Ga naar inhoud

Wie starten er ook in September 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vriezen het is niet gemeen hoor. Alles wat je nu een beetje afleiding kan geven is goed toch? Wat balen van je schoonouders zeg. Al 3x verkocht en op de financiering stukgelopen. Wij hebben ons huis nu in 4 en halve maand verkocht en het ziet er uit dat het wel doorgaat. Voor ons gelukkig maar besef maar al te goed dat het ook heel anders kan in deze tijd. Sterkte voor hun. Dat je vrienden uit elkaar gaan is ook geen prettig nieuws. Pas wel op dat je er niet over gaat piekeren zodat je jezelf uit het oog verliest. Geniet er maar van dat het bij jullie wel goed gaat. Sterkte hoor met alles......

sanne ook weer heel veel succes!!

Missd wat ontzettend *** zeg. Sterkte met de verwerking van deze klap en heel veel succes met jullie cryotjes!!!!

Volgende week donderdag hebben wij onze uitgangsecho weer en gaat het echt van start. Deze keer alleen last van de pil wat betreft mijn emotionele kant. Veel huilbuien. Heb dan prive ook behoorlijk wat op mijn bordje gehad dus dat speelt ook erg mee denk ik. Het voordeel is dat ik me nu niet te druk kan maken van te voren.

Liefs

• Reacties 533
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo Witje, jij was er vanmorgen ook vroeg bij!!!! haha

@vriezen: vervelend van je schoonouders. Wij hebben nu bijna een jaar ons huis te koop staan. Wel al best veel kijkers gehad, maar nog nooit een bod helaas... Lijkt me heel erg, als je het eigelijk al verkocht hebt en dan op het laatste moment toch niet! En dat 3 keer! pff

@missd: Vervelend dat het niet gelukt is de vorige keer. Toch heel veel succes met de cryootjes!

Hier gisteren leuk nieuws gehad (Mag ook wel een keertje he?) We hebben een weekend weg gewonnen naar disneyland! Ben helemaal blij! Toen we van de week terug reden vanuit frankrijk kwamen we er bijna langs en toen zei ik nog dat ik er wel weer een keer naar toe wilde! En nu gaan we!!!! Joehoe! Ik hoop dat we met kerst mogen!

@Witje, hier ook veel last van de hormonen, veel huilen en enorme hoofdpijn. Moest de komende weken heel veel werken, maar heb nu toch wat diensten kunnen laten overnemen, gelukkig, want had het echt niet getrokken... Ben nog steeds aan het wachten op menstruatie... zal denk ik vrijdag wel worden. We zullen zien.

X sanne

En dames, het is September!!! Dit word onze maand, ik voel het!!!!

Geplaatst

Ja Sanne ik was er vroeg bij. Die man van mij kan heel erg snurken en omdat ik nu erg verkouden ben doet geluid soms zeer aan mijn oor. de trilling van het snurken grrrrr. Maar hij moest er om 5 uur uit dus ben ik weer terug gegaan voor nog 3 uurtjes slaap.

Nu staat mijn stoofvlees al op het fornuis, heb zin in Goulasch vanavond. Nu maar hopen dat mijn ventje niet moet over werken, dat gebeurt elke keer als ik aan de goulasch wil. Nu is het wel zo dat de dag erna het natuurlijk het lekkertste is, vandaar dat ik een hele volle pan aan het maken ben. Ook nog voor morgen.........

Verder vandaag maar weer eens aan de schoonmaak hier in huis, ook veel gewerkt de laatste tijd en er komen nog 2 drukke werkweken aan. daarna heb ik wel ruim 4 weken vrij dus ik klaag niet. Maar nu dat ik me niet fit voel met die snotkop en rochel longen is veel werken en vooral wisselende tijden behoorlijk zwaar.

Vanavond een kookworkshop van tupperware dus mijn dag is weer gevult. Oja nog naar de dietist straks. Daar ga ik mee stoppen, helpt me niet en wil nu bij mijn poging niet weer denken aan het feit dat ik eigenlijk te zwaar ben. Het is nu eenmaal nou zo en ga me er maar bij neerleggen. Verder zijn we vitaal en gezond en dat kan je ook niet altijd van de "slanke" mensen zeggen toch?

Nou het is weer een heel verhaal en heb me ook weer zo boos gemaakt vanmorgen toen ik het nieuws hoorde over de moeder die waarschijnlijk haar kindje zo mishandeld heeft grrrrrrrrrr het lichaampje is in de schuur gevonden. Bah zulke mensen moeten ze voor het leven castreren, die zijn zo ziek in hun hoofd niet te geloven. Dat is er ook weer uit :whistling_girl:

Liefs

Geplaatst

Hoi Meiden,

Zometeen naar de accupunctuur meneer....of ik nog niet genoeg naalden heb gezien...denk dat ik er stiekem van geniet ;-) over een paar weken weten we dan ook of het "echt" helpt. Wat is jullie ervaring hiermee. Heb wel eerder accupunctuur gehad maar niet voor icsi.

@ Witje..van die moeder...krijg dan zin om zo'n mens eens hardhandig de waarheid te vertellen eeenuh veel plezier met je tupperfeestje en rustig aan heey

Geplaatst

Spaatje dat heb ik al zo vaak gedaan, heb me er maar bij neergelegt dat het nou eenmaal zo is en dat ik er toch niks aan kan veranderen. Hopelijk knapt ze weer op en houd ze het ook zo.

Hoe was het bij de speldeprik?? Lekker he?? hihi

Geplaatst

Geen prik gehad......was wel erg "leerzaam" om een lang verhaal kort te maken, hij heeft eerst gekeken of er geen dingen "scheef stonden" in mijn wervelkolom Ja dus...waaronder een wervel in mijn onderrug die zorgt voor "blokkades" die heeft hij eerst los gemaakt hij vertelde ook over een wervel ter hoogte van de schouderbladen kan zorgen voor problemen met je hart die een cardioloog dan niet kan verklaren...die kon ik dus ook al en weet nu ook de oorzaak, volgende week gaat hij prikken. we wachten dus nog even af...

Geplaatst

Spaatje hoe voel je je?????

Als ik naar de chiropractor geweest ben dan ben ik de eerste 3 dagen erna best beurs van binnen maar daarna voel ik me top en losjes zeg maar.

Hier de eerste (van vele) rekeningen binnen voor onze 4e en laatste poging. Ben benieuwd waar het op eindigd. Gelukkig heb ik alle medicatie al in huis. Gedeeltelijk had ik zelf nog en gedeeltelijk gekregen van 2 hele lieve engeltjes :angel1:

Geplaatst

Spaatje, ik heb vorige week een acup. behandeling gehad en na de punctie ga ik weer. Alles was bij mij prima in balans, alleen een beetje zenuwen voelde ze, maar daar heb ik nu geen last meer van na de behandeling.

Hier is het wachten op mn ongi... na het stoppen van de primolut zou je 2 a 3 dagen later een bloeding krijgen, ik zit nu op dag 4 en er gebeurd niks..wel gisteren een ongi gevoel vandaag weer niets. Misschien dat de deca het tegenhoud? Morgen maar even de gyn bellen.

@Witje, niet fijn al die rekeningen he! Wij moeten trouwens een behoorlijk bedrag zelf betalen! De prijzen in Gent zijn ook wel hoog in mijn ogen.

Groetjes!

Geplaatst

Ik kwam er tijdens de prikinstructie pas achter hoe duur die medicijnen zijn!!! Jeetjemineetje, en dat zijn alleen de medicijnen nog maar.

En inderdaad...het is september. Spannend allemaal hoor.

Wij gaan er komend weekend lekker nog even op uit. Zaterdag naar de HISWA in IJmuiden. En dan overnachten we in een hotel in Wijk aan zee. Zondag nog even Amsterdam in en savonds bbq. Ik heb er zin in.

Groetjes Vriezen.

Geplaatst

@ Witje, laten we zeggen dat het goed was dat ik die man vandaag niet tegen ben gekomen ;-) haha nee ik ken het "kraak" verhaal dus ik wist het maar het was even geleden...volgende week gaan de naalden aan de slag (hoop ik) en de masage die mijn man heeft gegeven maakt ook wat goed

Zijn vast vervelend hoge rekeningen....en dan niet exact weten hoe hoog ze gaan worden...dat is toch weer een extra stukje spanning sterkte daarmee

Geplaatst
Spaatje, ik heb vorige week een acup. behandeling gehad en na de punctie ga ik weer. Alles was bij mij prima in balans, alleen een beetje zenuwen voelde ze, maar daar heb ik nu geen last meer van na de behandeling.

QUOTE]

Grappig dat ze dat "voelen" heey...en nu maar hopen dat het helpt

Geplaatst

Nee het zijn geen verrassings rekeningen. dit was alleen maar het gesprek met de professor van 12 juli. 45 euro dus dat viel wel mee. Dag van de punctie moeten we 35oo euro betalen en daar redden we het verder wel mee. Gent mag dan idd wel duur zijn, maar wij voelen ons er op ons gemak. Ach ze hebben nu een vernieuwde afdeling en die is ergens van betaald hihi.

Liefs

Geplaatst

Hoi: Meiden mag ik me ook nog aanmelden

Gisteren gehoord dat ik me weer mag aanmelden bij mijn komende ongi. Op zijn vroegst 14 september.Dan moet ik op 1 cd beginnen met prognova. Dit omdat we een cryo terug krijgen geplaatst. Vinden het wel eng aangezien 30% de ontdooiing niet overleeft en als het lukt dat je 30% kans heb op zwangerschap. We hebben maar 1 cryo hopelijk gaat het goed.

Ik neem aan dat ik na de vmk gewoon weer een cyclus heb tussen de 27 en 33 dagen we zullen zien. Ben benieuwd

Zal ik een lijstje maken zodat we kunnen zijn wanneer van iedereen alles plaatsvind.

Geplaatst

Wij hebben ruim 1800 euro bij moeten betalen voor poging1 en de 2e staat voor de deur.. hoop dat het nu lukt, want dit zijn wel erg hoge bedragen is gewoon niet leuk meer. Als poging 2 niet lukt ga ik proberen om naar nl te verhuizen icl tese zaadstalen van mn man.

Witje, jullie doen alles in gent toch?

Geplaatst

positief benaderen Raba. Jullie cryo's behoren bij de 30 % die het ontdooien goed overleefd en de kans van het slagen van een cryo is net zo goed een lot uit de loterij als een verse!!!!!!!!! (vind ik, statistisch gezien is toch maar een gemiddelde nietwaar). Spannend hoor!!!!

Hier al weer heeeeeeel emo van de pil. Kan echt overal om janken....... door te huilen verlaag je het stresshormoon in het bloed dus laat maar vloeien die tranen.......

Liefs

Geplaatst

Goedemorgen!

zo,gisteren feestje gehad en waren om 4 uur thuis, geen goed idee meer....haha. Ben nu echt helemaal op, heb het de hele week al heel erg moeilijk gehad. Ontzettend moe en emo. En een hoofdpijn waar ik maar niet van af kom. Begin de dag met een tabletje foliumzuur en een diclofenacje...

Gisteren mijn eerste spuit lucrin/ gonal-f gezet! Nu is het nog echter allemaal. Zondag 12 september om 10.30 hebben we onze eerste echo om te zien hoe het er voor staat!

Raba: welkom! Het gaat jullie ook gewoon lukken, want dit wordt een helemaal groene maand!!! Sterkte!

groetjes Sanne

Geplaatst

hallo raba

mij is verteld als de cryos goed zijn 90 procent het ontdooien overleven....wij hebben er drie en er worden deze maand twee terug geplaatst,als alles goed gaat

ik heb een zevendelige en twee achtdelige embryo....ik ga er vanuit dat het dan maar 10 procent kans is dat het niet goed ontdooit,positief blijven denken....sterkte er mee

knuffel janine

Geplaatst

Hallo lady's,

Ik sluit me graag bij jullie aan, ik mag 14 september mijn eerste spuit deca weer zetten. Dit is onze laatste poging. We gaan het lange protocol volgen, dus als alles goed verloopt hebben we in week 41 de punctie.

Ik wens iedereen in dit forum heel veel succes en geluk.

Liefs Schattie

Geplaatst

Moielijke besluit jullie laatste. Ik hoop dat je zwanger wordt deze maand...

Veel succes.. Ik duim voor je Schattie...

Geplaatst

Ik heb gisterenavond de eerste Lucrin gezet. Het viel me mee, al was ik er niet zo zenuwachtig ofzo voor. Ik voel er haast niets van met zo'n prikpen. Nog drie pildagen en dan de menstruatie afwachten.

Hoe gaat het met iedereen van september?

Groetjes Vriezen

Geplaatst

Het is inderdaad rustig met de septembers!!!

Vriezen: Je voelt inderdaad niks met zo'n prikpen. Succes met wachten op menstruatie!

Schattie: Heel veel sterkte met deze laatste poging!

Hier al weer een aantal dagen met lucrin/ gonal-f bezig. Voel me echt heel erg slecht. Lijkt wel een depressie.... Ben ook vanaf vandaag in de ziektewet omdat werken echt niet meer ging... Zo ging het de vorige keren niet. Vraag me dan ook af of dit door de hormonen kan komen. Heb ook zo'n enorme hoofdpijn waar ik maar niet vanaf lijk te komen. En voel me zo down. Pff ik herken mezelf amper.

hebben hier meer van jullie last van?

x Sanne

Geplaatst

sanne ik herken het helemaal. Veel hoofdpijn, somber, nergens zin in, niet kunnen werken. Het hoort er allemaal bij. Probeer te relaxen en lekker aan jezelf te denken. Succes.... weet hoe moeilijk het is............

Geplaatst

Wat naar dat jullie je zo voelen Sanne en Witje! Ik heb er (nog) geen ervaring mee dus kan er niet echt over meepraten of er iets zinnigs over zeggen, sorry.

Sterkte.

Groetjes Vriezen.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben ook weer gestart, afg zaterdag met deca, lang protocol, dus nog even geduld hebben! Hoop rond 11 okt op een tp!

Nemen jullie overigens nog wel eens een glas alcohol tijdens spuit weken? Vind het soms zo irritant om helemaal niets te drinken op feestje/verjaardagen omdat ik dan denk dat ze allemaal denken, zou je nu eindelijk eens zwanger zijn of weer bezig zijn?

Succes allemaal meiden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden