Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Cin, fijn dat alles in zoverre al goed bleek met beide beebs vandaag. Morgenavond terug is lekker snel!

Herkenbaar; ook hier zo'n eigenwijs kleintje dat het geslacht niet prijs geeft.

Babykamer is geverfd, vloer kan blijven liggen en gordijnen hangen al. Muurschildering wordt er half december op de muren gemaakt, daarna komen de meubeltjes en dan is 't weer zoveel echter...

Ik heb vanochtend even op de weegschaal gestaan. Ben in totaal 8 kg zwaarder dan voor deze hele 4e behandeling en zwangerschap. Aantal kilo's zijn van de hormoonbehandeling, aantal van de zwangerschap. Ben niet ontevreden. Draag buikje mooi naar voren en krijg er veel complimenten over. Zie er goed uit en voel me goed. Wat willen we nog meer?!

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Cin, fijn dat alles tot zover goed is. Ben benieuwd hoe het bij ons gaat.

Volgens mij ben ik de laatste in de rij voor de 20 weken echo.

Wij zijn maandag aan de beurt, we hebben een afspraak van 1,5 uur!!

Net info aangevraagd voor het huren van een scootmobiel, a.s. zondag ben ik jarig

en heb aan mijn moeder en zus een dagje naar de margrietfair gevraagd.

We zijn al tijden niet met ons drietjes weggeweest. Gezellig!

Alleen kan ik niet lang staan/lopen. Net even naar de kortingsavond van de intratuin geweest, dit

heeft nog geen uur geduurd maar ik verga van de pijn in mijn rug. Ben benieuwd

wat zoiets kost.

Geplaatst

@Cin, fijn dat de echo goed is! Hopelijk kunnen ze vandaag de hartjes goed zien.... en dan alleen het geslacht nog... is toch wel superleuk om te weten he....

Wij hebben voor PIP-behang gekozen. De grijze/zilveren variant. En dan 1 muur met bloemen en de andere muren met strepen. En het is echt super geworden! Ben er heel blij mee. Zaterdag komen de meubeltjes en de kinderwagen staat ook in de kamer. Het wordt nu wel heel echt.....

Geplaatst

Cin, gefeliciteerd met de mooie echo!

Super dat alles goed is! Nu heb je waarschijnlijk de echo voor de hartjes en de geslachtjes ...hoop dat je beebjes iets meer willen meewerken.

Hoop snel hierover ook goed nieuws te lezen.

Wat vervelend dat er verschillende last hebben van de rug.

Pas goed op jezelf, op tijd een stapje terug!

Geplaatst

Ja @Vanessa, jij mag nog!! leuk hoor, wij zijn ook 1,5 uur binnen geweest en gisteren weer een uur! maar gelukkig alles goed! Zal voor je duimen maandag!

@Mob, klinkt leuk je behang! wij hebben voor eijffinger mini gekozen, ook heel gaaf vinden we zelf hihi. Volgende week vrijdag komt ons kamertje ook al, zo gaaf allemaal!

Iedereen goed weekend!

Geplaatst

Cin, fijn dat alles goed is. Toch weer een stap verder.

Moet eerlijk bekennen dat ik best blij ben als we maandag de echo hebben gehad en alles goed is.

Mijn mannetje is vrij maandagmiddag (niet te geloven) en we rijden dan direct door naar de Ikea waar we nog

wat dingetjes moeten aanschaffen.

Ik heb zelf een geboortekaartje ontworpen en daar hebben we de proefdruk van binnen gekregen,

hij is gaaf! Ze hebben alleen nog maar een kaartje gemaakt met de kleurtjes zoals die zou worden

als het twee meisjes zouden zijn. Nu nog een proef met de kleur voor een jongetje.

Hebben jullie al een idee of een ontwerp?

Geplaatst

Vanessa,heel veel succes maandag hoor! Eindelijk heb jij dan ook de 20 weken echo.

Hier geen zelf ontworpen kaartje,maar heb wel al verschillende proefkaartjes besteld,en al bekeken.

We zitten nog tussen 2 kaartjes te twijfelen. Maar tegen die tijd komen we daar vast wel uit!

Cin,wat leuk dat jullie de meubeltjes ook al krijgen vrijdag!

Bij ons zit eind van de week de vloer erin,want onze meubeltjes komen dan die maandag.

Kan niet wachten om te beginnen met inrichten!!

Ik ga verder met koken. Iedereen een fijne zaterdagavond.

Geplaatst

Wij hebben wel een geboortekaartje in gedachten, niet zelf ontworpen en nog geen proefdruk laten maken.

Zal morgen eens bellen naar het bedrijf of we daar misschien kunnen langs komen.

Je hebt zoveel keuze alleen in de dikte van het papier al, vind dat via internet wel moeilijk.

Cin, super dat de echo van de hartjes ook helemaal goed is!!

Vanessa, jullie mogen morgen. Spannend, heel veel plezier tijdens het bewonderen van jullie kindjes!

...en veel shop plezier morgenmiddag.

Wij mogen morgen ook weer kijken naar de kleintjes.

Dan wordt ook de baarmoedermond opgemeten. Waar was dat ook al weer voor Vanessa?

Fijne zondag nog allemaal!!

Geplaatst

@ Cin, fijn dat alles helemaal goed is.

@Vanessa, jij morgen veel succes met de echo.

Wij hebben nog niet naar geboortekaartjes gekeken, dat wordt het volgende "project". Volgende week maandag komt ons kamertje, het geboortebord is ook al klaar. Dus daarna maar eens langs een aantal drukkers voor geboortekaartjes.

Geplaatst

Sanna, ze willen deze gegevens graag hebben voor het geval je eerder dan de uitgerekende datum met klachten komt.

Oftewel een op handen zijnde bevalling, ze kunnen dan aan de lengte van je baarmoedermond zien wat er van binnen

gebeurt.

Geplaatst

Vanessa, weet niet of je al terug bent... hoop dat alles dik in orde is en dat we straks ook van jou mooie echo

verhalen te lezen krijgen!

Kimmie en Cin, hoe gaat het nu met jullie rug?

Hopelijk is het een beetje te hendelen en helpen de medicijnen goed.

Neem de rust die jullie nodig hebben dus goed luisteren naar jullie lichaam!

Geplaatst

Hier nog helaas veel last en lig dan ook nog steeds minimaal de halve dag. Meestal de avond op.

En dit zal vrees ik ook wel zo blijven tot aan de bevalling.

Soms ga ik echt weleens even weg, of winkelen of wat dan ook. Maar dan moet ik de volgende dag

de boete daarvoor betalen. Kortom balen dus!

Ja Vanessa ben ook benieuwd!

Geplaatst

We hebben de kleintjes maar heel even bekeken. We hebben de hartjes zien kloppen, geeft iedere keer een super gevoel.

Bloeddruk en baarmoedermond opgemeten, alles is goed.

24 november mogen we weer komen en gaan ze de beebjes ook weer meten.

Kimmie wat kl*te dat het niet beter gaat en waarschijnlijk ook niet meer positief gaat veranderen...

Sterkte, het zal zeker niet altijd meevallen.

Geplaatst

20 weken echo

8 november: Vanessa

Afspraak verloskundige/gyn

24 november: Sanne

26 november: Kim

Uitgerekend

1 maart 2011: March

1 maart 2011: Sharon (MEISJE)

1 maart 2011 * engelkindje: Minoes

1 maart 2011: Pammie

2 maart 2011 Suzzy

3 maart 2011: Dreamer

4 maart 2011: Mob

5 maart 2011: Sanne, tweeling

6 maart 2011: Kim

9 maart 2011: Moon74

9 maart 2011: Audrey

11 maart 2011: Chablis

13 maart 2011:Jolanda

15 maart 2011: Moi

19 maart 2011: Kimmie

21 maart 2011: Cindy, tweeling

27 maart 2011: Vanessa, tweeling (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden)

27 maart 2011: * engelkindje: Mik

Geplaatst

Vanessa,hoe was het?

Sanna,heerlijk dat je even weer van je beebs hebt kunnen genieten. En dat alles goed is het belangrijkste!

Kimmie,wel vervelend die rugklachten. Hopelijk voel je je er verder wel goed bij.

Doe maar rustig aan!

Ik begin ook last te krijgen van mijn rug/heupen/stuitje en billen.

Soms wel moeite met lopen.

Gaan jullie ook een pretecho/3D echo laten maken?

Heb me net aangemeld,en ik wordt teruggebeld voor een afspraak. Lijkt me heel bijzonder!

Geplaatst

Alles was goed!!!!

We hadden een onvriendelijke arts en het was niet echt een leuke echo maar met onze beebs was alles goed, en dat is toch

het belangrijkste.

We zijn ruim een halfuur te laat geholpen dus ik zat met rode vlekken vanuit mijn nek tot achter mijn oren van de zenuwen in de

wachtruimte. Het eerste kindje ligt lastig om goed in beeld te krijgen maar al met al heeft ze alles redelijk kunnen beoordelen.

Daarna doorgereden naar de Ikea omdat mijn man nu toch de jongens al alleen moest laten werken kon dat er ook nog even

achteraan. Voordat hij weer terug op het werk zou zijn was het bijna einde werktijd, dus dat had dan toch niet veel zin meer.

Nu is hij bezig om de gekochte kast in elkaar te zetten. Bo slaapt in het kamertje ernaast maar die slaapt er gewoon doorheen.

Ik ben zo blij!!!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hoi Sanna, fijn dat je de hartjes weer hebt zien kloppen, blijft gaaf he!

Hier gaat het goed, rug is rottig maar te doen gelukkig. Komt denk ik door die grote rose wolk waar ik op zweef :)

Groetjes Cindy

Geplaatst

@Vanessa, fijn dat alles ok is. Jammer dat de arts niet zo vriendelijk was.

Ik heb sinds vanmorgen pijn rechtsonder in mijn buik, niet constant, maar bij bepaalde bewegingen of lachen of niezen. Ik zou vandaag eigenlijk moeten gaan poetsen, maar daar wacht ik dan maar eens even mee.

Geplaatst

Ik heb vanmiddag de vk maar even gebeld, want ik loop soms echt als een oud vrouwtje door het huis. Het zijn waarschijnlijk de banden, omdat het geen pijn doet in rust, maar alleen bij bewegen of niezen enz. Zo lang als ik geen bloed- of slijmverlies heb en de steken weer weg gaan in rust hoef ik me geen zorgen te maken. Wel goed naar mijn eigen lichaam luisteren en op tijd rustig aan doen.

Geplaatst

Super Vanessa dat alles goed was. Raar dat zo'n arts onvriendelijk doet zeg! maar fijn dat het met de twins goed gaat!!

Geplaatst

Vanessa,mooi dat alles goed is met de tweeling!!

Kim,lijkt me idd pijnlijk! Lekker rustig aan.

Morgen weer naar de VK. Heb gelijk een vrije dag,heerlijk.

Geplaatst

Er waren gisterochtend een paar ernstige gevallen geweest, dan maar een onvriendelijke arts en dat alles wel goed is.

Onze eigen arts is gelukkig heel anders.

Kim lastig en vervelend voor je dat je het kalm aan moet doen, gelukkig heb je in rust geen pijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden