Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ow Nofje.....spannend....ik heb wel eens van andere meiden gehoord dat ze dachten dat ze ook grieperig werden/waren en ze bleken zwanger te zijn...wil je hoop echter niet de grond induwen, mocht het idd niet zo blijken te zijn...vaak heeft ons gevoel het echter juist....wanneer kun je testen??? probeer moed te blijven houden meid!

Aukus...welkom....zou idd ook eens bij Geertgen voorstellen en bespreken dat je al mogelijke donoren hebt en hoe zij hiertegenover staan...nee heb je, ja kun je krijgen...succes!!!

Corina...hoop dat je vandaag een telefoontje krijgt met mooi nieuws!!!:toppie:

Mees...thanx voor de tips!!! tarwekiem slik ik al...

Freggel....whoehoe...ongesteld!!! dat iemand hier zo blij mee kan zijn...hihihi...wat zeiden ze in geertgen over je dosis??? en wat goed zeg....20 follikels die al klaar liggen om te groeien!! Zeg maar aan je donor dat ze goed moet blijven drinken, om de kans op overstimulatie zo veel mogelijk te beperken...maandag de 1e fm....wow!!!:clap2::happydance:

Corina...wij krijgen woensdag de uitslag van de test....heb een gevoel dat deze niet goed is....weet niet waarom...maar dan is onze beslissing dus al eigenlijk gemaakt...dan heeft ivf geen zin meer en gaan we een gesprek aan met Geertgen en onze donor....en dan proberen te starten na onze vakantie in september...

meiden...fijne dag en tot later!!

liefs,

nico

:blowkisses:

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Môgge meiden!

Nico; Ja ik zal tegen haar zeggen dat ze goed moet drinken. Ik schrok wel van die 20 stuks hoor....ik hoop niet dat er nog bijkomen. Er moet natuurlijk geen overstimulatie onstaan.... Ze begint met 150IE (had ik de eerste keer ook, ik had toen 24 follikels) dus hopelijk maximaal 20 voor haar. haar welzijn gaat voor mij natuurlijk voor. Ik smste haar gisteren en ze had wederom de Gonal zelf gezet. Waarop ik smste dat ik haar een bikkel vind! Krijg ik een berichtje terug met als afsluiting "liefs, spuitende zus" hihihihi we hebben er wel de lol mee hoor! Maar krijg er nog steeds de tranen in de ogen van als ik eraan denk dat ze dit allemaal vor ons doet.

Heb je het gevoel dat je uitslagen niet goed zijn? Kom op, zolang er niets definitief is, is er hoop hè! We gaan voor een positieve uitslag!!

Nofje; jij ook aan de sap en olie?? hiihihi de winkels raken straks leeg van ons!:happy: Ik ben ook aan de walnotenolie en vanaf vandaag de granaatappelsap. Ik denk ook dat je een virusje te pakken hebt. Bahbah, ik hoop dat het vandaag een beetje lukt. Kan je anders lekker naar huis toe? Op de bank een filmpje kijken met een koppie thee. Moedig dat je ervan uit kan gaan dat het niet gelukt is, de meesten blijven zo vasthoudend....maar wel positief blijven hoor!!!Er is een relatief grote kans dat je zwanger bent!!

Aukes Dank je wel. Zoals je misschien nu wel vermoedt loop ik bij Stg. Geertgen. Daar kijken ze inderdaad buiten de bestaande en opgelegde kaders en helpen ze mensen die ergens anders misschien niet geholpen kunnen worden. Van sommige koppels, zoals wij, is dat ook zo. Wij hadden nergens een behandeling kunnen krijgen, omdat mijn indicatie voor de behandeling niet hard is. D.w.z. ik ben niet in de overgang, heb geen overdraagbare ziekte en ik heb nog wat eicellen. Maar dat deze niet goed zijn door een vergiftiging die ik jaren geleden op heb gelopen en 1 eierstok die niet aanprikbaar is (ligt heel hoog) telt niet mee. Immers, dat staat nergens beschreven. Zo kortzichtig allemaal. Gelukkig is het daar anders. Door Geertgen hebben we een echte kans. (al is dat tijdens de intake ook niet soepel gegaan hoor...maar daar zal ik je niet mee lastig vallen)

Ik zou ook zeggen, bel eens op! Wie weet joh. Donoren daar kunnen in aanmerking komen, ook als ze geen eigen kinderen hebben. Maar, dat wordt goed uitgeplozen en besproken.

De rest van je vragen heeft Nofje al beantwoordt. Succes hè!

Meesje, ooh meid ik heb zo met je te doen. Misselijkheid vind ik zo erg....heb liever pijn. val je niet teveel af? Bijft er nog wel wat Mees over?

Hoe gaat het met de andere meiden??:icon_flower::icon_flower::icon_flower:

-----------

Ik heb gisteren gebeld voor de dosering Estradiol. Kreeg ik de assistente die het na zou vragen bij Drs W. Die zou mij tergbellen na zijn spreekuren, rond 17:00 uur. Rond 15:00 uur belt ze zelf al terug dat het toch echt 3 tabletten moeten zijn. (ipv 1) Maar ik wilde toch Drs W zelf spreken (sorry hoor!)

Hij belde keurig op tijd en was vriendelijk! Hij heeft uitgelegd dat 1x daags ook niet erg zou zijn, omdat het makkelijk op te hogen is en het snel gaat.(kan gaan) Omdat ik nu heel erg ongi ben, beginnen we met 3 tabs per dag. maandag tijdens de FM heb ik ook een echo. Wie weet kunnen we dan wat aanpassen.

Ik voel me dus goed. Wel moe, want ik slaap slecht. Maar ach, als dat het enige is?!

tot snel meiden, fijne dag!

xxx

Geplaatst

Hoi allemaal,

Freggel, wordt echt wel spannend nu he? Ben benieuwd maandag hoeveel follikels en je BMS. En ja, dat van je donor een bikkel vinden, dat herken ik zeker! En wij hebben ook heel wat lol en woordspelingen gehad hoor. Dat maakt het alleen maar leuker!

Aukes, welkom op dit forum. Veel van je vragen zijn al beantwoord. Voor mij geldt dat ik wel zeker afscheid heb moeten nemen van een genetisch eigen kind. Zeker omdat het bij ons niet aan de vruchtbaarheid ligt. Ik heb moeten loslaten dat wij dus niet voor de makkelijkste manier kiezen, maar wel voor een zo goed mogelijk leven voor ons kind. Aan de ene kant pijnlijk, maar van de andere kant ook prachtig dat het dan zo kan en dat een vriendin je daarmee wil helpen. Daar word je helemaal warm van. Persoonlijk zou ik ook niet liegen over gezinsvoltooiing van je donor. Bovendien blijf je je leven lang met een schuldgevoel zitten als jij wel een kindje krijgt en zij het niet meer kan door complicaties bij behandeling. De kans is erg klein, maar toch..

Nofje, killing dat wachten he? De moeheid, hoofdpijn en slechte concentratie kan zeker ook van de utrogestan komen hoor!

Terry, hoe is het met je rug? Dat is wel balen zeg. En een nadeel van je werk.. Hopelijk voel je je weer wat beter. Hou je het wachten nog vol? Ga je echt pas de 29ste testen of gooi je er stiekem al eerder een urinetestje tegenaan? en jij Maureen?

Ik zit pas op wachtdag 6..pfff wat duurt wachten lang. Ben sinds gisteren ook erg moe, heb tussen de middag twee uur liggen pitten (was vrij, dus nam het er maar even van). Mijn borsten zijn wat pijnlijk...maar ja allemaal bijwerkingen van de utrogestan...dus wat is nou wat??!! Word er gek van! Ik ga iig zeker eerder testen dan 6 juni. In zh zeiden ze dat ik dat weekend zelf al wel mocht testen, dus dat ga ik sowieso doen. Hadden jullie allemaal al meteen last van de utrogestan of pas later?

Verder voel ik niet zo veel in mijn buik, ook geen bloed ofzo gehad. Straks weer gaan werken. Ben er bijna blij om, dan gaat de dag weer wat sneller om. Mijn motto is nu: ik ben zwanger totdat het tegendeel bewezen is! Dus nestel maar kleintjes...wees welkom!

Corina, hopelijk vanavond goed nieuws!

Nico, volgens mij heb je je focus al meer naar ECD geplaatst en misschien is dat idd niet voor niks. Woe weet je meer. Ook succes met wachten!

Hoe is het met Pulletje?

Groetjes voor iedereen,

Lizzy

Geplaatst

Hallo dames,

Even een kort berichtje van deze zijde. De vermoeiheid is nog steeds aanwezig, alleen niet meer zo erg als vorige week (gelukkig). Gister heb ik een test gekocht. En dat jeukt toch wel, wetende dat je het in huis hebt. Ik moet me bedwingen om niet eerder te testen. Nog twee dagen wachten tot ik mag testen. Ik ben zo benieuwd.

En Terry, hoe is het met jou? Wel vervelend wat er is gebeurd op je werk. Zeker nu je zo kwetsbaar bent. Mag jij ook op de 29ste testen, of was het de 30ste?

Zojuist ben ik ook even bij mijn acupuntuurist geweest. Volgend weekend heb ik samen met hem (en nog 1598 andere) een heel groot kamp. En hij heeft me gewaarschuwd dat hij erop toeziet dat ik op tijd mijn rust neemt. Wel lief, maar wat zal ik het moeilijk aan krijgen om toe te geven aan mijn vermoeidheid.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Maureen: Ik duim voor je!

Maya: Lieverd ik denk aan je!

Lizzy: Ik duim voor je. Trek je het een beetje in de ww.

Freggel: Wat gaaf zoveel eicellen. Dat wordt een hele grote kans: Lees meerdere, op een mooi gezond wondertje. Go for it meid!

Nofje: Wat wordt je heen en weer geslingerd door hoop en vrees. Ik hoop zo dat je een mega geweldige positieve test over een paar dagen in handen hebt. En dan 8 maanden later jullie kindje in je armen hebt.

Mees: Gaat het al iets beter met je? Hoe reageerde je omgeving toe je vertelde dat je zwanger bent? Ze wisten dat jullie met behandelingen bezig waren toch?

Toenmijn nicht na 7 ivf-behandelingen en na 7 jaar zwanger was werd ze werkelijk door iedereen gefeliciteerd. Zelf een keer in de pizzaria. Zo gaaf iedereen was zo blij voor hen en leefde enorm met ze mee. Ze zijn nu bezig voor een 2e. Maar gelukkig zijn ze al ouders. En jij gaat ook moeder worden. Gaaf man. Wel rot dat je zo misselijk bent. Dat is toch wel een domper. Ik hoop dat het snel beter wordt.

Nico: Hoe voel je je?

Terry: Kut man van je rug. Werd je niet kwaad. Inwendig kwaad? Over 2 dagen testen. Heel veel geluk meis. Laat je het ons weten? Ik leef met je mee.

Aukus: Welkom. Orriënteer je goed. Het lijkt mij niet niks. Ik vind degene die het kind krijgt echt de moeder. Anders zou ik ook nooit donor zijn geworden. Maar dat is voor iedereen anders. Ieder heeft zijn/haar eigen gevoel. En wellicht heb ik wel makkelijk kletsen. Maar als ik genetisch niet zelf kinderen had kunnen krijgen had ik zeker ook voor ecd gegaan. Nu heb ik de schijtmassel dat ik gezegend ben dat de combi vriend en ik vruchtbaar is. En ik ben vrij jong en heb een voltooid gezin. Daarom is het nu aan mij om te doneren.

Net ongesteld geworden. Ik verwacht vrijwel zeker dat ik maandag een uitgangsecho krijg. En die avond meteen gaan spuiten. Klinkt zo vulgair. Vanavond ga ik spuiten.

Geplaatst

Hallo,

Maureen, ik heb expres geen test in huis gehaald. We hebben besloten om maandag te gaan testen. Ga jij zondag testen of toch stiekem morgen. Ik duim voor je op een positieve test

lizzy, Tja de tijd gaat idd erg langzaam, wacht maar op week twee die gaat nog langzamer. tja over wat is wat is erg lastig. Die bollen faken een hoop. Ik heb me de eerste terugplastingen heel erg aan vast gehouden jes pijn in mijn borsten en jes misselijk. Ik probeer het nu niet te doen maar toch ben ik al extreem misselijk en kan het niet laten om me af te vragen of het de vorige keer wel zo erg was. Kortom je kan je zelf helemaal gek maken. Dus lieve lizzy, je moet nog even vol houden maar neem iniedergeval je rust en geef toe aan je moeheid

Aukus, welkom, ik sluit me aan bij wat iedereen heeft gezegd en wil je heel veel sterkte wensen in dit moeilijke proces.

Freggel, goed te lezen dat alles zo positief gaat. Hoop dat het slapen snel beter gaat want voor de terugplaasting zou het fijn zijn als je uitgerust bent.

Nico, woensdag de uitslag, wat het ook is het lijkt me een fijn idee dat je dan verder kan.

Nofje, hopelijk is je precentatie goed gelukt. lastig he dat je gevoel en je verstand wat anders zeggen. Het zijn ook gewoon lastige twee weken. Maar wij meiden slaan ons er kranig door heen!!!

Mees, wat vervelend nog steeds misselijk. hopelijk val je niet te veel af en lukt het je om wel voldoende voedingsstoffen binnen te krijgen

corine, ik ben heel hard voor je aan het duimen, hopelijk heeft dokter ruis goed nieuws.

Hier gaat alles goed, wel extreem misselijk maar zoals ik hier boven schrijf is het toch lastig wat waar van is, ik ben er al zo vaak in getrapt en toch voelt het deze keer goed. Mijn rug gaat iets beter. lang zitten gaat nog niet en trap lopen is lastig maar de rest gaat goed.

Een vriendin is maandag uitgerekend ik hoop dat ik nu eens op kraamvisite mag met de wetenschap dat ik zelf zwanger ben. De vorige keer was bij mijn zus en toen hadden we een cryo terugplaating. Zij belde op en zij het is een zoon en hij heet mika. Dit was de naam die wij al 4 jaar in ons hoofd hadden als het een jongen zo uworden. Elke avond zieden we mika goed groeien. Dus daarom hebben we ze nu jip en janneke genoemd.

fijn weekend allemaal en op naar veel mooie zwangerschappen het is ons gegund!!!!

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Ik wil jullie eerst ff bedanken voor jullie lieve positieve woorden doet mijn goed. Helaas heeft het niet geholpen want ze hadden nog geen koppeling (match) voor ons. Ik ga nu weer afbouwen en daarna opbouwen en ons opmaken voor ronde 3 in de hoop dat ze dan wel iemand hebben, maar dr.R zei gisteren ook dat deze afgelopen ronde ook weinig aanmeldingen waren. Hij vroeg ook of wij de aankomende periode nog vakantie plannen hadden zodat hij er rekening mee kon houden, Nou "nee" zei ik want wij hebben/krijgen pas eind augustus pas vakantie nou "mooi" zei hij dus wie weet!!!! We kunnen helaas niet afdwingen enkel afwachten dat is ons enige lot maar goed het komt ooit eens een keer wel goed toch???

@ Aukus: Welkom op deze geweldige forum. Fijn dat de andere meiden je vragen hebben kunnen beantwoorden, hopelijk heb je hier iets aan gehad. En als je meer vragen heb stel ze gerust allicht dat iemand of meerdere ze kunnen beantwoorden. We helpen elkaar en steunen elkaar door de goeie en slechten momenten en dat is heel fijn, tenminsten zo ervaar ik dat.

@Freggel: JOEHOE JOEHOE onze freggel is definitief gestart oh meis wat vind ik dat fijn voor jullie. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat alles voorspoedig mag blijven verlopen en uiteindelijk op een suoer resulstaat "ZWANGER". Meis heel veel succes.

@ Mees: Ik heb het zo met je te doen!! Je zo beroerd voelen is ook niet fijn ook al weet je waardoor het komt en dat is ook super gaaf maar dit wil je eigenlijk ook niet. Meis ik hoop echt dat het gauw over is.

@ Nico: Spannend hoor woensdag en net wat Freggel al zei zolang niets definitief is probeer toch iets positief te zijn hoor!! Al is het makkelijk gezegd dan gedaan maar wie weet valt het mee. Meis ik denk aan je. Knuf voor jou vanuit hier.

@ Lizzy, Terry, Nofje en Maureen: Onze wachtbank meiden kunnen jullie het nog aan al die spanning en onzekerheid?? Ik ga heel hard voor jullie duimen en een kaarsje branden dat het voor jullie positief mag uitpakken en dat jullie snel een positieve test in handen mag hebben en over ruim 8mnd een mooi lief klein wondertje in jullie armen mag sluiten. Voor jullie vanuit hier een hele dikke :hug:.

@ Pulletje; Heel veel succes met de uitgangsecho. Je bent een topperje.

Meiden een hele fijne dag verder.

:positive energie::hugs2:

Liefs Corina.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Alweer tijdje geleden dat ik op dit forum ben geweest. Wilde jullie even bijpraten. Inmiddels hebben we 'groen licht' gekregen van eugin om te beginnen!!! 18 mei werden we gebeld dat we konden starten. Moest gelijk hormonale bloedtest laten doen (ik heb zogoed als geen cyclus meer dus ze wilden weten waar ik ergens zat) en die direct doorbellen naar Barcelona. Volgende ochtend zaten we om 6.00 uur (!!!) in de auto om te zorgen dat we om half 8 gelijk vooraan zaten voor de bloed afname :-) Volgende dag uitslag doorgebeld en hoorde ik dat ik met de pil moest gaan beginnen (medicijnen van recept Eugin had ik uiteraard allemaal al in huis..) Die moet ik slikken t/m 8 juni en 4 juni zet een vriendin die IC verpleegkundige is de Decapeptyl spuit (dat is nl op een zaterdag en dan zijn er weinig artsen beschikbaar voor zoiets..). Daarna ga ik met hormoonpleisters beginnen. Als het allemaal beetje meezit zitten we ergens half juli in Barcelona voor een TP. Gaat ineens super snel allemaal hoor.... Zijn er momenteel (ben tijdje niet op dit forum geweest..) nog meer die met Eiceldonatie Spanje bezig zijn of wellicht al zwanger zijn? Van Mees weet ik nog wel;:@Mees hoe is het met je? Nog tips voor me???

Geplaatst

Sinds donderdag heb ik testjes in huis en het begon aardig te jeuken.

Vandaag werd ik voor de verandering eens NIET moe wakker. Een paar uur later kreeg ik ook ongesteldheidsbuikpijnjtes. Al mijn hoop ging verloren.

Ik was bijna gaan testen maar durfde het niet aan omdat mijn man niet thuis was en ik erg bang was voor een teleurstelling.

Zojuist dan toch maar getest, samen aan keukentafel. En wat denk je..............

POSITIEF.......................... we zijn zwanger.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

wow maureen....super! gefeliciteerd meid!!!

ben maar kort hier....ben in een boek bezig en dat roept me om verder te lezen...

morgen dehele dag in nieuwegein...kwartaalworkshop van de lessen die ik geef, club yoga, power en cycle...

Corina...balen dat er weer geen match was...

terry en nofje en lizzy...nog even volhouden op het wachtbankje!! duim duim duim!

liefs,

Nico

Geplaatst

hey Corina: kut zeg... Op naar de laatste ronde!! Dan heb je echt wel een donor!!! heel zeker weten!

MaureeeeeeeeeeeeeennnnnnnN!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!!!! De eerste is van het bankje af met een goed resultaat! En nou de rest nog!

Terry- Lizzy: Hou vol he! lekker rustig aan en laat je verwennen!

Vandag gaat met met mij stukken beter! Lekker uitgeslapen en niet meer echt snotterig. Wel hoofdpijn en moe en spierpijn in mijn rug en benen.. En een heel vol gevoel...

Zelfs de puf gehad om heel licht huishoudelijk werk te doen.. beetje was gevouwen en stof gezogen en afgestoft. Lekker tussendoor gaan liggen en een beetje liggen doezelen..

Het heeft iig wel geholpen om mijn gedachten er allemaal vanaf te houden. Ik weet niet.... ik voel me wel brak maar het voelt toch wel goed!

vandaag naar de drogist geweest voor schampoo, eyeliner en vitamine E (tarwekiemolie) en die vrouw achter de balie zegt ineens: Schijnt ook heel erg goed te zijn voor zwangerschappen... Dus ik zeg ja, dat weet ik... Zegt ze: ja ik durfde het al bijna niet te vragen.. Maar hoever ben je? Dus ik weer... nou ja... niet zover hoor. Ik heb IVF gedaan en ik moet volgende week pas testen.. Nou zegt ze... als ik je zo zie dan zou ik zeggen dat het gelukt is... (moet er wel bij zeggen dat ik daar dus bijna elke week kom, dus ze weet precies wie ik ben en hoe ik eruit zie.. Maar we praten eigenlijk nooit).... Ik hoop dat ze gelijk heeft hihihi!!!

Zo en nu eerst een filmpje en dan lekker naar bedje toe!!

Liefs,

Nofje!

Geplaatst

@doorzettertje geweldig dat jullie van de startblokken af zijn en dus gaan beginnen met het opbouwen van je bms! Voor je het weet is het zover! Super.

Ik ben zelf ook bij eugin geweest en inmiddels 22 wkn zwanger van een jongetje!

Heel veel succes ik ga je weer volgen!

@Maureen GEWELDIG!!!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Iedereen verder heel veel succes op het wachtbankje of om daar op te komen. Blijf erin geloven!!!

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden.Het is niet anders dan afwachten helaas.

Ik kom ff kort om Maureen te feliciteren, meis van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en nu op naar een hele mooie echo :goodnews::woohoo: ik ben heel blij voor jullie want het is jullie gegund.

Liefs Corina.

Geplaatst

Maureen gefeliciteerd meid!!! een posi test!! Nu nog de echo en dan kun je helemaal genieten denk ik!!! Wauw!!:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Lizzy en Terry zet 'm op! Nog eventjes!!

Nofje Ooooh wat spannend!! Veel mensen kunnen het inderdaad aan je zien als je zwanger bent..ooh zou geweldig zijn!!!:laugh::laugh:

Corina wat K*T zeg.....bahbah. Moet een tegenvaller geweest zijn zeg. AL duurde het even voordat R je belde, dat geeft geen moed. Ik duim zo dat jullie de volgende ronde aan de beurt komen. Inderdaad mogen jullie nu ook eens geluk hebben. In de vakantietijd zal het helemaal niet druk zijn denk ik hè? veel mensen weg enzo. Zeker diegenen die kids hebben. Duim dat je voor die tijd een donor hebt!!

Doorzettertje, heel veel suc6! En groen licht van Eugin, superrrrr!!!! Nu aan de pil en lekker starten. Dat moet goed voelen!

----

Dank jullie wel meiden!!

Morgen hebben we in de namiddag de eerste FM. Ik heb nog steeds erg veel bloedverlies met BMS.

Vandaag is de 5e dag dat ik dus ongi ben. En ook de 5e dag dat ik de Estradiol slik, 3 tabs.

Ik maak me wat zorgen over de duur van de ongi. Hoe lang duurde deze bij jullie na Provera? Want hij wordt nog steeds niet echt minder.....

Ben bang dat ik straks niet snel genoeg ontvankelijk ben zodra mijn zus klaar is. Inmiddels is zij ook al vanaf woensdagavond aan het stimuleren. Morgen meteen vragen en een noodscenario inbouwen.

Fijne dag meiden, ga nu ontbijten en rustig aan doen.

knufs van mij

Geplaatst

Hallo.

Maureen wat een super nieuws ben erg blij voor je. wat zal dat een lekker gevoel geven.

Freggel het opbouwen gaat erg snel dus ik zou me geen zorgen maken. En anders gooien ze er gewoon een paar pilletjes bij.

Hier begint de spanning toe te nemen. Het is dat ik geen test in huis heb anders had ik hem zeker gedaan. We gaan morgen testen. Moet eerst s ochtend naar een client en om 9 uur ben ik weer thuis, ik hou jullie op de hoogte.

knuffel voor jullie allemaal

Geplaatst

Knap hoor terry, ik zou al lang naar apotheek of zondagsalbertHeyn gereden zijn! Heel veel succes morgen, ik denk aan je en duim voor een goede uitslag!

En freggel ook veel succes morgen! Hou ons op de hoogte he?

Hier wachtdag 8... Wat gaat de tijd toch langzaam..

Geplaatst

Hoi,

het is dat ik om 3 uur moet werken en de supermarkt pas om 4 uur open is. Mijn lieve man is heel geduldig en die wacht netjes tot morgen.

Voor jouw gaat de tweede week in lizzy, ga jij wel eerder testen? ik ben echt op van de zenuwen wat is dit toch elke keer killing

Geplaatst

Whaaa dames die op het weachtbankje zitten: Wat spannend man!! pff ik kan jullie nervositeit hier voelen, ehhehe!:happy2:

Terry morgen testen WHAAAAAAAA!! Please laat 'm posi zijn!!!

--

Ik hoef me dus geen waarschijnlijk geen zorgen te maken over ongi en BMS? Hoe lang duurde het bij de meeste meiden hier, dat opbouwen BMS? :happy2::happy2:

Pff ik lek hier echt alle hoeken door......niet gewoon meer. Dubbele maandverbandjes in enzo.. Maar ja, wat wil je ook als je al jaren niet ongi bent geweest..moet er toch eens uit....

Ik laat morgen weten hoe het gegaan is.

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal,

Pffff. het weekend zit er weer op en dadelijk weer aan het werk. De moeheid en de hoofdpijn blijft, daarnaast nu ook flinke pijn aan mijn rug en wat gevoelige borsten..

Zo net na het slapen voel ik me prima.. maar als ik een paar uur wakker ben kan ik wel weer naar bed...

Gelukkig maar een korte week.

Manlief is er heilig van overtuigd dat het gelukt is en ikzelf zweef tussen hoop en vrees. Gister wist ik het heel zeker, maar nu... Tja, killing die wachtweken...

Wat wel apart is is dat de kat continue bij me in de buurt wil zijn en op mijn buik wil liggen als ik ook maar ff ga liggen. Hij is erg groot en ligt het liefst gewoon naast me normaal gezien. En de honden springen ook niet meer tegen me op... Misschien weten ze iets dat ik nog niet weet of misschien willen ze mij gewoon troosten.. Het kan allle kanten op gaan.

Ik ben blij dat ik hier mijn gevoelens zo neer kan zetten, want manlief word ondertussen helemaal gek van me...

Ships.. ik moet snel gaan, anders kom ik nog te laat..

Tot later!

Liefs, Nofje

Geplaatst

Maureen: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! Onwijs gaaf. Je bent zwanger. Zo gaaf. Jullie gaan vast een heel mooi kindje krijgen. Weten jullie naasten het al? En als jullie ze het verteld hebben gingen ze zeker helemaal uit hun dak.

Corina:Meis wat wordt je geduld op de proef gesteld. Ga je meteen door voor ronde 3. Dan heb je 90% kans op eicellen? Maar kunnen ze dat zo van te voren zeggen? Moeten ze niet eerst de "oogsten" afwachten? Ikduim voor 100%. En eindelijk voor jullie een geweldig kindje.

Terry: Zet hem op vandaag! Ik zal aan je denken en voor je duimen.

Doorzettertje: Heel veel geluk. Op naar een halve spaanse schone voor jullie.

Ik ben goed gekeurd en de eerste spuit is gezet. Wat is dat eng man. Enikvind het ook niet pijnloos. Maar over 1.5 week al de punctie.

Vanmiddag 2 spuiten zetten. en volgende week een echo. Hadden jullie veel last van buikpijn? Mijn eierstokken zullen wel aardig oprekken aangezien er aan beide kanten 9 follikels te zien waren.

In afwachting. Een spannend en eng avontuur. Hopelijk met goede af loop.

Geplaatst

Terry veel succes meid, vandaag! Ik duim mee.

----

Ik werd gisterenavond onwel vanwege het grote bloedverlies. Rond 21:00 uur had ik mijn donor nog aan de telefoon en toen ik opgehangen had, voelde ik me steeds slechter. Rillen, koud, droge mond, heel erg buikpijn en duizelig. Het bloed liep langs mijn kuiten naar beneden......Er zaten enkel grote bloedstolsels bij en geen BMS meer, voor zover ik kon zien.

Gelukkig had ik nog wat tabletten liggen van een hele tijd terug die de stolling van het bloed beïnvloeden. ( is normaliter een soort kuurtje als je heel erg menstrueerd) Ik had het liever niet gedaan, maar ik had geen keus meer. Ik heb dit vaker meegemaakt. Vanacht merkte ik al dat het beter ging en het bloeden is nu genormaliseerd.

net heb ik weer 2 tabs genomen en ik verwacht dat dat genoeg is. Eerst maar overleggen vanmiddag met de arts.

Nou meiden, ik vrees dus ook dat er niets van het opbouwen terecht is gekomen tot nu toe. Maar kan er best naastzitten en is er wel gewoon opgebouwd hoor...we zullen het snel weten. Ik ben er wel van geschrokken hoor...

Ga nu wat boodschapjes doen.

Fijne dag iedereen.

Liefs, Freggel

Geplaatst

He freggel, wat akelig! Ik zou het wel even aan GG laten weten hoor. Sterkte.

Terry ik denk aan je! Ik ga nu slapen uit de nachtdienst, dus als ik wakker ben weet ik meer! Hoop het zo!!

Trustu! En voor iederee met een normaal ritme:werk ze ;-)

X lizzy

Geplaatst

Helaas dames niet gelukt

ben niet instaat om meer te typen.

dit komt later wel erst heel hard huilen en knuffelen met mijn man.

voor de rest ik hoop dat jullie meer geluk hebben.

onze 3 de poging is mislukt. Zal het ooit lukken of is het gewoon niet voor ons weggelegd

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden