Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

@ Mira2: Van harte welkom en schrijf gerust met ons mee hoor geen probleem. Jeetje wat een spanning en onzekerheid voor jullie zeg ik hoop dat het niet erger wordt maar eerder overgaat. Heel veel succes in de laatste ww en op naar een positieve test hoor. Zou erg leuk voor je zoon zijn een broertje of zusje.

@ Mees : Hahahahahahahaha ik pep gewoon elke keer weer op als ik je berichtjes lees ik ben zo blij voor je en ik gun het jullie zo. Blijf heerlijk genieten hoor. Nu je zwanger bent blijf je wel bij ons schrijven hoor ik wil je dubbele dosis positieve vibe en gezellige berichten niet missen hoor!!!!!!! Dus blijf maar gewoon bij ons posten.

@ Freggel: Jeetje vervelend hoor dat je niet helemaal fit voelt beterschap. Ja, Jurk was geweldig errug leuk was een goeie afleiding voor me.

Ook ik kan je helaas geen antwoordt geven op je vraag ze hebben dit met mij nog nooit besproken dus weet hier niets van sorry.

@ Nico: Hier gaat het wel hoor af en toe met ups en downs maar gelukkig zijn het ermeer ups dan downs. Ik kijk uit naar maandag ben errug benieuwd. Jij 2 dgn later he?? Op een hele goeie datum. Bij welke arts hebben jullie een afspraak?? Je zal het vast wel ergens geschreven hebben maar ik weet het ff niet meer sorry.

Ik duim voor jullie voor een goed gesprek.

@ Michaela: Geef niet dat je inbreekt hoor bedankt voor de tip.

@ Maureen: Ik hoop dat je dit leest maar ik wil je toch ff heel veel succes wensen morgen en ik ga heel hard voor jullie duimen dat het nu wel goed mag gaan, het moet gewoon. Toi toi toi.

Meiden hier komt ie weer voor jullie hoor over het scherm komt ie :positive energie::CYBER_HUGS:

want jullie zijn allemaal lieverds.

Liefs Corina.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ff snel een berichtje... kzal later meer reageren.. maar ik wilde het toch even met jullie delen:

Want ik heb vandaag dan ook gewoon maar eens even promotie gemaakt op mijn werk!!!!!

Dan ook nog te horen gekregen dat we het huis kunnen overnemen zonder al te veel moeite......smiley_woot.gif smiley_cheer.gif

Als ik maandag nou geen goed bericht krijg weet ik het ook niet meer.....

Na jaren van problemen zit ik eindelijk aan de goede kant van het leven! Mag me nu al gelukkig prijzen met alles wat er zo gebeurt

En dan ook nog eens zon leuk forum met allemaal heerlijk positieve mensen!!

Kan er net mn verstand niet bij hihihi

Knuffels,

Nofje

Geplaatst

@ Nofje: Wat een geweldig nieuws zeg super. Na al deze goeie nieuws moet dr.R een maandag ook goed nieuws hebben hoor!!!! Dat moet gewoon.

@ Maya: Hoe is het nu met jou?? Blijf jij nu ook nog bij ons schrijven?? Ik zou dat wel fijn vinden dat je ons op de hoogte houdt hoe het met je zwangerschap gaat. Geniet er maar fijn van is jullie gegund, nu heerlijk dromen na een mooie eerste echo.

@ Mees: Wanneer heb jij je eerste echo eigenlijk??? Geniet heerlijk van je mooie volle buik want je mooie droom is eindelijk waarheid geworden, Geniet er heerlijk van meis.

Liefs Corina.

Geplaatst

Hellowww Freggel,

Wauw:clap2::clap2::clap2::clap2::clap2::clap2:!!!! Niet normaal mooi!!!! Dat wil ik ook!!! Echt super de super mooi! (Hihi, ik heb dus je pbtjes gehad. Ik schrijf zo ff terug ;-) Ohhhh, ik wil ook theedrinken bij jou. Zoooo mooi en gezellig!:sunny::sunny:

En die droom! Zo grappig! En....in ieder geval droomde je dat je zwanger was en dan droomde ik ook steeds. Dus...een goed teken. En, als je man geen inktvis is, dan komt er toch wat anders uit, :laughing9:. Dus no worries; het is een heel goed teken!!

En fijn dat je keel weer beter is. Maakt niet uit dat je man het nu heeft; heb jij er tenminste geen last meer van, hihi.:36_11_6:

Mira, blijf positief hoor. Want ik had en heb de hele tijd die ongesteldheidsachtige pijn. Een soort zware buik gevoel. Ik duim!!

@ Mees : Hahahahahahahaha ik pep gewoon elke keer weer op als ik je berichtjes lees ik ben zo blij voor je en ik gun het jullie zo. Blijf heerlijk genieten hoor. Nu je zwanger bent blijf je wel bij ons schrijven hoor ik wil je dubbele dosis positieve vibe en gezellige berichten niet missen hoor!!!!!!! Dus blijf maar gewoon bij ons posten.

Lieve Corina, hahaha, helemaal goed dat je weer blij bent na mijn berichtjes:36_1_13:. Ja, ben een beetje een bruisende stuiterbal:blob1:, geloof ik. En...ik blijf zeker hier!! Het is hier veeeeel te gezellig!! En ook nog eens zo lief:love10:! Echt helemaal top! Jullie zijn ook zo positief; dat maakt het verschil. Zie je bij mij!

En jij gaat me volgen he?! Net als alle anderen. Het is super k.. als het nog niet gelukt is, maar het gaat lukken. Blijf gaan voor jullie droom! Het duurt soms even (uhh..zeg maar láng!) maar....het gaat gebeuren. ..!

Nofje, gefeliciteerd!! Wat geweldig zeg! Promotie én huis:smiley.php:! Super:alright:! En maandag zeker goed nieuws. Je zit in een flow......!:happydance:

Maureen, ook gekruiste%20vingers%204.gif!!

xxx, happy mees

Geplaatst

Hoi meiden,

Nico, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Nu op naar het gesprek bij het Geertgen volgende week.

He Nofje, gefeliciteerd wat een goed nieuws allemaal.

Freggel, gaat het met jou al wat beter???

Mees, hoe voel jij je???

Maureen, veel succes en geluk morgen bij de TP.

Karin, hoe is het bij jouw, heb je al getest???

Corina, hoe gaat het nu met jou?? Ik lees dat je maandag weer een afspraak bij het Geertgen hebt. Ben benieuwd hoe dat verloopt!!

Nou meiden hier gaat het weer goed. In de nacht van dinsdag op woensdag had ik een heel raar gevoel in mijn buik. En ik was helemaal in paniek, ik dacht echt daar gaat het mis.

's morgens in alle vroegte nog een test gaan kopen, maar gelukkig was het nog steeds positief. Pfff. Verder geniet ik heel erg.

Iedereen leeft heel erg mee, en ik krijg het ene aanbod naar het andere. Voor boxen, bedjes, kleertjes echt zooo lief.

Vandaag mijn moeder een lief voorlees boekje gegeven: Dribbel's liefste oma. Daar had ik namens " het kleintje" ook een leuke kaart bijgedaan.

Ze vond het super leuk, en zei ik voel me ook steeds meer oma "worden" .

Verder ben ik alleen erg moe, en slaap dan ook de laatste tijd gelukkig weer goed. Vaak ga ik tussen de middag effe een half uurtje liggen, dat doet me echt goed.

Voor diegene die ik vergeten ben, sorry. Ik wens jullie natuurlijk ook veel succes en geluk.

Liefs Maya

Geplaatst

Hey Maya,

Gelukkig dat alles goed is meid! Ja, het blijft spannend!

Ik voel me eigenlijk nog steeds hetzelfde. Dus: super goed (als normaal) alleen een zwaar gevoel in mijn buik (beetje ongi gevoel) als ik 'beweeg'. Dus als ik lig voel ik bijna niets, maar zodra ik opsta en dingen doe, voel ik het. En beetje opgezette buik; heb het idee dat ik beetje 'verstop'. Daardoor beetje strakke buik. Verder alles top. Niet missy, eet en drink en vind alles lekker zoals normaal.

Ja he, wat een heerlijk gevoel!!!!!!!!! Ik ben zo blij en kan het soms niet geloven: IK....ZWANGER!!!

Geplaatst

hahahah Mees, nou positief ben je in ieder geval! En dat doet ook mij, goed.:happy:

Echt een verademing na alle ellende, jaremlang wachten, onzekerheden en ga zo maar een uur door.

En, inderdaad BLIJVEN schrijven hier hoor!!! Anders kom ik je opzoeken :bottom: hiihih

Ik wil ook graag horen en alles weten van jullie zwangerschappen. Al kunnen we helaas nog geen advies geven:icon_flower: Oh en lief, je PB's!!! Dank je wel!!!! Op naar je eigen veranda!!

Maya, fijn dat je je beter voelt. Wat zul je geschrokken zijn!!!:eek_yello: Wat voelde je dan? Wat krampen en pijn? Anders vraag je of je eerder een echo mag, zo rond de 6 á 7 weken? Vaak doen ze dat wel hoor. Sterkte meid en geniet vooral!!!:hugg:

Maureen, heel veel succes en ik blaas ook jou wat geluk toe.

Karin, oohhh ik hoop dat het goed gaat daar.....sterkte meid.:pray:

Nolfje, wat geweldig!!! :goodnews:Ja, het lijkt echt zo hoor dat jullie nu in de 7 betere jaren gaan zitten!!! vertel, wat is het voor huis?? Ik ben heulemaal geen huizengek hoor, hahaa!

:hiding:

En ik ben weer beter hoor! Voel me weer beter dan de afgelopen 2 weken. Gelukkig!!!!Omdat er hier bijna een babyboom heerst, wil ik ook zo graag beginnen!! kan niet wachten, maar nog een paar weekjes geduld.

XXX Freggel :bullrider:

Geplaatst

Hallo Freggel en Corina,

Bedankt voor de gelukwensen. Helaas heeft het niet mogen baten. Beide embryo's zijn niet verder gaan delen na het ontdooien. Hellaas.

Maar toch bedankt. Het is fijn om te weten dat er mensen met je meeleven.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Lieve Maureen, wat een verdrietig nieuws!! Meid, wat moeilijk! Heel veel sterkte! Ik denk aan je!

Grote knuffel!!

Xxxx, mees

Geplaatst

Nofje, you go girl !! Alles gaat top!!

Freggel, wahahaaaa, lig hier helemaal dubbel op die emo van billenkoek!! Zooo grappig!! Ik durf nu zeker niet meer weg te gaan hier;-)!!!

Ja, wat is het mooi bij jou! Ik ga voor zo'n veranda! Zo mooi ontworpen. Zie ons daar al zitten met onze beebs!!!

Nog heel ff wachten en dan spring je op die stier en in volle galop richting beeb!!

Xxx, mees

Geplaatst

ach Maureen...wat jammer dat beide embryo's niet zijn verder gaan delen en het niet gered hebben bij het ontdooien...een hele dikke knuffel :hugs2:en sterkte bij het verwerken!!!

Neem de tijd en kijk dan weer verder!!! Willen jullie meteen verder of even pauze?

Nofje...wat een fijn nieuws!! gefeliciteerd met je promotie!!! en een nieuw huis!!! :clap2:joehoe!!! volgen de foto's nog??? hihihi...

Mees en Maya...zwangere meiden...het begin van de zwangerschap zal reuze spannend zijn...bij elk krampje en steekje ben je mss wel in paniek...denk dat dit erbij hoort...mocht je het niet vertrouwen, dan zou ik de ha of vk bellen...zij kunnen je mss geruststellen...

Mees...en vooral doorgaan met stuiteren...:blob3::happydance::happydance::laughing9: dat maakt ons allemaal heel erg vrolijk!!!

Freggel...ik herken je gevoel...door al die blije en mooie berichten van zwangerschappen kriebelt het bij mij ook...wil ook weer dolgraag verder, maar dat is niet mogelijk op dit moment...zal toch echt wel de gesprekken met Geertgen en DD moeten afwachten...dus voordat wij weer in de race zijn (ofwel met ivf, ofwel met ecd) is het alweer juni/juli schat/hoop ik...voel je je trouwens alweer wat beter???

oja...karin...hoe is het met jou??? nog getest??? hoop dat ie positief was/is!!!

Mira....hang in there girl!!!:support::ygg:

liefs,

Nico

Geplaatst

Hahaha Nico, zal ik doen!! Ik stuiter gewoon door :-)!!

En als freggel en jij samen verder gaan is dat super gezellig!! Jullie zijn ook zo grapig!! Komen blije beebjes van!

Ja, zeker spannend maar ik ga gewoon genieten en me geen (grote) zorgen maken. Dat helpt toch niet dus volop blij zijn!

Mira, vergat ik jou, zo fout, "you go girl"!!!!!

Xxx, mees

Geplaatst

Hellow iedereen:sunny:

Maureen, oh nee....:fear2: Een tegenslag voro jullie. Natuurlijk weten we de risico's, maar je hoopt toch...

Probeer even uit te sippen en dan weer de moed oppakken om verder te gaan. Willen jullie nu even een break? of door?

Mees; hihiih jaaaa nou ik zie mezelf natuurlijk al helemaal zitten hier. Zo'n box in de schaduw waar de kleine dan kan liggen en spelen en ik met een heerlijk wijntje (mag dan weer) in het zonnetje een boekje lezen. Hmmm:worthy::sneaky:

Nico, dank je wel. Ja hoor, ik voel me weer de oude. gelukkig! EN inderdaad zal het bij jullie wel middenzomer worden. Je zei het tegen mij ook al eens; maar het gaat snel, de tijd. Al bijna naar Geertgen (!!) en DD volgt daarna. En na Geertgen zul je al een goed beeld hebben van hoe en wat.. Ook of je er misschien voor wilt gaan. Dan hangt het misschien niet zo van DD af.

Nou, de CV monteur komt zo de CV nakijken. Hebben we dat ook weer gehad.

Morgen de hele dag klussen bij mijn zusje en savonds visite. Zondag gesprek met onze donor, om ons voor te bereiden op de laatste gesprekken.

Liefs van mij

:blowkisses::blowkisses:

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

@ Mees: Helemaal top dat je gewoon hier blijf schrijven gezellie!!!! Lekker blijven stuiteren hoor maar niet al te hard want je bent ZWANGER!!! Ik denk zet het nog een keer voor je neer kan je er extra van genieten. hahahahahahaha.

@ Maureen: Ik heb je een pbtje gestuurt dikke knuf voor jullie, wat verschrikkelijk.

@ Mira2: Hoe is het nu met je vandaag?? Hopelijk heb je geen klachten ik duim voor je!!

@ Nico en Freggel: We blijven dromen hoor!! Het komt bij ons ook echt wel goed. Freggel wat ik allemaal lees wordt ik toch wel erg nieuwsgierig hoe het bij jullie eruit ziet want het moet wel een paradijs zijn SORRY.

Nico het is bijna 30mrt ben je er al een beetje meebezig wat je wil weten/vragen bij Geertgen?? Of zie je het wel hoe het loopt en laat je het op je af komen?? Spannend weer hoor.

@ Karin: Je houdt ons wel in spanning zo!! Ik hoop zo dat je een positieve test heb.

Nou meiden hier eigenlijk verder geen nieuws vandaag gewerkt en nu heb ik heerlijk 2wkn vrij.

:positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

HOI MEIDEN,

Maureen wat ontzettend shit. Ik/wij hadden je het zo gegund. Veel sterkte de komende tijd.

he Freggel gelukkig dat je weer opgeknapt bent. Ja het voelde aan al een soort kramp/ wee-ig gevoel. Dus ik wist totaal niet wat ik ervan moest verwachten.

Mees, ik ben er nog steeds mee bezig. Dat ik nou totaal niet wist dat je 2 weken zwangerschap kado krijgt. Bij een natuurlijke zwangerschap kan ik mij er iets bij voorstellen.

Maar bij mij: a) ik menstrueer niet meer en B) je weet zo precies wanneer de bevruchting is geweest. Ik moet er nog zo aan wennen. Maar toch nog bedankt voor je lieve uitleg.

Een rare gewaarwording dat ik nu dus 6 weken en 4 dagen zwanger ben ipv 4 weken en 4 dagen.

Corina, lekker even 2 weekjes vrij. Hoop dat het lenteweer een beetje doorzet. Dan kun je lekker in de tuin/balkon zitten. Geniet ervan!!!

Liefs Maya

Geplaatst

Haha Maya, je moet nog ff wennen aan opeens 2 gratis weken. Leuk he:confettistars:! Ben je toch al verder dan je dacht.

Ja, het komt omdat de 40 weken zwangerschap altijd wordt gerekend vanaf de laatste ongi. Want normaliter weet je vaak niet precies de dag van conceptie en is het dus lastiger rekenen. Wij weten dat natuurlijk dus lijkt het een beetje apart, die berekening vanaf de laatste ongi. Vanaf de conceptie is het 38 weken. Zo kun je ook rekenen. Dan ben je 4 dagen en 4 weken zwanger bij een 38 weken durende zwangerschap. Of je bent 6 weken en 4 dagen bij een 40 weken durende zwangerschap. Kom je ook op dezelfde 'uitgerekende' datum uit.

Maar aangezien dat was lastiger uitleggen is kun je beter kiezen voor 6 weken en 4 dagen en ben je al lekker ver, toch?

Ik klink natuurlijk heel deskundig, maar weet dit ook alleen maar door internet en dan ook nog pas sinds de tp :-) Toen was ik zo nieuwsgierig wanneer ik uitgerekend zou zijn en kwam op de site om dat te berekenen. Had nooit enig idee hoe en wat:happy8:!

Ik post dit ff en ga de rest nog ff lezen. Was al begonnen met lezen op de wc, zoals gewoonlijk. Niet dat ik daar veel doe trouwens:laughing9:.

xxxx, mees

Geplaatst

Maya: Super gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Ik ben onwijs blij voor je.

Corina: Voor jou onwijs balen. Ik had zo gehoopt dat jij en Maya beiden zwanger zouden zijn. De oude garde allebei zwanger. Ik duim dat ze bij Geertgen snel een super match voor je hebben.

Mees: Gefeliciteerd. Op naar een klein mooi super spanjaardje.

Maureen: Wat vind ik het naar om te lezen dat de cryo's het niet hebben overleefd. Hoe gaat het nu met je? Neem je wel de tijd en maak je ruimte voor jezelf? Het is niet niks wat je voor je kiezen krijgt. Ik wens je echt alle goeds je verdient het.

Geplaatst

Dankjewel Pulletje!!!! Zooo gaaf he?!!:happydance::happydance::happydance:

Hellow Freggel!

Ja...en ik kom dan langs met mijn beebje(s) zodat ze lekker samen kunnen spelen in jouw box:racsosagy:. En wij zitten dan onder het genot van een theetje/wijntje verliefd naar onze beebs te kijken.

Is de CV weer ok? En morgen klussen? Jij bent zo actief!! En zondag is al bijna. Leuk om weer te praten met je donor.

O ja, wie zei dat ook weer? Het is inderdaad heeeeeel mooi bij Freggel. Echt niet normaal. En....door haar zelf ontworpen (en gecreeerd)!!

Ik stel voor over een tijdje een date met onze topicmeiden bij Freggel te houden. O, Freggel weet er nog niets van....... :36_11_6::lachu:

Dankjewel Corina, heerlijk dat je het weer zegt:love3:! Ik kan het ook nog amper geloven, dus veel zeggen is heeeel goed:clap2:!!

Jij hebt maandag een gesprek he. Veel succes meid! En geniet van je 2 weken vakantie. Het wordt super weer (vind ik) dus heerlijk! En zeker blijf ik hier schrijven hoor. Kan jullie niet missen. We zijn een super team hier!! Steunen elkaar door dik en dun!

Maya, jij hebt ook een ticker nu. Gaaf he!!! En al zoooo lang zwanger, hihi! Die 2 weken zijn echt een kadootje!

Nou meiden, enjoy the weekend!

xxxx, mees

Geplaatst

Hoi,

Thanx Pulletje.

Hey Mees, ik ben ook van plan om hier gewoon te blijven schrijven. We hebben zo'n mooie hechte groep. Echte forumvriendinnen, heerlijk.

Zou toch wel leuk zijn om na verloop van tijd eens met elkaar af te spreken!! Wie weet.

Fijn weekend, liefs Maya

Geplaatst

Hai Meiden word elke keer weer vrolijk van jullie berichten.

Behalve van de mindere berichten natuurlijk oh Maureen sorry om te horen van je embryo's. Echt balen.

Hier nog steeds hetzelfde krampen en een onzeker gevoel nog 4 dagen te gaan.

Hier is het ook prachtig weer ga vanmiddag lekker even naar de kinderboederij even mijn gedachten op iets anders zetten.

Groetjes Mira

Geplaatst

Hellowww meiden!

Even snel voordat ik aan de klus ga::naka:

Mira; ik hoop dat je je afleiding kunt vinden. Ooh zo erg die dagen, en ze gaan nog eens zo langggzaaaamm. Succes meid!

Hey Maya, Corina en Mees; ja afspreken lijkt me op den duur ook kei-leuk! Als we allemaal wat verder zijn of al e.e.a. achter de rug hebben? lekker beppen enzo! hebben jullie al eens gemeet? Hier of op een ander forum? Ik kan je vertellen dat dat heel raar is de 1e keer.

Op een ander forum waar ik heel actief ben, kende ik mensen al jaaaaren en erg goed. Toen ik ze voor het eerst zag, was dat erg vertrouwd, maar ook maf! Ik kende ze allemaal erg goed en toch kende ik de echte mens niet. Niet uit te leggen haha! Maar wel ontzettend leuk hoor!:circle2: En nu is het één groep vrienden, heel bijzonder.

En niet overdrijven Mees! hihhi het is hier nóg geen paradijs hoor, maar hopelijk wordt het dat wel, hihi!!:happy: Lief van je.

Corina, geniet van je 2 weken vrij, heerlijk!!!!!!

Nou meiden ik ben ervan door!!! Fijne middag iedereen!!

XXX Freggel:drawGirl:

Geplaatst

Hellowwww Freggel!!

Hoe is je klusdag bij je zus gegaan? Zeker moe nu!!

Ja, zal heel vreemd zijn om te meeten. Wat je kent elkaar heel goed en toch ook weer niet. Apart hoor.

Heb met 2 meiden van een ander topic 2x afgesproken. Heel leuk!

Nou, dat paradijsje bij jou komt er. Ziet er nu al als een heerlijke oase uit:respect:!!

Mira, de dag is alweer om. Nog maar 3 dagen te gaan. Was de kinderboerderij leuk? Kan me helemaal voorstellen dat je gek wordt vh wachten. En dan die spanning!

Maar....op naar een posi test meid!! We gaan ervoor!!gekruiste%20vingers%202.gif

Karin, hoe is het? Weet je al wat? Je had vrijdag (gisteren) de bloedtest he. Heb je de uitslag al? Ik hoop dat je niet het hele weekend erop hoeft te wachten. Ik zou dan ontploffen. Ik hoop zo dat je goed nieuws hebt gehad of dat je goed nieuws krijgt. Meid, go for it!!!!!!

Meiden, fijne zondag morgen! Lekker slapen nu :36_2_63:

Liefs, Mees

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden