullie het wachten nog een beetje vol?? wat kan 2 weken lang duren he?!!Normaal is het zo voorbij maar als je op (GOED!!) nieuws wacht duurt het eeuwen! Sterkte met wachten!

Wel erg fijn om te lezen dat er veel positieve verhalen zijn hier!!Ik hoop zo dat al die testen aan het einde van de maand ook positief zijn,

Violet: ben je al wat minder bang voor de punctie? (door de positieve verhalen??) Ik hoop t wel!!

Shan: Hopelijk gaat t goed met je en heb je vrijdag (ook) de punctie!! Spannend he! hoor je vandaag of je vrijdag voor de punctie mag komen??

Roosie: Wat lief dat je een ieder van ons even een stukje hebt geschreven.Dit is volgens mij een van de drukste forums , waar veel word geschreven dus soms best lastig bij te houden. Dat lijstje is best een uitkomst he!! kan je soms ff spieken... Wil niemand vergeten en leven allemaal met elkaar mee maar is soms lastig om iedereen persoonlijk te ""spreken".

Hoop zo dat je snel kan starten!!!!!

Nico en Aafke: Ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen vandaag! Duim voor jullie!!

Gelukkig gaat t hier nog steeds voorspoedig. Geen last van de hormonen, alleen van een dikke buik.... erg vol in m,n buik denk ik.... er waren idd wel 16 fol. te zien maar er zijn er 9 die echt meedoen! 9 grote van 17mm. En dan nog heel veel kleintjes. (totaal 22 stuks)

Vanavond waarschijnlijk pregnyl spuiten, ff het telefoontje van het ziekenhuis afwachten en dan waarschijnlijk vrijdag de punctie! spannend!!

Succes allemaal. liefssss wendy

Geplaatst

Voortraject:

Startecho:

FM's:

Naomi 20 augustus 1e fm

anne-20augustus 1e fm

Punctie:

Bianca - 12 augustus

IVFSH - 13 augustus

Aafke - 16 augustus

Terugplaatsing:

Nico74 - 18-8

Aafke - 19 augustus

Testen

Daniella 25 augustus

Sonja 27 augustus

Bianca 29 augustus

Priscilla 29 augustus

IVFSH - 30 augustus

Nico74 - 1 september

Aafke - 3 september

Geplaatst

Hoi Wendy heerlijk hè dat geklep naar het ziekenhuis, ik ben zaterdag, gister en vandaag weer geweest. Lastig om te regelen met het werk, gelukkig werk ik vandaag thuis.

Ik ben net terug van de 3e meting, nog steeds hetzelfde, de 2 eitjes zijn nog even groot, alleen het bms is ietsiepietsie gegroeit. Vanmiddag kan ik bellen voor de uitslag van de oestradiol en dan naar duitsland bellen en horen hoe nu verder. Ben benieuwd hoor. Ben gelukkig wat positiever gestemd dan gisteren. Jij hebt een mooi aantal eitjes zeg, succes gewenst voor vrijdag.

Groeten van Shan

Geplaatst

Hoi allemaal,

Shanna, ben ook benieuwd wat ze verder gaan doen met je,zal je de punctie krijgen of zal je nog een echo krijgen? Nog paar uurtjes en dan weet je het.Ik ben vandaag ook lekker vrij dus ik hou de forum in de gaten voor meer info hoe met iedereen gaat.

Roossie, ik hoop voor je dat je eindelijk je brief krijgt en dat gauw mag beginnen.Ieder keer als ik hoor dat ik voor behandeling moest wachten,voelde ik me net als een vrahtwagen door me gereden heeft. Gelukkig is er bijna dat de brief komt!!!!

Wendy, hoe is het gegaan vandaag de 3 fm? Ben je een stap dichterbij de punctie?

Ik ben minder bang voor de punctie,ik lees dat iedereen het "overleeft" heeft :) laat het maar komen ;)

Flowerme,je vroeg voor erwaringen met Gonal F: ik gebruikte hem met IUI en nu met IVF. Alles wat ik gemerkt heb is dat ik iedere keer als met gonal spuit dat ik rond 2 kg aankom,en dat voelt natuurlijk niet lekker.De artsen zeggen dat er wocht is en dat er niet erg is, maar ja... ik voel me niet lekker.Voor de rest geen "gekke" dingen. Ik heb een hele mooie boek gekocht,en dat staat dat er normaal is wat jij voelt en hebt.Dus geen zorgen maken,ze zeggen dat er normaal is.

Naomi , je vroeg waarom ik zo vroeg een echo krijg: ik heb hele korte sycluses,word om 22 dagen ongesteld,mijn eerste IUI was op dag 9,maar ik heb ook IUI op dag 12,12 en 13 gehad.Dus het is altijd verschilend bij mij,maar heel vaak begint ook vroeg.

Ik ben net terug van de echo,er waren 3 eitjes rechte kant,2 rond 10mm en 1 heel klijn en 1 links 5mm, ik vond het heel weinig,maar ja..... het was maar dag 6 vandaag. Ik hoor het later vanneer de tweede echo plaats neemt. Ik had het wel gehoopt dat ik 5-6 hele klijne eitjes zal hebben en dat ze later met elkar zouden groeien,dus het viel mij een beetje tegen.

Geplaatst

WAAAHHH, IK BEN OPGELUCHT!!!!

Sorry, dat moest er even uit! Nou, ik werd rond 12 uur gebeld en kreeg te horen dat ze 5 van de 6 eitjes hadden kunnen bevruchten en dat er uiteindelijk 3 embryootjes zijn ontstaan. De mooiste twee worden morgen om half twaalf teruggeplaatst. Over de kwaliteit konden ze nu verder nog niets zegen, dat weten ze ook morgen pas.

Het liefst had ik natuurlijk meer bevruchtingen gezien, maar ik ben nu toch vooral heel blij dat er wat terug te plaatsen is!!! Op naar het wachtbankje!!!

@Shanna: ik ben benieuwd wat voor vervolg jij nu krijgt. Zou fijn zijn als je een punctiedatum te horen krijgt!

@Roossie: leuk je weer te horen, ik hoop zo dat de brief vandaag op je mat ligt!

@Wendy: goed zo die gaat! Zou mooi zijn, punctie vrijdag!

@ Violeta: laat je niet ontmoedigen hoor, zoals je zegt, het is pas dag 6! Het kan zo maar zijn dat je bij de 2e fm toch al meer te zien krijgt!

@Nico: ben je al aan het broeden geslagen?

Ik ga zo leker op de bank met een boek en vanavond eindelijk rustig slapen (was vannacht veel wakker van zenuwen). Ik las ooit eens ergens op dit forum van iemand die te horen had gekregen dat je je geestelijk moet instellen op 'ontvangen' van je emmies. Dus dat ga ik doen!!!

Aafke

Geplaatst

Aafke WOW super meid,wat een opluchting!!!!!

Veel succes morgen met tp van je kanjers :)

Wendy,ik heb het niet gelezen daarvoor,ik zie het nu pas, dat je al geweest bent.Wat goed zeg, 9 grote! Spannend, straks ook bekend worden vanneer de punctie is!

:sunny::sunny:

Ben zo trots op jullie!!!!!

Succes allemaal!!!

Geplaatst

he girls,

van de 5 eitjes waren er...................4 bevrucht!!!!

Allemaal goeie kwaliteit....twee zijn er teruggeplaatst. Morgen wordt gekeken of de andere twee ingevroren kunnen worden. Helaas krijgen we pas tegen de testdatum te horen of dit gelukt is of niet, we krijgen dan pas een contract thuis gestuurd, wat we met de cryo's willen doen als we niet meer verder willen.

1 september kunnen we testen...om 11.30 uur moeten we naar het ziekenhuis, tenzij ik al eerder bongi zou worden (maar daar proberen we niet vanuit te gaan).

ondanks dat er dit keer 4 bevrucht zijn, ben ik toch nog steeds iets gereserveerd...of is dat vreemd???

nu nog de twee wachtweken van hel doorkomen...deze week nog vrij, alleen vrijdagavond een club yoga les geven (is toch lekker rustig, niet inspannend) en dan volgende week werken een hele week en dan vanaf vrijdag de 27e begint min of meer mijn vakantie...dan werk ik namelijk een hele week halve dagen en vanaf 6 september echt vakantie...en dan de tiende naar lesbos...

Aafke....super nieuws zeg!!! wow...morgen om 11.30 uur de tp...duim voor je dat ze blijven zitten!!!! en dan je ook wat cryo's eraan over houdt...

zo zie je maar weer dat ieder ziekenhuis zijn eigen regels heeft...het ene ziekenhuis vertelt meteen hoeveel er bevrucht zijn en het andere doet dat pas na de tp...ach ja...

ga er nu weer vandoor...moet de mutsebollen weer inbrengen..hihihi..

liefs,

Nico

Geplaatst

Voortraject:

Startecho:

FM's:

Naomi 20 augustus 1e fm

anne-20augustus 1e fm

Punctie:

Terugplaatsing:

Nico74 - 18-8

Aafke - 19 augustus

Testen

Daniella 25 augustus

Sonja 27 augustus

Bianca 29 augustus

Priscilla 29 augustus

IVFSH - 30 augustus

Nico74 - 1 september

Aafke - 3 september

heb het lijstje ietsje aangepast....

Violette: succes morgen met de eerste fm!!!

Wendy...zie dat je overmorgen de punctie hebt! succes meid...op naar een mooie oogst!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hoi Aafke

Wauw meid, fantastisch nieuws. Je ziet het, heb je je voor niks zo zenuwachtig gemaakt. Fijn dat er 3 embryootjes zijn ontstaan.

Ga je nu maar geestelijk instellen op het ontvangen van je 2 embryootjes morgen, haha. En dat ze de komende 9 maanden lekker bij je blijven.

Heel veel succes morgen met je TP.

@Shanna: Ben benieuwd wanneer je je TP zult hebben. Ik hou het hier in de gaten.

@Wendy: Dat wachten duurt idd een eeuwigheid, pfffffffffff.

Het gaat goed met me en heb al enkele klachten. Merk wel dat het nu met deze cryo TP heel anders is, omdat ik natuurlijk geen hormonen heb gespoten.

Wat een mooi aantal follikels heb je al klaarliggen, geweldig.

Hoop dat je vanavond de Pregnyl mag zetten en dat je vrijdag de TP hebt.

@Violeta: Zoals je zelf al zegt.... het is pas dag 6. En je weet het....... het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit.

Heel veel succes alvast met je 2de fm.

@Nico: En hoe is je TP gegaan en hoeveel zijn er uiteindelijk teruggeplaatst?

Ik hoop iig dat ze de komende 9 maanden lekker bij je blijven zitten.

Heel veel succes met die "slopende" wachtweken.

Ja, er zijn idd 3 embryootjes bij me teruggeplaatst. Nu heb ik nog 3 cryootjes over.

In juni bij mijn 3de ICSI was de eerste keer dat ik cryo's had. (6 stuks, per 3 ingevroren)

Dus je bent blond, hahaha. Ik ben ook blond, maar het is af en toe idd een beetje ingewikkeld om alles te begrijpen en bij te houden.

Ik zal het ook even op het lijstje zetten.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Wen,

Wat een goed nieuws!!

Hopelijk is je bloed goed en mag je vanavond de pregnyl zetten!!

Op naar heel wat mooie eitjes!!!

Logische dat je buik er bol van word!!

Goed voor je zelf zorgen he!!

Hoi Shanna.

Maf hoor bij mij keken ze wat de waarde was van de oestradiol.

Was deze te hoog mocht ik geen punctie omdat dan de kans op een overstimulatie er groot is.

Wist niet dat ze ok de groei van de eicellen konden volgen.

Hoi Violeta,

Hoeveel heid zegt niks he!!Heel vaak zie je bij mensen die niet veel follikels hebben dat er goede eitjes in zitten

en dat ze vaker bevruchten.

Zo slecht is het nog niet!!

Hoi Aafke!!

Zie je voor niks zorgen gemaakt!!Dit zijn 3 toppertjes!!Moet helemaal goed komen!!

Morgen de tp??Speciaal moment!!

Hoi Nico!!

Wat een super nieuws!!!!

Het broeden is voor jou dus ook begonnen!!!

Benen overelkaar en niks meer doen ;-)

Hopelijk zijn de overige van goede kwaliteit dat ze ingevroren kunnen worden!!

Sonja en Pris hoe is het met jullie??

Wat zijn jullie stil op het forum!!

Zo zijn jullie niet bij te houden en zo is het zoeken naar een berichtje van jullie :-P!!

Daniella

Wauw!!3 terg geplaatst!!Super!!!

1 van de 3 moet toch wel blijven zitten!

Jij ook succes met de wachtweken!!

Hier gaat alles zn gangetje.

Vandaag zijn de menstruatie klachten toegenomen.

Ben ook erg duizelig en heb af en toe hoofdpijn.Vanmiddag na het fietsen brak me ineens het zweet uit

en dacht ik echt dat mijn ongi was door gebroken maar gelukkig niet.

oooooooo wat is het moeilijk om positief te blijven!!

Kreeg van priscilla deze link http://www.vruchtbaredagen.nl/index.php?page=wanneer-innesteling

En uit de berekening kwam dat ik vandaag mijn innesteling heb.

Dus hou ik me daar maar aan vast!!

Meiden succes allemaal!!

Geplaatst

Voortraject:

Startecho:

FM's:

Violeta - 20 augustus 2e fm

Naomi 20 augustus 1e fm

anne-20augustus 1e fm

Punctie:

Bianca - 12 augustus

IVFSH - 13 augustus

Aafke - 16 augustus

Terugplaatsing:

Nico74 - 18-8

Aafke - 19 augustus

Testen

Daniella 25 augustus

Sonja 27 augustus

Bianca 29 augustus

Priscilla 29 augustus

IVFSH - 30 augustus

Nico74 - 1 september

Aafke - 3 september

Geplaatst

Voortraject:

Startecho:

FM's:

Violeta - 20 augustus 2e fm

Naomi 20 augustus 1e fm

anne-20augustus 1e fm

Punctie:

Bianca - 12 augustus

IVFSH - 13 augustus

Aafke - 16 augustus

Shanna - 20 augustus 11:00

Terugplaatsing:

Nico74 - 18-8

Aafke - 19 augustus

Shanna - 23-augustus

Testen

Daniella 25 augustus

Sonja 27 augustus

Bianca 29 augustus

Priscilla 29 augustus

IVFSH - 30 augustus

Nico74 - 1 september

Aafke - 3 september

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden