Ga naar inhoud

iui en 2 eitjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Uuhhh ja Jansuhhh, ik heb misschien geen goede ervaring met IUI maar de rest hier wel :-)! Gelukkig!

Tabitha! Succes zaterdag en dat lijken mij veeel eitjes!! Zet m op! :-)

Vanmiddag hebben wij de 2e echo gehad en vergeleken met 2 weken terug was het nu een reus!! 2,1 cm haha! Echt zoooo bijzonder om te zien! Al 4 uitstulpinkjes en een armpje die bewoog! Mooie hartslag dus alles PERFECT!!!

Zooooo blij!!!!!

Hoe is het met jou Racir?? Ik heb nog niets gekocht hoor haha, wel al veel gehad maar 30 mei hebben we de volgende echo, maar dan is Mark offshore dus als alles dan nog goed is gaan we als hij thuis is SHOPPEN!!!

Medusa, hoe lang is Michel nog thuis?

xxxxx

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ lott

Met mij gaat het op en top ;) voel me keigoed nu met mijn aangepaste roostertje op mijn werk!

En tja dat shoppen!! kan me onverwachts toch nog aardig beheersen maar dat is simpelweg te verklaren dat ik gewoon wil weten wat we krijgen ;)ik hoop dat ze het de 15de gaan vertellen ben dan bijna 17 weken dus het zou te zien moeten zijn aangezien ze het bij medusa ook met 16 weken konden vertellen :) ik dwing het gewoon af haha dan kan ik me niet beheersen hoor! :)

fijn dat het met jou ook zo goed gaat! Altijd spannend he? hoeveel ze gegroeid zijn het gaat altijd zo hard... Ik hoor het de 15de weer :) ik moet zeggen dat ik met mijn 4 maanden al een aardig buikje heb gekweekt...volgens mij heb ik reuze baby's hihi

Btw zo ticker of zoiets ik zit altijd op mijn foontje op internet en ik heb vorige keer gezien dat de site er heeeeeel anders uitziet dan op de pc... Dus als ik binnen nu en 5 maanden nog eens op mijn pctjuh zit en er tijd voor heb zal ik is kijken wat jullie allemaal bedoelen wat snap er nu niets van ;)

Liefs

Geplaatst

Is ook niet gek dat je al buikje heb, het zijn er 2! ;-)

Ja het is en blijft spannend! Fijn dat je je goed voelt! Laat je z.s.m. weten wat het wordt? Of houden jullie dat nog even voor jullie zelf?

xx

Geplaatst

Tabitha, morgen punctie, spannend ben benieuwd hoeveel ze er aan kunnen prikken.

Racir,en Lott fijn dat het goed gaat en Lott dat jij een een reus in je buik heb :-D

Lott Michel is alweer ruim een week weg :-(, maar voor deze keer is hij maar 2 weken weg dus volgende week is hij er weer

Geplaatst

Jaja 2 reuze baby's volgens zo'n app op mijn foon zouden ze nu zo'n 15 cm moeten zijn :)

Iedereen mag t weten hoor dus schreeuw het meteen van de daken ;-D als ik het weet en t voor me gaat houden dan heb ik aan het einde van de rit toch iedereen verteld wat we krijgen onder t mom van ssssst niets zeggen...kan er dus net zo goed meteen open in zijn :)

Lott willen jullie weten wat t wordt?

tabitha succes! Is t goed gelukt?

Th

Geplaatst
Tabitha, nog ff door spuiten, eind van de week de punctieJanssuh, ik heb een dochtertje via iui,heb je nog wel iui tot aan de ivf???
Ik heb maandag de laatste keer. Ben benieuwd!
Geplaatst
Ik ga nog harder duimen voor je tabitha!suc6 met de punctie!Jansuhhh ik heb hele goeie ervaringen met iui eerst zoontje dmv 1ste poging met iui.. Nu zwanger van een 2-ling dmv iui 5de pogingLott hoe is het met jou?
Ik hoop het dit keer ook. Maandag de laatste keer Iui. Dan wachten op IVF!
Geplaatst

@medusa, hoe zal ik eens zeggen dat de punctie ging.

Ik ging door de grond zoveel pijn nog veel meer pijn dan de vorige keer, mijn hart sloeg dr zelfs van op hol.

Ze zijn dan ook 40 minuten bezig geweest :-S

Ze hadden zo met mij te doen dat ze ook gelijk ede hebben gebeld, en Marja mij ook gelijk gebeld heeft.

Heb na afloop nog extra oxazepam en pijnstilling gekregen.

Maar gelukkig hebben ze er wel 12 mooie eitjes uit gehaald, en word ik morgen gebeld hoeveel er bevrucht zijn en hoelaat de tp is.

Wel hebben ze gezegt dat als er weer een punctie moet komen, ik naar utrecht moet om het onder narcose te laten doen.

Liefs

Geplaatst

Jeetje wat heftig zeg, dit is een horor punctie, pffff hopelijk met de icsi heb je er veel bevrucht en zit jullie wondertje er tussen.

Geplaatst

Wow Tabitha, dat klinkt erg heftig! Was het dus ook! Hopelijk is er geen volgende punctie nodig! Weet je al het aantal bevruchten eitjes??

Medusa, wat gaat de tijd toch snel!! Alweer een week weg! ppffff maar gelukkig dan alweer bijna thuis! Hoe gaat het met Rolf?

Racir, ik doe met je mee hoor wij gaan het ook van de daken schreeuwen als we het weten!! M'n beste vriendinnen weten zelfs al de naam voor een meisje haha...

30 mei is de volgende echo en dan moet Ukkie a.k.a. Reus ongeveer 5 a 6 cm zijn! Ben lichamelijk best wel verrot maar geestelijk ben ik fantastisch!!!

Hoe is het met jullie?

Jansuuuh, succes he!

Liefs Lot

Geplaatst

Hoop dat hier je topper tussen zit.

Laat je er 2 terug plaatsen Tabitha?

Lott, misschien vanavond en anders komt hij morgen thuis, hangt er vanaf of hij vanavond nog een vlucht kan halen als hij van boord komt.

Ja met Rolf gaat goed, is een beer van een baby :-)

Geplaatst

@medusa, We weten de kwaliteit nog niet dus weten we ook niet hoeveel er terug geplaatst worden.Aangezien sinds 1 januari dit jaar ook nijmegen heeft aangenomen dat er bij A kwaliteit maar 1 terug geplaatst mag worden, en bij B of C kwaliteit mogen er 2 worden terug geplaatst.We hebben er wel voor gekozen bij B en C kwaliteit willen we er 2 terug laten plaatsen.Liefs

Geplaatst

Oke, dat wist ik niet dat die regel veranderd was in Nijmegen, hoe voel je je vandaag?? weer bijgekomen van de punctie??

Morgen tp??

Geplaatst

@medusa,

Ik heb net mijn tp gehad van 2 embryo's.

Ging alleen niet helemaal lkkr, ik heb blijkbaar iets wat maar bij 1 op de 500 vrouwen voorkomt, namelijk een S bocht in mijn baarmoeder dus ze kunnen we heel moelijk bij komen.

Geplaatst

Jeetje tabitha wat jij allemaal moet doormaken! Heb met je te doen! Nu hopen dat het de laatste keer was!

Jansuhh succes!

Herkenbaar lott lichamelijk brak maar geestelijk op en top! :)

WIJ KRIJGEN uNnnnnnnnnn.... JONGEN EN EEN MEISJE YAHOOOOO!! Weer een wens van mij die uit komt..... Heb boven vanuit mijn zolder raampje staan gillen van blijdschap de emotraantjes blijven rollen! Ben zoooo blij :)

Geplaatst

Gefeliciteerd!!

Jeetje tabitha wat jij allemaal moet doormaken! Heb met je te doen! Nu hopen dat het de laatste keer was! Jansuhh succes! Herkenbaar lott lichamelijk brak maar geestelijk op en top! :) WIJ KRIJGEN uNnnnnnnnnn.... JONGEN EN EEN MEISJE YAHOOOOO!! Weer een wens van mij die uit komt..... Heb boven vanuit mijn zolder raampje staan gillen van blijdschap de emotraantjes blijven rollen! Ben zoooo blij :)
Geplaatst

Hiiiihaaaaaaaaaaaa!!! Gefeliciteerd Racir!! The best of both! Echt leuk! Dubbel zoveel shoppen want het kan niet allemaal hetzelfde nu haha!!!

Medusa, lekker dat Michel weer thuis is! Mark gaat dinsdag alweer weg en is er dan bij 3e echo (11 weken en 3 dagen) niet maar mijn moeder en schoonzus gaan mee....en we filmen steeds de echo dus die stuur ik dan naar hem toe...is ie er toch een beetje bij...

Tabitha! 3 embryo's en 2 terug geplaatst....dat moet goed komen! Hoop het zo voor je, je hebt nu wel genoeg mee gemaakt en je hebt er hard voor gewerkt!! Vermaak je je een beetje in de ww?

Liefs Lot

WIJ KRIJGEN uNnnnnnnnnn.... JONGEN EN EEN MEISJE YAHOOOOO!! Weer een wens van mij die uit komt..... Heb boven vanuit mijn zolder raampje staan gillen van blijdschap de emotraantjes blijven rollen! Ben zoooo blij :)
Geplaatst

Nou helaas hier is die stomme rode duivel aangekomen.

Gisteren terug gekomen van vakantie en ja hoor 'savonds brak het door.

Ik ben er ff helemaal kapot van, ik weet ook niet of ik nog doorga de klap komt elke keer harder aan ik geloof er gwn niet meer in

Liefs

Geplaatst

Tabitha,Wat vind ik dit rot voor je! Hier gisteren ook langs gekomen. Ken helaas het gevoel.Gisteren hard zitten huilen. Nu weer positief verder. Alleen geen idee wanneer we voor IVF aan de beurt zijn.Sterkte! Ik weet hoe je je voelt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden