Ga naar inhoud

iui en 2 eitjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@sharona dus jij werd dag 15 ongesteld?? Gelukkig kan je gelijk weer door.. ik ben nu dag 14 en nog niks te bekennen dus ik wacht rustig af!

Nou succes en een heel goed uiteinde!!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Meiden,

Hoop dat jullie leuke dagen hebben gehad.

@Nicole, zeker spannend! Zou wel een heeeel goed begin van 2012 zijn :-)

@Medusa, zelf kijk ik ook uit naar ivf nu, deze 7e iui zie ik meer als een extra kans en ben al meer bezig in mijn hoofd met ivf. Toch hoop ik nu stiekem, omdat ik deze iui redelijk los gelaten heb, dat het daardoor raak is, gek he, het is zo f***ing with the mind....Ik heb nu ook echt mega gevoelige borsten, erger dan normaal, gooi het maar op de Gonal F :-s De teleurstelling bij een niet gelukte ivf lijkt me na zoveel iui ook groter ja, maar ja we moeten ervoor blijven gaan! Succes maandag met je echo!

@Tabitha, Jij kijkt zeker ook al lang uit naar ivf? Hoop evengoed dat jullie eigen geklus zorgt voor another succes story :-) maar wel fijn dat als je ongesteld wordt meteen verder kan gaan met decapeptyl. Welke medicatie heb je tijdens je iui gebruikt?

Liefs Lotte

Geplaatst

Hey Meiden,

ik heb nog even een vraagje, wanneer zou ik het beste kunnen testen. Ik heb namelijk de poli gebeld en die zeiden dat ik beter nog een paar dagen tot een week moet wachten. En dan bij hun een afspraak maken om een test te laten doen. Maar wat zouden jullie doen of hebben jullie gedaan??

liefs

Geplaatst

ik mocht 14 dagen na iui altijd testen van het zh, maar ik teste altijd 10 a 11 dagen na de iui

Als je morgen test is dat een betrouwbare uitkomst.

Vind het trouwens erg lang wat ze op de poli zeiden nog een week wachten..... heb ik nog nooit gehoord

Geplaatst

@nicole spannend!! Ze zeggen dat je na 11 dgn al kan testen. Ze adviseren bij ons na 18 dagen te testen en bij alle pogingen heb ik netjes gewacht zelfs toen ik zwanger was van mijn zoontje. de pogingen van nu tel ik niet echt mee hoor want na 11/ 12 dagen werd ik ongi.. Maar ik zou echt voor het wachten gaan! De meningen zijn er wel over verdeeld.

Succes met de laatste wachtdaagjes ik duim heel hard voor je verder!

Liefs

Geplaatst

Okee dank je wel Medusa en Racir ik ga denk toch morgen ochtend testen en als het dan negatief is en ik ben na een aantal dagen nog niet ongesteld doe ik het nog een keer. Ik hou jullie op de hoogte en bedankt voor het snelle reageren!!

slaap lekker xxx

Geplaatst

@ Lot,

Voor de IUI heb ik eerst puregon gebruikt maar bleek daar allergisch voor dus zijn we overgestapt naar gonal-f en Pregnyl.

@nicole,

Ik zal voor je duimen !!

Liefs

Geplaatst

Goedemorgen,

Ik heb getest en het is echt waar de test is positief!! Ik kan het nog niet geloven en met een paar dagen gaan we het nog een keer doen maar het is denk echt zo!

xx

Geplaatst

Dank jullie wel!!!

ja het is een goed gevoel! alleen durf ik het nog niet helemaal te geloven ik kijk steeds naar de test... maar dit zal wel een beetje moeten bezinken.

xx

Geplaatst

Happy new year!!!

@ nicole deze test kan je denk ik wel vertrouwen hoor! In dat geval gefeliciteerd!!! Laat t bezinken en dan nog maar eens voor t echie testen ;) daarna lekker genieten meid!! En dat t voor alle een vruchtbaar jaar mag worden!! Liefs

Geplaatst

Een heel gelukkig Nieuwjaar allemaal, ik heb vanmorgen toch nog een keer getest en weer positief dus het is waar!!! Nou allemaal al het goeds gewenst dit jaar!!!

liefs

Geplaatst

Als eerste allemaal de beste wensen en een gelukkig en gezond (vruchtbaar) nieuwjaar :D:D !!

@ Nicole van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !!

afgelopen vrijdag weer terug naar het zkh geweest, was dag 9.

Moet vandaag weer terug komen en dan gaan ze kijken hoe groot die is, krijg dan waarschynlijk gelijk de pregnyl spuit weer, waar ik zo tegen op kijk,

maargoed we doen het voor een goed doel ! ze zeiden wel dat er een kans was dat ik het weekend me eisprong zou krijgen, ik hoop het niet want dan moet ik weer een maand wachten !

Laten we hopen dat me eisprong nog moet komen!!

Geplaatst

@Sharona,Maar als je vandaag de pregnyl prik krijg dan heb je 36uur later je eisprong dus dan kan nooit dat je dan in het weekend zit... of bedoel je nou wat anders...

Geplaatst
@Sharona,Maar als je vandaag de pregnyl prik krijg dan heb je 36uur later je eisprong dus dan kan nooit dat je dan in het weekend zit... of bedoel je nou wat anders...

Ja bedoel wat anders het ging over afgelopen vrijdag moest ik op controle en kon zijn dat ik me eisprong het weekend zou krijgen, maar het zkh was dat weekend dicht.

Maar dat was gelukkig niet zo, ben nu gisteren geweest

En gisteren avond om 9 uur pregnyl gehad en woensdag inseminatie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden