Ga naar inhoud

Augustus 2010, wie starten er in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Shanna,

Wat verschikkelijk klote voor je zeg!!

Heel heel veel sterkte!! Huil lekker uit, wees boos, geef je verdriet de ruimte en dan hoop ik dat jullie het daarna een plekje kunne geven!!Leef met je mee!!!

Dublin: Ook vervelende berichten!! sterkte meid! en hopelijk kun je snel voor een nieuwe poging gaan! Neem je rust en geef niet op!!

Nico veel plezier vandaag!!Geniet er even lekker van!! Enne t water is voor het goede doel! gaat vast en zeker een mooie zwangerschap ontstaan!

Voor de andere die aan het wachten zijn: Blijf positief!! En succes!!

Voor mij nu ook een spannende periode!

Vanmorgen voor de punctie geweest! Het was ehh tja.. kort maar heftig!!

De voorbereiding duurde eigenlijk het langste . Het aanprikken duurde maar 6 minuten. Wel 6 heftige pijnlijke minuten!! pffffffffff!!!

Er waren wel 17 grote folikels te zien van ongeveer 20 mm. Dat was dus erg goed! na een half uurtje plat te hebben gelegen in t "uitslaapkamertje"mocht mn mannetje naar t lab om te gaan vragen hoe het ervoor stond. Zijn 13 eicellen gevonden en zaadjes waren top!! Nu zijn ze gezellig samen en mogen we morgen bellen of er bevruchting is. SPANNEND!!!! 13 dan mijn lucky number??!! Hope so!!

Vandaag lekker rustig aan want heb toch wel wat buikpijn. Heb eigenlijk een verjaardag maar die ga ik lekker afzeggen en hou me even rustig!!

Liefs wen

Geplaatst

@ Shanna: wat ontzettend verdrietig!! heb echt met je te doen. heel veel sterkte toegewenst. en een dikke knuffel!!

@ Wendy: wat een goed oogst (eieren en zaad!!) op naar mooie bevruchtingen.

m'n duimen draaien...

Ik ben gister voor 1e fm geweest. er zaten veel grote eieren, ze waren bang voor overstimulatie dus moest ik bloed prikken en vandaag weer komen. De uitslag van het bloed was gelukkig goed, dus geen overstimulatie. Maandag zal de punctie plaatsvinden!! spannend!!

liefs Naomi

Geplaatst

Dublin wat erg zeg! hoop dat de volgende poging beter zal gaan!

Shanna,wat een verdriet!

Ben een beetje stil van. Wat een teleurstelling voor jullie allebei! Ik wens jullie allebei veel sterkte.

Geplaatst

@Naomi: Alvast heel veel succes gewenst maandag met je punctie.

@Wendy: Fantastisch meid 13 eicellen. En natuurlijk is 13 je geluksgetal....... Bianca en ik hebben vrijdag de 13de ook de TP gehad dus kan niet missen, haha.

Hoop dat er mooie bevruchtingen plaats zullen vinden en dat je er wat cryootjes aan overhoudt.

Heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hey Wendy, wat fijn dat je het achter de rug hebt en wat een mooi resultaat!

@Naomi: maandag de grote dag, heeel veel succes!!!

@Daniella: hou jij het nog een beetje vol? Ik hoop dat je nu minder last van je rug hebt!

Groetjes, Aafke

Geplaatst

Hoi Aafke

Pfffffffffffff, dit is echt killing.

Die zeurderige lage rugpijn heb ik nog steeds. Ook wat gevoelige borsten en met vlagen last van misselijkheid.

Wat zijn die wachtweken toch ontzettend zwaar.

En hoe is het met jou? Is 2 dagen na TP, al ergens last van?

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Dank jullie wel meiden!!

Hoe vergaat het wachten jullie (Danielle, Aafke, nico,...?) voelen jullie al van alles?

Op naar een positieve test!

@Wendy:13 is juist een geluksgetal!! veel meiden een tp gehad op de 13e en ik ben zelf op vrijdag de 13e getrouwd... en nog steeds gelukkig!! ha ha. succes

liefs Naomi

Geplaatst

he Wendy, 13 is idd een geluksgetal...op deze dag heeft bijna iedereen van ons die op die dag iets had goed nieuws gekregen!

Naomi...succes maandag met de punctie...gelukkig geen overstimulatie!

hier alles nog steeds prima...had vanochtend wel wat krampjes en steekjes, maar die zijn nu weg...vorige keer had ik op dag drie na de tp al zo'n zeurderige pijn in mijn linkerkant van de rug...nu (nog steeds) niet...

morgen effe lekker mijn gedachten op nul zetten en genieten van de trance/dance muziek op Castle of Love en heerlijk genieten van mijn watertje...gelukkig drink ik al veel water zelf thuis, dus dat zal geen moeite voor me zijn morgen...en het wordt ook nog een warm, dus heb ik tenminste een smoes om geen alcohol te hoeven drinken...want warmte en alcohol gaat vaak genoeg niet goed...hahahaha...

liefs,

Nicole

Geplaatst

Hey dames,

In reactie op hoe het wachten me vergaat: ....pffffff....ik ben er niet goed in!!!

Einde van wd 2 en ik ben het wachten nu al een beetje beu :tard:.

Ik heb nog geen echte klachten, al merk ik volgens mij nu wel dat er meer spanning op mijn buik staat. En ik ben heeeeel erg gespitst op evt innestelingspijntjes!

Gelukkig (nog) geen rugklachten, er zit niets anders op dan maar gewoon af te wachten. Ik kan me niet meer precies herinneren wanneer ik bij poging 2 ongi werd, maar dat was vrij vroeg. Dat zou ik trouwens terug moeten kunnen zoeken op dit forum, ik zal in ieder geval blij zijn als ik die dag dan vast doorgekomen ben!

Ik ben echt heel blij dat ik volgende week weer afleiding heb door te werken, al moet ik er wel voor zorgen dat ik niet meteen 'vol gas' ga :blob6:.

Ik wens jullie allemaal heeeeel veel succes en ik hoop dat jullie z.s.m. kunnen aansluiten op het wachtbankje van september!

Groetjes, Aafke

Geplaatst

@Shan nogmaals dikke knuffel meis.

@Wen, 13 wordt ook jou geluksnr. wat een mooie score zeg! Doe rustig aan met je buikkie en hopelijk zijn er veel bevrucht.

@Naomi, gelukkig geen overstimulatie! Succes morgen met de punctie!

@Iedereen op het wachtbankje, succes nog met die killing wachtweken!!! Probeer positief en relaxt te blijven!:gekruiste vingers 3

Ik ben begin nu erg ongeduldig te raken, jullie raden het al, gisteren is er ook geen brief gekomen met de post.:waiting: :whistling_girl::blob1:

Ik probeer morgen op mijn werk tussendoor te bellen, kijken of ik er doorheen kan komen, anders ga ik dinsdag maar een tijdje in de wacht staan.

We zouden ook naar Sail gaan, maar we hebben geen zin. Schoonzus belde dat als je het hele rondje wil maken, dan duurt dat 4,5 uur. Het is alleen al 3 kwartier wachten op de pont. Manlief heeft ook last van zijn knie, sowieso geen goed idee dus. Vanavond bbqen bij mijn schoonzus, hopelijk blijft het droog vandaag.

Fijne zondag!

Liefs Roossie

Geplaatst

Naomi spannend,veel succes morgen met de punctie!!!! En op naar een mooie bevruchting!!!!

Roossie ben benieuwd wat je voor een antwoord krijgt morgen! Het is zo erg wachten.....

Hoor ik het morgen.

Groetjes, Violeta

Geplaatst

Hey lieve meiden,

Ff een heel snel berichtje voor ik de deur uitga! Vanmiddag gebeld en er zijn er 5 bevrucht, Morgenmiddag de terug plaatsing... Joehoeeeeeeeeeee!!!!!

Ben nu echt wel blij!! de eerste helft is gelukt!!

Nu ff lekker een ijsje eten en ff wandelen. Na de hele dag thuis gisteren wil ik er ff uit!! voel me top! niks geen buikpijn meer!!:D:D:D:D

Fijn weekend allemaal!!Liefs!!

Geplaatst

@Wen, wow toppie 5 emmy's!!! Succes morgen en hopelijk kan het restant de vriezer in. Fijn ook dat je geen buikpijn meer hebt!

Fijne dag!!!

Liefs Roossie

Geplaatst

Hey meiden,

Het is alweer ff geleden dat ik hier geschreven heb, maar man.... wat is er veel bijgeschreven zeg.

Was ff benieuwd naar jullie allemaal! Ik lees nog steeds goede berichten, maar ook minder goede!

Voor de punctiegangers morgen, heel veel succes!!!! Toi, toi, toi, op naar een paar hele mooie bevruchtingen.

Ook zijn er al een aantal tp's geweest, spannned... die slopende wachtweken brrrr. Hoop voor jullie dat het bankje van september een stuk groener wordt, want die van augustus is gewoon om van te huilen.

Voor de spuiters, nog even meiden, houden jullie het nog vol en kunnen jullie je hormonen een beetje in bedwang houden?

Als ik iemand ben vergeten, sorry... maar ik leef met jullie allemaal mee, dus voor iedereen nog een keer: succes!!!

Liefs Sonja

Geplaatst

Trouwens Wendy, dat is geweldig nieuws meid!! Op naar de tp!!

Roosie, nog steeds niks... grrrrrr.... zou morgen idd ff bellen, ze weten daar vast meer en kunnen je vast een indicatie geven.

Want je wacht nu echt al té lang!! Nog even volhouden meid!!! Hopelijk wordt al jouw wachten beloond.

Liefs

Geplaatst

@Wendy: Fantastisch meid, 5 emmies.

Heel veel succes morgen met de TP en dan beginnen ook voor jou die verschrikkelijke wachtweken.

@Sonja: Hoe is het met jou? Kan je het nog een beetje volhouden dat wachten?

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hey Daniella,

Pfffff, nou het wordt steeds lastiger. Maar ik durf gewoon niet eerder te testen, ben zoooo bang voor weer een teleurstelling.

Ik voel ook helemaal niks. De 1e dagen had ik nog wel last van winderigheid/darmen/stekende baarmoeder, maar sinds afgelopen woensdag helemaal niks meer! Dus vrees het ergste.

En hoe is het met jou? Heb je er een goed gevoel bij? Wij zijn de eerstvolgende hè, spannend.....

Groetjes Sonja

Geplaatst

Ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik ben ook zo ontzettend bang voor weer een teleurstelling.

Ik heb nog steeds last van zeurderige lage rugpijn, met vlagen last van misselijkheid, wat gevoelige borsten en oooooo zo moe. Echt nergens geen puf voor, bah.

Dat je niets meer voelt wil niets zeggen hoor. Zijn ook veel mensen die zwanger zijn, maar geen klachten hebben. Dus houdt goede moed.

Ik blijf voor je duimen.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Nou meid, het klinkt erg hoopvol als ik je verhaal zo hoor. Maar ja, eerst zien dan geloven hè?

Hoop het voor je!!

Jij hebt een cryo-tp in je eigen cyclus gehad hè? Voel je je ook anders? Want die symptomen kunnen niet van de hormonen komen toch?

Ik heb een cryo in kunstmatige cyclus terug gehad. Erg spannend, bah...

Nou succes nog even met wachten ;)

Groetjes

Geplaatst

Sonja, ik heb ook mijn cryo TP gehad in kunstmatige cyclus.

Ik gebruik 2 pleisters die ik om de 3 dagen moet vervangen en ook utrogestan.

Dus je begrijpt dat mijn lichaam ook klachten afgeeft door de hormonen.

Het is idd nog even afwachten.

Groetjes

Daniella

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden