Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb even de geboortedatum van gwen veranderd, is namelijk3 maart.

UITGEREKEND

1 maart March

1 maart Sharon

1 maart Minoes *engelkindje*

1 maart Pammie

2 maart Suzzy

3 maart Dreamer

4 maart Mob

5 maart Sanne

6 maart Kim

9 maart Moon

9 maart Audrey

11 maart Chablis

13 maart Jolanda

15 maart Moi

19 maart Kimmie

21 maart Cindy

27 maart Vanessa (zal door diabetes met 37+1 weken= 7 maart ingeleid worden)

27 maart Mik *engelkindje*

BEVALLEN

________

23 januari Sanne :bcbbboy2: 2 jongens

27 januari Chablis :bcbbgirl2: Kenzy

8 februari Cindy :bcbbgirl2: J.ulia en R.oos

17 februari Moon :bcbbgirl2: L.aetitia

27 februari Sharon :bcbbgirl2: Danae

1 maart Chantalle :bcbbboy2: Jan en Milan

1 maart Moi :bcbbgirl2: Jolanda

3 maart Kim1980 :bcbbgirl2: Gwen

7 maart Vanessa :bcbbboy2: Raf en Axtedatum van Gwen aangepast, is namelijk 3 maart.

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat is het hier stil!!

Kimmie, hoe is het met je?

En de rest?

Hier nog steeds niks, ondertussen 5 dagen overtijd en wil bevallen!!

Geplaatst

Ik ga vandaag voor de 4e dag op rij voor CTG, echo en praatje. De kleine blijft hier erg rustig. De ctg's zijn wel goed hoor, maar tijdens de

echo's en ook ikzelf voelen en zien de kleine dus niet bewegen. Nu iedere dag dus langskomen en wordt ik streng onder controle gehouden.

Iedere dag hoop ik dat ze zegfgen dat ik mag blijven, dus we zullen vandaag wel weer zien.

Sinds gisteren onwijze menstruatiepijn, en wat steken.. Maar goed ik weet allemala niet meer wat het zegt!

Mob: hopelijk komt je kleintje ook snel! Mag wel he !

Geplaatst

Hoi hoi. Ik waggel ook nog steeds rond. Hier zit de beeb ook nog lekker bij mama. Ben inmiddels 41 weken en 1 dag zwanger.

Morgen controle bij de VK,en hopelijk gaat het woordje inleiden dan vallen. Maarja,helaas leiden ze niet zomaar in. Ik zal wel zowiezo deze week naar de Gyn moeten voor CTG etc.

Mob en Kimmie,hopelijk hebben wij ook snel onze beebs in de armen!!

Geplaatst

Meiden die nog moeten bevallen.

Hoop dat jullie wondertjes zich snel aan zullen kondigen.

Zo te lezen zijn jullie er helemaal klaar voor!

Heel veel succes!

Geplaatst

Kimmie, Pammie en Mob

...wat kan dat wachten lang duren he!

Begrijp helemaal dat jullie er klaar voor zijn.

Pammie, je mag toch ook vragen om een beetje hulp.

Het kan nu in ieder geval niet heel lang meer duren ...uiterlijk over een weekje heb je je beebje in je armen!

Kimmie bij mij waren het ook menstruatiekrampen waar het mee begonnen is ...dus wie weet heb je straks de weeën.

Geplaatst

Hoi dames,

Ik heb vannacht een beroerde nacht gehad, de beroemde/beruchte kraamtranen. Ondanks dat de borstvoeding zo goed loopt, werd ik er heel onzeker van. plus het feit dat ik echt elke drie uur paraat moet zijn voor onze kleine werd me te veel. Vannacht 2 uur met mijn man gesproken en de knoop door gehakt om te stoppen met de borstvoeding, hoe moeilijk dat ook is als het eigenlijk zo super goed gaat. De kraamhulp en vk hebben mij ook nogmaals de voors en tegens uitgelegd van bv en flesvoeding, maar mijn besluit stond vast. Gelukkig drink Gwen ook super aan de fles. Ik heb door dit hele gebeuren vandaag een hele slechte dag, ben super slapjes en heb geen eetlust en verhoging. Ik hoop dat ik me morgen weer wat beter voel.

Alle dames die nog moeten bevallen, ik hoop dat het snel doorzet en jullie snel jullie wondertjes in jullie armen mogen hebben.

Geplaatst

Oh dat klinkt niet fijn Kim, maar goed dat je die keuze dan gemaakt heb! Hopelijk kan je nu wat meer je rust pakken!

Ik wordt morgen ingeleid dames, de CTG en echo waren goed maar de stress die het mij geeft dat ik die kleine niet voel heeft lang genoeg

geduurd dus wordt het inleiden. Dus vanavond nog even genieten en dan morgen om 7.15 uur moet ik me melden.

Hoop snel terug te zijn met nieuws ;)

Geplaatst

Kimmie,dan ben je me toch voor! Enorm veel succes voor de bevalling!

Kim,dat klinkt niet prettig. Denk goed aan jezelf. Fijn dat flesvoeding ook goed gaat!

Hier nog geen nieuws. Ik ben het werkelijk waar zo ontzettend ZAT! Er gebeurd maar niks.

Vanmiddag controle VK,en dan wordt ik gestript. Hopelijk zet dat een beetje door.

Vandaag 41weken en 2dagen.

Mob,hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Pammie en Mob; hopelijk hebben jullie de kleine snel in de armen nu. Kan me helemaal voorstellen dat je graag wilt dat die bevalling op gaan komt nu.

Kimmie, succes; ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt (inleiden vond ik zelf deels zeer goed te doen, maar ook een aantal uren flink heftig!) en ben benieuwd naar (de naam van) je kleintje.

Kim, hier gaat ook alles heel goed en Laetitia is een baby uit duizenden. Ze drinkt lekker, slaapt lekker etc. Afgelopen maandag en dinsdag wilde het allemaal wat minder vlotten (regeldagen?) en kwam ze om de 2 tot 2,5 uur. Heel vermoeiend en ik heb er ook bij staan huilen, hoor. Nu gelukkig weer achter de rug en ik hou de borstvoeding nog even vol, maar iedereen moet doen waar 'ie zich goed bij voelt. Geweldig dat je partner en jij het samen eens zijn en van de fles worden kleintjes net zo goed groot, hoor!

Vanessa, van harte! Na een meissie nu 2 stoere knapen erbij. Wauw! Gefeliciteerd.

Geplaatst

Even een update vanaf hier... Vanochtend rond half 8 zijn m'n vliezen gebroken. Maar helaas willen de weeen nog niet doorzetten. Hoop echt dat het zo echt gaat beginnen.... En anders morgen naar het ziekenhuis voor CTG etc.

Geplaatst

Moon,wat fijn dat je meisje het zo goed doet! Geniet dr van.

Mob,spannend. Je vliezen gebroken.Nu zal het niet lang meer duren! Gebeurde er bij mij maar eens wat.

Helaas,strippen werd niet wat. Mijn baarmoedermond zit nog helemaal dicht,en dat verbaasde me wel bij 41 weken zwangerschap.

Morgenvroeg om 9.00 in t ziekenhuis zijn voor CTG scan,en dan hopelijk snel inleiden.

We wachten maar weer af.

Hoe zou het met Kimmie zijn....

Geplaatst

mob daar is het bij mij ook mee begonnen en 36 uur later was ik mama zet hem op

pammie ik hoop zo voor jou dat het snel doorzet vind het echt erg voor je

kim ik weet helemaal hoe je je voelde ik had van de week ook zo'n dag ik heb me moeder gebeld of ze wilde komen ik zat er helemaal doorheen ik dacht echt ik geef me dochter eten en ik slaap meer doe ik niet ik denk nou als dit het is me moeder zei ook van meid die roze wolk waar iedereen over praat bestaat niet dat heeft tijd nodig ik zat echt aan flesvoeding te denken maar me moeder heeft me toch weer moed in weten te praten ik geef nu ook maar 1 borst en de andere kolf ik af ze doet 4 uur op 1 borst en ze drinkt hem goed leeg dus heb ook een lekkere koelkastvoorraad ik doe nu nog met me man om de nacht ik geef ook flesje s'nacht want zat mezelf echt wakker te houden en flesje heeft ze binnen 2 minuten leeg haha nou ik ga weer verder genieten

pammie ik duim voor je meid

en mob duurt nu niet lang meer:)

Geplaatst

Sharon,het zal wel niet altijd even makkelijk zijn zo. Maar komt allemaal goed meid!

Ik heb vanmorgen een CTG scan gehad,en alles was helemaal prima. Beebje is in goede conditie. Zondag nog een CTG scan,en anders dinsdag inleiden! Dinsdag wordt ons beebje zowiezo geboren.

Geplaatst

Ik herken die borstvoedingsverhalen wel! Ik geef nu 4 weken bv aan onze tweeling. dat is echt alleen maar eten geven en slapen...pfff

Sinds aantal dagen krijg 1 vd 2 in de nacht de fles en de andere de borst. doordat ze zo klein zijn, zitten ze nog aan 8 (dus met 2en 16) voedingen....

Best druk zo in je eentje ;) Ben dus blij dat mijn man in de nacht de ene een flesje afgekolfde melk geeft...

Maar het kan zo maar zijn dat ik snel om ga schakelen naar de fles...

Spannend hier met al die bijna bevallingen..

Succes allemaal!

Geplaatst
mob daar is het bij mij ook mee begonnen en 36 uur later was ik mama zet hem op

pammie ik hoop zo voor jou dat het snel doorzet vind het echt erg voor je

kim ik weet helemaal hoe je je voelde ik had van de week ook zo'n dag ik heb me moeder gebeld of ze wilde komen ik zat er helemaal doorheen ik dacht echt ik geef me dochter eten en ik slaap meer doe ik niet ik denk nou als dit het is me moeder zei ook van meid die roze wolk waar iedereen over praat bestaat niet dat heeft tijd nodig ik zat echt aan flesvoeding te denken maar me moeder heeft me toch weer moed in weten te praten ik geef nu ook maar 1 borst en de andere kolf ik af ze doet 4 uur op 1 borst en ze drinkt hem goed leeg dus heb ook een lekkere koelkastvoorraad ik doe nu nog met me man om de nacht ik geef ook flesje s'nacht want zat mezelf echt wakker te houden en flesje heeft ze binnen 2 minuten leeg haha nou ik ga weer verder genieten

pammie ik duim voor je meid

en mob duurt nu niet lang meer:)

Hoi sharon,

Onze meid heeft ook vaak genoeg aan één borst... onze kraamzorg heeft geadviseerd voorlopig nog geen flesje te gebruiken, omdat ze dan misschien niet meer terug wil naar de borst. Toch geeft het geen fijn gevoel dat één borst regelmatig niet leeg is.......... Maar zo te lezen gaat het bij jou wel goed! Fles en borst. Wat zijn de adviezen daarover bij jou geweest? Ik ben wel even benieuwd!

Geplaatst

Hoi dames ff snel, vanmiddag om 14.52 uur is onze zoon Levi geboren, we zijn thuis en alles gaat goed.. nu moe dus verhaal volgt nog.

Geplaatst

@Kimmie, proficiat met jullie kanjer.

@Pammie, fijn dat er nu voor jou een einddatum in zicht is. Hopelijk begint het nog spontaan voor dinsdag.

Wij hebben gisteren de laatste dag kraamzorg gehad en vanaf vandaag gaan we het helemaal zelf doen. Net met de kleine meid voor het eerst naar buiten geweest, geweldig. Ik ben blij dat ik de keuze voor flesvoeding heb gemaakt. Ik ben wel nog erg moe, maar dat komt doordat mijn ijzer heel erg laag is, dus ik ga 's middags wel nog even rusten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden