Ga naar inhoud

iui en 2 eitjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi dames!

Ik heb eigenlijk beetje advies nodig. Heb de 17e mijn 1e iui gehad, en sinds afgelopen vrijdag (dag 10) rood bloed en slijm. Te weinig voor echt ongi, maar teveel voor enkel haar vaatje. nu,2 dagen verder, lijkt het beetje bruine afscheiding te worden. Normaal zou deze poging mislukt zijn en hele circus opnieuw beginnen, maar kan nou niet zegen dat

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sorry, iets te snel verstuurd..

Wilde dus zeggen dat het niet echt ongesteld was. En nu? Heb nog niet getest omdat ik door pregnyl positief zou testen. Zal ik morgen wel doen, maar hoe doen jullie dit?

Thanks!

Geplaatst

je zit op wd 12 als ik het goed heb, dan is de pregnyl al uit je lijf, je kan morgen testen, ik zou de test van kruidvat nemen 2 voor 5 euro met pipetje, morgen is de uitslag wel betrouwbaar.

succes en hopelijk was het innesteling.

Geplaatst

Heb een drukke week gehad, dus weinig tijd gehad op hier wat neer te zetten.. Afgelopen donderdag pregnyl gehad had een eitje 19 mm en afgelopen zaterdag de inseminatie en het zaad van me vriend was deze ronde zo goed, zo is die in al deze keren nog nooit geweest !! Dit is de laatste keer in een natuurlijke cyclus, daarna krijgen we 3 x met medicijnen welke het zijn weet ik niet en voor wat weet ik dus ok niet, we krijgen eerst nog een evaluatie gesprek dus ik ben benieuwd al de andere meiden in de ww heel veel succes !!!!!!

Geplaatst

Hallo allemaal!

Mijn update: donderdag IUI-5 en dus rond de 19e testen!

@ Medusa, na een bezoek aan de psych is het nu officieel een dysthyme stoornis...

Geplaatst

@ nes! Toeval voor mij ook donderdag 5de iui :)

Rest succes in ww ook hier drukte van jewelste kan nog net ademhalen :p

Greetzzz

Geplaatst

@Medusa, Ja 3 weken af is net te lang he? Gelukkig hebben julie het wel goed kunnen oplossen tijdens de iui en ivf. Mijn vriend werkt voor Total en jouw man?

Grappig dat jij bij een spiritueel begeleider bent geweest want morgen ga ik voor de 6e keer, op aanraden van mijn werkgever, naar een paranormraal genezeres. Normaal gesproken was ik hier veel te nuchter voor maar ik moet eerlijk zeggen, ook al zit het geloof tussen mijn oren, dat ik er echt wel baat bij heb. Ben een stuk relaxter. En inderdaad zolang je je er goed bij voelt moet je het gewoon doen.

Wel erg grappig dat jij en Nes ook beide dit gedronken hebben als een gek! haha, Krijg er spontaan weer trek in ;-)

@Nes en Racir, succes morgen met number 5! en Tabitha met fm!

@Sharona, ik had de 1e 3 ook in eigen cylcus en daarna 2 met Clomid, pilkuur van 5 dagen wat meer follikels aanmaakt maar niet goed was voor mijn baarmoederslijm, daarna 2 met Gonal en dat werkte perfect voor eitjes en slijm. Maar hopelijk is het nu met het superzaad gewoon raak!

@Medusa, morgen heb jij weer een echo toch? Wel fijn dat je man nu in ieder geval thuis is! Veel plezier en succes!

Liefs Lotte

Geplaatst

Nou net geweest voor de 1e FM, maar of ik nu blij Moet zijn weet ik niet. Heel veel eitjes 15 links 15 rechts, een aantal van 13 een aantal van 12 een aantal van 11 en een aantal onder de 10. En dan heb ik ook nog eens vocht in mijn baarmoeder :-s Moet nou minimaal een liter vocht per dag meer drinken, wel door blijven gaan met de deca en de gonal, zaterdag ochtend om 8uur bloed prikken en om 11uur weer echo, en dan hoor ik meer

Liefs

Geplaatst

Lott, mijn man werk bij USG energy, werkt jou vriend op een produktieplatform?? mijn man op een booreiland, hij verhuist ongeveer om het half jaar met het eiland, maar sinds vorig jaar mei ligt hij bij schotland waar hij wel een jaar of 7 blijft.

Ja 3 weken is net lang zat, wij hebben ook afgesproken dat we ook niet langer willen dan 3 weken.

Tabitha, jeutje meid dat zijn er een hoop, het geeft niet zoveel als je maar cryo's heb.

Racir, heel veel succes met deze poging

Ja Lott, ik denk dat het ook geholpen heeft bij mij, als het je een goed gevoel geeft helpt het sowieso

Geplaatst

ff copy paste uit ander topic

vanmiddag bij de kinderarts/nefroloog geweest en was verhelderend, we weten nu wat de 1e periode na zn geboorte ons te wachten staat.

Hij moet inderdaad gelijk antibiotica en in zijn 2e levensweek krijgt hij een echo en ook bespreking van de echo om te kijken hoe groot en hoe de verstopping eruit ziet, wat meestal daarna gebeurd is als hij een week of 4 oud is ze met mn buisje z'n piemeltje ingaan en vloeistof in zn blaas doen, dat buisje laten ze ff zitten en dan maken ze een rontgen echo om te kijken hoe de doorstroming is vanaf z'n piemeltje tot aan zn niertjes, en wat daar zichtbaar op is, dan wordt er besproken wat verder.

Ze kunnen dan pas zien waar de verstopping daadwerkelijk zit, dat kan op 3 plekker zijn.

Ook al 1 nu maar 1 urethra verstopt wil dat niet zeggen over hoe het er straks uit ziet, pas na 1 week na zn geboorte ongeveer dan werkt zijn systeem zelf en wordt pas duidelijk hoe groot en waar het verstopt zit.

Gevraagd of hij ondanks dat hij maar aan 1 kant een verstopping heeft hij toch nierschade kan hebben en dat is wel mogelijk, wel gunstig is dat omdat hij nu ontwikkeld met waarschijnlijk 1 onderontwikkelde nier de andere nier daardoor sterker wordt, maar ze kan nog niets zeggen wat voor problemen dat voor hem wel of niet op gaat leveren.

Voor nu ben ik tevrede, weet wat ons te wachten staat, dat hij gewoon mee naar huis mag als wij ontslagen worden uit het zh, ik gewoon een kraamtijd thuis zal hebben.

Ze zei wel dat dat we nog vaak met elkaar te maken gaan hebben, waar ik uit op maak dat het niet bij 2 afspraken blijft.

Donderdag de guo, heb ook gevraagd of het kan dat donderdag blijkt dat het weg is, en dat was echt heeeel onwaarschijnlijk, was niet iets waar ik vanuit moest gaan.

Voor nu tevrede, ze was heel megaand en begripvol, en dat het voor ons heel wat is.

Geplaatst
Heb ff gegoogeld, jeetje meid, das niet niets, en nu??? en kan je jezelf erin vinden??

Ik kan me er zeker in vinden. Het is zoals het is. Hopelijk heb ik na therapie wat handvatten om mezelf zo nu en dan uit die moeilijke momenten te trekken. Grappige is dat mensen om mij heen (bv op mijn werk aan wie ik het verteld heb) mij zien als een vrolijke, leuke meid. En dus verbaasd zijn. Tja, zij weten niet dat opgewekt blijven maar ook optimistisch, energiek, geconcentreerd en zelfverzekerd mij enorm veel energie kost. Eigenlijk loop je heel vaak op je tenen, onbewust. Dat maakt dat ik me dus bijna altijd moe voel. Dus geestelijk moe.....elke dag...

Geplaatst
@ nes! Toeval voor mij ook donderdag 5de iui :)

Rest succes in ww ook hier drukte van jewelste kan nog net ademhalen :p

Greetzzz

Hey leuk! Leuk dat je samen met mij op gaat!

Vanmiddag dus IUI gehad en door de Ovitrelle die ik er voor heb moeten spuiten heb ik een beetje beurs gevoel nu.

Verder niet meer aan denken en volop de afleiding zoeken nu, toch? :waiting:

Geplaatst

@ girls tnx en jullie ook succes!

@ nes: idd ik ben al druk aan het zoeken! Succes he!

@ medusa jij ook succes gelukkig voor je dat je nu weet van je ongeveer kan verwachten en wel gewoon na de geboorte naar huis kan en genieten van je kraamtijd!

Ben ff afleiding zoeken jullie horen me later haha

Geplaatst

Voor iedereen die afleiding zocht heeft vast en zeker een sneeuwpop gemaakt ;-) Dat had ik iig gedaan ;-)

@ Medusa, wat fijn dat je nu weet hoe en wat! En gelukkig een meelevende lieve arts, dat scheelt zoveel! Wel heel zielig dat zo'n klein mannetje dat meteen allemaal al moet doorstaan he?

Mijn vriend zit idd op een productie eiland op de Noordzee als mechanic op vaste eilanden en op satelietten.

Hoe doen jullie het straks als die kleine geboren gaat worden? Neemt hij een shift vrij? Wel lekker want dan is hij 9 weken thuis...

Ik moet zeggen dat ik me heerlijk voel! Moet vandaag eigenlijk ongesteld worden maar er is nog niets dussss, en anders maar wel, ik laat me nog even niet kennen, zeg ik heel stoer ;-)

@Tabitha, jij loopt net op voor met de ivf maar ik snap er ff geen drol van...15 links 15 rechts en dan een aantal van 13, 12, 11 en minder dan 10???? Als je zin heb om het even uit te leggen hoor ik het graag :-)

Lekker weekend nu, geniet er allemaal van!!

Liefs Lot

Geplaatst

Lekker he die sneeuw, vind het wel leuk :-)

Spannend dat je nog niet ongi ben, wanneer ga je testen??

Mijn man is motorman, hij neemt inderdaad 1 shift vrij, hij komt thuis op de dag dat ik 36 weken ben en is dan 9 weken thuis heeeeeeeerlijk.

Hij werkt ook op de noordzee, tot vorig jaar mei in nederlands water en was toen het 2 om 2 en nu in engels water is het 3 om 3.

Tabitha, heeft 15 eiblaasjes links en 15 eiblaasjes rechts, de 10,11,12 en wat kleiner is het aantal mm dat ze zijn.

ja ben heel blij dat we nu voor de eerst komende tijd weten watons te wachten staat maar vind het echt heeel zielig wat hij al door moet maken.

Geplaatst

Nou gisteren dus bloed wezen prikken, en echo gehad. Er zijn nog meer eitjes bij gekomen, en meer vocht in mijn baarmoeder. Dus weer advies mee gekregen om nog meer te drinken en te stoppen met de gonal-f maar wel doorgaan met de deca. Vandaag weer om 8uur bloed moeten laten prikken en om 11:30uur weer echo. Dus is weer afwachten.

Liefs

Geplaatst

Nee ze hebben het nog niet over punctie gehad omdat de grootste pas 15 mm is.

Ik moest stoppen met de gonal omdat er steeds meer kleintjes ook bij kwamen.

Ze willen nu ook doormiddel van veel te drinken en stoppen met deca de overstimulatie te voorkomen.

Liefs

Geplaatst

Ok, hopelijk wertk het, je heb follikels zat dus daarvoor hoef je niet met gonal door te gaan.

Gek he, ik had met 300e net 5 follikels, jij met 125 meer dan 30

Geplaatst

Jhaa echt raar hoe het allemaal kan lopen en dat het per persoon zo verschilt.

Ik zie net dat ik zei geen deca maar dat moest zijn geen gonal Hihi foutje.

Net echo gehad, had dr al een aantal van 18 vocht is niet meer gewordrn misschien zelf iets minder, marja gaat nu ff telefonisch overleggen met carolien, die uitslag krijg ik zo, dus zit nog ff in de wachtkamer te wachten Hihi.

Liefs

Geplaatst

Ja ik begreep dat het gonal moest zijn en geen deca :-)

oke,het is misschien zelfs minder en je heb al van 18 mm, je zal wel snel de punctie hebben denk ik

Geplaatst

Jhaa klopt vanavond Moet ik om half 11 de Pregnyl spuiten en dan heb ik dinsdag ochtend om half 11 de punctie, en als het goed is vrijdag de tp.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden